Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Diane-35; wie gebruikt dit nog??

+25
sonly
Exogenesis
Antibes
Alex
CarpeDiem
*Lookie*
Lavendel
tweeling
ThinkPink
Mariposa
Appeltje
TukTuk
JD
Plien84
Caribbeanlover
Dolphinne
Annie24
Sjeels
Mari
Bliss
Lady Starstruck
Droopy28
Gympie
Kikou
koekiemonzter
29 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Diane-35; wie gebruikt dit nog?? - Pagina 3 Empty Re: Diane-35; wie gebruikt dit nog??

Bericht  Alex do 7 maa 2013 - 10:04

Er staat WEL in de bijsluiter dat je de Diane 35 niet langer dan vier maanden mag gebruiken, dat heb ik pas nog opgezocht naar aanleiding van de berichten. Volgens mij staat er zelfs in dat Diane 35 niet enkel als anticonceptie gebruikt mag worden. Ondanks dat gebeurt het wel en het recept wordt ook klakkeloos herhaald en herhaald. Bij andere medicatie tegen acne wordt na zoveel tijd bekeken of het aanslaat en of het medicijn nog nodig is, dat zou in het geval van Diane 35 ook moeten gebeuren.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Diane-35; wie gebruikt dit nog?? - Pagina 3 Empty Re: Diane-35; wie gebruikt dit nog??

Bericht  June do 7 maa 2013 - 10:09

Alex schreef:Er staat WEL in de bijsluiter dat je de Diane 35 niet langer dan vier maanden mag gebruiken, dat heb ik pas nog opgezocht naar aanleiding van de berichten. Volgens mij staat er zelfs in dat Diane 35 niet enkel als anticonceptie gebruikt mag worden. Ondanks dat gebeurt het wel en het recept wordt ook klakkeloos herhaald en herhaald. Bij andere medicatie tegen acne wordt na zoveel tijd bekeken of het aanslaat en of het medicijn nog nodig is, dat zou in het geval van Diane 35 ook moeten gebeuren.

Klopt, dat staat tegenwoordig in de bijsluiter. Dat staat er overigens nog niet suuuuuper lang in, vroeger stond die grens er nog niet.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Zininzon do 7 maa 2013 - 10:35

De Nuvaring hoort ook tot de 3e generatie, dus wellicht komt die ook nog in opspraak.
Ik weet het allemaal niet hoor, het is toch allemaal troep?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Antibes do 7 maa 2013 - 11:44

June schreef:
Alex schreef:Er staat WEL in de bijsluiter dat je de Diane 35 niet langer dan vier maanden mag gebruiken, dat heb ik pas nog opgezocht naar aanleiding van de berichten. Volgens mij staat er zelfs in dat Diane 35 niet enkel als anticonceptie gebruikt mag worden. Ondanks dat gebeurt het wel en het recept wordt ook klakkeloos herhaald en herhaald. Bij andere medicatie tegen acne wordt na zoveel tijd bekeken of het aanslaat en of het medicijn nog nodig is, dat zou in het geval van Diane 35 ook moeten gebeuren.

Klopt, dat staat tegenwoordig in de bijsluiter. Dat staat er overigens nog niet suuuuuper lang in, vroeger stond die grens er nog niet.

Hmm, ik ben er nog niet bekend mee inderdaad. Wel met eindigen ervan 3-4 maanden nadat de klachten verdwenen zijn, maar dat is iets anders natuurlijk.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: