Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

+36
Plien84
Marin
VeryCherry
dr_oupy
Slakje
Lady4
Jeanette
Katrien
mezzoforte
ilse3
Kexter
Urban Naked
June
Lady Starstruck
Siamsa
Arwyn
Japie
Atelier Madame
Bacio
Elliot
Char1
Sterre
Coco
Tania
Rovine
silly-one
loura
Linda
Reeza
Ibbeltje
M-G
Lies
SoGood
Fortissimo
M@niek
Pien
40 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Pien za 16 feb 2013 - 11:52

Afgelopen woensdag is voor de tweede keer mijn fiets gejat bij de bushalte. Echt balen aangezien ik deze net vanaf juli/ aug had. Heb heel erg lopen balen maar moet nu toch een andere fiets hebben.
Inmiddels mijn zinnen op een nieuwe moederfiets gezet, een mooie gezien dus hopelijk kan die het worden. Maar, wil niet overhaasten dus mijn vraag aan jullie is, wat voor fiets hebben jullie en hebben jullie hem nieuw gekocht en ook gelijk verzekerd?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  M@niek za 16 feb 2013 - 11:56

Ik heb een Gazelle Bloom Innergy moederfiets (elektrisch). Ik heb deze verzekerd omdat de fiets nogal duur is. De fiets heb ik gelijk verzekerd. Ik heb ook de fietstassen en stoeltje mee laten verzekeren.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Fortissimo za 16 feb 2013 - 12:03

Ik heb mijn fiets gevonden! Very Happy Was gratis dus Wink Een hele mooie opoefiets, die ik zelf heb opgeknapt. Hier in de stad zorg ik er altijd voor dat ik mijn fiets ergens aan vast kan maken. Dat scheelt denk ik toch een hoop, dubbele sloten.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  SoGood za 16 feb 2013 - 13:31

Een oude en nee.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Lies za 16 feb 2013 - 14:49

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? 077D2AFB-1BatavusMambo7_cremewit(1)

Ik heb de Batavus Mambo 7 2013

Nee ik heb er geen verzekering op.
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  M-G za 16 feb 2013 - 15:07

SoGood schreef:Een oude en nee.


Niets aan toe te voegen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Ibbeltje za 16 feb 2013 - 20:05

Ik heb nog een oude locomotief fiets.....heb ik al sinds groep 8 geloof ik Very Happy Heb hem niet verzekerd nu.

Deze maar dan dus damesmodel Wink

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? M_dscf1718
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Reeza za 16 feb 2013 - 20:16

Ik heb twee fietsen, een Sparta Pallas (onverzekerd), die staat in mn box en gebruik ik alleen voor grotere afstanden en een fiets van de kringloopwinkel waarmee ik naar het station ga. Mn fiets is al een keer gejat op het station dus ik ga daar echt niet mn mooie fiets neerzetten.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 20:57

Ik heb een moederfiets. De Montego Liberty.
En voor de eerste 2 jaar is hij verzekerd, daarna alleen als ie uit de schuur gejat zou worden. ik zet `m ook altijd ergens neer waar ik `m met een extra slot aan vast kan maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Linda za 16 feb 2013 - 21:01

Ik heb de batavus mambo deluxe in het roze. Very Happy
Ik heb hem inderdaad verzekerd. Dat leek me toch het prettigste.

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Batavus-mambo-de-luxe-ijs-roze-28-inch-7-versnellingen

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  loura za 16 feb 2013 - 21:14

Ik heb deze nieuw gekocht en niet verzekerd. Wel extra sloten gekocht
[img]Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Schermafbeelding2013021z


Laatst aangepast door loura op zo 17 feb 2013 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  silly-one za 16 feb 2013 - 21:46

Mijn fiets die ik nu nog heb is niet verzekerd. Deze heb ik nu 16 jaar.
Ben wel bezig met het kijken naar een nieuwe fiets. Het wordt of de mambo die een aantal hier hebben staan of een gazelle. Die fiets ga ik wel verzekeren. Puur voor mijn eigen gemoedsrust.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Rovine za 16 feb 2013 - 22:42

Cortina Crush, nu anderhalf jaar oud.

Heb hem niet verzekerd. Kostte 150 euro voor 3 jaar. Als ik zo'n smak geld uitgeef wil ik er wel spullen voor. Bovendien staat hij voornamelijk in mijn berging, vriends berging of fietsenstalling op mijn werk. Als ik ga stappen ofzo neem ik mijn oude barrel mee.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Tania za 16 feb 2013 - 22:46

Ik heb een Montego Liberty 7 en hij is niet verzekerd. Op mijn werk mag ik hem binnen zetten dus dat scheelt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Coco za 16 feb 2013 - 22:54

Ik heb twee omafietsen en een mountainbike, ze zijn inmiddels allemaal niet meer verzekerd maar dat waren ze bij aanschaf wel. De omafietsen voor een jaar, de mountainbike 3 jaar.
Ik had nog een andere mountainbike, deze heb ik aan mijn zwagertje gegeven twee maanden voor de verzekering afliep. Dag na de afloop van de verzekering is die gejat. Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Sterre za 16 feb 2013 - 22:55

Een oude stationsfiets, onverzekerd.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Char1 za 16 feb 2013 - 23:03

Ik heb een oude fiets waarmee ik naar het station ga, die is niet verzekerd. Daarnaast had ik een goede nieuwe Giant, maar die is pas gestolen. Die was gelukkig wel verzekerd. Ik krijg binnenkort een nieuwe en die laat ik ook weer verzekeren. Tot nu toe heeft de verzekering zijn geld wel opgebracht, want hij is al twee keer gestolen.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Elliot za 16 feb 2013 - 23:16

Ik heb een opoefiets, vorig jaar gekocht bij de blokker. Fiets kostte 170 euro ofzo dus ik heb 'm niet verzekerd.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Bacio za 16 feb 2013 - 23:18

Fortissimo schreef:Ik heb mijn fiets gevonden! Very Happy Was gratis dus Wink Een hele mooie opoefiets, die ik zelf heb opgeknapt. Hier in de stad zorg ik er altijd voor dat ik mijn fiets ergens aan vast kan maken. Dat scheelt denk ik toch een hoop, dubbele sloten.
Klinkt alsof je nog niet zo lang in een stad woont. Ik heb al 5 fietsen versleten in de afgelopen 10 jaar (waarvan ik 1 jaar in het buitenland was). Ik maak mijn fiets vast met twee scootersloten en probeer altijd aan een paal, maar als je een mooie fiets hebt nemen ze m toch wel mee.

Sinds 3 jaar een oud barrel die goed fietst en dat is echt een verademing. Geen zorgen meer over m'n fiets!

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Atelier Madame za 16 feb 2013 - 23:28

Ik heb er drie, een wat betere batavus van mijn moeder gekregen, al wel 10 jaar oud dus neit meer verzekerd, maar hij fietst heerlijk.
Dan nog een kleine oude gazelle als stationsfiets, denk al zeker 25 jaar oud, van mijn oma geweest. Oerdegelijke fiets ideaal. En nog een oude fiets met versnellingen van 170 euro van de fietsenmaker. Ooit wel verzekerd geweest voor 5 jaar, hoopte altijd dat hij tijdens die periode gejat zou worden (ja ik weet het heel fout maar hij valt zowat uit elkaar en had stiekem wel een nieuwe willen uitzoeken haha) maar hij staat dus nog steds voor mijn huis. Werkelijk waar die fiets heeft een jaar op diverse stations gestaan, jaren voor de deur van mijn studentenhuis in Utrecht en nu in mijn stad ook altijd buiten. Nog nooit gejat dus :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Gast za 16 feb 2013 - 23:40

Ik heb een Sparta Granny en heb daar nog een voordrager en een mand op laten zetten. Ik heb 'm twee jaar terug via het fietsplan op m'n werk aangeschaft en kon voor een klein bedrag een verzekering erbij doen. Geen idee of hij nog verzekerd is, ben heel slecht in dat soort dingen bijhouden.

Vanaf volgend jaar mag ik weer een nieuwe fiets aanschaffen, dan hoop ik inmiddels zwanger of misschien zelfs al bevallen te zijn, dan wil ik kijken voor een bakfiets of mamafiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Rovine za 16 feb 2013 - 23:54

Bacio schreef:
Fortissimo schreef:Ik heb mijn fiets gevonden! Very Happy Was gratis dus Wink Een hele mooie opoefiets, die ik zelf heb opgeknapt. Hier in de stad zorg ik er altijd voor dat ik mijn fiets ergens aan vast kan maken. Dat scheelt denk ik toch een hoop, dubbele sloten.
Klinkt alsof je nog niet zo lang in een stad woont. Ik heb al 5 fietsen versleten in de afgelopen 10 jaar (waarvan ik 1 jaar in het buitenland was). Ik maak mijn fiets vast met twee scootersloten en probeer altijd aan een paal, maar als je een mooie fiets hebt nemen ze m toch wel mee.

Sinds 3 jaar een oud barrel die goed fietst en dat is echt een verademing. Geen zorgen meer over m'n fiets!

Valt best mee hoor. Ik woon ook al ruim 10 jaar in grote steden, Rotterdam en Eindhoven. In die 10 jaar is er maar één keer eentje gestolen en dat was deels ook mijn eigen schuld. Was hem vergeten bij de supermarkt, waar ik normaal gezien lopend heen ging.
Gek genoeg wel veel fietsen gehad. Veel studenten doen ze voor een habbekrats weg als de band nog maar lek is (<10 euro), toen ik er op een gegeven moment 5 had ben ik er maar eens wat weg gaan geven.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Japie zo 17 feb 2013 - 0:13

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Crt3d50bc

Ik heb deze sinds een half jaar en ben er erg blij mee! Zit ook nog een mand voorop. Ik heb de fiets niet verzekerd.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Arwyn zo 17 feb 2013 - 0:16

Mijn oude fiets was niet verzekerd, was ook echt een oud ding.
De fiets die ik nu gebruik is van Batavus volgens mij, die is wel verzekerd.

Wil nu nog een stationsfiets erbij, dus daar naar aan het kijken. Zou wel zo'n witte opoe fiets willen, maar ben bang dat die dan ook gejat wordt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Siamsa zo 17 feb 2013 - 2:51

Ik koop nooit een nieuwe fiets, altijd tweedehands (prima) fietsen. Ze zijn dus ook niet verzekerd, dat is het niet waard.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd? Empty Re: Wat voor fiets heb jij en heb je hem ook verzekerd?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum