Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

+49
Kexter
Poubelle
smurfie
Caramba
Flower_L
Stranger
Mari
Huppekee
Bisq
Coco
Blond
Viva
Mizz_S
Katrien
xxDila
zwaai zwaai
VeryCherry
Shisha
Rush
Blondie
Cow
Mida4you
JD
Burn
Exogenesis
Toet
silly-one
Caroow
mauwmauw
Rouge
Elliot
Bay
_Lacey_
Kiekeboe
Sunshine
Pompoen
Bacio
Sea of Trees
Lenthe
piene1983
Lady Starstruck
Siamsa
Bazinga
Susan
Printje
Minx
Lejow
Pruim
Caribbeanlover
53 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 6 Empty Re: Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

Bericht  Lejow vr 22 feb 2013 - 8:49

Lady4 schreef:
Lejow schreef:
Pruim schreef:Leuk

+1

Ik stond laatst achter Joan van Idols/Songfestival in de rij bij de kassa. Toen de caissière schaapachtig zei: 'Jaij laijk wel op Sjoon!! (compleet met Rdams accent). Waarop Joan zei: Dat ben ik ook. Caissière: Nou, das ook wat.. las vandeweek nog in de krant dat we maar niks meer van je hoorde, en hier ben je!!'
En Joan: Neutral

Er wordt naar haar gevraagd in RTL Boulevard. Iedereen die iets over haar weet mag mailen. Snel dus! Wink

Hallo Albert en Winston.
Ik ben Lejow, en ik stond achter Joan in de rij van de kassa.
Ze kocht twee croissantjes en een eierslaatje (ik zeg ook maar wat nu hoor haha).
Ik woon in Rotterdam

En ik wil de groeten doen aan mijn moeder!

:cheering: :cheering:

Groetjes Lejow
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk. - Pagina 6 Empty Re: Een ''beroemheid'' bij mij in de wijk.

Bericht  Caroow vr 22 feb 2013 - 9:03

hahaha Lejow
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gympie za 23 feb 2013 - 2:41

Blond schreef:
Lady Starstruck schreef:Ik kom Chris Hordijk regelmatig tegen. Hij begroet mij weleens. Ik wist eerst helemaal niet wie het was. Tot iemand mij vertelde dat hij van The voice was. Wist ik veel haha.

Oh ja, Chris Hordijk en ook Lisa Loïs kom ik ook wel eens tegen. Maar die beschouw ik niet echt als beroemdheden eigenlijk Wink. Ik vind die Lisa ook overkomen als een arrogant stuk chagerijn als ze in de kroeg staat.

Grappig, ik kom vooral Lisa ook wel eens tegen, maar ik vind haar eigenlijk helemaal niet arrogant en chagrijnig overkomen.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  SoCali za 23 feb 2013 - 7:13

Smupskes~ schreef:Toen ik nog in V.hoven woonde en werkte kwamen er veel PSV ers in de winkels waar ik werkte. En Eddeped had toen een show daar in het theater en die kwam toen bij de Blokker wat spullen kopen. Die is echt heel aardig. We kregen toen ik geloof 25 of 50 gulden om gebak te halen de volgende dag omdat we zo aardig waren om hem na 18u nog te helpen.

Same here. Kwam ze vroeger ook regelmatig tegen bij mij in de winkel. Moest soms wat vlees of kaas voor ze snijden Laughing
SoCali
SoCali
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11

Bericht  Suusie za 23 feb 2013 - 7:23

Kexter schreef:Haha altijd leuk zo'n topic.

Ik woonde binnen een straal van 2 kilometer van de hele Volendammerbende, dus ja heb wel wat bekende mensen gezien. Vind het trouwens wel erg dat Nick/Simon echt overal worden lastig gevallen. Zondagochtend in het zwembad was Nick met zijn kinderen komen er allemaal mensen voor een foto... Lijkt mij niks! Laughing

En nu woon ik op paar honderd meter van Frank de Boer, jammer alleen dat ik hem nooit herken en mijn vriend altijd pas zegt dat hij het was als hij al ver uit beeld is, nu weet ik nog steeds niet hoe ik hem moet 'herkennen' hahaha.

Enne nog wel meer bekende mensen gezien, maar ik probeer wel altijd gewoon te doen, niet blijven staren enzo. Net zo als bij mensen met een handicap dat ik ook niet probeer om extra te gaan kijken. smile

Beroemd zijn is in ieder geval niks voor mij!
Oh! Dan weet ik waar jij (ongeveer dan) woont. Wink
Suusie
Suusie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 192
Punten : 202
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: