Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie wil jij een knuffel geven en waarom?

+29
Susan
Elodie
joyce0606
Antibes
Jasmine
Charles
M-G
banjer49
Sjaantje
slaatje
Exogenesis
Carmen_
bolus26
Amber-
Kowalski
_Lacey_
CCC
Pompoen
SoGood
Zwerver
LDJ
Stuiterbal
Lejow
Ibbeltje
Sea of Trees
Alex
Toet
Shisha
Burn
33 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 Empty Re: Wie wil jij een knuffel geven en waarom?

Bericht  Jasmine zo 17 feb 2013 - 8:17

Stofzuiger schreef:
Jasmine schreef:

Stofzuiger: ik ken haar verder niet goed, maar ik lees hier op het forum genoeg om te vermoeden dat ze die knuffel héél goed kan gebruiken.

Heb even gemist wat je gereageerd had, maar wil je n.a.v. posts van anderen heel veel sterkte en succes wensen.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 Empty Re: Wie wil jij een knuffel geven en waarom?

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 8:55

Jasmine schreef:
Stofzuiger schreef:
Jasmine schreef:

Stofzuiger: ik ken haar verder niet goed, maar ik lees hier op het forum genoeg om te vermoeden dat ze die knuffel héél goed kan gebruiken.

Heb even gemist wat je gereageerd had, maar wil je n.a.v. posts van anderen heel veel sterkte en succes wensen.

Je hebt om

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 17 feb 2013 - 9:32

PinkCoelho schreef:
Printje, Zazou en Susan, omdat ik hun heel tof vind

Dank je, lieve PinkCoelho, jij bent ook heel tof! Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 699888
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 9:36

@Stof... ik weet ook niet hoe lang je moet blijven, maar vanuit mijn o-plek duim ik heel hard voor je

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 17 feb 2013 - 10:16

Susan schreef:
PinkCoelho schreef:
Printje, Zazou en Susan, omdat ik hun heel tof vind

Dank je, lieve PinkCoelho, jij bent ook heel tof! Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 699888

aaaah wat lief! Dank je wel. Je bent me eerder nooit zo opgevallen op het forum maar de laatste tijd zie ik je veel reageren en je komt over als een hele lieve en betrokken meid.

Stof; ik heb het verhaal ook niet meegekregen maar kan door de reacties er wel wat uit opmaken en ik wens je enorm veel sterkte.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Printje zo 17 feb 2013 - 10:20

Ik wil ook wat knuffels uitdelen
Sowieso aan Pompoen, omdat ik deels weet wat een ellende een zieke man geeft tijdens je zwangerschap maar bij jou blijf ik keer op keer verbaasd dat het verhaal nog steeds niet afgesloten is en omdat ik 'bang' ben dat je jezelf een beetje vergeet. Een hele dikke knuffel dus en hopelijk gaat het snel vooruit met je man.

Susan; omdat ik gewoon goed met haar kan praten, al lukt het sinds de bevalling van N niet altijd meer.

EDC omdat het ook niet altijd makkelijk is voor je.

Stof; nogmaals een knuffel omdat ik, ondanks dat ik het verhaal gemist heb dus, lees dat je een moeilijke tijd tegemoet gaat.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 10:30

.

Laatst aangepast door Stofzuiger op zo 17 feb 2013 - 22:05; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 feb 2013 - 10:31

*superveel sterkte Stof!!!*

Gast
Gast

Bericht  Peanut zo 17 feb 2013 - 10:33

Hele dikke knuffel voor de lieve stof!!

En een hele dikke knuffel voor Burn

Peanut
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 168
Registratiedatum : 08-11-12

Bericht  LDJ zo 17 feb 2013 - 10:47

Ahhh lieve Mistery-Girl, dank je wel! hug
Ook een hele dikke knuffel voor jou!!
Omdat je het allemaal maar zo knap doet, ondanks dat je er moeder er niet meer is.
En omdat we altijd zo gezellig kunnen kletsen in het najaars topic.
Ik ben er echt super blij mee!

Daarom voor alle najaar mama's ook een dikke knuffel van mij hug .
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  LDJ zo 17 feb 2013 - 10:49

Lijkt me heftig stofzuiger hug
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Sea of Trees zo 17 feb 2013 - 19:19

PinkCoelho schreef:
Sea of Trees omdat ik haar echt een vrouw met ballen (mag ik dat zo zeggen?) vind, met alle keuzes die ze maakt
Ik had deze nog niet eens gelezen, wat lief zeg! Ik heb ook respect voor jou, hoe je vecht om je dingen te overwinnen. Erg bewonderingswaardig!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Fortissimo zo 17 feb 2013 - 21:29

Ik wil Burn een hele dikke knuffel geven omdat het nu even niet zo lekker gaat! smile Terwijl ze in mijn ogen de vrolijkheid zelve is, vind ik het sneu om te lezen hoe ze zich nu voelt. Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 699888
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Burn ma 18 feb 2013 - 5:41

_Lacey_ schreef:Mijn moeder. Omdat het nu nog kan...
Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 699888Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 699888Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 699888Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 699888

Exogenesis schreef:En Burn, omdat ze altijd heel lief is Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 699888
Dankjewel!

Fortissimo schreef:Ik wil Burn een hele dikke knuffel geven omdat het nu even niet zo lekker gaat! Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 561177 Terwijl ze in mijn ogen de vrolijkheid zelve is, vind ik het sneu om te lezen hoe ze zich nu voelt. Wie wil jij een knuffel  geven en waarom? - Pagina 3 699888
Ook vrijdag zal je die kant zien die ik in jouw ogen ben! Dankjewel!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Snoes di 19 feb 2013 - 5:08

Wat lief dat jullie mij noemen.

Ik wil sowieso Weegschaal, Charles, Stofzuiger, Mamavan2, Pompoen, Jasmine, Sjaante en PinkCoelho een dikke knuffel geven.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: