Ben al weken aan het niezen.
+5
Mermaid
Antibes
Rovine
Atelier Madame
Lady4
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ben al weken aan het niezen.
Snap er niks van hoe dat komt. Als ik wakker word zit mijn neus een beetje dicht, maar naarmate de dag vorderd dan word dan minder.
Echt heel erg verkouden is het dus niet.
Ik moet echt heel vaak niezen en zo erg als deze keer heb ik het nog nooit gehad.
Hooikoorts heb ik niet, maar ik ga nu toch wel een beetje twijfelen dat het daar iets mee te maken kan hebben. Tenslotte zie je nu overal van die pluisjes ronddwarrellen van de bomen.
Bij echte hooikoorts heb je ook last van prikkende/tranende ogen en dat heb ik niet dus misschien is het een lichte vorm ervan.
Kan dat?
Echt heel erg verkouden is het dus niet.
Ik moet echt heel vaak niezen en zo erg als deze keer heb ik het nog nooit gehad.
Hooikoorts heb ik niet, maar ik ga nu toch wel een beetje twijfelen dat het daar iets mee te maken kan hebben. Tenslotte zie je nu overal van die pluisjes ronddwarrellen van de bomen.
Bij echte hooikoorts heb je ook last van prikkende/tranende ogen en dat heb ik niet dus misschien is het een lichte vorm ervan.
Kan dat?
Gast- Gast
Re: Ben al weken aan het niezen.
Ik heb wel eens gehoord dat mensen die nooit hooikoorts hebben gehad, dat ineens wel krijgen..
Misschien ben je inderdaad gevoelig geworden voor bepaalde pollen?
Of betekent het gewoon dat het voor de rest van de lente/zomer fantastisch weer wordt!
Misschien ben je inderdaad gevoelig geworden voor bepaalde pollen?
Of betekent het gewoon dat het voor de rest van de lente/zomer fantastisch weer wordt!
Gast- Gast
Misschien toch hooikoorts. Ik twijfel zelf ook vaak of in dit nou wel of niet heb. Het kan ook zijn dat je slaapkamer wat te stoffig is en dat je er daardoor mee wakker wordt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Is het vandaag bijvoorbeeld wel minder? Want na een droge periode kan je soms gewoon een overschot aan pollen krijgen.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Is het vandaag bijvoorbeeld wel minder? Want na een droge periode kan je soms gewoon een overschot aan pollen krijgen.
Nee het is hetzelfde.
Gast- Gast
Allergie huisstofmijt? Ik loop meestal ook even te snuffen in de slaapkamer als het al eventjes geleden is dat het bed verschoond is.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Mijn ogen heb ik veel minder last van sinds ik mijn bril draag ipv lenzen, draag jij een bril?
En hooikoorts kan zich op verschillende manier uiten, het kan ineens onstaan. Als ik jou was zou ik de huisarts eens bellen voor iets er tegen, wie weet ben je er dan vanaf.
Ik wordt ook helemaal gek van die niesbuien...
En hooikoorts kan zich op verschillende manier uiten, het kan ineens onstaan. Als ik jou was zou ik de huisarts eens bellen voor iets er tegen, wie weet ben je er dan vanaf.
Gast- Gast
Nobucta schreef:Allergie huisstofmijt? Ik loop meestal ook even te snuffen in de slaapkamer als het al eventjes geleden is dat het bed verschoond is.
Kan het niet zijn denk ik aangezien we die elke week verschonen.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn ogen heb ik veel minder last van sinds ik mijn bril draag ipv lenzen, draag jij een bril?
Ik heb geen bril en lenzen en heb hele goede ogen gelukkig
Gast- Gast
Ik heb meestal ook geen last van mijn ogen in eerste instantie, maar voornamelijk een vreemde kriebel in mijn keel. Vroeger was ik eigenlijk non-stop verkouden in de zomer, zonder echte hooikoortsverschijnselen te hebben. Op de middelbare school werd het wel iets erger en had ik ook pilletjes nodig. Toen ik klein was hebben ze met heel veel verschillende testen uiteindelijk gevonden dat ik overgevoelig was voor pollen etc., maar dit bleek dus niet heel snel!
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Nobucta schreef:Allergie huisstofmijt? Ik loop meestal ook even te snuffen in de slaapkamer als het al eventjes geleden is dat het bed verschoond is.
Huisstofmijt zit in een normaal huis (zeker als je huisdieren hebt), nagenoeg overal hoor.. Ook als je je bed regelmatig verschoont..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Hooikoorts kun je idd vanuit het niks krijgen. Tot 3 jaar geleden had ik er ook nog nooit last van gehad.
Ik heb zelf ook last van niezen/verstopte neus als het wat stoffiger is.
Ik heb zelf ook last van niezen/verstopte neus als het wat stoffiger is.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Nobucta schreef:Allergie huisstofmijt? Ik loop meestal ook even te snuffen in de slaapkamer als het al eventjes geleden is dat het bed verschoond is.
In een week kan je bed alweer vrij 'stoffig' zijn. Het kan er dus mee te maken hebben, dat je daar wat meer last van hebt. Daarbij maakt het niet veel uit of je je bed elke week verschoont. Mensen die hier last van hebben (van huisstofmijt) kunnen na 3 dagen alweer klachten krijgen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik had laatst erg prikkende ogen en een snotneus. Heb nooit eerder hooikoorts gehad, maar denk dat ik wel een lichte allergie heb.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Allergien kunnen zich later ook ontwikkelen, dus waarschijnlijk laat de huisarts je bloedprikken en wordt er een allergietest gedaan.
Heb je misschien een donsdekbed? Want dan kan je je bed verschonen wat je wilt, die huisstofmeit blijft er dan in. Dan kan je beter een synthetisch dekbed hebben. Ook helpt een goed luchtdoorlatend matras.
Heb je misschien een donsdekbed? Want dan kan je je bed verschonen wat je wilt, die huisstofmeit blijft er dan in. Dan kan je beter een synthetisch dekbed hebben. Ook helpt een goed luchtdoorlatend matras.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Het kan best zijn dat je voor slechts 1 of 2 pollen allergisch bent en dat die bomen/bloemen/planten toevallig nu net in bloei staan. Gewoon even naar het kruidvat, als het alleen bij niezen blijft zijn de meest simpele hooikoorts medicijnen al vaak voldoende.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Gezondheid!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vaak niezen
» 25 weken en weeen
» Eenkennig met 8 weken?!
» Zes weken Australie