Welke forummer wil jij een knuffel geven?
+17
Suus
Oasis
PluDan
Blair
Muppetje
Caresses
Jeanette
Tullow
Amber-
Inge
Sjaantje
Chocolate Cookie
Sweety
Susan
Supertalentje
RYW
Burn
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Welke forummer wil jij een knuffel geven?
Wie wil jij een knuffel geven? En waarom?
Ik wil alle forummers een knuffel geven, omdat ik blij ben dat ik hier altijd mijn verhaal kan doen, er altijd wel iemand is die reageert!
Thanx meiden! Jullie betekenen eigenlijk best veel voor me!
Ik wil alle forummers een knuffel geven, omdat ik blij ben dat ik hier altijd mijn verhaal kan doen, er altijd wel iemand is die reageert!
Thanx meiden! Jullie betekenen eigenlijk best veel voor me!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: Welke forummer wil jij een knuffel geven?
Stuiterbal. Omdat ik denk dat zij het oprecht nodig heeft, ze heeft zoveel meegemaakt en er lijkt geen einde aan te komen. Daarbij vind ik haar een heel positief en eerlijk mens!
En zij is de enige die ik eventueel zou durven knuffelen, ik hou niet zo van knuffelen met iemand anders dan mijn vriend
En zij is de enige die ik eventueel zou durven knuffelen, ik hou niet zo van knuffelen met iemand anders dan mijn vriend
Gast- Gast
Storm schreef:Stuiterbal. Omdat ik denk dat zij het oprecht nodig heeft, ze heeft zoveel meegemaakt en er lijkt geen einde aan te komen. Daarbij vind ik haar een heel positief en eerlijk mens!
Ik ook Stuiterbal, just because!!!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Gelukkig, ik was al bang dat ik een slijmerd gevonden wordRYW schreef:Storm schreef:Stuiterbal. Omdat ik denk dat zij het oprecht nodig heeft, ze heeft zoveel meegemaakt en er lijkt geen einde aan te komen. Daarbij vind ik haar een heel positief en eerlijk mens!
Ik ook Stuiterbal, just because!!!
Gast- Gast
Owww wat lief de tranen springen er gewoon van in mijn ogen !!!
Gast- Gast
Hoeft niet hoor!Stuiterbal schreef:Owww wat lief de tranen springen er gewoon van in mijn ogen !!!
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:55; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Stuiter en Zusje. En Jordana, gewoon omdat ze een schat is, en ze die knuffel ook af en toe wel kan gebruiken
Gast- Gast
Ik ook Stuiterbal!
En Minneke, want Minneke is cool.
En Minneke, want Minneke is cool.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
nouhouu..Supertalentje schreef:Je bent ook een slijmbal!
Gast- Gast
Ik wil jullie ook allemaal een knuffel geven. Ik heb zo'n enorme steun hier nog soms wel meer dan bij mijn vrienden.
Jullie luisteren naar mij, geven me advies.....
Het is gewoon zo fijn !!!
En Storm jij krijgt nog een stevigere knuffel van mij aangezien jij die ook kan gebruiken. En omdat je gewoon echt een goede vriendin bent geworden !!
Jullie luisteren naar mij, geven me advies.....
Het is gewoon zo fijn !!!
En Storm jij krijgt nog een stevigere knuffel van mij aangezien jij die ook kan gebruiken. En omdat je gewoon echt een goede vriendin bent geworden !!
Gast- Gast
Ja eigenlijk wil ik ook gewoon het meerendeel van de forummers een knuffel geven. Ik vind hier ook bijna altijd wel een luisterend oor en ik kom hier graag.
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Zusje, Caro, Lotus, TGR, Stuiter, Susan, Storm, Mama van 2, Dolcis, Tullow, Verona... Ik krijg het er nog druk mee.
Laatst aangepast door freakielief op ma 15 aug 2011 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
freakielief schreef:Zusje, Caro, Lotus, TGR, Stuiter, Dolcis, Tullow, Verona... Ik krijg het er nog druk mee.
En ik dan? Wij zitten nota bene in relatietherapie!!!
RYW- Ratel
Supertalentje schreef:Sorry Storm, ik heb je weer door elkaar gehaald met je evil-twin.
*** Steelt weg bij Stuiter ***
Hier Storm, voor jou!
En trouwens ook voor Susan omdat ze een super moeder is
Gast- Gast
-
Laatst aangepast door Supertalentje op za 3 dec 2011 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Supertalentje schreef:Stuiterbal schreef:Supertalentje schreef:Sorry Storm, ik heb je weer door elkaar gehaald met je evil-twin.
*** Steelt weg bij Stuiter ***
Hier Storm, voor jou!
En trouwens ook voor Susan omdat ze een super moeder is
Ken je plekje...
I love je zwangerschapshumor... laten we het daar maar op houden he !
Gast- Gast
Duidelijk nog een boel onopgeloste issues... Sorry.RYW schreef:freakielief schreef:Zusje, Caro, Lotus, TGR, Stuiter, Dolcis, Tullow, Verona... Ik krijg het er nog druk mee.
Gast- Gast
freakielief schreef:Duidelijk nog een boel onopgeloste issues... Sorry.RYW schreef:freakielief schreef:Zusje, Caro, Lotus, TGR, Stuiter, Dolcis, Tullow, Verona... Ik krijg het er nog druk mee.
Je kan je er gewoon níet toe zetten, he?
Nou, als je het niet oprecht kan.... dan hoeft het al niet meer!!! (dr. Rossi, dit doet ze nou altijhijd!!!)
RYW- Ratel
Sterremaan, James en Ckc trouwens ook... En iedereen die er 1 nodig heeft, ik ben de flauwste niet.
Gast- Gast
-
Supertalentje- Kletskop
Oja en Susan ook nog even in het bijzonder een knuffel: ik vind dat ze het geweldig doet als moeder. Ik zie hoe veel ze lijdt onder Ezra's situatie, maar ze laat zich er niet onder krijgen. Heel veel respect voor jou Susan!
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wie wil jij een knuffel geven en waarom?
» Met welke forummer(s)..
» Welke forummer...
» Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
» Welke forummer?
» Met welke forummer(s)..
» Welke forummer...
» Het-wat-zou-jij-een-forummer-willen-geven sinterklaastopic.
» Welke forummer?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: