Waar zijn jullie verzekerd?
+16
Highway
Koffieleut
CCC
Petteflet
VanillaRose
*Noosa
Kerel
SoGood
Supertalentje
silly-one
Pussycat
Snack a Jack
Cheesegirl
TukTuk
Rovine
Japie
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Waar zijn jullie verzekerd?
De titel zegt het al, waar zijn jullie verzekerd? En dan bedoel ik met de inboel, auto, overlijden, rechtsbijstand enz. Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik best veel betaal, dus wil misschien wel overstappen. Weet alleen nog niet waar naar toe. Hebben jullie tips?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Waar zijn jullie verzekerd?
onze verzekeringen lopen via de rabobank en dan heb je geloof ik interpolis. De auto is verzekerd bij de ZLM.
Gast- Gast
Zelfde als Lily. Geen idee of het de goedkoopste is, op dat moment moest ik snel even wat afsluiten en stond daar toch al binnen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Alles bij FBTO, afgezien van mijn autoverzekering, deze loopt bij ING, was goedkoper.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb net even gekeken bij de rabobank. Het scheelt mij bijna 50 euro op wat ik nu betaal Ik denk dat ik van de week daar maar eens langs ga.
Japie- Kletskop
ik geloof dat als je je rekeningen e.d. ook bij de rabobank hebt dat je dan korting krijgt, maar dit weet ik niet zeker.
Gast- Gast
Wij zitten ook bij de Rabobank met inboedel, WA en zorgverzekering.
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wij hebben alle verzekeringen bij de ABN-AMRO.
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Lily schreef:ik geloof dat als je je rekeningen e.d. ook bij de rabobank hebt dat je dan korting krijgt, maar dit weet ik niet zeker.
Ja klopt, zoiets las ik ook. Ik heb een afspraak gemaakt bij de rabobank, dus ik denk dat ik daar naar toe ga! Scheelt mij te veel in de maand.
Japie- Kletskop
Maris84 schreef:Lily schreef:ik geloof dat als je je rekeningen e.d. ook bij de rabobank hebt dat je dan korting krijgt, maar dit weet ik niet zeker.
Ja klopt, zoiets las ik ook. Ik heb een afspraak gemaakt bij de rabobank, dus ik denk dat ik daar naar toe ga! Scheelt mij te veel in de maand.
Klopt inderdaad. Toen wij ons huis kochten ook alles via rabobank gedaan scheelt toch!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Maris84 schreef:Lily schreef:ik geloof dat als je je rekeningen e.d. ook bij de rabobank hebt dat je dan korting krijgt, maar dit weet ik niet zeker.
Klopt inderdaad. Toen wij ons huis kochten ook alles via rabobank gedaan scheelt toch!
Dat ik daar nooit eerder opgekomen ben. Het viel mij nu pas op, omdat mijn broertje van 5 jaar jonger 23 euro minder aan de autoverzekering betaald dan ik. Toen ben ik eens verder gaan kijken wat ik betaal, en dat bleek best veel te zijn.
Japie- Kletskop
ik heb alles bij meeuws. Ik heb wel vergeleken maar zijn bij de ABN ( eigen bank) hetzelfde kwijt zijn. Vandaag dat ik hier ben gebleven. Mijn ouders hadden hier alles zitten en dat was altijd goed geregeld.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Maris84 schreef:De titel zegt het al, waar zijn jullie verzekerd? En dan bedoel ik met de
- inboel Unive
- auto Allsecur
- overlijden Monuta
- rechtsbijstand DAS Rechtsbijstand
enz. Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik best veel betaal, dus wil misschien wel overstappen. Weet alleen nog niet waar naar toe. Hebben jullie tips?
Tips? Goed kijken en rekenen/opvragen/bellen etc. Ik heb wel altijd geleerd dat je bankiert bij een bank, verzekert bij een verzekeraar etc.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Je moet je natuurlijk te snel verheugen op die premieverschillen! Vaak is het eigen risico stukken hoger of krijg je een beperktere dekking en ben je de lul bij schade. Polisvoorwaarden vergelijken dus.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Je kunt ook al je polissen kopieren en opsturen naar www.verzekeruzelf.nl. Die doen dan een concurrerend bod. Alles via internet ,maar who cares?
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Sogood schreef:Je moet je natuurlijk te snel verheugen op die premieverschillen! Vaak is het eigen risico stukken hoger of krijg je een beperktere dekking en ben je de lul bij schade. Polisvoorwaarden vergelijken dus.
Dit heb ik ook gedaan. De polissen verschillen niet heel veel. Maar ik ga het allemaal nog eerst even goed doornemen voor ik zomaar overstap.
Japie- Kletskop
Kerel schreef:Je kunt ook al je polissen kopieren en opsturen naar www.verzekeruzelf.nl. Die doen dan een concurrerend bod. Alles via internet ,maar who cares?
Die webpagina doet het niet.
Japie- Kletskop
Inboedel en WA heb ik bij ohra, auto bij all secur, overlijden hebben mijn ouders afgesloten voor mij (geen idee waar), rechtsbijstand heb ik niet. Reisverzekering heb ik ook nog, volgens mij bij centraal beheer.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
omdat ie de punt meeklikt www.verzekeruzelf.nl doet het prima sorry!
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Kerel schreef:omdat ie de punt meeklikt www.verzekeruzelf.nl doet het prima sorry!
Ook mijn fout, heb de link zelf ook verkeerd ingevooerd
Japie- Kletskop
Ik heb een zorgverzekering via cz maar dat is collectief via mijn werk. De inboedel en woonverzekering zijn via centraal beheer achmea net als mijn begrafenisverzekering.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Wij hebben alles bij Unive, ook zorgverzekering. Hoe meer verzekeringen je daar hebt, hoe meer korting je krijgt.
Gast- Gast
Zorgverzekering: FBTO
Uitvaartverzekering: Monuta
Inboedel, rechtsbijstand en overige dingen: ABN Amro
Uitvaartverzekering: Monuta
Inboedel, rechtsbijstand en overige dingen: ABN Amro
Gast- Gast
Wij hebben alles bij NoordHollandsche lopen (auto, 2 scooters, WA, Inboedel, Doorlopende reisverzekering, Rechtsbijstand) en uitvaartverzekering bij Ardanta.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» n.a.v. bij wie hebben jullie je auto verzekerd?!
» Waar zijn jullie bang voor?
» Waar zijn jullie allemaal geweest?
» Waar zijn jullie voor aan het sparen?
» waar zijn jullie kindjes ' momenteel' druk mee ?
» Waar zijn jullie bang voor?
» Waar zijn jullie allemaal geweest?
» Waar zijn jullie voor aan het sparen?
» waar zijn jullie kindjes ' momenteel' druk mee ?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: