Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  NoName88 ma 11 maa 2013 - 0:56

Pinkel, wat een narigheid! Weer die onzekerheid! Hopelijk valt het een beetje mee!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flower_L ma 11 maa 2013 - 1:01

wat heftig noname...!!! hoe was jullie contact met hem? en vooral nu jullie ook een zoontje hebben....hoe zijn jullie erachter gekomen?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pinkel ma 11 maa 2013 - 1:05

@ NoName:

Jeetje wat een heftige situatie zeg!! Krijg er gewoon kippenvel van!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  NoName88 ma 11 maa 2013 - 1:18

*

Laatst aangepast door NoName88 op ma 18 maa 2013 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Juutjepetuutje ma 11 maa 2013 - 4:50

noname, jeetje wat heftig! heel veel sterkte er mee! brr krijg er kippevel van..

snoes, wat fijn dat het beter lijkt te gaan met je mannetje!

jetje, lekker geshopt? en schiet het op met de keuken?

highway, sneu he die darmkrampjes! geef je nu volledige borstvoeding?

FF, wat goed van M. heerlijk zeg, dan kom je zelf ook een beetje aan je rust toe!

pinkel, jee wat een domper dat je voor niets was vanmorgen! en wat vervelend dat er dingen zitten die er niet horen, ze konden niet zeggen wat?

flower, jij moet morgen weer aan het werk toch? werkse morgen!

all, hier gaat het met ups en downs. met N. gaat het gelukkig weer een stuk beter. hij had 3 dagen niet gepoept en gilde het uit van de krampjes. vanmorgen heeft hij die 3 dagen in een klap ingehaald :shock: ik heb nog nooit zo veel uit een baby zien komen whaha. 2 x achter elkaar echt een gigantische luier! en een lol dat hij er zelf om had winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 1578173417
ik heb zelf weer een aantal nachten slecht geslapen en ik ben echt kapot. ik loop mezelf voorbij en alles is me echt even te veel. ik denk er sterk aan om te stoppen met de borstvoeding. dit kost me zoveel energie, wat ik op dit moment gewoon niet heb. ik wil van mijn mannen genieten en dat gaat alleen als ik zelf een beetje uitgerust ben. N. komt sowieso 8 keer per dag en als ik het aan hem overlaat nog vaker. we zijn dan 3 kwartier bezig. met een rondrennende aandacht opeisende peuter vind ik dat echt ongelooflijk zwaar. ik vind het zo moeilijk om voor mezelf te kiezen, ik had me voorgenomen 6 mnd minimaal bv te geven en het voelt toch een beetje als falen op deze manier. mijn gevoel en verstand liggen dus nog niet helemaal op 1 lijn. Cry
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L ma 11 maa 2013 - 5:05

Wat naar juutje, herken er veel in....alleen heb ik al veel eerder de knoop doorgehakt. wees iig trots op de weken dat je bv hebt gegeven! Elke voeding is er 1!
Een peuter erbij in dat opzicht vergt veel.

Na korte periode bv bij l destijds, had ik ook grootste plannen met bv deze keer. Wilde ook minimaal 6maanden. Maar als je het niet trekt, dan is het wellicht wijsheid om voor jezelf en voor man en kids te kiezen. Ik vond het echt een opluchting toen ik knoop had doorgehakt. Knapte helemaal op mentaal, en l vond het ook prettig merkte ik. Had meer tijd voor hem.

Succes met de keuze!

Reageer later weer, moet er eerst 1 van de opvang halen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Pinkel ma 11 maa 2013 - 6:26

@ Juutje:

Wat vervelend dat je je nog steeds zo rot voelt! En je faalt helemaal niet als je zou besluiten om te stoppen met de BV. Je heb je kindje toch een aantal weken gevoed, dus daar zou ik me geen zorgen om maken hoor! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 699888Het kunnen meerdere dingen zijn die ze gevonden heeft in mijn baarmoeder, placenta resten, of littekenweefsel, maar voor hetzelfde geld is het iets heel anders. Maar als het goed is weten we donderdag in ieder geval meer!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Highway ma 11 maa 2013 - 6:41

Pinkel: wat een narigheid weer, hopelijk is het niks ernstigs!
Noname: jeetje wat een verhaal, kan me voorstellen dat zoiets erin hakt. Hopelijk werkt je schoonvader mee en kan hij (evt mbv therapie) inzien dat wat hij voelt, dat dat niet juist is. Sterkte..
Flip: wat fijn dat M zo goed heeft geslapen!!
Juutjepetuutje: ja volledige bv sinds 2 weken inmiddels, maar eerlijk gezegd valt het me best zwaar dat ik telkens de voedingen moet doen, maar ik ben blij dat het gelukt is! Wat fijn dat N goed gepoept heeft, S.tella had dit ook vorige week, ze keek heerlijk opgelucht tijdens het poepen en er lag me toch een berg op het verschoningskussen, niet normaal Very Happy ben allang blij dat ze tijdens het verschonen poepte, anders had ik het denk ik uit haar nek moeten vegen. Ik herken de pittigheid betreft de bv dus goed, het valt me best zwaar en ik heb niet eens nog een kindje ernaast. Ik denk dat je vooral aan jezelf moet blijven denken, als je het niet meer trekt kun je beter over naar kv en wat relaxter zijn, dan stress met bv. Dat eerste is veel beter voor je kindjes denk ik!
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Ella ma 11 maa 2013 - 9:15

Snoes: het afbouwen lukt. Kolf nu nog 4 keer per dag. hoop er snel helemaal klaar mee te zijn, ben het echt zat. Wat goed dat jullie zoon een paar goede dagen heeft gehad!

FF: Wauw wat goed van Mwinter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 281626781

Pinkel: he wat balen zeg. Wordt weer ff spannend. Sterkte!

NoName: jeetje wat heftig zeg. Krijg er kippenvel van. Sterkte met deze situatie!

Juutje: ik stond er precies zo in als jij met de BV. Alleen heb ik maar 1 kindje en jij 2. Het geeft mij nu al zoveel rust, ruimte ne tijd dat ik er mee gestopt ben. Ik denk nu alleen maar had ik het maar eerder gedaan. Voor ons beide was dat beter. Ik geniet nu veel meer. En het is al knap dat je het tot nu toe hebt vol gehouden.

Mijn kleine man heeft zijn eerste prikjes gehad Cry wat kon hij huilen zeg en wat een zielig pruillipje..... Hij weegt al meer dan 6 kilo. Hij zit 1.5 punt boven de lijn. Vind ik ook niet gek met hoe vaak hij bv dronk. Nu slaapt hij voor het eerst 's avonds eens zonder wakker worden of huilen. Het is gewoon rustig in huis. Jammer dat mijn man er niet is dan hadden we eens een avond voor onszelf.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Snoes ma 11 maa 2013 - 10:38

Flip, woehoe wat goed dat ze heeft doorgeslapen zeg, wauw! Op naar nog zo'n nacht(en)! Met mij gaat het nog niet zo geweldig, hoop er nu zelf ook snel bovenop te komen als het beter blijft gaan met mijn zoontje. We hebben overigens nog geen andere voeding geprobeerd, maar eerst alleen de medicatie verhoogd. Dat lijkt zijn vruchten af te werpen.

Pinkel, wat naar dat ze wat zagen in je baarmoeder wat er niet hoort te zijn. Succes met de hysteroscopie donderdag!

NoName, fijn om te lezen dat het weer goed gaat 's nachts! Hier gelukkig sinds een paar dagen ook weer. Jeetje zeg, wat een naar verhaal, weet even niet goed wat ik ervan moet zeggen. Heftig hoor, ben benieuwd hoe dit af zal lopen.

Juutje, je mag het echt niet als falen zien als je nu stopt met de borstvoeding hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je gesloopt bent. Ik geef dan wel geen BV maar omdat ik heel slecht slaap, ben ik ook helemaal op.

Ella, zielig is dat he, die (eerste) prikjes. Flinke man is het al inderdaad. Fijn dat hij nu eindelijk eens een avondje goed slaapt, fijn is dat hé! Hier doet onze zoon dat sinds een paar weken ook, voorheen waren we continu met hem bezig, ook 's avonds. Nu gaat hij meestal tussen 20u en 21u slapen en maken we hem rond 22u-23u nog wakker voor een fles.

Limburg, hoe is het met jou en hoe gaat het met jouw mannen?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Ella ma 11 maa 2013 - 22:36

Zo ik heb onze zoon gister avond wakker moeten maken voor zijn fles. Dat gebeurd anders nooit. Wat een rust Wink helaas haalde ik hem uit bed met 39.1. Lekker even bij ons genomen, flesje gegeven, paracetamol gegeven en vacacht nogmaals gecontroleerd toen was het al gezakt. Vanochtend werd hij om 7.50 wakker en met moeite bijna zijn fles op en ligt sinds die tijd weer te slapen. Ik heb een heel ander kind ineens:shock: haha. Vanmiddag even lekker de deur uit.

Juutje: heb je nog nagedacht over de BV? hoe sta je er nu in?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes ma 11 maa 2013 - 22:49

Ella, is het bij jullie weer dan om de deur uit te gaan? Hier is alles ondergesneeuwd, bah Sad. Slaapt je zoontje misschien zo veel/zo goed omdat hij wat koorts heeft? Ik had ook een keer een dag dat hij zooo goed en zooo veel sliep en zijn flessen met heel veel moeite leegdronk (of niet leeg dronk), bleek hij koorts te hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella ma 11 maa 2013 - 22:56

Hier ligt helemaal niets Snoes. Hij heeft sinds vanacht geen koorts meer. Maar misschien komt het er nog wel door. Ik had ook niet gedacht dat hij zo goed zou slapen omdat we hem niet mochten inbakeren. Hoe gaat het nu met jouw kleine man?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Juutjepetuutje ma 11 maa 2013 - 23:01

goedemorgen
gisteravond een goed gesprek gehad met mijn man en besloten om af te bouwen met de bv. alleen ik vind het zĂł ontzettend moeilijk. vannacht heeft hij met N. beneden geslapen en kon ik weer even een nachtje doortrekken. vanmorgen was ik dus weer redelijk 'fris' en dan heb ik echt weer zoiets van zie je wel, ik kan toch best door gaan?! pff ik vind het zo lastig..

Ella, gelukkig dat hij nu geen koorts meer heeft! waarschijnlijk van de vaccinatie? lekker dat hij zo goed slaapt!

Snoes, hier ook geen sneeuw gelukkig! een heerlijk zonnetje! (maar wel héél koud!)
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Bericht  Ella ma 11 maa 2013 - 23:09

Juutje: fijn dat jullie er een goed gesprek over hebben gehad. Het is ook lastig. Maar geloof me het geeft zoveel rust als je stopt. Ik ben echt blij dat ik die keus gemaakt hebt. En met de fles wordt hij ook groot hoor!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Highway di 12 maa 2013 - 0:26

Lastig he Juutje, je kunt, als je zoveel twijfelt, misschien jezelf een ultimatum stellen? Bijv tot a.s. maandag geef je nog bv en vervang je bv de nachtvoeding door kv.. , voel je je dan a.s. maandag niet beter dan ga je over op kv?

Ella: wat zielig die prikjes, sneu.. hopelijk gaat het snel beter!

Vannacht heeft S.tella echt een rotnacht gehad, om 2:15 wakker voor voeding en daarna alleen maar huilen en onrust tot 07:30 's ochtends, rotkrampjes.. toen is ze even ingeslapen voor een uurtje en toen begon het weer... Maar door de vermoeidheid drinkt ze dan ook echt niet meer goed -> dus honger en meer huilen maar ze had gewoon de puf niet. Net om 10 uur maar een flesje kv aangeboden zodat ze niet zo heel hard hoefde te werken en nu slaapt ze al 2 uur achter elkaar! even lekker bijkomen hoop ik voor haar.Straks komt mijn schoonmoeder en zij neemt cinababy mee, eens dat ipv de infacol proberen. Daarna evt abc spulletje mocht cinababy niet werken.
Net een puckababy besteld voor het slapen, hopelijk helpt dat haar ook een beetje. Ze maait zo enorm met haar armen, op zich slaat ze zichzelf niet in het gezicht maar volgens mij houdt het haar ook wel wakker. Gewoon inbakeren in een hydrofiel komt ze uit helaas.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Snoes di 12 maa 2013 - 4:30

Juutje, ik vind dat ook wel een goed idee van Highway. Misschien voorlopig enkel de nachtvoeding(en) vervangen door flesvoeding ipv borstvoeding? Dan kan je man je hierin ook helpen zodat jij wat vaker een nachtje door kan slapen? Je moet doen waar je je goed bij voelt, maar ik lees in jouw stukje helemaal niet terug dat je er volledig achterstaat.

Ella, met mijn kleine man gaat het echt al veel beter dan pakweg een week geleden. Hij lijkt nu eindelijk echt baat te hebben bij de verhoogde dosis medicijnen. Hopelijk blijft dat zo aanhouden, het is echt veel fijner zo voor zowel hem als voor mij.

Highway, jeetje wat een rotnacht zeg. Zielig dat ze zoveel last heeft van krampjes. Hopelijk werkt de cinababy en anders inderdaad het ABC poeder maar proberen.

Zo, mijn hele huis is weer grondig gepoetst. Ik heb er nu gewoon rustig tijd voor nu mijn zoontje veel minder pijn heeft en dus ook veel minder huilt. Hopelijk kan ik nu eindelijk ook wat aan mezelf gaan 'werken' en mezelf ook weer wat op de rails krijgen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel di 12 maa 2013 - 8:20

@ Ella: Zielig he die prikjes bij die kleintjes! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 1371890812 L.ieke had die avond ook 39 graden koorts, maar dit was de volgende ochtend alweer gezakt.

@ Juutje: Fijn dat je er een goed gesprek met je man over gehad heb over de BV. En wat de andere meiden je al adviseren is jezelf een ultimatum stellen tot wanneer je blijft proberen, en daarna over gaat op FV.

@ Highway: Wat sneu dat je kleine meisje zo'n last heeft van krampjes. Hopelijk werken e andere medicijnen beter.

@ Snoes: Wat goed dat je kleine mannetje het nu zo lekker doet! Je posts "klinken" ook een stuk positiever! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 20 561177

Hier eigenlijk vrij weinig bijzonders gebeurt, dus ook niet zoveel te melden eigenlijk. Morgen komen mijn oom, tante en een nicht op kraamvisite. Ben erg benieuwd hoe dat zal gaan, maar verwacht wel dat het gezellig zal zijn. En anders weet ik dat ze vanzelf ook weer weggaan! Wink
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Ella di 12 maa 2013 - 9:22

Highway: hier helpt cinababy meer dan infacol. Hopelijk bij S ook.

Snoes: fijn dat het beter gaat met de verhoogde medicijnen. Dan hoef je voor hem hopelijk ook niet de dure voeding.

Pinkel: succes morgen met je nicht!

Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 12 maa 2013 - 10:44

Pinkel, veel plezier morgen!

Ella, nee ik hoop idd ook dat we nu niet die dure voeding nodig hebben.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel wo 13 maa 2013 - 6:09

Goedemiddag meiden,

Wat is het stil in dit topic! Ik vond hem terug op pagina 2!! :O
Hier een hele gezellige ochtend gehad met de kraamvisite! Van mijn Oom en Tante hebben we een knijpbeestje met een piepgeluidje gekregen en een cadeaubon van de Prenatal. En van mijn nicht L. haar naam in knalroze opblaasletters, en achter elke letter zat nog een cadeautje geplakt!! Een rompertje met L. haar naam in het roze zelf gemaakt met flockfolie, erg mooi geworden! Een boekje voor in bad met badeendje, een tandenborsteltje en meetlint, een kartonnen leesboek, washandje en 2 paar sokjes!! Oftewel: we zijn weer mega verwend vandaag, en het was echt supergezellig!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Juutjepetuutje wo 13 maa 2013 - 7:45

pinkel, wat fijn dat het gezellig was, dit was toch het bezoek waar je wat tegen op zag, met je nicht?

highway wat vervelend he die krampjes! hoe is het vannacht gegaan, al even beter?

snoes, wat fijn dat het veel beter gaat nu!

gisteravond heeft N. een flesje kv gehad en heeft mijn man weer beneden geslapen met hem. N. heeft heerlijk door getukt tot half 5!
ik sta er helemaal achter nu om te stoppen, heeft gewoon even tijd nodig, keuzes maken is sowieso niet mijn ding, en helemaal met zoiets niet. maar ik voel me zelf zo veel beter als ik een klein beetje uitgerust ben, ik ben veel gezelliger voor iedereen dan ook Wink daarbij is het organisatorisch ook een stuk praktischer.
vanmorgen hier ook ineens een pak sneeuw, dacht dat wij in het uiterste noord westen wel sneeuwvrij zouden blijven, maar helaas. niet heel handig dus om er uit te gaan met de wagen.
N. vindt het nu helemaal geweldig in de box. we hebben een nijntje mobiel en daar ligt hij heerlijk onder te kraaien! hij wordt boos als de mobiel is afgelopen en ligt dan te gillen naar die nijntjes, zo schattig haha. als we hem dan weer aan zetten begint hij weer te lachen en te kraaien. Laughing

verder hier ook weinig te melden.
fijne avond allemaal
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Bericht  Pinkel wo 13 maa 2013 - 10:02

@ Juutje:

Ja ik zag best wel tegen het bezoek op moet ik zeggen! Gelukkig is het allemaal heel erg mee gevallen en was het erg gezellig!!
Wat fijn dat jullie allemaal zo lekker geslapen hebben!! Je vrolijkheid is duidelijk te lezen in je manier van posten!! Wat goed dat je achter je keuze staat om te stoppen met de BV, en lekker dat het je zoveel meer rust bied!!
Vanavond nog even mijn vader gesproken: die zijn gister terug gekomen van 3 weken vakantie in Zuid-Afrika, als ik me morgen na het onderzoek goed genoeg voel, gaan we er smiddag's naartoe.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Juutjepetuutje wo 13 maa 2013 - 10:16

Veel succes morgen pinkel! Hopelijk valt het allemaal mee en ben je daarna een tijdje ziekenhuis vrij!! Je hebt een abonnement daar lijkt t wel!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Bericht  NoName88 wo 13 maa 2013 - 10:22

Ella, hoe gaat het nu met slapen 's avonds? Nog steeds goed, of was het eenmalig na de prikjes?

Highway, hoe is het met de krampjes?

Snoes, nog steeds alles goed met R? Ik hoop ook voor je dat je meer rust krijgt en aan jezelf kunt gaan 'werken'. Dan komt het vast allemaal goed!!

Pinkel, wat fijn dat het bezoek met je nicht 'goed' ging!

Juutje, wat fijn dat je inmiddels helemaal achter je keuze staat! Leuk he, als ze zo liggen te kraaien naar de mobiel Laughing

Hier ook weinig nieuws eigenlijk. Gisteren had K niet zo'n geweldige dag. Kwam 's ochtends 'pas' om 8 uur en daarna bleef hij maar slapen. Uiteindelijk tot half 1. Ik dacht misschien ga ik het redden met 4 (grote) flessen vandaag. Maar 's middags wilde hij niet meer slapen en eind van de middag/begin van de avond hebben we toch maar besloten er 5 flessen van te maken.
Vandaag gaat het weer prima in z'n oude, vertrouwde ritme.

Ik begin nu te merken dat ik m'n verlof toch wel erg hard vind gaan... Deze week is ook alweer bijna voorbij en dan nog maar eentje :shock: Helaas die laatste week ook niet echt mooi weer geloof ik Sad Ach ja, alles op z'n tijd!
Wat betreft m'n schoonvader ook nog geen nieuws. Hij is nog niet geconfronteerd, gesprekken tussen vertrouwenspersonen en instanties lopen nog..
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: