Vraagje aan de computernerds onder ons...
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vraagje aan de computernerds onder ons...
Ik loop al een halfuur te klooien, maar het wil me niet lukken....
Ik heb dus beneden een laptop. En nu heb ik boven een printer staan, die ook boven blijft staan.
En nu wil ik ze dus aan elkaar koppelen.
Dus als ik iets op mijn laptop uittyp, en op print druk, het er dan dus boven op mijn printertje uitkomt....
Maar het lukt me niet!
Wie kan mijn (in simpele computertaal) uitleggen hoe dit moet?
Ik heb dus beneden een laptop. En nu heb ik boven een printer staan, die ook boven blijft staan.
En nu wil ik ze dus aan elkaar koppelen.
Dus als ik iets op mijn laptop uittyp, en op print druk, het er dan dus boven op mijn printertje uitkomt....
Maar het lukt me niet!
Wie kan mijn (in simpele computertaal) uitleggen hoe dit moet?
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: Vraagje aan de computernerds onder ons...
http://www.besteproduct.nl/Artikelen/Uitleg_over_draadloos_printen.html
heb je hier wat aan?
heb je hier wat aan?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Hmm...dat moeten wij ook nog steeds doen. De printer stond eerst beneden, dang hing ik mijn laptop gewoon aan het snoertje.
Maar nu staat de printer boven.
Ik laat mijn vader dat soort dingen altijd voor mij doen! Die doet dat in 10 min. terwijl ik eerst een uur bezig ben met uitzoeken wat ik precies moet doen. Ik kan je dus niet helpen helaas.
Staat het niet in de handleiding of op internet?
Maar nu staat de printer boven.
Ik laat mijn vader dat soort dingen altijd voor mij doen! Die doet dat in 10 min. terwijl ik eerst een uur bezig ben met uitzoeken wat ik precies moet doen. Ik kan je dus niet helpen helaas.
Staat het niet in de handleiding of op internet?
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Je moet met je laptop en printer volgens mij een soort van draadloos netwerk instellen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Bedankt voor de link EB, daar staat dus wel wat ik eraan kan doen, maar niet hoe ik het precies moet doen
Volgens mij heeft de printer geen wifi....ik weet het niet eigenlijk. Het is de oude printer van mijn opa, en ik heb er geen boekje meer bij.
Ik heb al zitten googlen, maar heb tot nu toe geen website gevonden waar het zo beschreven staat dat het ook te begrijpen is voor computerkneuzen like me
Volgens mij heeft de printer geen wifi....ik weet het niet eigenlijk. Het is de oude printer van mijn opa, en ik heb er geen boekje meer bij.
Ik heb al zitten googlen, maar heb tot nu toe geen website gevonden waar het zo beschreven staat dat het ook te begrijpen is voor computerkneuzen like me
JD- Ratel
Als het een oude printer is dan kan het waarschijnlijk niet.
Hij is denk ik een jaar of 4 oud. Behoort hij dan officieel tot de oude printers?
Ik zal eens even googlen op het typenummer van de printer, en dan op specificaties zoeken.
Ik zal eens even googlen op het typenummer van de printer, en dan op specificaties zoeken.
JD- Ratel
Als hij geen wifi heeft, dan houdt het sowieso op. Daarom wilden wij perse een nieuwe met wifi, zodat we overal vandaan kunnen printen
Gast- Gast
Trouwens op mijn werk hebben ze een oude hp laptop en een hele oude printer en die kan wel draadloos printen
Als je zowel de printer als de laptop op het netwerk kan aansluiten, moet dat toch lukken? Of dat nu via wifi of via draadloos is. Je moet de printer dan dus wel een internetkabel op het netwerk zetten als deze geen wifi heeft. En dan met je laptop zoeken naar 'netwerkprinters' of 'printers binnen het netwerk' ofzo
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Een vraagje voor de buikslapers onder ons...
» Help, wat doe ik er onder?
» Onder hypnose
» Vragen aan de HBO'ers onder ons
» taalkundigen onder ons...
» Help, wat doe ik er onder?
» Onder hypnose
» Vragen aan de HBO'ers onder ons
» taalkundigen onder ons...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: