Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  Beachgirl di 26 jul 2011 - 3:19

Mijn beste vriendin heeft in januari een nieuwe fiets gekocht. Een onwijs leuke stadsfiets met dikke banden en zo'n transportrek voorop.

Alleen is ze totaal niet blij met de fiets. Ze was van plan om regelmatig naar haar werk te gaan fietsen (8km), maar door de dikke banden en de 3 versnellingen valt dit haar enorm tegen. Ze vind de 3e versnelling te zwaar, en de 2e versnelling te licht fietsen.

Ik heb al gezegd dat ze gewoon terug moet gaan naar de betreffende fietsenwinkel en hem in moet ruilen (vooral nu hij pas 6 maanden oud is) maar ze legt zich erbij neer en zegt dat ze moet "wennen". Ze schaamt zich en vindt het raar om een fiets na 6 maanden alweer in te ruilen omdat ze niet tevreden is.


Wat vinden jullie? Raar, of zeggen jullie ook inruilen, nu je er waarschijnlijk nog een mooi bedrag voor krijgt.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Re: Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  Sneeuwvlok di 26 jul 2011 - 3:20

Gewoon doen hoor, lekker een andere fiets kopen. Als ze het geld ervoor heeft zou ik niet aan een fiets gaan wennen die je niet prettig vind
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Re: Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  Beachgirl di 26 jul 2011 - 3:22

Sneeuwvlok schreef:Gewoon doen hoor, lekker een andere fiets kopen. Als ze het geld ervoor heeft zou ik niet aan een fiets gaan wennen die je niet prettig vind

Naja ik neem aan dat je voor een fiets van amper een half jaar oud nog wel een mooi inruilbedrag krijgt... Dus dan zou ze niet eens veel geld bij hoeven leggen.

Of valt dat erg tegen? Fiets was rond de 600 euro geloof ik.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Re: Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  silly-one di 26 jul 2011 - 3:25

Ik zal ook de fiets aan ruilen. Je koopt hem met een doel en omdat de fiets niet past bij het doel kan je hem wel gaan ruilen lijkt mij.
De prijs is een beetje afhankelijk van hoe hij er nog uitziet maar misschien dat er nog wel over te praten valt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Re: Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 3:27

Beachgirl_24 schreef:
Sneeuwvlok schreef:Gewoon doen hoor, lekker een andere fiets kopen. Als ze het geld ervoor heeft zou ik niet aan een fiets gaan wennen die je niet prettig vind

Naja ik neem aan dat je voor een fiets van amper een half jaar oud nog wel een mooi inruilbedrag krijgt... Dus dan zou ze niet eens veel geld bij hoeven leggen.

Of valt dat erg tegen? Fiets was rond de 600 euro geloof ik.
Ik verwacht niet dat je er meer dan de helft voor terug krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Re: Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  Kabouter di 26 jul 2011 - 4:01

Ik zou er ook mee terug gaan, je koopt toch een fiets om er lekker op te fietsen. Als ie dat dus niet doet, zou ik andere gaan halen. Of je er nog veel voor terug krijgt, vraag ik me af.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Re: Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  Jezzie di 26 jul 2011 - 4:08

Ik vind het niet raar, als ze de fiets niet fijn vindt, moet ze gewoon de fiets inruilen. Want volgensmij krijg je er nu nog een mooie inruilprijs voor!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Re: Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 4:20

Ze kan op z'n minst kijken voor wat voor bedrag ze 'm eventueel kan inruilen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Re: Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 4:22

Verre van raar. Je zal toch gek zijn om op een fiets te blijven rijden die niet goed bevalt. Dat vind ik pas raar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Re: Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 4:24

Misschien ben ik wel een jankerd en zeg ik van even doorbijten het zijn tenslotte maar 8 km en geen 100. Aan de andere kant why not...niet geschoten is altijd mis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar? Empty Re: Nieuwe fiets na 6 maanden inruilen voor andere, raar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum