Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 23 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Snoes do 21 maa 2013 - 2:06

NoName, dat is vervelend dat je al gelijk geen oppas hebt. Waar gaat hij dan normaal heen? Gastouder of KDV, of gewoon bij (schoon)ouders?

Hoeveel slapen jullie kindjes nu nog overdag? En wat doen jullie (qua 'spelen') met jullie baby?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ella do 21 maa 2013 - 8:53

Flower fijn dat het met j goed gaat op het kdv. Wij gaan binnenkort naar meerdal.

Snoes fijn dat de wondjes er goed uit zagen. Vervelend dat hij zo veel gister van een voeding heeft terug gegeven. Hoe gaat het vandaag?

Noname: gisteravond was hij te moe om te drinken en had 50cc laten staan. Hoorde hem om 6.00 uur al maar speen gegeven en werd toen om 7.10 uur wakket. Mijn man ging er uit met hem want ik mocht uitslapen :-). Leuk he dat kletsen.

Qua slapen en spelen wat snoes vroeg. S ochtend slaapt hij 1 a 2 uur. Dan na de fles van 11 uur moet ik hem vaak wakker maken om 3 uur. Daarna is het zo rommelig qua slapen. Hij wil dan vaak niet slapen en huilt veel. Als hij bij ons is is het goed. Nu ligt hij toevallig wel in zijn wiegje te slapen. Qua spelen pak ik vaak wat rammelaars die pakt hij op. Ook is hij heel erg met zijn vingers of de mijne bezig.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Printje do 21 maa 2013 - 8:59

Sorry, ik blijf jullie hier verwaarlozen....

N slaapt nog vrij veel. Bijv vandaag.. Half negen wakker, flesje en R naar de opvang gebracht en meteen door voor boodschappen. Toen sliep ze weer dus vanaf ongeveer 9-11 uur geslapen, even gespeeld en geknuffeld badje en flesje, geslapen van 12-15. Toen kreeg ze haar flesje, samen spelen en om 16.30 uur R halen en toen sliep ze weer, heel kort tot ongeveer 17 uur, samen spelen en in de box daarna om 19 uur flesje en naar bed.

N huilt eigenlijk nooit, alleen als er echt iets is, honger/ moe/ als ze zich verveelt in de box maar verder vindt ze veel prima.

Haar flesjes drinkt ze op en af goed en soms laat ze vd. 160cc ruim 60cc staan maar goed.

Helaas nog steeds niet doorslapen, ze heeft nog drie weken haha en dan moet ik weer werken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Flower_L do 21 maa 2013 - 9:14

hier is het 'schema' ongeveer
07.00-08.00 eerste fles
na elke voeding (11u / 15u / 19u) ongeveer anderhalf tot twee u wakker en daarna weer slapen.

's Avonds is het soms wel slapen...soms niet. Nu is hij al wakker sinds 18.30 en hij is gewoon vrolijk. LIgt nu met papa op de bank, beetje rond te koekeloeren. Om 22u gaat hij in bad en daarna fles en slapen. Misschien zelfs iets eerder. Kan maar zo dat hij morgen weer slaapt 's avonds. Overdag is het echt een vrij regelmatig slaapgedrag.

ik plan uitjes wel. Stel dat ik naar de winkel wandel en om 14u thuis ben, dan grote kans dat meneer niet meer in de bak wil slapen en de fles van 15u wil. Daarom vertrek ik iets later, zodat ik iets voor 15u thuis ben.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Printje do 21 maa 2013 - 9:16

Uitjes plan ik niet, zorg alleen dat ik met de flestijden ergens ben waar ik het kan geven. Voor de rest slaapt N goed in de bak en als ze slaapt laat ik haar in de bak liggen totdat ze wakker wordt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  NoName88 do 21 maa 2013 - 9:31

Snoes, is inderdaad vervelend. Het is de eerste dag dat m'n moeder op zou passen. (Haar vaste dag in de week.) Alleen ze hebben rond de middag een afspraak met de notaris in Drenthe (wonen zelf in Gelderland), dus dan ben je al met al zo ongeveer de hele dag kwijt smile En woensdag heb ik ook nog eens gelijk een bijeenkomst, dus dan komt er van 'gewoon' werken ook niets. Nou ja, 't zal wel goed komen. Anders moet ik maar een avondje aan wagen.

Ella, 7.10 is netjes toch? Pakt hij echt al bewust speelgoed vast? Dat doet K nog niet. Hij kan wel vasthouden, maar pakt nog niks bewust vast.

Printje, komt ze nog altijd tussen 3 en 5?

Wat betreft het slapen en spelen. Deze week is hij echt weer meer wakker. Vind hem de laatste dagen ook echt 'gezellig', veel praten en lachen en hij kan zich steeds beter zelf vermaken.
Vandaag ging het als volgt; hij werd om 6.40 wakker Neutral toen ging hij even z'n broek vol doen.. Ik ben weer ingedommeld en werd ietsna 7 u weer wakker van hem. Toen ben ik z'n fles gaan maken en die kreeg hij dus rond 7.15.
Na z’n fles moet ik hem altijd een poosje rechtop houden dus dan blijf ik meestal lekker met hem in bed zitten (nu ik nog verlof heb tenminste.)
Toen lag hij rond 8 u weer in bed en heeft geslapen tot 9.15 u. Toen heb ik hem eruit gehaald en gewassen en aangekleed. Vervolgens zijn we naar de AH geweest, eerst bleef hij steeds wakker, lag gewoon om zich heen te kijken, maar uiteindelijk viel hij toch in slaap.
Thuis werd hij weer wakker en heb ik hem in de box gelegd onder z’n mobile. Daar heeft hij het een half uur/drie kwartier volgehouden tot z’n fles van 11 uur.
Na die fles heeft hij nog een klein poosje in de box gelegen maar daarna ging hij iets voor 12 uur z’n bed in. Daar heeft hij gelegen tot iets over drieën.
Weer een fles en daarna tot de fles van 19 uur de hele tijd in de box/wipstoel/op schoot geweest. Hij lag heel lang mooi te ‘spelen’ in de box, maar was heel moe geworden en in slaap gevallen in de box. Toen ik hem naar bed bracht (was inmiddels wakker geworden), wilde hij niet gaan slapen. Meestal slaapt hij eind van de middag maar 3 kwartier/een uurtje.
Na de fles van 19 uur gaat hij meestal vrij snel naar bed waar ik hem dan rond 22.30-23.00 uur weer uithaal voor z’n laatste fles.

Die middagslaap ging tot voor kort nog beter. Hij is nu telkens tussendoor wakker, gisteren was hij er ook al om 2 uur weer uit. Hij slaapt minder vast overdag heb ik het idee.

Qua spelen is het vooral interactie van mama, gekke praatjes, gekke bekken en kiekeboe! Sinds een paar weken kan hij ook echt een hele poos onder z’n mobile (met licht en geluid) liggen. Verder zit hij graag in de wipstoel een beetje rond te kijken.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  NoName88 do 21 maa 2013 - 9:34

Printje schreef:Uitjes plan ik niet, zorg alleen dat ik met de flestijden ergens ben waar ik het kan geven. Voor de rest slaapt N goed in de bak en als ze slaapt laat ik haar in de bak liggen totdat ze wakker wordt.

Daar trapt mijn zoon niet in, die is meteen wakker als we thuis zijn!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Printje do 21 maa 2013 - 10:04

Noname, jep helaas wel, tussen ongeveer 3-5 uur in de nacht heeft madame serieuze honger, echt een dramaqueen dan, ze begint dan met drinken alsof ze nooit iets krijgt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Snoes do 21 maa 2013 - 11:04

Ik heb echt totaaaal geen ritme. Heb zelf ook het idee dat hij overdag helemaal niet vast slaapt en erg snel wakker schrikt.
Vandaag ging het hier bijv. zo:
9u15 wakker + medicatie gegeven
9u45 fles 120 ml, daarna nog bij mij op schoot en in de box gelegen.
11u30 in zijn bedje gelegd
12u werd hij alweer wakker
12u15 fles 120 ml gegeven
13u in bed gelegd omdat hij moe was, maar hij wilde niet slapen en veel huilen, maar toch volgehouden en er tig keer heen geweest
15u sliep hij eindelijk
16u45 werd hij wakker en weer fles van 120 ml
18u gaan wandelen
19u30 weer thuis en weer fles van 120 ml
20u30 gaan slapen en daar ligt hij nu nog steeds.

Het verschilt hier echt gigantisch van dag tot dag. De ene dag slaapt hij netjes overdag, de andere dag amper. Maar vaak kan hij zich dan wel prima vermaken in de box, vandaag alleen totaal niet. Omdat hij zoveel wakker is overdag, is hij 's avonds na zijn voorlaatste fles wel helemaal op en gaat dan ook gewoon slapen.

Qua spelen doet hij hier ook nog niets zelf. Al had ik vandaag het idee dat hij voor het eerst bewust met zijn handjes tegen de speeltjes aan de boog boven zijn speelmat 'duwde', dat had ik hem nog niet eerder zien doen. Als ik iets in zijn hand duw, grijpt hij het wel, maar hij rammelt er niet mee, laat het gewoon 'hangen' in zijn hand haha. Kijkt hij echt van "wat moet ik daar nou mee?".

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel vr 22 maa 2013 - 21:49

Goedemorgen meiden!!

Ja ik leef nog hoor!! Jullie kindjes zijn dus ook lekker in de "speelfase" beland?! Hier is ons dametje ook regelmatig nog even wakker na dr flesje. Heeft haar handjes ontdekt, en dat je ermee kan grijpen en iets vasthouden. Afgelopen donderdag belde mijn man van zijn werk op dat hij nog langer door moest werken en dat het wel 21.00uur kon worden. Dus toen ben ik gezellig naar mijn schoonouders gegaan die dag en daar ook lekker gegeten.
Mijn schoonouders hadden nog een BabyGym staan, dus die hebben we even getest en L.ieke vond het prachtig!! Ze kan zich er heel goed onder vermaken en je hoort haar dan ook regelmatig schateren van het lachen! Very Happy Hier thuis ligt ze er ook dagelijks onder, en ze blijft het leuk vinden!!

Met mij gaat het ook steeds beter inmiddels. Ik heb minder last van stemmingswisselingen de laatste dagen, dus dat scheelt al een berg. Ook al wat bloedverlies en bruinverlies gehad, dus ook dat is gunstig. Maandag moet ik weer urine sparen en dinsdag naar het lab om ook bloed te laten prikken. Eerste Paasdag viert mijn schoonvader zijn verjaardag, en dan gaan we lekker met zijn alle gourmetten. Vanmiddag ga ik de cadeautjes alvast kopen, ze krijgen een gezamenlijk cadeau: een gourmetstel!! Very Happy En mijn schoonvader krijgt ook nog een webcam en een fleecedeken met mouwen. En ik zal volgende week zaterdag ook nog wel iets van lentebolletjes in een leuk pot halen.

Dit weekend nog niet veel plannen, maar volgend weekend wordt het alweer druk genoeg!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Snoes vr 22 maa 2013 - 23:29

Pinkel, fijn om te lezen dat het met jou ook beter lijkt te gaan. Begin van een ongesteldheid? Dat zou wel fijn zijn, dan heeft het kuurtje geholpen!

Hier ook niet heel veel plannen. Mijn zoontje ligt nu te slapen en zo dadelijk als hij wakker is, ga ik met hem in bad/krijgt hij zijn flesje en daarna gaan we op pad met z'n drietjes. Eerst boodschappen doen en dan even de stad in. Vanavond gaan we bij mijn schoonouders eten. Morgen viert mijn oma haar 75ste verjaardag, dus dat is ook weer gezellig met de familie bij elkaar.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella za 23 maa 2013 - 1:30

NoName: als ik speelgoed op zijn buik/borst leg dan pakt hij dat echt zelf beet. Maar knuffels aan zijn maxicosi of de muziekmobiel krijgen een ongecontroleerde tik van hem Wink

Pinkel: fijn dat het beter met je gaat. Hopelijk is je urine ne bloed ook weer goed.

Gister ging mijn kleine man voor het eerst lachen met geluid erbij Very Happy oh wat was dat mooi. Ik heb een speelkleed gekocht en meneer vind het prachtig. OOk heeft hij de 2 afgelopen avonden netjes in zijn wiegje boven geslapen en moest ik hem beide keren wakker maken voor de laatste fles. Het gaat vooruit!!!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel za 23 maa 2013 - 7:50

@ Snoes: Klinkt als een druk, maar gezellig weekend!! Veel plezier morgen bij je Oma haar verjaardag!

@ Ella: Leuk is dat he dat lachen met geluid!! Ik moet ook altijd lachen als L. aan het lachen is met geluid, het klinkt echt zo grappig! En wat goed dat je kleine mannetje lekker in zijn eigen bedje heeft geslapen zeg!

@ All:

Ik had vanmorgen L.ieke haar kast even geordend en kwam tot de ontdekking dat ze niet echt heel veel kleertjes meer heeft die ze nog past. Bijna alle broekjes zijn inmiddels te kort en dat vind ik er niet uitzien, en bovendien ook veel te koud nu. Dus wij zijn even naar de Prenatal geweest, en heb die flink geplunderd!! Laughing Was wel een voordeel: ik had nog 2 cadeaukaarten in mijn portemonnee zitten, dus hoefde niks te betalen, dat shopt nog veel leuker! Ik zal eens proberen of het lukt om plaatjes te plakken van wat ik allemaal gescoord heb.

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 23 Xz_3498565_001
Maar dan met een donkerblauw broekje ipv een witte.

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 23 Z_3447405_001
winter 2012/2013 mama's! - Pagina 23 Z_3446832_001
+ ook nog 1 in het wit!

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 23 Z_3435814_001
Deze pyjama heeft ze nu aan, en het staat haar zo leuk!! Very Happy Very Happy

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 23 Z_3151239_001
En nog een basic wit truitje met lange mouwen. Ik ben goed geslaagd dacht ik zo!!

Edit: Sodeju, die plaatjes zijn ook voor bijna blinden zeg!! Sorry voor de grote hoor!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 23 827601 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 23 827601
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Ella za 23 maa 2013 - 8:31

Leuke kleding pinkel! Shoppen voor je kindje is zooo leuk
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes za 23 maa 2013 - 10:16

Ella, wat fijn dat het de goede kant uitgaat! En leuk dat hij hardop ging lachen, daar wacht ik hier nog steeds op Very Happy

Pinkel, wat leuk dat je geshopt hebt, die pyjama is zo schattig! Very Happy

Onze zoon heeft sinds deze week ontdekt dat als hij tegen de speeltjes boven zijn babygym duwt, die dan gaan bewegen, dus daar kan hij zich nu lang mee vermaken. Hij grijpt ook wel naar dingen als ik ze 'aangeef', maar hij doet er niets mee, gaat er niet mee rammelen ofzo.

Hebben jullie een drukke of een rustige baby? En dan bedoel ik qua bewegingen? Mijn zoontje is echt heel erg rustig, ook in bad e.d. Als ik dat vergelijk met mijn achterneefje toen die 3 maanden oud was, die kon niet stilzitten en was de hele tijd wild aan het bewegen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella za 23 maa 2013 - 10:33

Snoes wij hebben een drukke baby hij kan nooit stil liggen. Wat leuk dat jouw zoontje de babygym ondekt heeft.

Nou de 3de avond dat onze kleine man weer in zijn bedje geslapen heeft. Wat een rust s avonds ineens. Dat waren we niet meer gewend. Heb hem net weet voot de fles wakker moeten maken.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes za 23 maa 2013 - 10:34

Heerlijk is dat hé Ella. Bij ons was hij na 3 maanden ineens ook rustig 's avonds. Hij ging gewoon in zijn bedje slapen en we moeten hem sindsdien altijd wakker maken voor zijn laatste fles.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  NoName88 zo 24 maa 2013 - 4:03

Snoes, hier zit er ook niet zo'n vast slaapritme meer in als voorheen. Hij doet ook gewoon kortere slaapjes nu. Soms is hij 's middags na 3 kwartier al weer wakker. De ene keer gaat hij dan wel slapen en de volgende keer weer niet. 's Avonds slaapt K ook altijd goed tegenwoordig. Dat vind ik wel lekker!

Pinkel, fijn dat het bete rmet je gaat! Hopelijk is dinsdag ook alles ok! Wat een schatiige pyjama! Ik ga maatje 56 ook echt opruimen en langzaam aan wat dingen maatje 68 aantrekken!

Ella, leuk, een beetje geluid! Dat komt hier ook steeds meer! Lekker dat er 's avonds boven geslapen wordt! Best fijn he, een beetje rust?

Snoes, K is meestla ook wel behoorlijk druk. Als hij bijv inde box ligt dan trapt hij telkens met z'n benen en maait met z'n armen in het rond vaak. In bad is hij meestal wel aardig rustig.

Wij zijn gisteren wezen zwemmen! Was erg leuk. Waren samen met m'n zwager en schoonzusje en hun zoontjes van 3 en van bijna n half jaar. Helaas was het baby-badje niet zo'n succes want daar zat een zandbak bij, ik vond het niet zo lekker om met m'n kont in het zand te zitten Sad Toen hebben we maar een poosje met ze in het grotere bad gezeten. Dat was helaas wel wat kouder. Maar uiteindelijk vond hij het wel erg leuk!
Vanavond ga ik maar een beetje op tijd de laatste fles geven want morgen begint het echte leven weer en moet ik er vroeg uit!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 8:56

Vrijdag heeft S zijn prikjes weer gehad. Hij weegt nu 6,5 kg en was 64 cm. Hij is druk bezig aan een inhaalslag met zijn broer die bijna een kilo zwaarder was bij zijn geboorte.

En donderdag supergoed nieuws te horen gekregen!!!! Ik heb een andere functie als ik terugkom op mijn werk en ook nog precies de baan en de afdeling die ik wilde winter 2012/2013 mama's! - Pagina 23 281626781 . Ik kan bijna niet wachten tot het eind mei is haha.

Hier is het ritme eigenlijk elke dag ongeveer hetzelfde.
Tussen 6.30-7.00 wordt ie wakker en krijgt de fles. Om half 9 ligt hij er weer in tot half 11. Dan krijgt hij weer een fles en slaapt vervolgens van 12-14. Om half 3 weer een fles en van 16-17 slaapt hij meestal nog een uurtje. Dan om half 7 nog een fles en om half 11 's avonds moet ik hem wakker maken voor de laatste fles.

Pinkel: leuk dat ze die babygym zo geweldig vindt! Wat een schattige kleertjes zeg!

NoName: leuk dat je gezwommen hebt! Succes morgen!

Gast
Gast

Bericht  Ella zo 24 maa 2013 - 21:07

Snoes: het is inderdaad heerlijk Embarassed

Noname: leuk he zwemmen. Ik ga binnenkort babyzwemmen.

Jetje: wat fijn winter 2012/2013 mama's! - Pagina 23 281626781

Hier gaat ook alles goed. De avonden zijn nog steeds rustig. Meneer slaapt prima dan. Moet hem wel iedere keer wakker maken voor de fles. Maar na de fles slaapt hij gelijk verder.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel zo 24 maa 2013 - 23:32

Goedemorgen meiden,

Het eerste pyjama'tje van madam hangt alweer te drogen op het wasrek! Ze had hen nog geen uurtje aan toen ze haar melk uitspuugde! Ze heeft nu die met een poesje erop aan, en dat staat haar ook echt lief! Als ik het poesje "aai" begint ze helemaal te lachen en te kraaien! Very Happy Gistermiddag weer lekker samen met haar in bad geweest, ze vond het heerlijk en was helemaal ontspannen.
Vandaag moet ik weer 24 uur urine sparen en morgen weer naar het lab om ook bloed te laten prikken. Vandaag blijven we dus lekker thuis samen.

@ Zwemmen:

Vanaf welke leeftijd mag je eigenlijk met je kindje naar het zwembad? En hebben jullie dan ook zo'n speciale zwemband waar ze in kan zitten zeg maar? (zo'n ding met 2 gaten waar de beentjes doorheen gaan) En wat trekken jullie ze aan? Alleen een zwemluier of ook een broekje/badpakje erover heen aan?

@ Jetje: Gefeliciteerd met je nieuwe functie!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  tweeling zo 24 maa 2013 - 23:41

Pinkel mijn dochter heeft precies dezelfde pyjama's haha toevallig! Die met die poes word wel ruim na het wassen vind ik, die grijze blijft heel mooi
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Snoes ma 25 maa 2013 - 2:42

Noname, wat leuk dat jullie zijn gaan zwemmen! Dat wil ik binnenkort ook gaan doen met mijn zoontje, lijkt me heerlijk. Hoe is je eerste werkdag gegaan?

Jetje, gefeliciteerd met je nieuwe functie!! Echt, superfijn nieuws zeg!

Pinkel, succes morgen!

Tweeling, jouw meisje wordt alweer bijna een halfjaar, wat gaat het snel zeg!

Mijn opa ligt sinds gisteren in het ziekenhuis. Zaterdagnacht is hij gevallen en kon hij zich helemaal niet meer bewegen. Hebben ze nog tot 's morgens gewacht op mijn moeder te bellen en toen zij daar aan kwam heeft ze gelijk de ambulance gebeld, want hij kon niets meer. Ze hebben hem met 8 brandweermannen naar beneden moeten dragen en ze dachten gisteren aan een gebroken heup. Vandaag gingen ze nog verder onderzoeken en scans nemen, dus ik ben benieuwd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Highway ma 25 maa 2013 - 4:04

Ik kijk ook enorm naar uit om te gaan zwemmen, na de inentingen gaan we meteen!

Hier blijft het druk! Ben inmiddels gestopt met bv en mijn borsten zijn het ermee eens, heb vrijwel geen stuwing gehad. Ik vind kv ook wel wat lastig, ik moest de voedingen vervangen door 135cc (120+4) maar s heeft 7 voedingen op een dag nog dus ze krijgt best veel. Ik krijg haar nog niet naar de 6 voedingen. Hoe deden jullie dat?
Haar tijden zijn ong 0300-0700-1000-1300/1400-1700-2000-2300/0000. Ik had gisteren grprobeerd de laatste fles op te hogen naar 150+5 en die daarvoor iets minder, zodat ze misschien wat later zou komen 's nachts maar helaas, ze kwam weer, nu wel om 4 uur.

Verder slaap ze overdag nog steeds niet goed, maar het lijkt de laatste dagen wel iets beter te gaan. Ze reageert wel wat hevig op de kv (boeren en spugen) hoewel dat gisteren en vandaag ook weer ineens minder is. Misschien is het wel gewoon wennen. Ik wilde de ha bellen vandaag maar heb het toch nog even uitgesteld.

Snoes: jeetje wat rot voor je opa, hopelijk gaat het snel beter met hem

Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Dikkie Dik ma 25 maa 2013 - 4:29

Ik lees nog steeds fanatiek mee en wil nog steeds een update geven en mijn bevallingsverhaal doen, maar ik heb er gewoon geen tijd voor. Terwijl ik als beginnend mama ook met 1000 vragen rondloop over krampjes, en hoeveelheden flesvoedingen. Ik hoop binnenkort..

Snoes ik hoop dat ze snel achterhalen wat er met je opa is gebeurd. Hoest met de kleine man?

Highway...wat betreft fv L krijgt hier 4 voedingen van 150 cc + 5 en de laatste avondfles hebben we gisteren voor het eerst opgehoogd naar 180 cc+ 6. Toen heeft ze van 22.30 tot 6.00 doorgeslapen.
L. is ook een erg onrustige overgevoelige baby. Doordeweeks als ik alleen ben gaat het prima. Ik probeer heel erg rust, reinheid en regelmaat toe te passen. Jouw S moet echt wennen aan de fv zeker ook haar darmpjes. Bv is veel lichverteerbaarder. L heeft maar 4 dagen bv gehad en die was al van de leg.
Welk merk fv gebruik je?
Sinds dat L een week is wordt zij ingebakerd. Wat een verschil. Sinds een week baker ik haar overdag ook in. Werkt als een trein. Zodra ze moe wordt baker ik haar in en gaat ze of in de wandelwagen beneden of nog beter boven in haar bedje. Misschien is dat een idee en vraag anders raad aan het cb daar zijn ze voor. Ik begreep uit een ander topic dat ze wat symptomen van reflux vertoont, mss ook even langs de ha? De tip die ik kreeg overdrijf de klachten. Klinkt stom maar als je als moeder voelt dat er iets mis is mrt je kindje moet je naar je gevoel luisteren. Helaas vinden veel artsen nieuwbakken moeders zwaar overbezorgd en word je vaak weer met een onbevredigend gevoel naar huis gestuurd.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: