winter 2012/2013 mama's!
+30
Maudy
tweeling
Snoes
Flip Fluitketel
Happydobby
Jelin
NoName88
Juutjepetuutje
Ella
Highway
Flower_L
Pinkel
kwak
Paper Crown
Bimbam
Puggle
Filoria
Caroow
Dora
Lejow
joyce0606
LDJ
Amber-
slaatje
Roos
Dikkie Dik
bolus26
Mama Titty
Printje
Limburg85
34 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: winter 2012/2013 mama's!
Flower nee ik moet denk het eerste weer aan het werk :-(.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Flower, had ik het toch goed onthouden Ach ja, dan moet hij het zelf maar doen inderdaad!
Ik 'moet' eerst met de auto naar het dorp, dus ik ga niet elke dag ofzo, dat is inderdaad ook beter voor m'n bankrekening Het is bijna 2 km, ik ben wel van plan het nog een keer te gaan lopen als het mooi weer en ik tijd zat heb... Vanmorgen ging ik echt voor een paar boodschappen...
K heeft ook vaak de hik En hier word ook al wat maatje 62 gedragen!
Ella, hoe was eht bij de gyn?
Limburg, arme jij! Hoeveel u/w ga jij werken?
Ik 'moet' eerst met de auto naar het dorp, dus ik ga niet elke dag ofzo, dat is inderdaad ook beter voor m'n bankrekening Het is bijna 2 km, ik ben wel van plan het nog een keer te gaan lopen als het mooi weer en ik tijd zat heb... Vanmorgen ging ik echt voor een paar boodschappen...
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
NoName88 schreef:Flower, had ik het toch goed onthouden Ach ja, dan moet hij het zelf maar doen inderdaad!
Ik blijf 24 uur/3 dagen werken en jij? Fit is officieel m'n laatste week, had daarna tot 15-3 vakantie maar is terug gebracht naar 1 week en inmiddels nog maar 2 dagen, komende maandag een dag naar kantoor en die week erna weer echt.
Limburg85- Ratel
Limburg balen dat het is ingekort
Ik 'moet' morgen naar mijn werk voor werkbespreking , maar twijfel, moet ik beschuit met muisjes meenemen?
Wat zouden jullie doen?
Ik 'moet' morgen naar mijn werk voor werkbespreking , maar twijfel, moet ik beschuit met muisjes meenemen?
Wat zouden jullie doen?
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Ik had het wel gedaan, heb laatst soesjes met muisjes getrakteerd.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hallo meiden,
Hier weer even uit voor een update! Mijn bloed en urine waren goed, dus wederom hoefde ik vandaag niet aan de dialyse, en mag ik zelfs een week wegblijven!! Hopelijk mag volgende week als het zo goed blijft gaan ook de lijn er eindelijk uit!
Ik had daarna om 16.00uur nog een afspraak bij de gynaecoloog, maar dat was gigantisch uitgelopen, heb meer dan een uur moeten wachten!! Wel een goed gesprek gehad met haar. Waarschijnlijk ben ik zo ziek geworden van de Pethidine die hadden ze me nl na de OK gegeven. In Utrecht denken ze nog steeds aan een vruchtwater embolie. Dus wat het nou werkelijk geweest is, zullen we nooit achterkomen. Ik mag uit voorzorg dus absoluut geen Pethidine meer toegediend krijgen!!
Aan de ene kant opzich wel een klein lichtpuntje mochten we over een aantal jaar toch nog graag een kindje willen! Maar eerst gaat er 11 maart een Mirena-psiraal in, dus voorlopig denken we hier niet aan een 2de kindje! Hopelijk binnenkort helemaal klaar in het ziekenhuis! Wie weet ga ik nog tijd en energie overhouden straks!!
Hier weer even uit voor een update! Mijn bloed en urine waren goed, dus wederom hoefde ik vandaag niet aan de dialyse, en mag ik zelfs een week wegblijven!! Hopelijk mag volgende week als het zo goed blijft gaan ook de lijn er eindelijk uit!
Ik had daarna om 16.00uur nog een afspraak bij de gynaecoloog, maar dat was gigantisch uitgelopen, heb meer dan een uur moeten wachten!! Wel een goed gesprek gehad met haar. Waarschijnlijk ben ik zo ziek geworden van de Pethidine die hadden ze me nl na de OK gegeven. In Utrecht denken ze nog steeds aan een vruchtwater embolie. Dus wat het nou werkelijk geweest is, zullen we nooit achterkomen. Ik mag uit voorzorg dus absoluut geen Pethidine meer toegediend krijgen!!
Aan de ene kant opzich wel een klein lichtpuntje mochten we over een aantal jaar toch nog graag een kindje willen! Maar eerst gaat er 11 maart een Mirena-psiraal in, dus voorlopig denken we hier niet aan een 2de kindje! Hopelijk binnenkort helemaal klaar in het ziekenhuis! Wie weet ga ik nog tijd en energie overhouden straks!!
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Jullie hebben het al weer over werken en ik moet nog bevallen
Hebben jullie er weer een beetje zin in om weer aan het werk te gaan of zie je er erg tegen op?
@pinkel, dat is wel heel fijn nieuws! Hopelijk ben je gauw klaar in het ziekenhuis.
@dikkie dik, heb je al aan je meldplicht gedacht vandaag?
Weer een dag verder en nog steeds alles rustig. Heb soms wat krampjes en wat pijnlijke harde buiken maar daar blijft het bij. Strippen ging gisteren nog steeds niet. Vrijdag weer op controle. En iedereen (goedbedoeld!!) maar vragen waar de baby blijft
Hebben jullie er weer een beetje zin in om weer aan het werk te gaan of zie je er erg tegen op?
@pinkel, dat is wel heel fijn nieuws! Hopelijk ben je gauw klaar in het ziekenhuis.
@dikkie dik, heb je al aan je meldplicht gedacht vandaag?
Weer een dag verder en nog steeds alles rustig. Heb soms wat krampjes en wat pijnlijke harde buiken maar daar blijft het bij. Strippen ging gisteren nog steeds niet. Vrijdag weer op controle. En iedereen (goedbedoeld!!) maar vragen waar de baby blijft
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Dat is wel gek hè roos!
Ik moet morgen voor een bespreking en moest volgende week eigenlijk beginnen maar dan is het hier voorjaarsvakantie dus ik begin 7 maart weer.
Wat goed pinkel!
Ik moet morgen voor een bespreking en moest volgende week eigenlijk beginnen maar dan is het hier voorjaarsvakantie dus ik begin 7 maart weer.
Wat goed pinkel!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Roos: he balen zeg dat het strippen weer niet lukte.
Mama titty: ik zou wel nog beschuit meenemen
Pinkel: jeeee wat super een week wegblijven!
Snoes: hoe gaat het?
Wij hebben het gesprek gehad bij de gyn. Allemaal prima verlopen. Er zitten nog hele kleine placenta resten die waarschijnlijk met een menstruatie meekomen. Geen probleem dus. Het vloeien is inmiddels ook gestopt. Morgen in bad
Mama titty: ik zou wel nog beschuit meenemen
Pinkel: jeeee wat super een week wegblijven!
Snoes: hoe gaat het?
Wij hebben het gesprek gehad bij de gyn. Allemaal prima verlopen. Er zitten nog hele kleine placenta resten die waarschijnlijk met een menstruatie meekomen. Geen probleem dus. Het vloeien is inmiddels ook gestopt. Morgen in bad
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ella fijn dat het vloeien is gestopt. Ik heb geen eens 1 week gevloeid en dat was ook maar heel minimaal maar een week na het plaatsen van het spiraal heb ik 3 weken gevloeid, krijg hiervoor een echo 6 maart.
Bolus dus bijna tegelijk, ik mag maandag 5 maart weer.
Pinkel wat fijn dat het zo goed met je gaat!
Roos balen zeg dat het nog niet is begonnen. Zo raar lijkt me dat over de 40 weken heen, mijn Kids waren op deze termijn al 4 en 3,5 week oud. Kan me dus heel moeilijk voorstellen hoe dat moet voelen overtijd. Zie he het nog wel een beetje zitten?
Bolus dus bijna tegelijk, ik mag maandag 5 maart weer.
Pinkel wat fijn dat het zo goed met je gaat!
Roos balen zeg dat het nog niet is begonnen. Zo raar lijkt me dat over de 40 weken heen, mijn Kids waren op deze termijn al 4 en 3,5 week oud. Kan me dus heel moeilijk voorstellen hoe dat moet voelen overtijd. Zie he het nog wel een beetje zitten?
Limburg85- Ratel
Trots, net heeft R z'n eerste en flinke schaterlach gehad, zo lief. Hij lachte al een hele tijd maar nu dus echt met geluid en lang achter elkaar, smelt haha.
Limburg85- Ratel
Limburg wat leuk een echte schaterlach!! Ik ga ook 24 uur werken, alleen ik ga maar 2,5 (lange) dag naar kantoor. Rest doe ik thuis of af en toe een halve dag extra.
Rest reageer ik morgen dan hoeft het niet op de telefoon
Ik heb zojuist een grotere fles gegeven. Benieuwd hoe hij het daarop doet vannacht! Dus tot morgen en niet tot straks
Rest reageer ik morgen dan hoeft het niet op de telefoon
Ik heb zojuist een grotere fles gegeven. Benieuwd hoe hij het daarop doet vannacht! Dus tot morgen en niet tot straks
NoName88- Prater
Jelin: vervelend dat je weer zo slecht had geslapen.
Flower: succes vandaag. Ben benieuwd wat hij nu weegt... Heb je wel weer zin om te gaan werken? Aan de ene kant zou ik het ook binnenkort wel weer willen. Ik zou officieel 25 maart weer moeten beginnen. Maar nu pas 26 mei. Hier draagt hij ook steeds meer maat 62. Wat gaat het hard he. Ik ben de eerste vuilniszak met kleertjes al aan het verzamelen voor de kledingbak
CP? Wat is dat?
Pinkel: Wat een goed nieuws Pinkel!
Oooh Roos wat balen dat het nog niet opschiet.
Ella: fijn dat het allemaal goed gaat. En heerlijk he weer in bad.
Limburg: wat een heerlijk geluid he!!!
Ik ga als ik terugkom ook 24 uur werken. Weet nog niet in welke functie, want in mijn huidige kan het niet en ik wil ook weg op die plek. Maar gelukkig nog een 'ver van mijn bed show'.
S heeft eindelijk het lachen door! En doet niet anders meer zo lief!!!
Straks even langs Muppetje voor haar verjaardag.
Flower: succes vandaag. Ben benieuwd wat hij nu weegt... Heb je wel weer zin om te gaan werken? Aan de ene kant zou ik het ook binnenkort wel weer willen. Ik zou officieel 25 maart weer moeten beginnen. Maar nu pas 26 mei. Hier draagt hij ook steeds meer maat 62. Wat gaat het hard he. Ik ben de eerste vuilniszak met kleertjes al aan het verzamelen voor de kledingbak
CP? Wat is dat?
Pinkel: Wat een goed nieuws Pinkel!
Oooh Roos wat balen dat het nog niet opschiet.
Ella: fijn dat het allemaal goed gaat. En heerlijk he weer in bad.
Limburg: wat een heerlijk geluid he!!!
Ik ga als ik terugkom ook 24 uur werken. Weet nog niet in welke functie, want in mijn huidige kan het niet en ik wil ook weg op die plek. Maar gelukkig nog een 'ver van mijn bed show'.
S heeft eindelijk het lachen door! En doet niet anders meer zo lief!!!
Straks even langs Muppetje voor haar verjaardag.
Gast- Gast
Jetje ja zo lief he dat lachen en hier dan met geluid, zo verliefd dan he terwijl het maar een lach is haha.
Cp is Centerparcs.
Wij moeten morgen weer naar het cb, krijgt hij dan weer prikken? En ook al maat 62, groeit goed! Hier nog maatje 56 :-) ik denk dat hij in maart naar 62 gaat.
Wij moeten zo naar het ziekenhuis, leuke onderneming met een baby en een peuter.
Cp is Centerparcs.
Wij moeten morgen weer naar het cb, krijgt hij dan weer prikken? En ook al maat 62, groeit goed! Hier nog maatje 56 :-) ik denk dat hij in maart naar 62 gaat.
Wij moeten zo naar het ziekenhuis, leuke onderneming met een baby en een peuter.
Limburg85- Ratel
Wat leuk al die baby's die het lachen doorhebben.
Noname hoe is de nacht gegaan?
Limburg succes in het zkh.
Hier weer een iets betere nacht. Meneer kwam om kwart voor 5. Vanmiddag naar de huisarts met hem voor controle.
Noname hoe is de nacht gegaan?
Limburg succes in het zkh.
Hier weer een iets betere nacht. Meneer kwam om kwart voor 5. Vanmiddag naar de huisarts met hem voor controle.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
@ Limburg, jee wat een verschil. Ik kan me dat juist weer niet voorstellen. Bij de eerste ben ik met 41+5 ingeleid. En nu ook alweer een week 'overtijd'.
Leuk is dat lachen hè! En succes in het ziekenhuis.
Vandaag 41 weken! En we wachten nog maar geduldig af...
Gelukkig heb ik nog wel genoeg leuke dingen op het programma staan
Leuk is dat lachen hè! En succes in het ziekenhuis.
Vandaag 41 weken! En we wachten nog maar geduldig af...
Gelukkig heb ik nog wel genoeg leuke dingen op het programma staan
Roos- Prater
40+3 en nog steeds niets, maar ik mag niet klagen eerst Roos nog met haar 41 weken. Ga ik ook wel halen.
Lijkt me heerlijk een lachende baby.
Fijne dag allemaal!
Lijkt me heerlijk een lachende baby.
Fijne dag allemaal!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ach ja! In ieder geval 1 week extra verlof
Wanneer heb jij weer controle DD? En gaan ze dan proberen te strippen?
Ik mag vrijdag weer
Ik mag vrijdag weer
Roos- Prater
Roos schreef:Ach ja! In ieder geval 1 week extra verlof
Ik mag vrijdag weer
Ben afgelopen maandag geweest voor een reguliere controle. Maandag a.s. belt ze me om 8:30 om langs te komen om te strippen. Ben benieuwd..
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Pinkel, wat een goed nieuws! Hopelijk volgende week weer! Tsja, dat wachten in ziekenhuizen is geloof ik overal hetzelfde... Ze denken daar geloof ik allemaal dat de patiënten verder de hele dag niks hoeven te doen!
Roos, op zich heb ik wel zin om weer te gaan werken, ik zie er alleen tegenop om weer een ritme te krijgen, en dan met name de 'ochtendspits' en het huishouden naast m'n werk en het moederschap. Succes alvast voor vrijdag (mocht het nog nodig zijn )
Zo, Ella, jij hebt ook best lang gevloeid dan. Ik was er met 2 weken geloof ik wel klaar mee...
Jetje, dat lijkt me wel erg definitief voelen, kleertjes in dekledingbak Zo, dus jij maakt straks echt een nieuw begin op je werk.... Lief he dat lachen
Limburg, hoe was het in het zh? Volgens mij krijgen ze met 3 mnd (voorlopig) voor de alatste keer prikjes...
He, jammer, jullie hebben weer aan je meldplicht voldaan
De nacht hier was drama De grote fles van 180 heeft hij netjes opgedronken om 23 uur. Vervolgens begon hij rond half 3 te huilen. Mijn man pakte hem uit bed, begon hij een beetje te spugen, maar het huilen was nog niet klaar. Bij ons in bed genomen en toen ontdekten we dat hij gepoept had. Dus een schone luier, maar ook toen was het verdriet nog niet over. Kon echt niet ontdekken waar hij last van had, maar hij was echt ontroostbaar. Met de fopspeen wel een klein poosje stil te houden, maar ook niet echt lang. Hij zoog er wel als een gek op, het leek wel of hij honger had. Uiteindelijk rond half 6 maar weer een ‘gewone’ fles van 150 gegeven, daarna heeft hij wel netjes geslapen tot ong half 10. Tussendoor wel een paar keer een beetje wakker geweest, maar niet noemenswaardig. Om 10 uur heeft hij weer een fles gehad, daar gaf hij wel weer wat van terug. Nu ligt hij op bed, slaapt wel wat, maar is wel een beetje onrustig.
Volgens mijn man krijgt hij dus voorlopig niet weer een grotere fles, maar ik geloof niet dat het daaraan lag. Hij heeft niet enorm veel gespuugd ofzo… Lastig! Misschien in ’t weekend nog maar een keer proberen… Nu ging mijn man er om half 6 uit terwijl hij ong 4 uurtjes geslapen had denk ik
Vanmiddag nog een verjaardag van een collegaatje. Het ziet er naar uit dat we daar lopend heen kunnen! (Is maar 5 minuten)
Roos, op zich heb ik wel zin om weer te gaan werken, ik zie er alleen tegenop om weer een ritme te krijgen, en dan met name de 'ochtendspits' en het huishouden naast m'n werk en het moederschap. Succes alvast voor vrijdag (mocht het nog nodig zijn )
Zo, Ella, jij hebt ook best lang gevloeid dan. Ik was er met 2 weken geloof ik wel klaar mee...
Jetje, dat lijkt me wel erg definitief voelen, kleertjes in dekledingbak Zo, dus jij maakt straks echt een nieuw begin op je werk.... Lief he dat lachen
Limburg, hoe was het in het zh? Volgens mij krijgen ze met 3 mnd (voorlopig) voor de alatste keer prikjes...
He, jammer, jullie hebben weer aan je meldplicht voldaan
De nacht hier was drama De grote fles van 180 heeft hij netjes opgedronken om 23 uur. Vervolgens begon hij rond half 3 te huilen. Mijn man pakte hem uit bed, begon hij een beetje te spugen, maar het huilen was nog niet klaar. Bij ons in bed genomen en toen ontdekten we dat hij gepoept had. Dus een schone luier, maar ook toen was het verdriet nog niet over. Kon echt niet ontdekken waar hij last van had, maar hij was echt ontroostbaar. Met de fopspeen wel een klein poosje stil te houden, maar ook niet echt lang. Hij zoog er wel als een gek op, het leek wel of hij honger had. Uiteindelijk rond half 6 maar weer een ‘gewone’ fles van 150 gegeven, daarna heeft hij wel netjes geslapen tot ong half 10. Tussendoor wel een paar keer een beetje wakker geweest, maar niet noemenswaardig. Om 10 uur heeft hij weer een fles gehad, daar gaf hij wel weer wat van terug. Nu ligt hij op bed, slaapt wel wat, maar is wel een beetje onrustig.
Volgens mijn man krijgt hij dus voorlopig niet weer een grotere fles, maar ik geloof niet dat het daaraan lag. Hij heeft niet enorm veel gespuugd ofzo… Lastig! Misschien in ’t weekend nog maar een keer proberen… Nu ging mijn man er om half 6 uit terwijl hij ong 4 uurtjes geslapen had denk ik
Vanmiddag nog een verjaardag van een collegaatje. Het ziet er naar uit dat we daar lopend heen kunnen! (Is maar 5 minuten)
NoName88- Prater
pinkel, wat fijn dat je deze week niet heen hoeft! hopelijk hoef je eerdaags helemaal niet meer heen!
imburg: aah lief zo'n schaterlach! daar kun je zo blij van worden!
Dikkie dik en Roos: jee meiden jullie houden het wel spannend! hopelijk gaan jullie snel bevallen
Noname: vervelend, die slechte nachten. hopelijk gaat het vannacht weer beter.
Ella, moet je 'zo maar' voor controle, of heb ik iets gemist?
all
vanmorgen bij de huisarts geweest, we hebben spruw! gezellig. had al een paar dagen erg jeukende tepels en het voeden werd steeds pijnlijker. N.iels heeft een hele witte waas in zijn mond. nu voor allebei iets gekregen, hopelijk is het snel weer over.
wat een lekker weertje he! heb mn huis al weer lekker schoongemaakt en wat dingetjes aan het opruimen, lijkt wel nesteldrang haha!
verder maar lekker rustig aan vandaag
imburg: aah lief zo'n schaterlach! daar kun je zo blij van worden!
Dikkie dik en Roos: jee meiden jullie houden het wel spannend! hopelijk gaan jullie snel bevallen
Noname: vervelend, die slechte nachten. hopelijk gaat het vannacht weer beter.
Ella, moet je 'zo maar' voor controle, of heb ik iets gemist?
all
vanmorgen bij de huisarts geweest, we hebben spruw! gezellig. had al een paar dagen erg jeukende tepels en het voeden werd steeds pijnlijker. N.iels heeft een hele witte waas in zijn mond. nu voor allebei iets gekregen, hopelijk is het snel weer over.
wat een lekker weertje he! heb mn huis al weer lekker schoongemaakt en wat dingetjes aan het opruimen, lijkt wel nesteldrang haha!
verder maar lekker rustig aan vandaag
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Hier ook al een lachebekje!! Ze kan je dan met van die grote ogen aankijken en tovert een brede smile op haar gezicht! Echt zo onwijs schattig!! Vanacht heeft ze ook weer heerlijk doorgeslapen tot half 6. En om 10uur kwam ze pas weer voor haar 2de flesje.
Vanmorgen belde mijn Oma nog omdat ze benieuwd was hoe het met ons ging. Heb bijna een half uur met haar aan de telefoon gezeten, en heerlijk gekletst. Mijn Oma is erg trots op mij hoe ik het allemaal doe met ons kleine meisje, en dat ik een goede moeder ben!! Dat doet je toch wel goed om zoiets te horen.
Schijnt bij jullie ook het zonnetje zo lekker?? Ik ga zo ff lekker een stukje wandelen met L.ieke. Kan ik ook meteen even langs de apotheek, hebben we dat ook weer in huis.
Vanmorgen belde mijn Oma nog omdat ze benieuwd was hoe het met ons ging. Heb bijna een half uur met haar aan de telefoon gezeten, en heerlijk gekletst. Mijn Oma is erg trots op mij hoe ik het allemaal doe met ons kleine meisje, en dat ik een goede moeder ben!! Dat doet je toch wel goed om zoiets te horen.
Schijnt bij jullie ook het zonnetje zo lekker?? Ik ga zo ff lekker een stukje wandelen met L.ieke. Kan ik ook meteen even langs de apotheek, hebben we dat ook weer in huis.
Pinkel- Prater
- Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10
Limburg: hoe ging het in het ziekenhuis?
Ella: succes bij de huisarts. En fijn dat de nacht weer wat beter ging.
Ach Juutje nou weer spruw. Bah...
NoName: balen zeg dat de nacht niet zo goed ging...
Geloven jullie trouwens in die sprongetjes? Het valt me op dat de beebs hier wel ongeveer rond dezelfde periode wat lastiger slapen... En volgens mij zit S er weer midden in. Hij is hangerig, slaapt slecht. Helemaal als ik hem in zijn bed leg. Het liefst wil hij bij ons liggen. Als dit sprongetje voorbij is, ga ik hem toch echt boven in zijn kamer proberen te laten slapen.
Net weer even bij Muppetje langsgeweest. Wat een heerlijk lachebekkie heeft zij ook
Ella: succes bij de huisarts. En fijn dat de nacht weer wat beter ging.
Ach Juutje nou weer spruw. Bah...
NoName: balen zeg dat de nacht niet zo goed ging...
Geloven jullie trouwens in die sprongetjes? Het valt me op dat de beebs hier wel ongeveer rond dezelfde periode wat lastiger slapen... En volgens mij zit S er weer midden in. Hij is hangerig, slaapt slecht. Helemaal als ik hem in zijn bed leg. Het liefst wil hij bij ons liggen. Als dit sprongetje voorbij is, ga ik hem toch echt boven in zijn kamer proberen te laten slapen.
Net weer even bij Muppetje langsgeweest. Wat een heerlijk lachebekkie heeft zij ook
Gast- Gast
Dikkie dik en roos veel succes met de laatste loodjes, beetje extra verlof.
Hier even gênant moment gehad op t werk. Kreeg ik cadeau van de baas, is het wat ik in het kerstpakket heb gehad.
Mij verder totaal negeren, door alle collega s maar wel extreem enthousiast roepen of de andere collega is bevallen, wat voelde ik me opgelaten.
Hier even gênant moment gehad op t werk. Kreeg ik cadeau van de baas, is het wat ik in het kerstpakket heb gehad.
Mij verder totaal negeren, door alle collega s maar wel extreem enthousiast roepen of de andere collega is bevallen, wat voelde ik me opgelaten.
Mama Titty- Fluisteraar
- Aantal berichten : 472
Punten : 517
Hier slaapt meneer weer een stuk slechter deze week, vooral overdag (na de fles van 18.30 en 22.30 gaat het perfect) is s ochtend weer erg vroeg wakker, ook neer huilerig en tot maandag drink hij z'n flessen van 150 niet leeg en leek gisteren er niet meer genoeg aan te hebben en drinkt bijna 180 op (behalve de avond) dus ik denk dus echt dat hij in een sprong zit van 12 weken. Dus ja Jetje ik geloof daar echt wel in, bij mijn oudste merk ik dat ook.
NoName hoeveel spuugt hij dan? Hier kan R ook flink spugen, bijna na iedere fles moet z'n slabber en spuugdoekje en na het slapen de hydrofiele luier en spuugdoek in de was vanwege het spugen.
Juutje balen zeg spruw, heeft hij er veel last van? Hopelijk werkte medicijnen snel!
Mama Titty wat ontzettend kut dat het zo moet gaan op je werk. Motiveert totaal niet en geeft je een rot gevoel. Kun je niet rondkijken naar ander werk want dit gaat niet werken denk?
@all, ik moest vandaag naar het zh met mijn oudste vanwege z'n been, weer opnieuw foto's moeten laten maken (wat een ramp met een peuter) maar ook daarop was niks te zien. Voorlopig geen verdere acties en als die het weer heeft dan moeten we weer actie ondernemen.
NoName hoeveel spuugt hij dan? Hier kan R ook flink spugen, bijna na iedere fles moet z'n slabber en spuugdoekje en na het slapen de hydrofiele luier en spuugdoek in de was vanwege het spugen.
Juutje balen zeg spruw, heeft hij er veel last van? Hopelijk werkte medicijnen snel!
Mama Titty wat ontzettend kut dat het zo moet gaan op je werk. Motiveert totaal niet en geeft je een rot gevoel. Kun je niet rondkijken naar ander werk want dit gaat niet werken denk?
@all, ik moest vandaag naar het zh met mijn oudste vanwege z'n been, weer opnieuw foto's moeten laten maken (wat een ramp met een peuter) maar ook daarop was niks te zien. Voorlopig geen verdere acties en als die het weer heeft dan moeten we weer actie ondernemen.
Limburg85- Ratel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» winter 2012/2013 mama's!
» Meeting Mama's Winter 2012/2013 topic
» Winter 2013 / 2014 moeders