Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bang voor de fiets

Ga naar beneden

Bang voor de fiets Empty Bang voor de fiets

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 1:12

Sinds een week is mijn zoontje heel bang om op de fiets te zitten (in het kinderzitje). Naar mijn weten is dit ineens gekomen, hij is verder niet gevallen ofzo. Als ik al zeg dat we gaan fietsen begint hij al te krijsen en te huilen, net zo lang tot we eindelijk fietsen, dan houdt hij op.

Ik krijg hem amper in het fietszitje, hij schopt dan wild om zich heen en klampt zich helemaal aan mij vast. Zou dit een fase zijn? Herkent iemand dit? Mijn zoon is bijna 2.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor de fiets Empty Re: Bang voor de fiets

Bericht  Gast di 16 aug 2011 - 1:15

Rond die leeftijd had mijn zoon opeens angst voor de douche/water.Ook zomaar uit het niks.Mijn nichtjes hadden rond hun 2 jaar ook een periode dat ze ergens bang voor waren. (de ene was opeens bang voor de stofzuiger)Het kan dus best een fase zijn.

Gast
Gast

Bericht  Thunder di 16 aug 2011 - 6:46

Zou een fase kunnen zijn ja. Mijn oudste was 'bang' voor douchen, iig voor het water op zijn hoofd. De jongste is bang voor reclame van Zalando (die op de naaktcamping). Zodra zij gaan schreeuwen, gaat hij huilen Wink . Misschien is M. bang voor de hoogte...?

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven