Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagschema baby rond de 6/7 maanden.

+9
Océane
_Lana_
Tania
Supertalentje
CCC
moepie
Printje
Pommes
Charles
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dagschema baby rond de 6/7 maanden. - Pagina 2 Empty Re: Dagschema baby rond de 6/7 maanden.

Bericht  Lejow wo 6 maa 2013 - 7:56

Bluestar schreef:Nou die flessen gaan tot op de druppel allemaal op.... smile

Dat gingen ze bij B ook.
Van de een op de andere dag zijn we er gewoon naar 3 gegaan (dit was toen ze overigens wel al vrij goed brood/fruit/groente at). En toen miste ze hem niet ook!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagschema baby rond de 6/7 maanden. - Pagina 2 Empty Re: Dagschema baby rond de 6/7 maanden.

Bericht  Bluestar wo 6 maa 2013 - 9:14

Lejow schreef:
Bluestar schreef:Nou die flessen gaan tot op de druppel allemaal op.... smile

Dat gingen ze bij B ook.
Van de een op de andere dag zijn we er gewoon naar 3 gegaan (dit was toen ze overigens wel al vrij goed brood/fruit/groente at). En toen miste ze hem niet ook!

Ik denk dat ik het ook gewoon moet proberen. Vanaf 7 maanden mogen ze ook yoghurt toch? Dat vult ook wel goed middags denk ik.
En zal ik nog van 210 naar 180 moeten? Of is dat niet nodig? Zo stom, werk op het kdv maar alle ouders houden wat anders aan, en dan denk ik, wat was het nu ook alweer.. confused
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagschema baby rond de 6/7 maanden. - Pagina 2 Empty Re: Dagschema baby rond de 6/7 maanden.

Bericht  moepie wo 6 maa 2013 - 9:56

Hier ging hij met 6 maanden naar 3 flessen. Toen kreeg hij voor de fles van 12 uur ook wat stukjes brood of een korst en de fles van vier uur heb ik toen vervangen door soepstengel en diksap. Maar dat vond ik vrij weinig vergeleken met die fles dus meestal krijgt hij dan nog wat fruit of een ligaprakje. Ligt er ook aan hoe hij zit met slapen hoor. Als hij slaapt tot 4 uur dan krijgt hij alleen de soepstengel en sap.
Om 17.00 weer groente.
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagschema baby rond de 6/7 maanden. - Pagina 2 Empty Re: Dagschema baby rond de 6/7 maanden.

Bericht  Jezzie wo 6 maa 2013 - 20:26

Sinds L ziek is geweest vorige week, heeft ze ook nog maar 3 flessen. Ze wilde de 2e en 3e amper drinken. Ik geef nu 's middags wat brood, maar dat Eet ze nog niet echt. Fruit en groente Eet ze wel heel goed. Groente ben ik nu ook wat meer aan het uitbreiden, met bijv. 2 groentes bij elkaar of wat aardappelerbij. En ik bied haar ook diksap aan. Dat wilde ze niet uit de fles. Gisteren een tuitbeker gekocht en toen dronk ze wel!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagschema baby rond de 6/7 maanden. - Pagina 2 Empty Re: Dagschema baby rond de 6/7 maanden.

Bericht  Amber- wo 6 maa 2013 - 23:14

Ik krijg het niet voor elkaar bij Luuk om er een fles af te krijgen. Hij kriigt er nu nog 5 van 180+6 om 7-11-15-19-23. Als het aan Luuk ligt wil hij er 's nacht nog 1! We zitten vaak vanaf 05.00 soms nog eerder! met een wakker baby die honger heeft en een fles wil. Dus terug naar 4x210+7 werkt ook niet. Want dan moet hij van ongeveer 20.00-07.00 overbruggen en dat red hij niet!

Hiernaast krijgt hij fruit en wat groenten.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagschema baby rond de 6/7 maanden. - Pagina 2 Empty Re: Dagschema baby rond de 6/7 maanden.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum