Help, wat doe ik er onder?
+2
Atelier Madame
Kowalski
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Help, wat doe ik er onder?
Voor mijn vriend zijn diploma-uitreiking heb ik dit jurkje gekocht.
Volgende week is de uitreiking. Eronder heb ik hele leuke sandaaltjes/slippertjes omdat pumps niet gaan lukken. Echter zijn dit een soort teenslippers, dus een panty aan wordt lastig. Opzich was dat niet echt een probleem, als mijn benen wat bruiner waren geweest.. Maaarrr...
Ik ben nogal fanatiek geweest met volleyballen, en mijn beide schenen zijn gewoon blauw! Volgende week zullen ze een bruine/gele status bereiken ben ik bang Dus wat nu? Wat kan ik hier onder doen?
Volgende week is de uitreiking. Eronder heb ik hele leuke sandaaltjes/slippertjes omdat pumps niet gaan lukken. Echter zijn dit een soort teenslippers, dus een panty aan wordt lastig. Opzich was dat niet echt een probleem, als mijn benen wat bruiner waren geweest.. Maaarrr...
Ik ben nogal fanatiek geweest met volleyballen, en mijn beide schenen zijn gewoon blauw! Volgende week zullen ze een bruine/gele status bereiken ben ik bang Dus wat nu? Wat kan ik hier onder doen?
Gast- Gast
Re: Help, wat doe ik er onder?
Panty is zonde!
Kan je niet nog met Arnica smeren? Of met een warme kruik of hoe heet zo'n warm ding ook alweer op je benen gaan zitten? Warmte helpt!
Kan je niet nog met Arnica smeren? Of met een warme kruik of hoe heet zo'n warm ding ook alweer op je benen gaan zitten? Warmte helpt!
Gast- Gast
Inderdaad Arnica! En lekker smeren! Het zou zonde zijn om er iets onder te doen, want het is een supermooi jurkje en jouw benen mogen er zeker wel zijn (ook al zijn ze een beetje blauw )!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Helpt dat ook als de plekken van maandag en dinsdag zijn? Want dan race ik morgenvroeg even naar de drogist..
Gast- Gast
Blauwe of gele plekken op je benen staan echt nog beter dan een panty of iets.
Gast- Gast
Ik zou gewoon een witte legging doen. Daar maak je een statement mee!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Blauwe of gele plekken op je benen staan echt nog beter dan een panty of iets.
Die had ik er sowieso niet onder gedaan, maar ik had gehoopt dat ik nu prachtige, zongebruinde benen zou hebben. Maar helaas... Het is een slagveld!
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik zou gewoon een witte legging doen. Daar maak je een statement mee!
Gast- Gast
Youandi schreef:Ik zou gewoon een witte legging doen. Daar maak je een statement mee!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Nou Fruity, ik vind het serieus meevallen! Ja, er zitten blauwe/gele plekken, maar niet extreem opvallend. En wanneer het wel opvalt... je doet aan sport, so be it! Toch?
Gast- Gast
Oohhh.. als jullie het mee vinden vallen, valt het hopelijk niemand op.. Kreeg er vanmiddag nogal wat opmerkingen over, vandaar
Gast- Gast
Fruity valt hartstikke mee joh! En je weet toch, blauw is het nieuwe zwart!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Youandi schreef:Ik zou gewoon een witte legging doen. Daar maak je een statement mee!
Fruity valt hartstikke mee joh! En je weet toch, blauw is het nieuwe zwart!
Voor Youandi en Kowalski
Voor de benen van Fruity: There sexy and you know it, tetetetretetete
Gast- Gast
Dat soort dingen neem ik dan maar voor lief, ik heb vanavond ook een etentje waarbij ik een leuk jurkje aan wil en nu sieren er 3 flinken muggenbulten mijn linkerbeen, helaas pindakaas, maar dat weerhoudt me er niet van om met blote benen de deur uit te gaan.
Wel ben ik fan van dove sunshine (de lichtste versie) dat haalt net dat hele witte van mijn benen af. Misschien is dat nog een tip?!
Wel ben ik fan van dove sunshine (de lichtste versie) dat haalt net dat hele witte van mijn benen af. Misschien is dat nog een tip?!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Dude, heb je weer een andere naam
Als je met mij gaat fitnessen levert dat minder blauwe plekken op
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik zou eventueel nog smeren/sprayen met een goede zelfbruiner, maar echt geen legging of wat dan ook eronder. Boeiend dat je blauwe plekken hebt. Ik vind ze ook helemaal niet zo opvallen hoor, waarschijnlijk let je er zelf meer op dan een ander
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Zwerver schreef:Dude, heb je weer een andere naam
Ja moest van Zora
Gast- Gast
Chance schreef:Ik zou eventueel nog smeren/sprayen met een goede zelfbruiner, maar echt geen legging of wat dan ook eronder. Boeiend dat je blauwe plekken hebt. Ik vind ze ook helemaal niet zo opvallen hoor, waarschijnlijk let je er zelf meer op dan een ander
Ahh, mijn scheenbeen is nog blauwer.. Aantal keren een fietstrapper er tegenaan gehad gisteren.. Maar even wat verzinnen!
Gast- Gast
Fruity schreef:Zwerver schreef:Dude, heb je weer een andere naam
Ja moest van Zora
hahaha
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Onder hypnose