Wie wil jij een knuffel geven en waarom?
+29
Susan
Elodie
joyce0606
Antibes
Jasmine
Charles
M-G
banjer49
Sjaantje
slaatje
Exogenesis
Carmen_
bolus26
Amber-
Kowalski
_Lacey_
CCC
Pompoen
SoGood
Zwerver
LDJ
Stuiterbal
Lejow
Ibbeltje
Sea of Trees
Alex
Toet
Shisha
Burn
33 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wie wil jij een knuffel geven en waarom?
Jullie allemaal, omdat er soms strubbelingen zijn, maar iedereen altijd zo lief naar elkaar is op het moment dat ze er even doorheen zitten!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wat lief, meiden! Dikke knuffel terug en ook voor iedereen die het goed kan gebruiken. En Pompoen, wat in het vat zit, verzuurt niet!
Ik hoop dat ik alle ellende nu achter de rug heb. Vorige week doodziek in het ziekenhuis gelegen maar er is niet duidelijk geworden wat er met me was. Ben gelukkig weer opgeknapt en met m'n elleboog gaat het ook goed dus laat 2013 nu maar écht beginnen!
Ik hoop dat ik alle ellende nu achter de rug heb. Vorige week doodziek in het ziekenhuis gelegen maar er is niet duidelijk geworden wat er met me was. Ben gelukkig weer opgeknapt en met m'n elleboog gaat het ook goed dus laat 2013 nu maar écht beginnen!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn tante, omdat ze drie weken geleden met oom na ziekenhuis gingen voor iets anders en ze er nu achter gekomen zijn dat hij kanker door zijn hele lichaam heeft en ze nu niks meer kunnen doen. Hij is zo ziek nu, als goed is gaat hij maandag na huis, maar hij kan er denk biet lang van genieten, hij heeft de moed al opgegeven
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Wat vreselijk Banjer
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Wat ontzettend verdrietig Banjer, sterkte!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh bah, wat vreselijk Banjer .
Sterkte!
Sterkte!
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
dank jullie wel
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Wat verschrikkelijk naar Banjer! Heel veel sterkte!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Mezelf, omdat ik een dikke knuffel nodig heb maar niemand dat werkelijk weet en ik ze daardoor ook niet krijg
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Snoes omdat ze al zoveel met die lieve kleine vent van haar heeft mee moeten maken.
Viva omdat ze het verdient en ook al genoeg heeft mee moeten maken.
EDC ook omdat ze het verdient en het volgens mij altijd beter kan en genoeg heeft meegemaakt.
Banjer, (ik ken je dan wel niet maar goed de rest eigenlijk ook niet) jij verdient ook een knuffel want zulke dingen zijn altijd moeilijk om mee te maken.
Zwerver: voor jou ook één , ik hou van oprechte eerlijke mensen!
LDJ: gewoon omdat ze zoveel van haar meisje houdt!
en de rest van de meiden uit het najaarsmama's topic omdat ik ze wil bedanken voor de steun die ze mij hebben gegeven toen mijn moeder tijdens mijn zwangerschap overleed! ook voor de goede adviezen die voorbij komen.
Viva omdat ze het verdient en ook al genoeg heeft mee moeten maken.
EDC ook omdat ze het verdient en het volgens mij altijd beter kan en genoeg heeft meegemaakt.
Banjer, (ik ken je dan wel niet maar goed de rest eigenlijk ook niet) jij verdient ook een knuffel want zulke dingen zijn altijd moeilijk om mee te maken.
Zwerver: voor jou ook één , ik hou van oprechte eerlijke mensen!
LDJ: gewoon omdat ze zoveel van haar meisje houdt!
en de rest van de meiden uit het najaarsmama's topic omdat ik ze wil bedanken voor de steun die ze mij hebben gegeven toen mijn moeder tijdens mijn zwangerschap overleed! ook voor de goede adviezen die voorbij komen.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Iedereen die een knuffel kan gebruiken mag er eentje komen halen
En speciaal een dikke knuffel voor Burn en Stof! En Zwerver, zou het niet fijn zijn om het iemand te vertellen dat je toch af en toe die knuffels krijgt?
En speciaal een dikke knuffel voor Burn en Stof! En Zwerver, zou het niet fijn zijn om het iemand te vertellen dat je toch af en toe die knuffels krijgt?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Zwerver, dan krijg je van mij ook een digitale knuffel
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Stofzuiger, om wat ze gaat proberen....
Sea of Trees omdat ik haar echt een vrouw met ballen (mag ik dat zo zeggen?) vind, met alle keuzes die ze maakt
Pompoen, omdat ze van het ene gedoe in het andere terecht komt
Snoes, omdat ik me kan voorstellen dat ze de eerste tijd met de kleine man heel anders had voorgesteld
Printje, Zazou en Susan, omdat ik hun heel tof vind
Sea of Trees omdat ik haar echt een vrouw met ballen (mag ik dat zo zeggen?) vind, met alle keuzes die ze maakt
Pompoen, omdat ze van het ene gedoe in het andere terecht komt
Snoes, omdat ik me kan voorstellen dat ze de eerste tijd met de kleine man heel anders had voorgesteld
Printje, Zazou en Susan, omdat ik hun heel tof vind
Gast- Gast
Pompoen, wat lijkt me dit een vervelende en teleurstellende manier van zwanger zijn. Zwaar ook. Dat heb je je toch anders voorgesteld vantevoren he, wat zal het soms pijn doen. Ik heb erg met je te doen maar vind het tegelijkertijd héél erg knap hoe stoer je blijft en positief. Dank ook voor jouw knuffel!
Zwerver, ik weet niet waarom maar iedereen die knuffels nodig heeft zou deze mogen krijgen.
Snoes, omdat ik met mijn zoon hetzelfde heb doorgemaakt en weet hoe slopend en rot dit is. Een knuffel is op zo'n moment wel op z'n plaats.
Sterremaan, ik reageer niet veel op haar posts maar lees ze wel altijd mee. Vooral de laatste tijd merk ik dat de toon van haar posts is veranderd en dit om geheel begrijpelijke redenen. Ik heb je laatste posts met kippenvel gelezen en het doet me echt serieus verdriet te lezen dat je het zo ontzettend moeilijk hebt en toch zo veel positiefs weet te halen uit kleine dingetjes. Ik wens je erg veel kracht en sterkte toe de komende tijd, ik leef met je mee, al is het niet hardop of openlijk.
Zwerver, ik weet niet waarom maar iedereen die knuffels nodig heeft zou deze mogen krijgen.
Snoes, omdat ik met mijn zoon hetzelfde heb doorgemaakt en weet hoe slopend en rot dit is. Een knuffel is op zo'n moment wel op z'n plaats.
Sterremaan, ik reageer niet veel op haar posts maar lees ze wel altijd mee. Vooral de laatste tijd merk ik dat de toon van haar posts is veranderd en dit om geheel begrijpelijke redenen. Ik heb je laatste posts met kippenvel gelezen en het doet me echt serieus verdriet te lezen dat je het zo ontzettend moeilijk hebt en toch zo veel positiefs weet te halen uit kleine dingetjes. Ik wens je erg veel kracht en sterkte toe de komende tijd, ik leef met je mee, al is het niet hardop of openlijk.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ik was nog niet klaar!
Leaf, jij verdient ook een knuffel. Ik stel me jouw situatie loodzwaar voor. Je zit zelf in een negatieve spiraal en hebt veel verdriet. Je zoekt om je heen naar een houvast en de enige houvast die je vindt is die waarvan je omveld je blijft vertellen dat deze eigenlijk niet de juiste voor je is. 'Makkelijk gezegd', denk je, 'hij is de enige die ik eigenlijk hebt en wat moet ik anders?'. Je weet diep vanbinnen misschien wel dat het niet helemaal klopt, en hebt zeker nu de kracht niet dit óók nog te beeindigen. Dus blijft alles maar voortkabbelen. Intussen zak jij steeds dieper in de put. Moeilijke situatie, veel sterkte! (en benatwoord mijn pm als je tijd hebt ).
Pippa, ook zij krijgt van mij een knuffel. Gevoelige meid, zelf veel zorgen en toch altijd voor anderen daar. Dankjewel Pippa, ik waardeer je.
Harrisson. Omdat ze mij een heel erg lief voorstel heeft gedaan, dat ik heel erg waardeer waar ik alleen door de omstandigheden momenteel NOG geen gebruik van kan maken!
Leaf, jij verdient ook een knuffel. Ik stel me jouw situatie loodzwaar voor. Je zit zelf in een negatieve spiraal en hebt veel verdriet. Je zoekt om je heen naar een houvast en de enige houvast die je vindt is die waarvan je omveld je blijft vertellen dat deze eigenlijk niet de juiste voor je is. 'Makkelijk gezegd', denk je, 'hij is de enige die ik eigenlijk hebt en wat moet ik anders?'. Je weet diep vanbinnen misschien wel dat het niet helemaal klopt, en hebt zeker nu de kracht niet dit óók nog te beeindigen. Dus blijft alles maar voortkabbelen. Intussen zak jij steeds dieper in de put. Moeilijke situatie, veel sterkte! (en benatwoord mijn pm als je tijd hebt ).
Pippa, ook zij krijgt van mij een knuffel. Gevoelige meid, zelf veel zorgen en toch altijd voor anderen daar. Dankjewel Pippa, ik waardeer je.
Harrisson. Omdat ze mij een heel erg lief voorstel heeft gedaan, dat ik heel erg waardeer waar ik alleen door de omstandigheden momenteel NOG geen gebruik van kan maken!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Snoes: omdat ze al zo lang tobt met de gezondheid van haar kleine man. Hoop voor je dat het snel beter gaat.
Antibes: nu ik erachter ben wie ze eerst was op het forum, ik nog meer respect voor haar heb om wat ze allemaal bereikt heeft!
Sterremaan: jou kunnen we gewoon niet genoeg knuffels geven.
Pompoen: omdat ik hoop dat ze na alle stress van de afgelopen maanden toch nog een paar weken zonder andere overheersende zorgen kan genieten en zwanger kan zijn.
Zwerver: omdat ze hem nodig heeft.
Banjer: omdat ze zulk heftig nieuws heeft gehad.
Stofzuiger: ik ken haar verder niet goed, maar ik lees hier op het forum genoeg om te vermoeden dat ze die knuffel héél goed kan gebruiken.
Caroow: omdat de laatste weken van haar zwangerschap niet meevallen.
En verder iedereen die er een nodig heeft.
Antibes: nu ik erachter ben wie ze eerst was op het forum, ik nog meer respect voor haar heb om wat ze allemaal bereikt heeft!
Sterremaan: jou kunnen we gewoon niet genoeg knuffels geven.
Pompoen: omdat ik hoop dat ze na alle stress van de afgelopen maanden toch nog een paar weken zonder andere overheersende zorgen kan genieten en zwanger kan zijn.
Zwerver: omdat ze hem nodig heeft.
Banjer: omdat ze zulk heftig nieuws heeft gehad.
Stofzuiger: ik ken haar verder niet goed, maar ik lees hier op het forum genoeg om te vermoeden dat ze die knuffel héél goed kan gebruiken.
Caroow: omdat de laatste weken van haar zwangerschap niet meevallen.
En verder iedereen die er een nodig heeft.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik wil Pompoen, Sterremaan en Leaf graag een ontzettend dikke knuffel geven. Heeft alledrie helaas geen uitleg nodig denk ik.
En Jasmine: dankjewel, ontzettend lief! Had niet verwacht mijn naam in dit topic langs te zien komen. Ik vergeet zelf nogal eens waar ik al vandaan gekomen ben (het moet van mezelf altijd maar weer beter) en het is best goed voor me om daar af en toe weer bij stil te staan.
En Jasmine: dankjewel, ontzettend lief! Had niet verwacht mijn naam in dit topic langs te zien komen. Ik vergeet zelf nogal eens waar ik al vandaan gekomen ben (het moet van mezelf altijd maar weer beter) en het is best goed voor me om daar af en toe weer bij stil te staan.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Dank jullie voor alle lieve knuffels!
@Charles, ik had van te voren niet echt grote verwachtingen over een 9-maanden durende grote roze wolk, dat scheelt denk ik wel. Ik vind het natuurlijk ontzettend jammer. Ik vind het vooral erg jammer dat mijn man en ik dit niet wat meer samen kunnen beleven, dat we niet samen er naartoe kunnen groeien en de beslissingen nemen over hoe we het willen hebben. Maar des te meer geniet ik van de momenten dat we wél samen van de zwangerschap (en elkaar) kunnen genieten. Die enkele keer dat hij de baby kan voelen (in het begin kon mijn man niet echt naast me op bed komen liggen en inmiddels ligt hij alweer een tijd in het ziekenhuis natuurlijk) of die keer dat hij stomverbaasd is over hoe mijn buik zichtbaar beweegt. Die keer dat hij toch mee kon naar een echo en helemaal ontroerd was over dat het al zo helemaal een kindje was. En over hoe hij er over mijmert dat hij de eerste periode nog thuis zal zijn om te herstellen van alles en dat hij dan huispappa kan zijn, hij verlangt zo naar zijn zoon!
Ja het is heftig en zwaar en nu de bevalling nadert worden ook de zorgen over of hij ver genoeg hersteld zal zijn tegen die tijd groter. Helemaal omdat ik steeds minder kan, écht soms mijn ene voet niet meer voor mijn andere krijg. Maar tegelijk is de zwangerschap een enorm lichtpuntje voor ons allebei, iets om voor te leven, iets om voor te knokken en iets om van te genieten.
@Charles, ik had van te voren niet echt grote verwachtingen over een 9-maanden durende grote roze wolk, dat scheelt denk ik wel. Ik vind het natuurlijk ontzettend jammer. Ik vind het vooral erg jammer dat mijn man en ik dit niet wat meer samen kunnen beleven, dat we niet samen er naartoe kunnen groeien en de beslissingen nemen over hoe we het willen hebben. Maar des te meer geniet ik van de momenten dat we wél samen van de zwangerschap (en elkaar) kunnen genieten. Die enkele keer dat hij de baby kan voelen (in het begin kon mijn man niet echt naast me op bed komen liggen en inmiddels ligt hij alweer een tijd in het ziekenhuis natuurlijk) of die keer dat hij stomverbaasd is over hoe mijn buik zichtbaar beweegt. Die keer dat hij toch mee kon naar een echo en helemaal ontroerd was over dat het al zo helemaal een kindje was. En over hoe hij er over mijmert dat hij de eerste periode nog thuis zal zijn om te herstellen van alles en dat hij dan huispappa kan zijn, hij verlangt zo naar zijn zoon!
Ja het is heftig en zwaar en nu de bevalling nadert worden ook de zorgen over of hij ver genoeg hersteld zal zijn tegen die tijd groter. Helemaal omdat ik steeds minder kan, écht soms mijn ene voet niet meer voor mijn andere krijg. Maar tegelijk is de zwangerschap een enorm lichtpuntje voor ons allebei, iets om voor te leven, iets om voor te knokken en iets om van te genieten.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
[quote="Jasmine"]
Laatst aangepast door Stofzuiger op zo 17 feb 2013 - 7:52; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stofzuiger, hoe lang moet je ongeveer blijven?
Nogmaals, ik vind het een erg dappere beslissing van je, en ik hoop echt dat je je beter gaat voelen.
Nogmaals, ik vind het een erg dappere beslissing van je, en ik hoop echt dat je je beter gaat voelen.
Sea of Trees- Kletskop
.
Laatst aangepast door Stofzuiger op zo 17 feb 2013 - 6:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stof, hier schrik ik eigenlijk wel een beetje van... Sterkte en een dikke knuffel!
Gast- Gast
Lijkt me erg zwaar. Kan me ook voorstellen dat je er tegenop ziet, maar bedenk wel dat je het om je eigen bestwil doet en om die van je kleintjes hou je taai!
Sea of Trees- Kletskop
stofzuiger: ik zie wat je staat te wachten (opname), heb alleen niet het verhaal mee gekregen, maar daar gaat het ook niet om! ik wil je wel een knuffel geven!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ik wil pippa een knuffel geven! Het is zo'n lieve meid die best veel op haar bordje krijgt. En altijd een luisterend oor heeft.
Verder zou ik het niet speciaal weten omdat ik daarvoor de laatste tijd te weinig mee lees. Maar wel alle meiden natuurlijk in dit topic die het kunnen gebruiken.. !!
Verder zou ik het niet speciaal weten omdat ik daarvoor de laatste tijd te weinig mee lees. Maar wel alle meiden natuurlijk in dit topic die het kunnen gebruiken.. !!
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand die mij even een knuffel wil geven?
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» Geen kusje/knuffel willen geven
» waarom lekkere dingen geven aan kinderen?
» Waarom wel of geen borst voeding geven?
» Welke forummer wil jij een knuffel geven?
» Geen kusje/knuffel willen geven
» waarom lekkere dingen geven aan kinderen?
» Waarom wel of geen borst voeding geven?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: