Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden?

+36
Sylvana
Annie24
Lejow
CCC
Caroow
Sea of Trees
LDJ
Flip Fluitketel
Pompoen
Bolleke
Annemie
Jade
marjoleinnn
Ella
Supertalentje
Snoes
Pommes
Charles
Shopaholic
Filoria
Slakje
Lonely Goatherd
Luce
maiadebij
Parel
Jezzie
Sun88
Tamagotchi
Happydobby
Dora
Viva
Darius
Liadan
Tania
Clapperdie
strawberry
40 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden?

Bericht  Lonely Goatherd vr 15 feb 2013 - 2:48

Knuffel verbieden? Geen enkele leeftijd wat mij betreft, ik vind dat best wel raar. Wat jammer dat je ex dit soort dingen doet, lijkt me erg moeilijk voor jou (en voor je dochter uiteraard).

Laatst aangepast door Lonely Goatherd op vr 15 feb 2013 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden? - Pagina 2 Empty Re: Vanaf welke leeftijd knuffel verbieden?

Bericht  Parel vr 15 feb 2013 - 2:48

strawberry schreef:
Tania schreef:Ik zou zelf een fiets voor haar kopen en hem heel duidelijk maken wat ik ervan vind. Maar zo te lezen is het nogal ingewikkeld dus lijkt me echt vervelend voor je om dat zo te horen van je dochter terwijl je er waarschijnlijk weinig tegen kan doen.

Ja we zijn al aan het kijken voor een goede 2e hands fiets. Geld voor een splinternieuwe is er nu niet maar voor 100/150€ zal er vast in de buurt wel een goede te koop staan.

Lieve schat, dikke kans dat mijn ouders wel kunnen bestellen hoor!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Parel vr 15 feb 2013 - 2:50

Luce schreef:Strawberry, wordt het voor jou dan niet tijd om wat assertiever te worden? Je laat je toch niet zo omver blazen door je ex? Dat het vroeger gebeurd is, ok. Maar daar kan je nu een heleboel zelf aan veranderen. Zeker voor je dochter.

Geloof me, (ik praat voor haar even hoor) ze is al zoveeeeel positief veranderd, maar het blijft gewoon echt een onbeweegbare eikel. En des te meer zij rebelleert des te meer hij haar pakt, lijkt het wel.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  strawberry vr 15 feb 2013 - 2:54

Parel schreef:
Luce schreef:Strawberry, wordt het voor jou dan niet tijd om wat assertiever te worden? Je laat je toch niet zo omver blazen door je ex? Dat het vroeger gebeurd is, ok. Maar daar kan je nu een heleboel zelf aan veranderen. Zeker voor je dochter.

Geloof me, (ik praat voor haar even hoor) ze is al zoveeeeel positief veranderd, maar het blijft gewoon echt een onbeweegbare eikel. En des te meer zij rebelleert des te meer hij haar pakt, lijkt het wel.

Oh ja maar geloof me dat heeft bar weinig zin, ik ben er al vaak zat tegen in gegaan maar hij blaast me toch wel omver, heeft zijn woordje klaar en doet wat hij vind wat het beste is. Dus vertel me eens waar ik dan nog meer verandering in kan brengen Luce?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Bericht  Slakje vr 15 feb 2013 - 3:00

Wat ontzettend kunt dat hij zo doet. Denk dat iedereen met een beetje verstand een knuppel niet verbiedt.

Ik hoop dat jullie eruit komen!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Viva vr 15 feb 2013 - 3:00

strawberry schreef:
Tania schreef:Ik zou zelf een fiets voor haar kopen en hem heel duidelijk maken wat ik ervan vind. Maar zo te lezen is het nogal ingewikkeld dus lijkt me echt vervelend voor je om dat zo te horen van je dochter terwijl je er waarschijnlijk weinig tegen kan doen.

Ja we zijn al aan het kijken voor een goede 2e hands fiets. Geld voor een splinternieuwe is er nu niet maar voor 100/150€ zal er vast in de buurt wel een goede te koop staan.

Wij hadden via mp een fietsje voor 35,-
Overigens, voor het duimen kan ik nog wel inkomen, omdat dat "slecht" is voor d'r tanden, dat die verkeerd gaan staan. Eventueel is daar spul voor om op haar duim te doen, dat heeft een vies smaakje waardoor je hem gelijk weer uit je mond haalt. Mijn ouders hadden van alles geprobeerd om mij te laten stoppen met duimen, niets hielp, maar dat spul wel, wat was dat vies zeg.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Parel vr 15 feb 2013 - 3:04

Slakje schreef:Wat ontzettend kunt dat hij zo doet. Denk dat iedereen met een beetje verstand een knuppel niet verbiedt.

Ik hoop dat jullie eruit komen!
Jij maakt er helemaal wat moois van met je knuppel haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Bericht  Luce vr 15 feb 2013 - 3:05

strawberry schreef:
Parel schreef:

Oh ja maar geloof me dat heeft bar weinig zin, ik ben er al vaak zat tegen in gegaan maar hij blaast me toch wel omver, heeft zijn woordje klaar en doet wat hij vind wat het beste is. Dus vertel me eens waar ik dan nog meer verandering in kan brengen Luce?

Maar hij is toch niet de enige met de voogdij?

Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Filoria vr 15 feb 2013 - 3:07

Tania schreef:Uhm nou niet. Waarom zou je een knuffel verbieden? J. mag in bed en thuis gewoon z'n knuffel hij mag alleen niet mee als we weggaan. Alleen als hij uit logeren gaat of als we lang in de auto moeten.
+1
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  strawberry vr 15 feb 2013 - 3:08

Luce schreef:
strawberry schreef:
Parel schreef:

Maar hij is toch niet de enige met de voogdij?

Nee die hebben we samen, maar wat kan ik aan zijn regels veranderen? Ik kan zeggen het er niet mee eens te zijn maar als het eenmaal weer maandag is heb ik er vrij weinig controle over.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  Shopaholic vr 15 feb 2013 - 3:10

Ow dat zou me echt niet uit maken! Ik ben bijna 26 en heb mijn lievelingsknuffels ook nog hier dicht bij me thuis.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Charles vr 15 feb 2013 - 3:18

Ik dacht even dat ik de titel niet goed las maar het gaat dus echt over knuffel verbieden laughcry . Wat zielig voor jullie kindje, ik zie volstrekt niet in waarom je een knuffel zou verbieden. Toen ik 16 was (misschien ander uiterste) ging ik met vriendinnen naar Spanje en daar hadden we allemaal onze knuffel nog bij ons haha.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  strawberry vr 15 feb 2013 - 3:21

Charles schreef:Ik dacht even dat ik de titel niet goed las maar het gaat dus echt over knuffel verbieden laughcry . Wat zielig voor jullie kindje, ik zie volstrekt niet in waarom je een knuffel zou verbieden. Toen ik 16 was (misschien ander uiterste) ging ik met vriendinnen naar Spanje en daar hadden we allemaal onze knuffel nog bij ons haha.

Haha smile de mijne pakte ik ook nog regelmatig uit de kast toen ik een jaar of 15 was.
Trouwens zelf was mijn knuffel vroeger m'n beste vriendje, als ik verdrietig was of ruzie had dan was hij de enige die me begreep voor mijn gevoel. Daarom vind ik het ook zo zielig. Hier thuis mag ze hem trouwens ook gewoon ik ga niet iets verbieden waar ik niet achter sta en wat ik zelf vroeger zo fijn vond.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  Pommes vr 15 feb 2013 - 3:27

Ik snap ook niet waarom een knuffel verboden moet worden. Zoiets kan enorm veel troost en genegenheid aan een kind bieden. Hoevaak ik vroeger wel niet mijn knuffels heb opgezadeld met m`n 'problemen' en verdriet.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Bericht  Gast vr 15 feb 2013 - 3:30

Ik vind dat je om het 'belang' van je kind wel de discussie met haar vader aan moet gaan. Dat ben je wel aan je kind verplicht, vind ik. Ik kan me namelijk voorstellen dat deze houding van haar papa voor je dochtertje heel bedreigend overkomt.

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 15 feb 2013 - 3:31

Ik zou een knuffel ook niet verbieden, zeker thuis niet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Supertalentje vr 15 feb 2013 - 3:32

Wat lastig zeg! Ik probeer maar mee te denken hoor, maar kun je een compromis sluiten? Dat zij met haar knuffel mag slapen en dat jullie dan de fiets betalen, zoiets? En van een kwartier duimen iedere avond gaan je tanden vast niet recht naar voren staan en als je slaapt kun je niet duimen. Dus dan afspreken dat ze overdag niet duimt, misschien met spul erop, maar wel dat kwartiertje voor het slapengaan?

Zijn er misschien mensen die dichtbij hem staan waar hij iets van aanneemt? Zijn ouders, broers/zussen, beste vriend? Kun je die het 'probleem' voorleggen en vragen eens met hem te praten?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Ella vr 15 feb 2013 - 3:33

he wat naar dat haar vader zo doet. Ik zou ook een knuffel niet verbieden.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  strawberry vr 15 feb 2013 - 3:37

Lennox schreef:Ik vind dat je om het 'belang' van je kind wel de discussie met haar vader aan moet gaan. Dat ben je wel aan je kind verplicht, vind ik. Ik kan me namelijk voorstellen dat deze houding van haar papa voor je dochtertje heel bedreigend overkomt.

Maar denk je dat ik dat niet al gedaan heb? Ik heb al gezegd hoe ik er over denk, wat ik er van vind meer kan ik dan toch niet doen? In de weekenden heb ik de controle maar daar buiten helaas niet en ik zou niet weten hoe ik er voor moet zorgen dat hij opeens wel naar me luister of wat van me aan neemt?
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  marjoleinnn vr 15 feb 2013 - 3:39

Ik zou een knuffel inderdaad ook niet verbieden. Kijk dat je na een tijd een speen of duim verbiedt overdag, oke. Maar een knuffel kan geen kwaad lijkt me.

Laatst aangepast door marjoleinnn op vr 15 feb 2013 - 3:54; in totaal 1 keer bewerkt
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jade vr 15 feb 2013 - 3:41

Is het niet iets dat jullie wat meer gaan communiceren via E-mail? Absoluut niet ideaal, maar zo kun je wel duidelijk kwijt hoe JIJ erover denkt.

Ik zou anders toch een om de tafel gaan, want dit is voor jullie dochter wél heel vervelend.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  strawberry vr 15 feb 2013 - 3:41

Supertalentje bedankt voor het mee denken. Die fiets die wil ik haar sowieso met alle liefde geven als ze hem van haar vader niet krijgt omdat ze nog knuffelt en duimt. Dat heb ik haar ook gezegd dat ze zich daar geen zorgen om moet maken omdat ze die fiets echt wel krijgt. Ze was zo verdrietig dat ik haar heb gezegd dat ze anders die fiets wel van ons krijgt.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  Annemie vr 15 feb 2013 - 3:42

Clapperdie schreef:Al slaapt D. Tot zijn 18e met een knuffel in bed. Zou me echt niet uitmaken.

Buiten de slaapkamer denk ik tot hij naar de basisschool gaat.

+1
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  strawberry vr 15 feb 2013 - 3:45

Jade ja we zitten al eens in de zoveel tijd met elkaar om de tafel vaak en ik probeer zo normaal mogelijk te communiceren omdat ik dat heel belangrijk voor Y. vind.

strawberry
strawberry
Prater
Prater

Bericht  Jade vr 15 feb 2013 - 3:57

strawberry schreef:Jade ja we zitten al eens in de zoveel tijd met elkaar om de tafel vaak en ik probeer zo normaal mogelijk te communiceren omdat ik dat heel belangrijk voor Y. vind.

Ik snap dat je dat probeert hoor! Maar het is gewoon sneu dat een voor Y ingrijpende beslissing, alléén door papa wordt genomen. Het is voor haar ook gek dat ze bij papa zonder knuffel moet slapen, en bij mama niet.

Ik hoop dat er toch een oplossing komt waardoor Y. lekker met haar knuffel kan slapen wanneer ze dat wil.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: