Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is het zomers op zaterdag druk bij Wijk aan zee?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Is het zomers op zaterdag druk bij Wijk aan zee? Empty Is het zomers op zaterdag druk bij Wijk aan zee?

Bericht  Ringling ma 2 mei 2011 - 20:20

Dit ivm een vrijgezellenfeestje dat ik organiseer. We gaan rond 4 uur of half 7 erheen (hangt nog af van de activiteit) en ik vroeg me af of het dan druk is op de wegen en je dan uren in de file staat of dat het daar dan wel meevalt...

Alvast bedankt!
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is het zomers op zaterdag druk bij Wijk aan zee? Empty Re: Is het zomers op zaterdag druk bij Wijk aan zee?

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:23

Waar kom je vandaan dan?

Gast
Gast

Is het zomers op zaterdag druk bij Wijk aan zee? Empty Re: Is het zomers op zaterdag druk bij Wijk aan zee?

Bericht  Ringling ma 2 mei 2011 - 20:24

Trisha schreef:Waar kom je vandaan dan?

Vanuit het Oosten..
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Bericht  Gast ma 2 mei 2011 - 20:27

Nou, Wijk aan Zee is... Een wijkje aan zee! Te bereiken middels één weg, vanaf IJmuiden/Beverwijk. Beverwijk heeft een goede ligging wat betreft snelwegen, maar kent daardoor wel de 'gemiddelde' spits. Verder is er van en naar Wijk aan Zee niet echt te peilen hoe druk; supermooie zomerdag dan kan 't wel druk zijn op die ene weg, omdat.. Er maar één weg is!

Gast
Gast

Bericht  JD di 3 mei 2011 - 11:38

de weg naar wijk aan zee toe is over het algemeen niet zo druk (behalve als het die dag echt 30 graden is) het is meer het pakeren in WAZ zelf. Als het ook maar een beetje mooi weer is staat het héle dorp propjevol.
Mijn tip: parkeer nérgens buiten de vakken, er wordt in wijk aan zee héél erg streng gecontroleerd.

Ga je naar de sunseabar? Daar zijn de meeste vrijgezellenfeestjes, ivm de combinatie van sport bij summitsports.
Veel plezier!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: