Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

+60
schuddebuikje
Mermaid
Kannibaal
Kiara
Fearie
Fiebje
SDL
*Lookie*
Sarah1985
Ella
Reeza
Urban Naked
June
Marsy28
Theeleut
Pancake
Reva
Flower_L
Tazz
Alex
Joan
Silke
Lady Starstruck
Arwyn
Sanne
Primrose
Happydobby
Pannetoet
Gigi_
Lien
Clapperdie
Leine
Poubelle
Aziraphale
SoGood
xxjojootjexx
Liz
ShallY
Mouse10
baboeska
Toet
Sam
Rose
Roza
applestar
Zora
Siem
Ugly Betty
Minx
Rush
Enelya
Floor
Lejow
Kiekeboe
Carra
madam
Dennenappel
Laced
litllejoy
Happy
64 plaatsers

Pagina 5 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 5 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Aziraphale wo 27 feb 2013 - 10:49

Jente schreef:En nog een vraagje; gaan jullie je dan elke keer omkleden voor die 30 minuten en daarna douchen? Want dan is het zoveel werk elke dag en ik weet niet of ik daar zin in heb silent

Ja, ik doe dat wel. Heb m'n sportkleding klaarliggen zodat het wat sneller kan. En ik probeer kort te douchen met m'n badmuts op als ik m'n haren al heb gewassen =)
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out. - Pagina 5 Empty Re: 30 Day Shred - Jillian Michaels Work Out.

Bericht  Gast wo 27 feb 2013 - 12:13

Ja, dat doe ik wel. Ik douche sowieso iedere avond, nu sport ik alleen vooraf. Ik was m'n wel nu iedere dag, ik zweet echt heel snel in m'n haar dus, iew!

Ik zou vandaag niet, ik had zó geen zin, maar m'n vriend heeft me van de bank getrokken en aan het werk gezet. Eerst vond ik 'm stom, maar hij heeft wel gelijk :P

Gast
Gast

Bericht  Mouse10 do 28 feb 2013 - 0:54

Ik zat te zoeken om level 4, maar dat is er dus helemaal niet haha! Niet goed gelezen. Ik vind het best zwaar en zet hem tussentijds wel eens op pauze of sla een stukje over. Ik heb wel last van spierpijn, heb het nu vier keer gedaan. Ik hoop dat ik na nog een paar keer, de levels helemaal kan meedoen.
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  Gast do 28 feb 2013 - 0:58

Doe je level 1,2,3 achterelkaar? Of lees ik dat nu verkeerd?

Gast
Gast

Bericht  Mouse10 do 28 feb 2013 - 6:46

Nee dat niet, maar een dag level 1, dan dag 2 level 2. Maar je hoort dus 10 dagen level 1 te doen etc. Wink
Mouse10
Mouse10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 124
Punten : 130
Registratiedatum : 26-10-12

Bericht  applestar do 28 feb 2013 - 7:20

Gister heb ik het ook weer gedaan! Spierpijn wordt al iets minder Laughing
Ben alleen vanmiddag door mijn rug gegaan😢 dus het is denk verstandig als ik het vanavond even niet doe!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Gast do 28 feb 2013 - 8:33

@ Mouse. Hahah, ja wat jij zegt bedoel ik ook. Geen wonder dat 't zwaar was. Ach, nu weet je in ieder geval wat je kunt verwachten de komende weken Wink

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx do 28 feb 2013 - 8:42

Applestar, wat balen van je rug! Succes ermee!

Net weer gedaan. Had voor. In gevoel nog niet genoeg, dus heb de helft van level 2 er nog bij gedaan;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 28 feb 2013 - 8:43

Jemig Jo, wat goed! Ik moet me er echt toe zetten.. Meestal om 9 uur, ik kan nog een kwartiertje uitstellen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale do 28 feb 2013 - 9:16

Ik heb dag 6 gedaan! Gaat super maar heb geen zin in nog een workout erna :P
Heb gesport terwijl m'n lasagnesaus stond te pruttelen, handig!
Hopelijk vind ik morgen nog een momentje na m'n werk voor dag 7, m'n vriend heeft namelijk een verrassing voor me en we moeten om 17:45 u weg. Ik gok dus dat het iets met uit eten is Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 28 feb 2013 - 9:49

Leuk vooruitzicht Azi! Very Happy

Ik heb net dag 5 gedaan. Ik vind het echt heel irritant dat ik zo ongeduldig ben en gefrustreerd raak omdat ik nog geen resultaat zie.. Rolling Eyes

Passen jullie je eetpatroon ook helemaal aan?

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx do 28 feb 2013 - 9:54

Ik had mijn eetpatroon al aangepast voor ik er mee begon;)

Had je verwacht dat je binnen 5 dagen verschil zou zien? Zo snel gaat dat niet. Maar na 2 weken moet je wel verschil merken.
Al helpt het natuurlijk niks als je na het sporten dikke bak chips leeg eet, niet dat jij dat doet, maar bij wijze van,

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Carra do 28 feb 2013 - 9:54

Ja maar Vesper, je kan toch niet in 5 dagen al echt resultaat zien? Dan gaat het wel heel snel en makkelijk.
Ik heb mijn buikomvang gemeten. Kijken of het na die dertig dagen is veranderd. Ik doe het niet om af te vallen dus pas mijn eetpatroon niet aan.
Heb net dag 3 gedaan. Wel een beetje in een lichtere versie, want ik voelde opeens dat mijn spieren toch wel stijf zijn van de eerste twee dagen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Aziraphale do 28 feb 2013 - 10:14

Ik ga op dag 15 een tussenfoto maken en weer meten.
Ik pas m'n eetpatroon wel aan trouwens. Ik probeer rond de 1500 calorieën te eten en lekker veel groente en fruit en weinig snoepen.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Minx do 28 feb 2013 - 22:39

Jip83 schreef:Door spierpijn kun je zwaarder worden.
Spierpijn is trouwens wel schade...dus lijkt me niet echt goed als dit programma keer op keer zoveel spierpijn oplevert.

Sowieso mis ik ook het punt waarom je het elke dag moet doen. Als je het 3 keer in de week doet bereik je er veel meer mee. En dan is het ook nog eens makkelijker vol te houden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  xxjojootjexx do 28 feb 2013 - 22:55

het is natuurlijk amerikaans en in amerika moet en gaat alles altijd over te top.
30 dagen jezelf in het zweet werken, tot het gaatje gaan en daarna weer 30 dagen met een zak chips en een supercharged cola op de bank zitten Razz

@Jip; Het is toch logisch dat je spierpijn krijgt wanneer je oefeningen doet die je nooit eerder gedaan hebt, je lichaam moet eraan wennen.
Volop doorgaan ondanks spierpijn lijkt mij niet zo'n goed idee, maar in beweging blijven en enigszins door trainen is dan toch juist goed?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 1 maa 2013 - 1:27

Vind ik niet logisch. Dan doe je ze te zwaar...

Ik schreef dat je wel in beweging kunt blijven om je spierpijn minder te maken door rustig te fietsen bijvoorbeeld ipv weer zo'n zwaar programma te doen. Dus antwoord op je vraag:ja in beweging blijven is goed, maar dus wel met voor geschreven tekst in je achterhoofd. :-)

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx vr 1 maa 2013 - 1:49

Ja precies..
Maar als je een workout de eerste keer doet, kom je er later pas achter dat het dus te zwaar is geweest.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 1 maa 2013 - 3:26

Klopt. En dat het soms gebeurt is heel niet erg, maar na elke training weer lijkt me. Iet zo best.

Gast
Gast

Bericht  Aziraphale vr 1 maa 2013 - 4:35

Deze workout kan prima elke dag voor mij. Vanaf dag 3 geen spierpijn meer dus nu kan het prima dagelijks.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Minx vr 1 maa 2013 - 5:51

Maar door het elke dag te doen bereik je echt niet meer dan door het om de dag te doen. Je spieren hebben het herstel ook nodig. Was het elke dag anders had ik gezegd ok, maar nu ben je eigenlijk doelloos aan het trainen omdat je geen rust pakt. Ja je bent bezig met overbelasten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  ShallY di 12 maa 2013 - 0:49

Ik ben er gisteren mee begonnen!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Liz wo 13 maa 2013 - 22:56

Ik heb vandaag de eerste keer level 1 gedaan. Vond het over het algemeen nog best meevallen, de strength oefeningen hield ik alleen niet helemaal vol. Ik sport 2 keer in de week en wil daarnaast nog 2-3 keer in de week de 30 day shred doen. Ben benieuwd of ik het vol hou, het is wel superfijn dat het maar 20 minuten is Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  xxjojootjexx wo 13 maa 2013 - 23:02

Ik doe het nu ongeveer 2/3x per week. Daarnaast loop ik 3x per week hard en ga 1x naar bodypump.
Heb het wel 1 week volgehouden om echt alle dagen toe doen, maar dan sport ik wel erg veel Razz
Ik doe inmiddels level 2, erg pittig, maar super leuk om te doen. Andere oefeningen dan die ik gewend was van de pump en dat maakt het leuk!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  SoGood za 16 maa 2013 - 23:21

Nou, ik ben ook begonnen hoor! Ik vind het leuk, fijn dat het steeds maar 'even' is en ik vind het redelijk goed vol te houden. Ik heb alleen niet echt het idee dat dit shredden nou zoveel zoden aan de dijk zet en dat ik enorm ga veranderen qua lichaam.. Maar goed, ik heb het pas 5 keer gedaan. Wink En ik beweeg weer!

Als je 1 dag echt niet kan, hoe kan je dit dan oplossen? 2 x shredden op een dag of is dat niet de bedoeling?

Succes allemaal! Tjop tjop girls! Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: