Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 11 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Limburg85 vr 22 feb 2013 - 0:57

Snoes zo lang wachten? Hoop dat het echt help en jullie manneke gewoon rust krijg, dan hij al z'n energie gaan gebruiken om te groeien.

Ja hij zou dan 4 flessen krijgen. Tot maandag dronk hij 150 niet op, liet altijd een bodem tot 30 over en ineens dinsdag dronk hij alles leeg en was niet tevreden en kwam ook steeds eerder dus had in de fles van 18.30 180 gedaan en die dronk die bijna helemaal op alleen hierdoor drinkt die om 22.30 nog minder maar is niet erg, hij krijgt nu alle flessen 180 waardoor niet heel veel minder zou krijgen met 4 flessen tov 5x150.

Jullie manneke groeit goed in de lengte, hij was nog kleiner toch?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  NoName88 vr 22 feb 2013 - 1:08

Snoes, ik heb gisteravond je update wel gelezen, maar nog geen tijd gehad om te reageren. Heftig hoor! Inderdaad heel slim om nog niet te gaan werken denk ik... Eerst thuis alles weer een beetje op orde krijgen, jullie hebben genoeg meegemaakt de afgelopen tijd!

Juutje, dat ruilen zei m;n schoonmoeer ook al. Ik heb hem alleen online besteld (Babydump) en hij is gisteren met de koerier gebracht. Zou dat dan kunnen? Ik heb de originele verpakking nog wel (bijna) compleet...
Hoe was de 9 maandenbeurs?

Roos, al bijd e vk geweest?

Sportief hoor Pinkel! Ik vind het inderdaad ook steeds nog behoorlijk koud!

Limburg, fijn dat hij zo goed gegroeid is! En ook nog een mooie nacht! Ga je nu dan naar 4 flessen?

Jeetje, Snoes, het houd nog niet op voor jullie! Wel ontzettend fijn dat hij nu beetje bij beetje gaat groeien! Het lijkt me vreselijk om te moeten zien dat hij zoveel pijn heeft... Maar ja, jullie doen er alles aan. Ik hoop dat het snel aanslaat! Slim van je om het op te gaan schrijven, anders vergeet je zo snel weer precies hoe en wat... Sterkte voor de komende tijd.

MamaTitty al nieuws?

Gisternacht ging gelukkig weer goed, K kwam netjes iets voor zessen. Daarna heeft hij zelfs weer geslapen tot half 11! Gistermiddag en avond zijn we de hele tijd bij m’n schoonouders geweest. ’s Avonds wezen uit eten en meneertje heeft heerlijk geslapen in de wagen!
Vannacht ging de nacht weer iets minder, hij werd om 4 uur wakker. Daarna bij ons in bed nog wel geslapen tot 6 uur en toen een fles gehad. Ik denk dat we morgenavond weer een keer gaan proberen de laatste fles op te hogen. Lekker safe in het weekend, dan is het niet al te erg om een slechte nacht te hebben, dan gaan we ’s middags welmee naar bed.
M’n moeder is gisteren ook heel vooruitstrevend bezig geweest, ze heeft het ledikantje van zolder gehaald en opgemaakt. Hij staat helemaal klaar voor als ik weer aan het werk moet Yes
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Limburg85 vr 22 feb 2013 - 1:14

NoNamr ik zou het ook weer proberen in de laatste fles meer te doen en een paar dagen proberen, het maagje moet ook kunnen wennen aan de extra voeding.
Huilt hij ook echt of is het alleen geluid maken? Hier maakte R s nachts ook geluid maar zolang hij niet huilt gaat hij weet verder slapen (soms ook na een paar huisjes).

Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel vr 22 feb 2013 - 1:33

@ Limburg: Wat fijn dat R het zo goed doet!! En wat groeit jullie ventje hard zeg. L.ieke was bij haar geboorte ook 47cm, volgende week vrijdag moeten we hier naar het CB voor de eerste prikjes. Brr kan er nu al tegenop zien, vind dat zo zielig bij die kleintjes.

@ Snoes: Wat fijn dat jullie mannetje al 300 gram is aangekomen! Hartstikke goed van hem, mag je best trots op zijn hoor! Very Happy Hopelijk slaan de nieuwe medicijnen wel aan en dat de ontsteking gauw over is, arm schaapje.
Mag ik je trouwens een brutale vraag stellen? Wat voor spierziekte heb jij? (is puur uit interesse/nieuwsgierigheid) Je komt over als een hele sterke/stoere meid op mij. Hoe voel je je nu verder? Lijkt me heel rot om van een ander te horen dat je tegen een pnd aan zit...! Hier gaat het ook met ups en downs moet ik zeggen, al gaat het de laatste dagen wel weer een stuk beter nu het zonnetje zo lekker schijnt!

@ All:

Hier sinds vanmorgen 9.15uur een klein draakje wat niet wil slapen... Rolling Eyes Ze heeft al 2x een flesje gehad en een schone luier, en van 10 tot 11uur bij mama op schoot gezeten. Nu ligt ze weer in haar wiegje "boos" te wezen. Maar ja ik moet ook even eten, dus dan maar even huilen. Zal je zien als ik klaar ben met eten dat ze dan lekker in slaap is gevallen!! Very Happy Straks nog even naar de apotheek, want de medicijnen moesten besteld worden. Ach zijn we er weer even lekker uit geweest vandaag. En tijdens het wandelen valt L bijna altijd in slaap!! Wink
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ella vr 22 feb 2013 - 2:13

Snoes: wat goed dat hij is aangekomen. Het is nog niet genoeg maar dat komt wel. Wel sneu als zijn slokdarm ontstoken is zeg.

NoName: leuk dat jullie uit eten zijn geweest en fijn dat het goed ging.

Pinkel: hier is de kleine man de laatste dagen ook ineens veel wakker en wil echt niet slapen. Hij is nu om half 2 in slaap gevallen. Maar heeft sinds vanochtend 9 uur ook niet echt meer geslapen. Misschien een half uurtje tijdens het winkelen in de maxi cosi maar verder ook niet.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Pinkel vr 22 feb 2013 - 2:32

@ Ella: Fijn een "lotgenoot"! Very Happy Hier ligt ze nu inmiddels ook te slapen. Als ze straks wakker wordt gaan we lekker even wandelen naar de apotheek, en krijgt ze als we terug komen haar flesje.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  NoName88 vr 22 feb 2013 - 2:59

Limburg, probeer het inderdaad gewoon weer, denk op zich wel dat hij het lust, en het zou op zich wel lekker zijn als hij nog net even iets langer door zou slapen. Dan kan de laatste fles misschien ook wat eerder. Sinds nu soms echt een beetje te wachten tot het 11 uur is. Meestal beging hij wel echt te huilen ja. Geluidjes maakt hij inderdaad ook wel, maar die hoor ik niet zo lang ik zelf maar slaap.

Hiert gaat het vanmiidag toch goed met slapen gelukkig. Was eind van de ochtend even weggeweest en ben dan altijd bang als ik hem slapend uit de mc haal, hij niet verder wil slapen in zijn bed. Maar het is gelukt. Hoor hem nu weer, maar het is ook tijd voor een fles!

Zometeen denk ik even boodschappen doen samen met hem... Spannend :p Ben altijd bang dat hij begint te krijsen ofzo Embarassed
DD heeft trouwens een update in d'r bevaltopic.., dat is niet zo mooi!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Flip Fluitketel vr 22 feb 2013 - 3:38

Hier liggen beide meiden even te slapen. Even een momentje rust om te reageren...

Pinkel en Ella daarom slapen jullie kinderen zo 'goed tot redelijk' s'nachts natuurijk Wink nu ze de hele dag wakker zijn.

Noname ik zou ook in de laatste fles weer meer proberen te doen.

Snoes Pfff zit jullie ook niet mee zeg! Wel fijn dat R. nu wat aangekomen is. Hopelijk blijft hij zo doorgroeien! Balen van de (wellicht) ontstoken slokdarm. Hopelijk helpen de medicijnen gauw!

Limburg R. is goed gegroeid!

Mamatitty Al wat gehoord?

Roos Hopelijk mogen jullie de kleine gauw verwelkomen!

Wil/moet straks nog even naar de winkels wandelen voor wat boodschappen als de oudste wakker is (M. ligt al in de kinderwagen). Maar ben aan het wachten tot de klossen e.d. opgehaald worden ze zouden tussen 12.30 en 15.30 komen, maar zijn nog niet geweest. Ze hebben nog een kwartier de tijd Wink .

Verder gaat alles hier goed. Geen klagen in ieder geval. Gisteren voor het eerst alleen de hele dag op stap geweest met beide kids. We gingen bepakt en bezakt op weg naar mijn zus die z'on 90km van ons af woont. S'middags met de oudste lekker quality time gehouden en naar het theater geweest. De 1e keer voor haar en ze keek haar ogen uit.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Ella vr 22 feb 2013 - 3:43

Ff irritant als je zit te wachten en ze komen niet binnen de afgesproken tijd.

Pinkel mijn mannetje ligt nog steeds te slapen en jouw meisje?

Noname: hoe is het gegaan? Ik ben ook altijd een beetjebang dat hij gaat huilen als ik wegga.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 vr 22 feb 2013 - 3:51

NoName ben het even kwijt maar krijgt hij op vaste tijden de fles? Dan zou je het hele schema eventueel ook een half uur kunnen vervroegen. Ik vind 23 uur ook een rot tijd, ben blij dat hij hier om 22.30 de fles krijg, 22.15 uit bed en dan uiterlijk 23.30 lig ik dan in bed. Ook al is het maar een half uur, het voelt fijner.

FF, balen van de klossen. Hier moesten we ze zelf halen en brengen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Mama Titty vr 22 feb 2013 - 5:19

Flip helaas nog niks gehoord, maar ik houd moed;-) Vorige week was dat ook dat we einde van de week iets zouden te horen en toen was het maandag ochtend, misschien dat zij op vrijdag niet werkt ofzo?! Hoe dan ook zou hij iets te horen krijgen. Mocht het onverhoopt niet door zijn(wat niemand verwacht,zowel tempo team als hij ) zou hij duidelijk te horen krijgen waarom hij niet door zou zijn. Maar had me vanochtend al ingesteld dat het waarschijnlijk weer tot na het weekend zou zijn.
Vind wel echt dat het héél traag allemaal duurt, hij is nu 7 weken in de ww.
Maar hij heeft zonder te overdrijven wel 15 sollicitatie brieven geschreven, tot nu toe op 2 plekken op gesprek mogen komen en 1 afwijzing gehad, meer niet.
Voordeel is nu wel hij heeft gisteravond gesolliciteerd bij zijn 'oude' werkgever, alleen andere locatie. En hij weet dat de site manager en baas dezelfde is als toen destijds , en mijn man heeft een herkenbare naam(niet Jan Jansen ofzo, maar een naam die maar 2-3x in NL voorkomt)en die vond het heel jammer dat hij door de verhuizing niet meer bij hem kon werken, dus hopelijk heeft hij daarmee een streepje voor. Maar laten we hopen dat het nog steeds die andere functie wordt, dan zou het misschien per april zijn?

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517

Bericht  Ella vr 22 feb 2013 - 8:17

Mama Titty: He wat balen he nog niets gehoord. Wachten is echt slopend dan. Hopelijk dan maandag positief nieuws.

FF: zijn de klossen nog opgehaald?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Limburg85 vr 22 feb 2013 - 11:03

Even snel, heb meneer toch maar een laatste fles gegeven net, hij heeft alle flessen vandaag slecht gedronken, steeds maar een halve tot maxima 3/4e dus durfde het niet aan, ben zekerder als hij alles leeg drinkt zodat ik voor mijn gevoel denk dat hij z'n buik vol heeft. Maar ja nu achteraf denk ik had ik hem naar niet gegeven, hij is welgeteld 25 minuten uit bed geweest en maar 90 cc gedronken. Ach ja morgen nieuwe dag nieuwe kansen :-).
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes vr 22 feb 2013 - 11:32

Limburg, klopt ja, hij was 44 cm bij de geboorte. Dus qua lengte groeit hij wel goed en qua hoofdomvang ook. Begrijpelijk dat je hem toch nog maar een laatste fles hebt gegeven, zou ik ook doen als hij die van overdag niet leeg had gedronken. En zoals je zegt, morgen weer nieuwe kansen!

Noname, lekker dat jullie samen uit eten zijn geweest. Met zijn drietjes of met de schoonouders? Balen dat hij vannacht weer wakker werd, hopelijk kent hij het doorslapen toch weer als je moet gaan werken. Hoeveel uur ging jij ook alweer werken? Ik haal onze zoon nooit uit de mc als hij slaapt. Ben dan vaak zo blij dat hij even niet huilt, dat ik het risico niet wil nemen dat hij wakker wordt en gelijk weer gaat huilen. Oh, die update van DD moet ik nog even gaan lezen dan.

Pinkel, ik heb de spierziekte m.yoto.nie c.ong.enita, ook wel eens h.yperex.plex.ia genoemd (al duidt die term niet echt alles aan wat de spierziekte inhoudt). Ik heb er overal maar puntjes tussen gezet omdat het een heel zeldzame spierziekte is en ik niet googlebaar wil zijn smile.

Flip, wat fijn dat jullie gisteren een dagje met z'n drietjes weg zijn geweest. Zijn jullie naar Bruintje Beer geweest of heb je nog een andere zus?

Nou wij hebben ons avondje wel weer gehad hoor Sad. Onze zoon was vandaag heel rustig en heel slaperig. Vanmorgen na zijn fles viel hij gelijk weer in slaap en ik heb hem na 4,5u maar wakker gemaakt omdat hij bleef slapen. Die fles dronk hij maar half leeg en gaf ook nog eens een deel terug. Nadien viel hij weer gelijk in slaap, ben ik met hem naar de apotheek gewandeld. Ik moest medicijnen voor hem gaan ophalen die speciaal bereid moesten worden. Daarna doorgewandeld naar mijn schoonouders en daar was hij wel wakker maar héél suf. Hij reageerde nergens op, het ademen ging moeizaam en hij wilde ook niet drinken. Toen zijn koorts gemeten, had hij 39,5 graden koorts. Ik helemaal in paniek de huisarts gebeld en we mochten gelukkig nog langskomen. Daar kon hij niet direct een aanleiding vinden voor de hoge koorts. Hij heeft ons een verwijsbrief meegegeven voor het ziekenhuis, maar eerst moeten we proberen met zetpillen en een lauw badje zijn koorts te doen zakken en kijken of hij wat alerter wordt. Zijn eerste zetpil zit er inmiddels in, ga zo zijn temperatuur nog eens meten. De huisarts raadde ook aan om vannacht toch om de paar uur zijn temperatuur te meten (zeker als hij warm aanvoelt) omdat bij zo'n kleine baby'tjes de temperatuur ineens heel snel kan stijgen. Dat wordt dus alvast geen geweldige nacht hier. Het arme ventje ook, zo zielig om hem zo 'suffig' te zien. Er zit helemaal geen leven in, ik herken hem amper Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Juutjepetuutje vr 22 feb 2013 - 20:14

Jeetje snoes, dat is schrikken! Hoe is het vannacht gegaan? Ik vind het eerlijk gezegd wel raar dat je met zon klein babytje met hoge koorts gewoon weer naar huis wordt gestuurd.. zeker als hij ook nog suf is.. (maar misschien ben ik te bezorgd)

Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Limburg85 vr 22 feb 2013 - 20:40

Snoes hoe is het vannacht gegaan en hoe is het met de koorts? Als hij vandaag nog steeds zo suf is zou ik weer bellen en zeker icm als hij minder gaat dringen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Flip Fluitketel vr 22 feb 2013 - 20:59

Snoes Hoe is het vannachht gegaan? Als R. nog steeds zo suf en koorts heeft zou ik ook weer bellen. Wie weet wat er aan de hand is en misschien de (wellicht) ontstoken slokdarm een medeoorzaak van de suffigheid en de koorts!
Ben idd naar BB geweest is mijn enigste zus en is altijd gezellig heb nog wel een broer trouwens. Heb je mijn PM nog gehad?

Limburg Hoe is het vannacht gegaan?

Ella Klossen zijn uiteindelijk tegen 17.00 opgehaald. Te laat voor een wandeling dus jammer genoeg.....

Mamatitty Duurt wel erg lang. Hopelijk horen jullie gauw iets!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  slaatje vr 22 feb 2013 - 21:28

Hoe is het met ons Roosje?
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Limburg85 vr 22 feb 2013 - 21:55

Ff hier een goede nacht, 07.30 uur wakker gemaakt gisteravond en heeft 90 cc gedronken. Zou ik het dan vanavond maar proberen?

Hoe gaat het bij jullie?
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Ella vr 22 feb 2013 - 22:20

Snoes: ik zit met verbazing te lezen dat je huisarts jullie naar huis heeft gestuurd. Hier worden kinderen die jonger zijn dan 3 mnd (of 6 mnd dat weet ik ff niet meer) met koorts standaard ter observatie worden opgenomen in het zkh.

Ff: balen zeg pas tegen 5 uur.

Limburg: ik zou het gewoon een keer proberen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 22 feb 2013 - 23:32

Snoes, als je het niet vertrouwt, ga please naar Spoed.......

Zulke kleine kindjes, zeker nog niet lang na een operatie, met zo'n hoge koorts, horen door een kinderarts gezien te worden. Punt......
Ik vind echt dat ze serieus nalatig met jullie omgaan, geen wonder dat jij het nog extra zwaar hebt....

Gast
Gast

Bericht  Pinkel vr 22 feb 2013 - 23:44

@ Snoes: Jeetje meid wat naar dat kleine R koorts heeft! Hopelijk is de koorts inmiddels weer gezakt, arm mannetje!!
@ Flip: Jammer dat het te laat was voor een wandeling.
@ Ella: L sliep gister door tot 16.30uur!

@ All:

Gister eind van de middag nog snel even met de kleine meid naar de apotheek gesjeesd! Was gelukkig nog net op tijd, dus heb al mijn medicijnen in huis.
Vanmiddag gaan we naar de fotograaf met L.ieke. Dan gaan we pasfoto's en grotere foto laten maken! Echt super veel zin in!! Ik heb haar Noppies jurkje en legging al klaar liggen! Daarna nog even door naar de stad voor rompertjes in maatje 50. Maatje 44 begint nu echt te krap te worden, maar 50-56 is weer te groot! Jullie nog tips waar ik kan kijken? Die van de Hema vallen echt huge, en die van de Prenatal passen de 50-56 ook nog niet. Denk dat ik haar lijfje straks even opmeet en dan in de winkels verschillende rompertjes opmeet. Ik vind het niet erg om een mouwtje om te moeten slaan, maar een rompertje moet wel een beetje aangesloten zitten onder haar kleertjes.

Vanavond gaan we trouwens Najib Amhali kijken op tv. Ik vind hem echt zo leuk, kan hard lachen om zijn grappen, dus dat wordt een lachwekkende zaterdagavond hier. (Hopelijk slaapt dochterlief een beetje, en anders wordt het verplicht meekijken met mama, haha)

Fijne dag all!!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  NoName88 za 23 feb 2013 - 0:35

FF, leuk dat je met de meiden op stap geweest bent! Vervelend dat je geen wandeling meer kon maken Sad Wij hadden bierkratjes, dus geen last van klossen smile

Ella, boodschappen doen ging goed, hij viel bijna meteen in slaap. Maar echt handig vind ik het nog steeds niet. Ik moest naast de kar gaan lopen zo ongeveer, anders zag ik niks doordat die mc er bovenop stond laughcry

Limburg, hij heeft wel ongeveer een schema, komt 's ochtends rond half 6, 6 uur. Dat hoeft van mij niet nog een half uur vroeger Wink
Kan me voorstellen dat je gisteravond een fles hebt gegeven, anders komt hij soms om 3, 4 uur ofzo met grote honger.. Hoe gaat het vandaag met drinken?

MamaTitty wat vervelend dat jullie nu weer het hele weekend af moeten wachten....

Snoes, we waren met de 'hele' schoonfam uit eten. Schoonouders, 2 zwagers, schoonzus en 2 neefjes. Begrijpelijk dat jij R wel in de mc laat liggen slapen. Wat eng dat R zo suf is van de koorts! Lastig dat er geen aanleiding voor te vinden was. Moet toch ergens vandaan komen... Hoe is het nu met hem? Hopelijk weer wat beter!

Pinkel, leuk een shoot! Ik zou ookniet weten waar je moet kijken voor rompertjes. Ik gebruik hier ook van de Hema, die waten eerst ook veel te groot eigenlijk...

Hmmm, en hoe is het hier vannacht gegaan? Ik weet het geloof ik niet zo goed meer. Embarassed Gisteravond hebben mijn ouders opgepast want wij hadden een verlovingsfeestje. WE kwamen rond 12 uur bij mijn ouders toen was K net wakker. Heeft m’n moeder hem de fles gegeven en daarna zijn we naar huis gegaan. Thuis sliep hij gelukkig lekker weer verder. Dat viel me mee! Daarna is hij volgens mij rond 4 uur bij ons in bed gekomen, maar dat weet ik echt niet zeker meer… Zal het straks nog eens vragen aan mijn man. Ik weet alleen dat hij hem rond half 7, 7 uur een fles gegeven heeft. Ik ben echt zo duf ’s nachts!
Vanavond nog een kraamvisite en daarna Flikken Maastricht en Moordvrouw van gisteren kijken denk ik smile

NoName88
NoName88
Prater
Prater

Bericht  Juutjepetuutje za 23 feb 2013 - 1:20

FF, jullie waren naar het zandkasteel toch? was het leuk? en had M het ook leuk gehad bij je moeder? vervelend als je voor niks zit te wachten, kan ik ook nooit zo goed tegen!

Jetje, wanneer sta jij nou ook al weer in de ouders van nu? (was toch dat blad?)

Pinkel, leuk, naar de fotograaf! veel plezier! en wat een klein meisje hebben jullie nog zeg :O die van mij zit al in 56 maar is 3 weken jonger..
oja Najib! goed dat je het zegt, was ik al weer vergeten maar wil het ook graag zien!

noname: haha herkenbaar, ik ben snachts soms ook zo suf, of dan schrik ik ineens wakker en denk ik dat N.iels nog tussen ons in ligt ofzo.
oja nog over die stoel, volgens mij moet je dat gewoon kunnen ruilen hoor, en anders even bellen met babydump?

ik was donderdag naar de negenmaanden beurs geweest, maar vond het wat tegen vallen. wel wat leuke shoppers opgehaald en een pakje gekocht, maar verder vond ik er weinig aan.
N.iels kreeg van mijn man een flesje bv, toen ik om half 11 thuis kwam was hij net begonnen. hij had alle bv die over was er in gedaan, was 120 cc, zo van we zien wel wat er op gaat, had meneer het hele flesje leeg gedronken (normaal drinkt hij 80/90)
daarna lekker naar bed gegaan en om half 5 kwam hij pas weer!! bij mij aan de borst meldt hij zich netjes om de 3 uur! dit is dus zeker iets om nog eens uit te proberen.. als hij daar langer op slaapt wil ik best van te voren mijn voeding af kolven haha maar misschien was het een toevalstreffer!
vandaag hem voor het eerst boven in bed gelegd, zodat het wat rustiger is voor hem, maar ook voor T.hijs. het lijkt goed te gaan! Very Happy hoor hem nu, dus zal hem zo ophalen. en T.hijs zet ondertussen het hele huis op zn kop, heeft al zijn speelgoed te voorschijn getrokken en wil nu een tent bouwen... heerlijk zo'n thuisblijf dagje haha
fijne dag allemaal!
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Lejow za 23 feb 2013 - 1:23

Pinkel schreef:@ Snoes: Jeetje meid wat naar dat kleine R koorts heeft! Hopelijk is de koorts inmiddels weer gezakt, arm mannetje!!
@ Flip: Jammer dat het te laat was voor een wandeling.
@ Ella: L sliep gister door tot 16.30uur!

@ All:

Gister eind van de middag nog snel even met de kleine meid naar de apotheek gesjeesd! Was gelukkig nog net op tijd, dus heb al mijn medicijnen in huis.
Vanmiddag gaan we naar de fotograaf met L.ieke. Dan gaan we pasfoto's en grotere foto laten maken! Echt super veel zin in!! Ik heb haar Noppies jurkje en legging al klaar liggen! Daarna nog even door naar de stad voor rompertjes in maatje 50. Maatje 44 begint nu echt te krap te worden, maar 50-56 is weer te groot! Jullie nog tips waar ik kan kijken? Die van de Hema vallen echt huge, en die van de Prenatal passen de 50-56 ook nog niet. Denk dat ik haar lijfje straks even opmeet en dan in de winkels verschillende rompertjes opmeet. Ik vind het niet erg om een mouwtje om te moeten slaan, maar een rompertje moet wel een beetje aangesloten zitten onder haar kleertjes.

Vanavond gaan we trouwens Najib Amhali kijken op tv. Ik vind hem echt zo leuk, kan hard lachen om zijn grappen, dus dat wordt een lachwekkende zaterdagavond hier. (Hopelijk slaapt dochterlief een beetje, en anders wordt het verplicht meekijken met mama, haha)

Fijne dag all!!

Zeeman heeft ook nog rompertjes in enkele maten (dus gewoon 50, en niet 50/56) die vind ik ook altijd erg fijn!!

Ik heb het eerste stuk van Najib al gezien, en ik moet zeggen, ben er niet kapot van. Hij heeft echt leukere shows gehad. Deze show gaat ook over wat hij de afgelopen 3 jaar heeft meegemaakt, en dat is nogal wat namelijk.. En dat zijn helaas geen positieve dingen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: