Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden?

+36
Sylvana
Annie24
Lejow
CCC
Caroow
Sea of Trees
LDJ
Flip Fluitketel
Pompoen
Bolleke
Annemie
Jade
marjoleinnn
Ella
Supertalentje
Snoes
Pommes
Charles
Shopaholic
Filoria
Slakje
Lonely Goatherd
Luce
maiadebij
Parel
Jezzie
Sun88
Tamagotchi
Happydobby
Dora
Viva
Darius
Liadan
Tania
Clapperdie
strawberry
40 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden?

Bericht  Annie24 vr 15 feb 2013 - 10:19

Parel schreef:
chococupcake schreef:Haha Annie, ik heb er pas 3 bij gekocht Embarassed
Hier liggen er 4 in de la Laughing
En Annie, ik moet wel lachen om de spuugdoekjesfamilie haha wat zal de hema blij met jullie zijn!

Neeeee niet de Hema, de Zeeman! Die van de Hema hebben geen goede randjes Laughing

Het is ook gewoon heel toevallig hoor. Mijn moeder en mijn schoonmoeder hadden vroeg blijkbaar hetzelfde idee over een knuffel en drama's met slapen als die kwijtraken, dus hebben zowel mijn vriend als ik alleen maar met spuugdoekjes geslapen in bed. We keken dan ook wel even vreemd op toen we er van elkaar achter kwamen dat we dat nog steeds deden. En nu houden we het in de familie, want Y. blijkt net zo gek op die dingen te zijn als wij :cheering:

wil niet weten hoe iedereen hier nou over ons denkt Razz
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden? - Pagina 4 Empty Re: Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden?

Bericht  smooch vr 15 feb 2013 - 10:23

Wat sneu voor je dochter zeg!
Ik heb ook heel lang nog met een knuffel geslapen.
En zijn reden vind ik ook onzin, wie bepaalt of je te oud bent voor een knuffel.
Nog vervelender dat je er niet met hem over kan praten! Kan je geen mediator inschakelen die samen met jou en je ex opvoed afspraken kan maken? Ik weet niet wat je allemaal al hebt geprobeerd natuurlijk. Lastig zeg!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Luce vr 15 feb 2013 - 10:30

Parel, ze heeft het in haar vorige topic net zo gezegd. Ik plaats echt niet zomaar iets wat in vertrouwen in WA en niet op Yes gezegd is ofzo, ben gekke Henkie niet. Ik had net zo goed haar vorige topic aan kunnen halen ipv whatsapp. De bron maakt niet uit, er stond precies hetzelfde.

Maar goed, ik bedoelde helemaal niks verkeerd. Ik kende het 'beeld' dat ze zelf geschetst had in haar vorige topic dat ze bijna niks durfde te zeggen tegen hem. Als je dan denkt te lezen dat het weer zo is, dan probeer ik juist een soort 'kop op' reactie te geven met een 'kom op meid, je kunt het' boodschap.

Ik had geen idee dat ze blijkbaar vaak genoeg haar mond open trekt. Als ik dat wist, had ik ook die reactie niet geplaatst. Ik ken haar niet zoals jij haar kent (close), dus zo gek is het toch niet?
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Parel vr 15 feb 2013 - 10:35

Luce schreef:Parel, ze heeft het in haar vorige topic net zo gezegd. Ik plaats echt niet zomaar iets wat in vertrouwen in WA en niet op Yes gezegd is ofzo, ben gekke Henkie niet. Ik had net zo goed haar vorige topic aan kunnen halen ipv whatsapp. De bron maakt niet uit, er stond precies hetzelfde.

Maar goed, ik bedoelde helemaal niks verkeerd. Ik kende het 'beeld' dat ze zelf geschetst had in haar vorige topic dat ze bijna niks durfde te zeggen tegen hem. Als je dan denkt te lezen dat het weer zo is, dan probeer ik juist een soort 'kop op' reactie te geven met een 'kom op meid, je kunt het' boodschap.

Ik had geen idee dat ze blijkbaar vaak genoeg haar mond open trekt. Als ik dat wist, had ik ook die reactie niet geplaatst. Ik ken haar niet zoals jij haar kent (close), dus zo gek is het toch niet?
Gedurende de tijd kan iemand zijn karakter/manier van doen natuurlijk veranderen en kan er progressie optreden. Haar ex is gewoon een ongelooflijke oenemeloen, daar is even geen goed woord over te zeggen hoe hij hun behandeld. Het is overal nogal een teer puntje geloof ik Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden? - Pagina 4 561177

Maar je kop op reactie komt dan niet echt prettig over, de verwoording viel een beetje verkeerd.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Zenna za 16 feb 2013 - 2:07

Darius schreef:Ik vind het echt zwaar belachelijk. Wat een onzin, en dan ook zo'n consequentie eraan verbinden.

Misschien moet je hem verbieden om aan z'n piemel te zitten, en dan mag ie als beloning een biertje drinken.

Hahah!! Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden? - Pagina 4 1578173417
Zenna
Zenna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11

Bericht  Lejow za 16 feb 2013 - 2:11

Zenna schreef:
Darius schreef:Ik vind het echt zwaar belachelijk. Wat een onzin, en dan ook zo'n consequentie eraan verbinden.

Misschien moet je hem verbieden om aan z'n piemel te zitten, en dan mag ie als beloning een biertje drinken.

Hahah!! Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden? - Pagina 4 1578173417

laughcry Yes
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  mzcharlotte za 16 feb 2013 - 2:32

Wat ontzettend naar voor Y. Ik heb zelf tot ongeveer 16 met mijn knuffel geslapen. Daarna heb ik het mezelf afgeleerd, omdat ik het toch wel vreemd vond voor het geval ik ooit een vriendje zou krijgen. Maar ik slaap nog steeds in, in diezelfde kroelhouding zeg maar.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Paper Crown za 16 feb 2013 - 2:42

Je ex, is Turks? Turkse mensen (ben er zelf ook een, laat ik dat voorop stellen, geen Moslim maar een Christenlijke) snappen dát gewoon niet. Mijn zusje had ook een knuffel, waar zij ging, ging dat ding. Als het ding zwart van viezigheid was deed mijn moeder het in de wasmachine, mijn zusje bleef voor de wasmachine zitten wachten. Toen wij eens op vakantie gingen naar Turkije, waren we dat ding in alle haast vergeten, met spoed moest het ding gehaald worden waardoor we bijna 't vliegtuig hadden gemist maar ze kon simpelweg niet zonder! Dat vond onze familie in Turkije maar belachelijk! Die pakten dat ding dan ook van haar af, echt zielig! Zij snappen gewoon niet wat zo'n knuffel doet met een klein meisje. Zij denken het is een knuf maar in werkelijkheid is 't troost en geborenheid.. Ik zou dus tegen je ex zeggen dat hij haar moet leren stoppen met duimen (want ze is 6, gaat wisselen van tanden en bovendien staat 't ook gek bij een wat groter kindje) maar dat ze dr knuf gewoon mag houden. En ik weet niet of je ex 't zo bewust heeft gezegd tegen je kind dat knuffel geen fiets betekend, misschien heeft hij dat gewoon een keer terloops genoemd en dat is (logisch!) heel erg blijven hangen bij je dochter. Ik zou 't niet echt chanteren noemen. Maak 't voor jezelf ook makkelijk Strawberry. Je dochter woont daar, en hoe klote 't ook is, jij trekt aan het kortste eind helaas. Je kan zoals pompoen zegt niet een hele andere opvoeding hanteren en hopen dat 't zoden aan de dijk zet. Heel klote allemaal!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  strawberry za 16 feb 2013 - 4:46

PC, klopt hij is inderdaad Turks (ik wist helemaal niet dat jij ook Turks bent smile )
Maar ik denk ook wel dat dat er mee te maken heeft.
Dat ze moet stoppen met duimen kan ik helemaal inkomen, dat is ook veel beter voor haar gebit. Ik heb me er ook grotendeels al bij neer gelegd dat we verschillen met dingen, dat heb ik 6 jaar geleden al langs me neer gelegd toen we haar kregen, dat vind ik ook niet erg. We kunnen niet met alles op 1 lijn zitten, maar over het algemeen zijn we het wel over dezelfde dingen eens. Hier kan ik me alleen totaal niet in vinden omdat ik vind dat die knuffel gewoon belangrijk voor haar is. Tnx voor je advies heeft me er toch weer een beetje een andere kijk op gegeven smile
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: