Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

fietsstoeltje voor met een normale fiets

+7
Kqip
snoezel
Theeleut
Happydobby
Slakje
Printje
schuddebuikje
11 plaatsers

Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  schuddebuikje wo 9 mei 2012 - 4:41

Wie van de dames heeft er een normale fiets en een fietsstoeltje voor aan het stuur. is dit te doen of moet je dan echt een moederfiets hebben ??
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  Printje wo 9 mei 2012 - 4:43

Ik heb een gewone fiets met gewoon stuur gaat helemaal prima!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 4:43

Het kan best hoor.
Vroeger was het niet anders, toen bestonden er geen moederfietsen Very Happy
Persoonlijk vind ik het wel prettiger, een moederfiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  schuddebuikje wo 9 mei 2012 - 4:46

hebben jullie dan wel je standaart aangepast ?? of gewoon een schuine ??
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  Slakje wo 9 mei 2012 - 4:59

Vanaf wanneer kunnen kindjes in een fietsstoeltje?
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  Printje wo 9 mei 2012 - 5:02

Heb ook een gewone standaard maar dan moet je wel goed opletten.

Ze mogen in een stoeltje als ze echt goed kunnen blijven zitten. Hier rond 10 mnd ging ik kleine stukjes fietsen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  Happydobby wo 9 mei 2012 - 5:05

Slakje schreef:Vanaf wanneer kunnen kindjes in een fietsstoeltje?

Rond 9 maanden. Als ze kunnen zitten.


Ik heb een gewone fiets met een yepp stoeltje en een buggydrager, gaat allemaal goed.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  Theeleut wo 9 mei 2012 - 5:06

Ik heb gewoon een normale fiets en dat gaat prima, zoals als TBIB zegt hadden ze vroeger geen eens een moedergfiets en toen lukte het de moeders ook.

Een moederfiets heeft meer ruimte, een dubbele standaard en een lagere instap.
Ik persoonlijk mis geen van alle voordelen van de moederfiets. Ik 'zwiep' mijn zoon zo zijn stoeltje in, voor of achter, geen probleem! Daar heb ik zo'n standaard niet voor nodig.
Wel moest mijn zadel op de laagste stand, zodat ik direct mijn voeten op de grond heb als ik moet stoppen, had ik dat niet dan kon ik vallen omdat de ruimte tussen zadel en stoel kleiner is en ik niet makkelijk op de grond kan staan daar tussenin. Dus als je wat voller van postuur ben kan het misschien lastig zijn.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  snoezel wo 9 mei 2012 - 5:18

Ik heb zelf een moederfiets, maar op vakantie een gewone fiets gehuurd met zitje voorop. Kan prima. Het is even wennen,maar dat is altijd met een kindje voorop. Het enige nadeel vond ik was dat ik te weinig ruimte had tussen het stoeltje en het zadel waardoor ik als een man op moest stappen. Het is soweiso niet geschikt met een rokje, want moest ook wijdbeens fietsen, omdat anders mijn knieën tegen het stuur kwamen. Maar ook daar wen je aan en fietst prima hoor!
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  Kqip wo 9 mei 2012 - 5:35

Je kan ook een moederstuur erop laten zetten
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  Ayla wo 9 mei 2012 - 5:37

Ik wil het fietsstoeltje tegen die tijd op mijn oma fiets monteren, die staan nu nog bij mijn ouders, en dan gaat de fiets die nu hier staat daarheen. Denk dat je daar ook wel makkelijk een fietsstoeltje op zet. Ik kan niet wachten tot ik kan fietsen met haar haha.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  Fiebje wo 9 mei 2012 - 6:18

Ik heb ook een gewone fiets wel een dubbele standaard (zat er al op) en een yepp voorop. En hheb voldoende ruimte om op en af te stappeni

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  PiP wo 9 mei 2012 - 7:21

Ik heb een gewone fiets met de gewone standaard en een Yepp stoeltjel.
Kom ook nu nog prima op mijn fiets en de fiets staat redelijk stevig als F er op zit (12,4 kilo).
Ik loop er uiteraard niet bij weg, maar dat zou ik bij een moederfiets ook niet doen.

Misschien bedenk ik me straks met 2 kinderen op de fiets, maar voor nu vind ik een moederfiets niet nodig.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  SparklingEyes wo 9 mei 2012 - 7:27

Mijn frame is dusdanig datik flink klem zat met het voorstoeltje. Ik heb vandaag het moederstuur er op laten zetten. Een tijdelijke oplossing, stuk goedkoper dan een moederfiets. Ben er nu al blij mee.. smile

Se
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

fietsstoeltje voor met een normale fiets Empty Re: fietsstoeltje voor met een normale fiets

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum