30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers
Pagina 10 van 19
Pagina 10 van 19 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19
Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.
Ik heb gisteren even overgeslagen omdat ik ook een vrij heftige hardlooptraining had. Vandaag dus de derde keer voor mij. Bij mij ging het ook niet zo lekker. Al moet ik zeggen dat ik wel steeds beter word in opdrukken (de makkelijke variant).
Pancake- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10
Dag 5 zit erop! Het gaat steeds beter! Ik heb nu alweer zin in morgen
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik ga vandaag ook beginnen. Het is petweer en ik eigenlijk zak ik steeds meer uit. Ik ben er zat van, ik wil me weer fit voelen. Dus ik gok dat ik over een half uur kwijlend en kapot op de grond zak, maar dat risico neem ik. Ik hou namelijk niet van sporten, heel erg niet. Ik heb altijd gedanst en dat hield mijn lichaam prima maar dat doe ik nu al tijden niet meer. Dus nu dan dit... Leukleukleuk!
Edit: ik zit nu inderdaad uit te hijgen op de grond haha.. Het viel me mee gelukkig, ik heb alleen nog nooit mijn armspieren getraind en die voelen wel heeeel moe aan nu, poeh! Lekker onder de douche nu en dan aan het werk
Edit: ik zit nu inderdaad uit te hijgen op de grond haha.. Het viel me mee gelukkig, ik heb alleen nog nooit mijn armspieren getraind en die voelen wel heeeel moe aan nu, poeh! Lekker onder de douche nu en dan aan het werk
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Succes morgen met de spierpijn Marsy Ik moet vandaag weer overslaan. Ik kan vanavond niet. Maar het lijkt me ook handig dat mijn spieren even rust krijgen. Ik heb vanmorgen ook al een uur gesport.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Hoeveel m2 heb je er ongeveer voor nodig? Mijn 25m2 staat namelijk aardig vol
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Je moet jumping jacks kunnen doen. Als het in mijn huis kan, kan het overal Maai even ergens met je armen in het rond en als je niks raakt, dan kan het. Je hebt geen heen en weer ruimte of iets nodig.
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Hmm dat kan net denk ik!
June- Kletskop
En aan het begin moet je die molen doen (om je spieren om te warmen). Is ook wel handig als je iets meer ruimte ervoor hebt.
Lady Starstruck- Ratel
Ik ben vooral bang dat ik allerlei dingen om zal gooien . Ik zal het morgen of zaterdag eens proberen. Mijn vriend heeft de ruimte wel, maar dan moet ik dus weer op de fiets om te sporten en de sportschool is even dichtbij.
June- Kletskop
Jee, dag 6 klaar.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb ook dag 6 net gehad! Ging weer goed, kreeg alleen al heel snel heel even een steek in mijn zij, maar gelukkig was dat snel over. Morgen ga ik weer vol goede moed aan de slag!
Alex- Ratel
Dag 4 gedaan! Ging dit keer makkelijker, spierpijn was vandaag ook minder dan de dagen er voor.
Wat zijn we allemaal goed bezig
Meiden die een dag of wat moeten stoppen, pak het vooral weer op, jullie kunnen het!!
Ik vind het ook echt knap van je Lady Starbuck (edit:Starstruck ik denk nog altijd aan je oude nickname oeps)gestopt met roken én iets aan je conditie doen. Petje af!!
Ik ben weer lichtelijk begonnen met roken, alleen in de avond dan, heb vandaag nog niet gerookt. Na dit pakje is het echt weer klaar ermee!
Wat zijn we allemaal goed bezig
Meiden die een dag of wat moeten stoppen, pak het vooral weer op, jullie kunnen het!!
Ik vind het ook echt knap van je Lady Starbuck (edit:Starstruck ik denk nog altijd aan je oude nickname oeps)gestopt met roken én iets aan je conditie doen. Petje af!!
Ik ben weer lichtelijk begonnen met roken, alleen in de avond dan, heb vandaag nog niet gerookt. Na dit pakje is het echt weer klaar ermee!
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Vandaag dag 5 gedaan. De opdrukoefeningen heb ik overgeslagen, ik heb er buikspieroefeningen voor in de plaats gedaan. Vond het sneller gaan dan gisteren, toen keek ik iedere keer hoe lang ik nog moest.
Silke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 277
Punten : 273
Registratiedatum : 23-02-13
Ik kan vandaag weer niet. Ik moet vanavond weg. Mijn spieren zijn allang weer tot rust. Morgen maar weer eens de work out doen. Ik heb vandaag voor de rest een uur gesport. Dus ik heb toch wat gedaan aan beweging.
Lady Starstruck- Ratel
Nou, ik heb spierpijn in werkelijk alle spiergroepen, ondanks dat ik alles best vol kon houden op het 'moeilijke' niveau. Maar ik heb mijn vriend zover gekregen dat hij mee gaat doen dus ik heb vandaag door mijn spierpijn heen gebeten en gewoon helemaal meegedaan terwijl mijn vriend af en toe even moest stoppen (hij doet ook meteen all the way), en dat vond ik toch stiekem wel beetje fijn haha.. We gaan nu dus elke dag samen doen, dan is het makkelijker vol te houden en motivatie. Mijn vriend wil wel 10 kilo kwijt maar ik wil geen enkele kilo kwijt, dus ik probeer nu wel ook wat meer te eten en mijn vriend wat minder. Was echt verbaasd door de spierpijn, ik hoop stiekem dat mijn vriend ook moeite heeft met opstaan morgen
Marsy28- Prater
Vandaag zo geen zin, was ook lekker aan het opruimen. Maar aangezien ik geen spierpijn of een ander excuus had vond ik dat ik mezelf er toch maar toe moest zetten en nu ben ik natuurlijk blij dat ik even heb doorgezet. Helaas zijn de batterijen van onze weegschaal sinds een week leeg (moet nog nieuwe halen) dus of het effect heeft qua gewicht weet ik nog niet. Ik heb wel de tailleomvang gemeten, gisteren mee begonnen. Vandaag was hij wel een stuk minder dan gisteren maar ik neem aan dat dat sowieso per dag en moment wisselt (afhankelijk van net gegeten etc lijkt me). misschien gewoon eens per week opmeten en dan steeds op hetzelfde tijdstip. Naar mijn lichaam kijkend zie ik nog niet echt veel verschil, soms denk ik van wel maar ik wíl gewoon graag verschil zien. Misschien dat er straks meer verschil is als ik in een zwaarder level kom. Ik zie er wel een beetje tegenop trouwens, heb nu 7x gehad dus nog maar 3x en dan level 2.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Dag 5 gehad! Ik hader echt geen zin in, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb.
Ik eb echt nog nooit van mijn leven 5 dagen achtereen gesport, best erg! Ik ben toch een beetje trots op me zelf
Ik eb echt nog nooit van mijn leven 5 dagen achtereen gesport, best erg! Ik ben toch een beetje trots op me zelf
Theeleut- Prater
En dat was dag 7! Het gaat echt heerlijk! Morgen sla ik over, want ik doe mee met een sponsorfietstocht en ga ruim 100 kilometer fietsen. Dat lijkt me voldoende beweging op één dag Zondag ga ik weer verder!
Alex- Ratel
Toch maar wel gedaan vandaag haha. Kon het niet laten. Hij ging geweldig goed. Zelfs de push ups op de Anita manier (die vrouw rechts dus) gingen goed.
Lady Starstruck- Ratel
Wat ontzettend goed van jullie allemaal!! Ik heb gisteren een yogamatje gekocht en ga straks beginnen, ben benieuwd!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Wat een bikkels zijn we hè Succes UN!!
Theeleut- Prater
3e keer vandaag en oh oh oh wat zijn jumping jacks kut als je spierpijn in je kuiten hebt al 2 dagen...
Marsy28- Prater
Zo, klaar. Ik vond het nu nog niet zo zwaar maar m'n yogamatje heeft geen antislip dus dat is poepie irritant. Morgen vast spierpijn.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Marsy28 schreef:3e keer vandaag en oh oh oh wat zijn jumping jacks kut als je spierpijn in je kuiten hebt al 2 dagen...
Ik vind die springtouw oefeningen 1 drama. Mijn benen branden gewoon als ik dat doe. Ik houd het ook echt niet vol.
Lady Starstruck- Ratel
Al die cardio-oefeningen kosten me niet zoveel moeite, al zitten er een paar flink zware in level 2 (in de opdrukhouding springen met je benen). Gisteren dag 4 gedaan van level 2. Het ging al beter, knieën doen ook haast geen pijn meer. Vanmorgen heb ik hard gelopen, dus vandaag sla ik over. Morgen weer verder. Het lijkt me trouwens ook niet heel goed voor een lichaam om geen rustdagen in te lassen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 10 van 19 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19
Pagina 10 van 19
Permissies van dit forum: