Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

20 weken echo.....

4 plaatsers

Ga naar beneden

20 weken echo..... Empty 20 weken echo.....

Bericht  tulpje ma 4 jun 2012 - 8:50

Een vriendin van mij heeft een 20 weken echo gehad.... hierbij zagen ze dat de baby een vergrootte maag had. Twee weken later opnieuw op controle en nog steeds de maag vergroot... volgens het ziekenhuis kon dit wijze op het syndroom van down (3 op 10 de kans...) haar wordt aangeraden om alsnog een vruchtwaterpunctie te doen waarbij ze na een week de grote afwijkingen te horen krijgt en na twee weken de kleinere....bij de 24 weken echo kunnen ze pas zien of het misschien om een verstopping in de darmen gaat waaraan de baby direct na de geboorte aan geholpen zal moeten worden.

Wie heeft hier ervaring mee of had ook bij de ongeboren baby een vergroot maagje? Ik kan op internet (misschien ook beter) er helemaal niks van vinden... maar het is zo spannend en er komt een hele onzekere tijd aan!

Hopenlijk kan iemand mij er iets over vertellen?
tulpje
tulpje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 15
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

20 weken echo..... Empty Re: 20 weken echo.....

Bericht  Aimee ma 4 jun 2012 - 21:41

Sorry, ik heb geen ervaring (gelukkig), maar het lijkt mij wel echt heel erg om in die onzekerheid te zitten! Helaas kan ik ook via google niet echt iets vinden...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

20 weken echo..... Empty Re: 20 weken echo.....

Bericht  PiP ma 4 jun 2012 - 22:22

Om een lang verhaal kort te maken een "kennis" heeft dit ook, maar die is inmiddels al een stuk verder, volgens mij loopt die tegen de 40 weken nu aan.
Kan je er helaas niet iets over vertellen, heb alleen de grote lijnen via via gehoord.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

20 weken echo..... Empty Re: 20 weken echo.....

Bericht  tulpje di 5 jun 2012 - 7:14

Er is ook gewoon niks over te vinden..... we zullen moeten afwachten en heel hard duimen voor haar!! Pfff toch lief van je reactie aimee

@ pip verder geen onderzoeken naar gedaan? Ben ik wel benieuwd als daar iets wordt geboren ..
tulpje
tulpje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 11
Punten : 15
Registratiedatum : 26-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

20 weken echo..... Empty Re: 20 weken echo.....

Bericht  Makamba di 5 jun 2012 - 7:35

Heb er zelf (gelukkig) geen ervaring mee en ken ook niemand in mijn omgeving die zoiets heeft meegemaakt! Ik hoop het allerbeste voor de kleine van je vriendin en je vriendin. Wat erg als je zo lang in onzekerheid moet zitten. Cry
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

20 weken echo..... Empty Re: 20 weken echo.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum