Geslachtsbepalingsecho (16 weken)
+21
joyce0606
Linda
Viva
Snoes
Shopaholic
Muppetje
Slakje
smooch
Jasmine
LindaK
SarahKey
Flip Fluitketel
Funk
Novalee
loesje
Jade
Caroow
Flow
Highway
Tania
Annemie
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Geslachtsbepalingsecho (16 weken)
Wie heeft dat gedaan? Klopte het bij de 20 weken echo ook nog? Of was het met 16 weken toch nog niet goed te zien?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Geslachtsbepalingsecho (16 weken)
Bij J. hadden we met 16 weken een echo en toen zag ze al dat het een jongen was. Eigenlijk deden ze pas geslachtbepalingen vanaf 18 weken en ze gaf geen garantie maar ze had gelijk en ze wist het eigenlijk ook wel al zeker toen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het gedaan bij 15+4 geloof ik en het klopte vervolgens bij alle echo's. Was bij Jan Koning, hij schijnt er nooit naast te zitten
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
We hebben het bij de tweede met 17 weken laten doen. Ze zagen toen een meisje. Het bleek bij de 20-weken echo toch een jongen te zijn.
Nu hebben we het bij 18 weken laten doen en toen zagen ze een meisje. Net zoals bij de 20-weken echo.
Nu hebben we het bij 18 weken laten doen en toen zagen ze een meisje. Net zoals bij de 20-weken echo.
Gast- Gast
Bij ons klopte het beide keren.
Flow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 39
Punten : 57
Registratiedatum : 16-08-11
Ik heb de geslachtsbepaling bij 17 weken laten doen. Baby zat vol met zijn ballen in beeld, en zo ook op alle volgende echo's, dus ik denk dat het wel klopt
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb hem met 15+0 laten doen bij Kiekeboe in Langelo. Duidelijk schaamlipjes zichtbaar! Het is nog steeds een meisje
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
bij femke hebben we dat met 17 weken laten doen en het is nog steeds een meisje maar het ligt denk ik ook aan bij welk echo buro jullie het laten doen want wij hadden heel slecht beeld op de echo en vonden dat echt jammer! Bij alex zagen ze het al met 12 weken dat het een jongetje was maar dat was ook een erg goed echo apparaat van het ziekenhuis.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben het toen in Ede laten doen, met 16 weken. Ze twijfelde erg, N. lag er ook totaal ongunstig voor; haar benen strak tegen elkaar en de navelstreng er ook nog eens tussendoor. Ze gaf ons met 80% zekerheid een meisje. Maar omdat ze zo twijfelde moesten we van haar nog eens terugkomen (gratis ) nadat we de 20 weken echo hadden gehad. Toen ging ze nog eens kijken en pas daarna mochten we zeggen wat ze bij de 20 weken echo hadden gezegd.
Deze keer laten we het weer doen bij 16 weken, maar nu kan het in onze eigen woonplaats.
Deze keer laten we het weer doen bij 16 weken, maar nu kan het in onze eigen woonplaats.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Hebben jullie deze echo's zelf ergens laten doen of bij de verloskundige? Wij hebben namelijk alleen een 8-12 en 20 weken echo. (en daarna natuurlijk ook nog)
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Wij hebben ook alleen de 10 en 20 weken echo. De 16 weken echo moet je zelf betalen en is bij ons bij een pretecho bureau.
Annemie- Ratel
pippi schreef:Hebben jullie deze echo's zelf ergens laten doen of bij de verloskundige? Wij hebben namelijk alleen een 8-12 en 20 weken echo. (en daarna natuurlijk ook nog)
Wij hebben de echo laten maken bij een pretecho bureau. Het kostte € 60,- voor 30 minuten + een dvd en een aantal foto's. Het was in 2D.
We hebben ook een 3D echo laten maken, deze kostte € 100,- (-€20,- omdat we de geslachtsbepaling daar hebben laten doen).
Jade- Ratel
Highway schreef:Ik heb het gedaan bij 15+4 geloof ik en het klopte vervolgens bij alle echo's. Was bij Jan Koning, hij schijnt er nooit naast te zitten
Wij hebben het ook bij dit termijn gedaan ook bij Jan Koning en hij schijnt er idd nooit naast te zitten.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wij hebben met 18 weken een 3d echo laten doen en het was overduidelijk een jongen. Bij de 20 weken echo liet meneer niets zien Dus was blij dat hij dat wel eerder had gedaan. Al heb ik niet getwijfeld want hij lag bij de 3d echo mooi met de beentjes wijd.
Flip Fluitketel schreef:Highway schreef:Ik heb het gedaan bij 15+4 geloof ik en het klopte vervolgens bij alle echo's. Was bij Jan Koning, hij schijnt er nooit naast te zitten
Wij hebben het ook bij dit termijn gedaan ook bij Jan Koning en hij schijnt er idd nooit naast te zitten.
Ik was 15+6 en Jan Koning wist voor 99% zeker dat het een meisje was. Maar omdat hij voor de 100% wilde gaan, mochten we een paar dagen later nog een keer terugkomen. Toen was binnen een paar seconden duidelijk dat hij gelijk had
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Wij twijfelen nog een beetje, willen het wel goed kunnen zien, maar zijn ook wel erg nieuwsgierig.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb het ook gedaan en het was duidelijk te zien met 16 weken.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Jasmine schreef:Wij twijfelen nog een beetje, willen het wel goed kunnen zien, maar zijn ook wel erg nieuwsgierig.
Ja, wij dus ook. Bij mijn schoonzusje konden ze het met 18 weken nog niet zien. Maarja als we moeten wachten tot 18 weken, dan kunnen we net zo goed nog 2 weken langer wachten.
Die Jan de Koning is voor ons helaas te ver weg.
Annemie- Ratel
Annemie schreef:Jasmine schreef:Wij twijfelen nog een beetje, willen het wel goed kunnen zien, maar zijn ook wel erg nieuwsgierig.
Ja, wij dus ook. Bij mijn schoonzusje konden ze het met 18 weken nog niet zien. Maarja als we moeten wachten tot 18 weken, dan kunnen we net zo goed nog 2 weken langer wachten.
Die Jan de Koning is voor ons helaas te ver weg.
je weet natuurlijk nooit hoe je kindje ligt! Bij ons was het met 15 weken duidelijk, maar met de 20 weken echo lag de kleine niet goed. Uiteindelijk met heeel veel moeite, en zonder zekerheid gaf ze het geslacht aan (zelfde als bij de 15-weken echo, dus we hadden daar wel vertrouwen in).
Inmiddels is haar geslacht meerdere malen bevestigd.
Jade- Ratel
Bij Louise was het met louise 17 weken. Werd bevestigd door de vruchtwaterpunctie.
Ik hoop het morgen te weten.
Ik hoop het morgen te weten.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Hier was het geen succes. Wij hebben drie weken gedacht dat we een dochter kregen. Maar helemaal zeker was ze niet dus we mochten nog niets kopen, gelukkig maar, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Toen wij bij de 2e zwangerschap een geslachtsbepaling deden lag mevrouwtje recht met haar doos in beeld ... ik zei nog tegen die vrouw...weet u het zeker? Ja zei ze..en zoomde in..en de vele echo's die daar op volgende bleek het keer op keer toch echt wel een meisje...
Had stiekem toch wel eerst een gevoel dat het een jongetje zou zijn.. maar helaas!
Had stiekem toch wel eerst een gevoel dat het een jongetje zou zijn.. maar helaas!
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik kreeg in het ziekenhuis waar ik onder behandeling was standaard elke 4 weken een echo. Ik had zo ook een echo met 15+5 en daar was duidelijk te zien dat het een jongen was. Al zei de gynaecoloog wel dat hij het niet met 100% zekerheid kon zeggen, kwestie van zichzelf wat in te dekken denk ik .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik heb hem met precies 15 weken laten doen, en hij had helemaal gelijk!
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 25 weken en weeen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ben al weken aan het niezen.
» 20 weken echo.....