Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

winter 2012/2013 mama's!

+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 Empty Re: winter 2012/2013 mama's!

Bericht  Juutjepetuutje vr 8 maa 2013 - 7:57

Flower, geniet van je laatste vrije dagen!

Ella, fijn dat je je weer beter voelt! Heb je besloten helemaal te stoppen met de bv?

Pinkel, wat fijn dat het je meegevallen is! Nu lekker chillen en rustig aan doen

Zo, gister avond naar de film geweest, was wel gezellig maar kon niet zeggen dat ik het een hele goede film vond. Maar goed het was gezellig daar ging het om.
Toen ik thuis kwam bleek N. Ineens heel beroerd te zijn van zijn inentingen, had alles onder gespuugd, 39 graden koorts.. we mochten hem niet inbakeren dus we hadden vannacht een hele brakke nacht. Vanmorgen leek hij gelukkig weer zich zelf. Hij heeft in ieder geval weer heerlijk geslapen (ingebakerd) in zijn eigen bedje smile
T. Is aan het logeren bij opa en oma en man aan het werk dus heb even lekker voor mezelf. Alhoewel..heb net 3 wasmanden in de kasten staan ruimen. Heb nog steeds geen wasmand met bodem kunnen vinden...
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Flip Fluitketel vr 8 maa 2013 - 9:13

Juutje Hier nog een hele berg was en strijk die ik moet wegwerken morgen weer een dag! Ben nu een beetje erg moe...

Bolus Fijn dat je weer een beetje gewend bent aan het werkritme! Fijn dat A. het zo goed doet als je aan het werk bent!

Pinkel Fijn dat het allemaal mee is gevallen! Hopelijk heb je er niet al teveel last van en een rustige avond/nacht!

Ella H&M heeft idd ook altijd wel leuke badpakken. Misschien kan je ook nog bij Wehkamp kijken vind ik zelf altijd ook leuke badpakken tussen zitten.

Flower Geniet nog lekker van je laatste vrije dagen! Heb je er weer zin in om te werken?

Jetje Minder dat S. weer meer komt s'nachts! Hopelijk vannacht een betere nacht voor jullie! Lekker nog tot 26mei vrij!

Hier is de oudste al vanaf zondag aan het kwakkelen met buikgriep. Gelukkig word het nu langzaamaan steeds beter, maar nog steeds niet helemaal lekker. Ook wil ze de laatste dagen niet echt meer s'middags slapen. Je zou toch verwachten dat als ze ziek zijn ze doodmoe zijn ze s'middags zou willen gaan slapen. Nee hoor, om 16.00 valt ze op de bank in slaap....

Met M. alles goed die is steeds vaker lekker aan het brabbelen en ook probeert ze een beetje te schaterlachen zo leuk! S'nachts lijkt ze ook steeds wat later te komen voor de voeding(rond 5.00) best lekker!

Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Snoes vr 8 maa 2013 - 9:56

Bolus, wat is dat snel gegaan hé, je verlof. Fijn dat het werken toch weer is meegevallen. Ga je elke week 2 dagen werken of was dat toevallig deze week zo om opnieuw te starten?

Ella, fijn dat je zoon heeft doorgeslapen. Heeft hij dat deze week nog vaker gedaan? Balen van je borstontsteking, het klinkt erg pijnlijk.

Jetje, jeetje gaan ze bij jullie zo vroeg al naar de basisschool? Hier gaan ze vanaf 2,5 à 3 jaar naar de kleuterklas en vanaf 5,5 à 6 jaar naar de basisschool (eerste leerjaar). Balen dat S. het vannacht niet heeft volgehouden om door te slapen. Heeft hij de andere nachten wel doorgeslapen?

Highway, wat fijn om te lezen dat de bv nog op gang is gekomen.

Flip, jullie meisje doet het ook goed zo te lezen. Ze laat er toch al 6 uurs tussen 's nachts, knap hoor!

Noname, hier doet normaal kind&gezin dat (bij jullie CB) maar wij waren zo ontevreden over hen (zo konden we pas voor het eerst langskomen toen hij al 9 weken zou zijn, terwjil we zoveel problemen hadden). Dus daarom hebben we besloten om door de huisarts opgevolgd te worden.

Mama Titty, balen dat hij de baan niet heeft gekregen Sad

Juutje, jullie zoontje groeit ook lekker zeg! Haha wow, zijn broer woog inderdaad best veel met 8 weken. Ach, wat naar dat N. zoveel last heeft van de prikjes Sad

Flower, je bent druk bezig geweest terwijl J. was gaan wennen haha. Is je vriend altijd vrij op dinsdag? Leuk dat hij en papa-dag heeft!

Pinkel, ik kan me heel goed voorstellen dat het ontzettend moeilijk moet zijn geweest om afscheid te nemen, zeker na je ervaringen van eind december. Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Hopelijk valt de (na)pijn mee en ben je er snel weer bovenop.

Wij hebben gisteren een zware dag gehad. Eerst moesten we naar de kinderneuroloog. Daar hebben we het gehad over zijn motorische ontwikkeling en hij zei dat hij al blij zou zijn als onze zoon met 2 jaar zou lopen. Hij acht de kans groot dat onze zoon wat zal achterlopen qua motorische ontwikkeling omdat hij de spierziekte heeft. Gisteren voelde ik me daar wel heel slecht en schuldig door, dat ik hem die ziekte hem doorgegeven. Maar vandaag kan ik wel al weer relativeren en ben ik niet zo overtuigd van zijn woorden. De ziekte is zo zeldzaam en hij praat erover alsof hij er alles over weet. Het is voor hem ook afwachten en gissen hoe het zal lopen. En ach, als hij wat achterloopt qua motorische ontwikkeling, dan is dat maar zo. Ik ben geen moeder die de hele tijd gaat opscheppen over wat haar kind allemaal wel al niet kan en hoe snel hij wel niet is. Rond 5 maanden wil hij beginnen met fysiotherapie en moet er nog eens een echo van zijn heupjes worden gemaakt. Ook wil hij dan overwegen om te starten met medicatie (in druppelvorm). Dat kan nu sowieso nog niet omdat hij nog te klein en te licht is, die medicatie gaat geloof ik pas vanaf 6 kg en daar zit hij nog lang niet aan. Mijn vriend en ik zijn vooralsnog geen voorstander van medicatie, dus we wachten het nog even af.

Daarna zijn we naar onze eigen kinderarts geweest, dat voelt toch gelijk weer een stuk vertrouwder. Omdat onze zoon zo hard bleef huilen, heeft zij 2 dingen gedaan. Enerzijds de dosis Omeprazole verhoogd (van 2 ml naar 3,5 ml) en anderzijds wil ze starten met andere voeding, Nutramigen. Die laatste kost ons alleen een fortuin (en krijgen we hier in België niet vergoed). Momenteel zijn we voor onze zoon zijn voeding zo'n 40 euro per maand kwijt, maar als wij die Nutramigen zouden moeten kopen, zouden we 200 euro per maand kwijt zijn. Niet normaal hoe duur die is. Maar goed, ik vind het stom om ineens 2 dingen tegelijkertijd te gaan proberen, want als er dan verbetering is, weten we nog niet waardoor het komt. Daarom hebben mijn vriend en ik besloten dat we eerst nog een week gaan proberen met de hogere dosis Omeprazole en zijn voeding nog niet te veranderen. Hij doet het hier goed op, geeft amper nog terug, kan goed stoelgang maken. Weer een andere voeding zou weer een aanpassing voor zijn maagje en darmpjes betekenen. Bovendien wil ze die Nutramigen proberen omdat ze denkt dat het misschien koemelkeiwitallergie kan zijn, terwijl ik die kenmerken totaal niet herken bij mijn zoon. Gisteren en vandaag had hij een goede dag, dus we hopen dat het met de Omeprazole alleen nu beter gaat/zal blijven gaan. De laatste 2 weken sliep hij plots niet meer door en werd hij 's nachts krijsend wakker. Maar sinds 2 dagen slaapt hij wel weer door.

Zou er dan eindelijk toch verbetering in zicht zijn? Ik hoop het zo!

Daarna zijn we gisteren nog naar de crematie/koffietafel van de tante van mijn vriend geweest. Wij hebben ons dagje dus wel gehad.

Zo, tot zover mijn update, ik hoop vanaf nu (bijna) alleen nog maar positieve updates te komen plaatsen Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 10:05

Snoes: In Nederland gaan ze vanaf vier jaar naar de basisschool... En dan eigenlijk ook meteen 'fulltime'. Ze zijn nog niet leerplichtig, dat is vanaf vijf jaar. Dus komend jaar kunnen we hem nog wel thuis houden als hij moe is, of als we met vakantie zouden willen. Jeetje meid, kan me voorstellen dat je even moest bijkomen van die mededeling, maar geef jezelf niet de schuld he! Het is goed dat je het hebt kunnen relativeren. Wat super dat de Omeprazole lijkt te helpen. Krijgen jullie die dure voeding niet vergoed?

FF: fijn dat M wat later begint te komen 's nachts. En beterschap voor je meisje!

Juutje: heerlijk even naar de film, maar wat sneu dat je ventje zo'n last had.

Pinkel: wat goed om te lezen dat het goed gegaan is!

Bolus: klinkt heerlijk zeg zo'n korte werkweek! Wat fijn dat het je bevallen is.

Wij zijn hier begonnen aan het slopen van de keuken. Nog 1,5 week en dan komt de nieuwe. Kan niet wachten winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 281626781

Morgen lekker winkelen met mijn zus, terwijl mijn man en mijn vader in de keuken gaan stucen. Mijn moeder heeft al gezegd dat ze lekker bij de kindjes blijft. Ze wonen op 1,5 uur rijden van ons, dus ze kijkt er al weken naar uit om ze weer te zien.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 8 maa 2013 - 10:13

Jetje, nee die krijgen we hier in België niet vergoed. Echt heel stom, want dat kost bijna 20 euro voor 400 gram. Terwijl ik voor de voeding die hij nu krijgt 9,5 euro betaal voor 800 gram. Die Nutramigen zou dus 4 keer zo duur zijn. Als het nodig is, betalen we dat met alle liefde, maar ik vind het van de zotte om nu op 2 paarden tegelijk te wedden. Eerst het ene maar proberen en als dat niet werkt, doen we het andere wel. Veel shopplezier morgen! En fijn dat de nieuwe keuken in aantocht is.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pinkel vr 8 maa 2013 - 10:17

Inmiddels toch maar 2 paracetamolletjes ingenomen, want begon het langzaam aan steeds meer te voelen... winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 1371890812 MY ASS IS ON FIRE!! :O :O Ik denk dat ik voor het slapen gaan ook nog een Tramadol neem, anders kon het nog wel eens heel lang duren voordat ik in slaap val.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Ella vr 8 maa 2013 - 22:14

Pinkel: fijn dat het allemaal achter de rug is er goed gegaan is! Hoe is de nacht gegaan?

Juutje: he wat naar dat N beroerd was van de prikjes.

FF: wat fijn dat M 's nachts steeds wat later komt. Hopelijk slaapt ze binnenkort door.

Bolus: fijn dat het allemaal weer goed is gegaan.

Snoes: Ja onze kleine man slaapt sinds deze week helemaal door Very Happy Wat een voorbarige conclusie van die neuroloog zeg. Ik hoop dat de medicatie verandering helpt en je geen andere voeding hoeft, wat een prijs zeg.

Jetje: spannend de nieuwe keuken. Shopse!

Ik ga stoppen met de BV, ben er helemaal klaar mee. Nu dmv kolven afbouwen. Hoop dat het een beetje goed verloopt. Ik had totaal geen idee hoeveel mijn man dronk aan de borst dus kolf nu op gevoel en ga dat afbouwen. Kolf nu 8 min per keer aan de goede borst. En laat dan per morgen een kolfmoment vervallen. of kan ik beter eerst in de minuten terug gaan? iemand ervaring?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  bolus26 vr 8 maa 2013 - 22:21

@ ella volgens mij is het per moment, tenminste dat stond in ijn boekje over bv. zelf heb ik er geen rvaring mee omdat mijn melk door buikgriep heel snel weg was

@ pinkel sorry maar ik moet toch wel een beetje om je vlammenreetje lachen.. vandaag al beter?

@snoes wat stom van die voeding zeg! komend jaar werk ik 2 dagen daarna 3. heb betaald ouderschapsverlof opgenomen en krijg tot maart 2014 70% betaald ondanks dat ik thuis ben!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Pinkel vr 8 maa 2013 - 22:49

@ Ella: Voel je je nu ook een stuk beter nu de knoop is doorgehakt? Verder heb ik geen tips om af te bouwen voor je, want daar heb ik geen ervaring mee.
@ Bolus: vlammenreetje?? winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 1578173417 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 1578173417 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 1578173417 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 1578173417 Ik moest echt even hardop lachen toen ik dit las!

@ All:
Nadat ik gisteravond een Tramadol (morfine) had ingenomen ben ik vrij snel in slaap gevallen. Wel werd ik ieder uur wakker als ik me omdraaide want dat voel je wel. Maar ben ook elke keer weer snel in slaap gevallen. Vanmorgen om 5.30 uur werd L.ieke wakker voor haar eerste fles, deze heeft mijn man gegeven. Ik heb toen weer een Tramadol ingenomen omdat de pijn weer aan het toenemen was en ik nog wel even wilde slapen. Rond half 10 kwam ons meisje voor haar tweede voeding, ook deze heeft mijn man gegeven, want ik ben van de medicijnen best wel suffig, dus durf haar dan niet te tillen.
Ik vond het doodeng dat ik vanmorgen moest plassen, want ik was erg bang dat het heel veel pijn zou doen, maar gelukkig viel dat erg mee! Net moest ik naar de wc voor de grote boodschap, maar ook dat deed geen pijn gelukkig!! Ik heb ook een poedertje gekregen die je moet oplossen in een glas water wat ervoor zorgt dat je ontlasting dunner is, en dat helpt goed. Zitten gaat ook best goed, alleen het gaan zitten is even pijnlijk, en je moet niet gaan schuiven, want dat doet echt zeer.
Vanmiddag gaan we even naar de stad, want mijn babydoos staat klaar bij de Prenatal! En voor de rest weinig plannen dit weekend, gewoon even lekker rustig aan doen.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Ella vr 8 maa 2013 - 22:54

Bolus: het is bij mij ook al sterk verminderd door de ontsteking.

Pinkel: ja ik was al lange tijd klaar met de BV, maar merkte dat ik het eigenlijk nog deed omdat mijn man het graag wilde. Ik had er achteraf veel eerder mee moeten stoppen. Fijn dat je goed geslapen hebt. Verwacht niet teveel van de prenatal doos hoor.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Highway vr 8 maa 2013 - 23:22

Flip Fluitketel: Is je oudste alweer wat aan de betere hand inmiddels?? Gelukkig dat ze niet zoveel last heeft van het vocht achter haar trommelvliezen. Leuk dat M begint te schaterlachen, dat lijkt me echt geweldig, kan niet wachten tot onze dochter dat doet!
Pinkel: Fijn dat je operatie goed is verlopen, hopelijk valt de pijn mee en fijn dat de tramadol helpt
Mama Titty: Wat vervelend dat je man de baan niet heeft gekregen, heeft hij op het moment nog ergens anders een sollicitatie lopen?
Bolus: Hopelijk ga ik ook snel weer km's maken, nu hopen dat het weer snel weer zo lekker wordt, het wandelt fijner met een zonnetje! Succes met het oppakken van je werk, is het snel gegaan voor je gevoel of heb je wel weer zin om aan de slag te gaan? Ik lees nu dat het een lekkere week is geweest, fijn!
Noname: heerlijk he dat zonnetje en dan lekker in de tuin, ik heb er ook flink van genoten!
Ella: borstontsteking Sad he gatsie, dat lijkt me enorm vervelend.. Rot dat je een keuze hebt moeten maken maar als het niet gaat, dan gaat het niet meer. Ik heb geen ervaring met het afbouwen van BV verder maar veel succes
Juutjepetuutje: wel fijn dat ze zo goed groeien met jouw melk! Hopelijk voelt N zich snel beter
Jetje: wat vervelend dat S zo regelmatig wakker wordt 's nachts, kan me voorstellen dat het je sloopt.
Snoes: Slim om inderdaad niet twee dingen tegelijk te proberen, wie weet heeft R veel profijt van de omeprazol. Ik hoop het in ieder geval. Ondanks alle zorgen rondom R ploft de liefde die jullie voor R voelen uit mijn beeldscherm hier, heel mooi om dat zo te lezen! Ik vind het knap dat jullie het zo allemaal aanpakken en zo positief zijn!
Flower: succes dinsdag!!

Hier heeft S.tella sinds 3 dagen darmkrampjes, echt enorm zielig. Ze is gisteren van 10 uur's ochtends tot 20 uur 's avonds wakker geweest en het grootste gedeelte hiervan was huilen.. en ik meehuilen natuurlijk smile Ze was kapot. Gisteren infacol gekocht en ze heeft vannacht een goede nacht gemaakt en ook goed gedronken nadat ze uitgerust was dus het lijkt nu beter te gaan. Vandaag eerste dag echt helemaal alleen. De afgelopen weken waren mijn moeder en schoonmoeder steeds een halve dag hier om me te ondersteunen. Ik heb namelijk inmiddels toch wat meer last van mijn buik gekregen (nadat ik vergeten was dat ik niet mocht tillen en mijn nichtje van 2,5 jr optilde toen ze viel).
Vandaag dus een beetje rustig aan en net lekker S.tella in bad gedaan. Ik heb wel het badje kunnen vullen maar mijn man mag het vanavond legen als hij thuis komt uit werk smile
Verder vandaag de kleine meid weer gewogen en het gaat nu echt goed dus ik ga ook stoppen met het 2 wekelijks wegen, ga dat naar 1 maal per week doen en volgende week bespreek ik het wel op het CB. Ze weegt nu 3550 (zeis nu 3 weken oud). Geboortegewicht van 3375 en ze was afgevallen tot 3090. Dus ze is 460 gram aangekomen nu.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flip Fluitketel vr 8 maa 2013 - 23:27

Ella Afbouwen met BV kan je idd het beste doen (tenminste heb ik vorige keer zo gedaan) door elke dag een kolfmoment weg te laten vallen. Ik moet ook zeggen dat het afbouwen bij heel makkelijk ging en ik geen last van stuwing o.i.d heb gehad.

Pinkel Fijn dat je goed geslapen heb en de pijn meevalt. Ik kan de Prenatal doos ook halen ga binnenkort maar eens kijken.

Jetje Shopse! En benieuwd naar jullie nieuwe keuken!

Snoes Wel een beetje voorbarige conclusie! R. is net 3mnd oud! Hopelijk gaat het met de ophoging van de medicatie en verandering van voeding gauw beter met jullie mannetje!

Highway Ze is gelukkig alweer aan de beterend hand en dat is te merken ook! Toch wel weer spannend je eerste dag helemaal alleen en alle zware dingen lekker aan je man overlaten......
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pinkel vr 8 maa 2013 - 23:58

@ Ella: Valt de inhoud zo tegen dan van de babydoos?

@ Highway: Ach gossie dat is zekers niet leuk om darmkrampjes te hebben. Gelukkig helpt de Infacol en heeft ze lekker geslapen vanacht.

@ Flip Fluitketel: Fijn dat ze weer aan de beterende hand is!

@ All:

Is het bij jullie ook zulk prut weer? Hier regent het al de hele morgen! Ik hoop dat het straks toch wel even droog wordt want heb ook geen zin om door de regen in de stad te lopen.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Printje za 9 maa 2013 - 0:18

Highway, ander moet je echt eens het abc poeder gebruiken, hier hielp niets bij R en nu bij N dus meteen dit poeder en ze heeft nog geen krampjes gehad.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  NoName88 za 9 maa 2013 - 0:36

Ik kom ook weer even kletsen. Wegens familieomstandigheden van de week even weinig tijd en zin gehad om te reageren. Misschien vertel ik nog wel eens wat er aan de hand is, maar nu ff geen behoefte aan... Ik reageer ff op de laatste paar, moet zo ook weer weg.

Juutje, N weer helemaal opgeknapt?

FF, lekker hoor langere nachten. Leuk, schaterlachen, dat is al best snel of niet? K doet het iig nog niet...

Snoes, inderdaad een beetje een voorbarige conclusie! En jullie hebben groot gelijk dat je eerst het één wilt proberen. Hopelijk is dat al voldoende! Ik hoop heel hard met je mee dat het in het vervolg (bijna) alleen maar positieve berichten zullen zijn!
Ik snap dat jullie naar de huisarts gaan ipv kind&gezin.

Ella, fijn dat je een beslissing hebt genomen m.b.t. de bv!

Pinkel, fijn dat het naar de wc gaan goed meeviel!

Highway, hopelijk gaat het beter met de krampjes en fijn dat ze zo goed groeit!

Wij zijn donderdag naar het CB geweest. Meneer woog 6.325! Zit nu met z'n gewicht boven het gemiddelde, dat hadden we eerst niet gedacht smile Dit keer had hij 's middags wel een beetje last van z'n prikjes, maar na een zetpil heeft hij heerlijk geslapen en ging het weer prima. Verder geen nieuws hier m.b.t. tot K. Gaat allemaal lekker z'n gangetje. In de box onder z'n muziekmobiel gaat hij wel steeds leuker vinden...
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Ella za 9 maa 2013 - 3:14

Highway: sneu he krampjes. Hier helpt cinababy van vsm erg goed. Vond je het spannend voor het eerst alleen?

Ff: elke dag 1 moment laten vallen? Dat is snel dan ben je met een week klaar. Maar hoeveel kolfde je nog net voor je stopte of toen je ging stoppen? Kolfde je op tijd of hoeveelheid?

Pinkel: hier zat er in de doos: bewaardoos voor voeding, lepeltje, potje olvarit en nog 1 ding. En de nodige folders natuurlijk.

Noname: sterkte! K is mooi gegroeid!
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Flip Fluitketel za 9 maa 2013 - 7:45

Pinkel En is het nog droog geworden bij jullie? Hier niet namelijk!

Noname Sterkte voor jullie allemaal!

Ella Ik weet niet hoeveel je op dit moment kolft, maar neem aan 7x op een dag!?! Zelf kolf(de) ik 4 á 5x op een dag en toen ik ging stoppen kolfde ik mijn borsten gewoon leeg zoals altijd en elke dag idd een kolfmoment minder. En dan de volgende dag de hoeveelheid uren over de kolfmomenten die je nog overheb steeds meer uitbreiden over de 24u. Snap je me nog?!?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pinkel za 9 maa 2013 - 8:18

@ NoName:Ach gossie die prikken! En al een flinke bink aan het worden zo te lezen!

@ Ella: De inhoud van de babydoos was inderdaad om te janken!! Een Party zat erin van november 2012, een paar folders, potje Olvarit, bewaarblik voor pap met lepeltje en tandpasta.

@ Flip Fluitketel: Nee hier is het ook niet meer droog geworden, dus zijn door de miezer regen door de stad heen gelopen.

@ All:

Wij zijn dus de stad hier in geweest. Heb eindelijk een mooie tas gevonden, en ik was niet eens meer bewust ernaar aan het kijken, wat kon toch niks naar mijn smaak vinden. En nu liep ik er zo tegenaan! Ook de babydoos opgehaald, maar vond de inhoud echt bedroevend!! Wel zat er vanmiddag bij de post een kortingsbon van 50% van Center Parcs, en die kunnen we goed gebruiken!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Ella zo 10 maa 2013 - 1:32

FF: Ik kolf nu 5x op een dag. Ik voedde eerst op verzoek waardoor meneer veel te veel kwam. Toen hij van de week (eerst deels) overging op FV ben ik gaan kolven op de momenten dat hij een flesje kreeg. Wellicht zit ik nu te denken dat ik toen misschien te weinig kolfde en te snel afbouwde. Maar ik voedde hem sowieso 's nachts niet meer. Nu kolf ik dus 5x. Ik kolf alleen niet leeg. Daar krijg ik juist meer productie van. Ik kof nu 8 a 10 min per borst.

Pinkel: oh dan mag ik nog blij zijn met mijn babydoos, ik had een party van de eerste week van januari dit jaar winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 561177
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Pinkel zo 10 maa 2013 - 5:06

@ Ella: Dat is in ieder geval een stuk recenter! Wink Drinkt je kleine nu wel genoeg? Want daar twijfelde je toch over?

@ All:

Vandaag moest mijn man pas om 14.00uur voetballen! Wat een verschrikkelijke rottijd is dat zeg, je hele dag is meteen naar de maan! Het waren ook nog eens een stelletje uit de klei getrokken boeren waar ze tegen moesten... Ze waren continu op de enkels van onze spelers aan het trappen. En de scheids had volgens mij echt stront in zijn ogen... Pfff Evil or Very Mad Evil or Very Mad Hopelijk volgend weekend een leukere wedstrijd om naar te kijken.
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  Ella zo 10 maa 2013 - 5:23

Pinkel: ja nu drinkt hij genoeg. Hij krijgt nu volledige FV dus weet nu wat hij binnenkrijgt. He wat een onsportieve wedstrijd. Was ook wel koud zeker om te kijken?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes zo 10 maa 2013 - 22:47

Ella, verstandig dat je de BV gaat afbouwen als je er zelf niet meer achter staat. Lukt het afbouwen een beetje?

Bolus, heerlijk zeg, 2 dagen per week werken! Ik ga de ene week ook 2 dagen werken en de andere week 3 dagen.

Pinkel, hoe gaat het nu met je? Nog veel last?

Highway, wat fijn dat S. weer over haar geboortegewicht zit. Doe maar lekker rustig aan nog! wat zielig is dat hé, als ze last hebben van krampjes. Onze zoon had dat in het ziekenhuis ook, uren wenen omdat hij krampjes had, zo zielig Sad

NoName, hoe gaat het met K. 's nachts? Gaat het doorslapen weer beter of maakt hij er nog een boeltje van? Wink Lekker gewicht heeft hij al zeg! Very Happy

Wat een rust in dit topic! Hier niet veel bijzonders te melden. Onze zoon heeft 3 goede dagen gehad donderdag, vrijdag en zaterdag. Alleen gisteren was het weer een mindere dag, maar dat zal elke baby wel eens hebben toch? Vandaag gaat het vooralsnog goed, hij heeft goed doorgeslapen en nu ligt hij weer lekker in zijn wiegje te slapen. Ik ben echt blij dat hij toch al een paar goede dagen heeft gehad, volgens mij was hij ook gewoon echt oververmoeid door het vele huilen/wakker zijn. Hij lijkt nu zoveel tevredener.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Flip Fluitketel zo 10 maa 2013 - 23:28

Jeeeehhhhh hier heeft M. doorgeslapen van 23.45 tot 6.15 :cheering: :cheering: . Mijn man maakte mij wakker toen hij naar z'n werk ging om het te zeggen. Helemaal niks in de gaten gehad en heerlijk geslapen! Hopelijk zet ze het zo door! Nu ligt ze ook al vanaf een uur of 7 te slapen....Was alleen jammer dat de oudste om 6.30 al haar bed uitkwam. Maar goed had de wekker toch gezet om 7.00 want ze zouden vroeg komen voor onderhoudsbeurt voor de CV ketel. Maar zo trots!!!!

Hopelijk blijft het hier nog even droog kunnen we nog even naar de winkels lopen.

Snoes Dus de veranderingen in medicatie en voeding lijken te werken? Fijn voor jullie! Hoe is het nu met jou? Kom je nu wat meer aan je 'rust' toe?

Ella Fijn dat het nu goed gaat op de FV!

Pinkel Zal vast koud zijn geweest langs de lijn!

Hoe is het met de rest van de meiden en kids?
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pinkel ma 11 maa 2013 - 0:41

Goedemiddag meiden,

Het is zeker rustig in dit topic de afgelopen dagen....
@ Snoes: Wat fijn dat het de afgelopen dagen zo lekker is gegaan met je mannetje, en dat hij zo tevreden is!!
@ Flip Fluitketel: Oh wat lekker dat M doorgeslapen heeft!! En zijn de monteurs al geweest voor je ketel?

@ All:

L. heeft voor haar doen behoorlijk lang geslapen, ze werd pas om 7 uur wakker vanmorgen! Wij moesten er ook vroeg uit omdat we om 9 uur een afspraak hadden bij de gynaecoloog voor het plaatsen van een Mirena.
Lig ik in die stoel, gaat ze kijken met de echo, blijken er "dingetjes" in mijn baarmoeder te zitten die er dus niet in thuis horen!! winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 1371890812 winter 2012/2013 mama's! - Pagina 19 1371890812 Mijn baarmoederslijmvlies was erg dun, maar mijn eierstokken zagen er wel actief uit. Donderdag krijg ik een hysteroscopie om te kijken wat er zit en of ze het weg kan halen meteen, daarna zal ook de Mirena geplaatst worden. Pfff.... gewoon voor de kat z'n viool naar het ziekenhuis geweest en ook nog eens 3 dagen in de stress zitten omdat er iets in mijn baarmoeder zit, wat er niet in thuis hoort!! Echt baal hier zo verschrikkelijk van! Ze hadden ook eerder een echo kunnen maken, dan hadden ze het meteen gezien!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Bericht  NoName88 ma 11 maa 2013 - 0:55

Pinkel, dat klinkt niet echt als een gezellige wedstrijd!

Snoes, het gaat tegenwoordig heel goed 's nachts! Netjes van 22.30/23.00 tot ongeveer 7 uur. In het weekend wordt het 's avonds soms wat later en dat plakt hij er meestal 's morgens weer netjes bij Laughing
Wat fijn dat R een aantal goede dagen heeft gehad! Hopelijk zet dit voort! Het doet jou zelf vast ook goed!

FF, wat een feest vannacht Wink Heerlijk!

Gisteren overdag wilde K slecht slapen.. Hij heeft voor het eerst 's ochtends ook een grotere fles gehad, was benieuwd hoe dat ging. Doordat hij overdag slecht wilde slapen viel hij na de fles van 19 uur als een blok in slaap. Heb hem om 22.30 wakker gemaakt voor de fles van 180+6, maar daar liet hij bijna 80cc van staan. Hij was heel moe en begon helemaal te kokhalzen toen ik de fles er weer in deed, dus maar weer zo naar bed gedaan. Wij bang dat het vannacht feest zou worden en dat hij vroeg honger zou hebben, maar dat viel mee! M'n man ging om 6 uur uit bed dus toen dacht ik nu zal hij wel wakker worden, maar ook dat was niet het geval. Iets over zevenen werd ik weer wakker van hem. Hij huilde nog niet, maar was wel heel druk met operatie 'knuistjes sabbelen' bezig Laughing . Weer een grote fles gegeven en net om 11 uur weer een 'gewone' van 150+5. Ik ben benieuwd wat hij nu vanavond met de laatste doet.
Nu slaapt hij lekker, maar ik ben bang dat ik hem straks wakker moet maken. Ga even een taartje eten op m’n werk voor de verjaardag van een collega. Kan ik vast weer een beetje aan de omgeving wennen Razz

Laatst aangepast door NoName88 op ma 18 maa 2013 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: