Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onder hypnose

3 plaatsers

Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Onder hypnose

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 3:44

Heeft iemand van jullie dat wel al eens gedaan?
Zo ja hoe heb je het ervaren ?

Ik heb 19 mei mijn 1e afspraak staan met een nieuwe therapeut die dus hypnose gaat toepassen bij mij.
De 1e afspraak zal wellicht een intake zijn en krijg ik te horen hoe en wat allemaal.
Ik wilde eerst EMDR therapie maar hier in de buurt was of een enorme wachtlijst of een therapeut die het kon toepassen bij klein traumatische ervaringen.
Dat van mij is te groot om zomaar aan iemand toegewezen te worden. Dus had ik aangegeven dat ik open stond voor hypnose aangezien ik van mijn 7e tot 14e levensjaar niks meer weet. Althans bijna niks meer.

Nu vind ik het wel erg spannend worden en weet niet zo goed wat ik ervan kan verwachten !
Dus ben wel benieuwd naar eigen ervaringen !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 3:47

Ik durf niet, ben echt panisch om de controle te verliezen dus nee, niks voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 3:49

Ik weet ook echt niet wat ik moet verwachten ervan. Ik was altijd van mening dat je na het wakker worden van een hypnose niks meer weet.
Maar een zoon van mijn baas heeft dit ook gedaan en die kon zich na het wakker worden alles tot in de details na vertellen.

In mijn geval is het wel zo handig dat ik me juist alles herinner als ik wakker word. Dat is de reden waarom ik onder hypnose ga !
Maar vind het ergens ook wel eng

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 3:51

Ik vind het ook verder wel interessant en ik vind het echt knap dat mensen het doen. Vaak helpt het ook wel volgens mij! Ben heel benieuwd naar je ervaring!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Jeanette za 7 mei 2011 - 3:51

Fauve schreef:Ik durf niet, ben echt panisch om de controle te verliezen dus nee, niks voor mij.

+1

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 3:54

Ik zal dit topic blijven uppen om mijn ervaring erin te delen ! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  *Rainbow za 7 mei 2011 - 19:42

Ik loop bij een hypnotherapeut en ben maar 1x onder hypnose geweest, de rest hebben we 'gewoon' gepraat en heeft ze andere dingen gedaan. Ik wist niet wat ik van de hypnose moest verwachten maar het voelt niet alsof je de controle verliest. Ik vind het ook moeilijk om dingen uit handen te geven maar had daar geen moeite mee. Je weet namelijk nog gewoon wat er gebeurd en ik weet precies wat ik gezegd heb. Je bent ergens gewoon 'bij' zeg maar (maar toch ook weer niet helemaal haha). Ik heb het niet voor iets traumatisch gedaan, misschien dat je voor zoiets een heftigere reactie krijgt.

Als je meer wilt weten mag je een pb sturen smile
*Rainbow
*Rainbow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 93
Registratiedatum : 23-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 20:03

Rainbow: PM !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 21:59

Ik heb in het verleden ook hypnotherapie gehad maar ik was ook gewoon bij. Wat hij precies deed weet ik niet, ik weet wel dat ik ineens een stuk helderder was in mijn hoofd wat ik heel fijn vond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Lejow za 7 mei 2011 - 22:01

Offtopic, Giac, heb je mijn PBtje gekregen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Gast za 7 mei 2011 - 22:12

Ik ben wel eens onder hypnose geweest maar niet in therapievorm. Ik was toen zo diep onder hypnose dat ik opdrachten niet meer opvolgde. Anderen van de groep wel. Die man die dat deed legde toen een meisje van 1.60 ofzo en heel dun met haar enkels op een stoel en haar schouders op een andere stoel en toen ging hij er zelf bovenop staan. En hij was zelf dik. Maar qua therapie kan ik je niet helpen dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Gast zo 8 mei 2011 - 0:36

Fijn om te horen Giacomo. Ik hoop dat dus ook te krijgen ! Duidelijkheid, en rust vooral !

@Arden: wahaha super ik heb dat al eens op tv gezien en vind het zo merkwaardig dat dat mogelijk is !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Onder hypnose Empty Re: Onder hypnose

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum