vraagje aan borstvoedingmama's
+5
maiadebij
Tazz
missmarm
Darius
Teddyaapje
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: vraagje aan borstvoedingmama's
Susan schreef:Je kunt beter vaker en korter voeden, 1,5 tot 2 uur per voeding is echt heel lang en ook niet erg goed voor je tepels. Ik voedde in het begin minimaal 6 keer per dag, maar soms ook wel 10 tot 12 keer, vooral bij Ezra had ik vaak dagen waarop hij ontzettend vaak wilde drinken. Maar neem inderdaad even contact op met een lactatiekundige.
Om je tweede vraag te beantwoorden, ik heb er nooit een probleem mee gehad om in het openbaar te voeden, dus ik zorgde niet per se altijd dat ik thuis was, dan kon ik soms wel de hele dag binnen blijven zitten.
Krjgt hij nog steeds bv trouwens?
Ontopic: ik voedde mijn zoontje ook heel lang nog elke 2 uur en dan zoveel als hij wilde. Ik ben er wel op gaan letten dat er sowieso 2 uur tussen zat. Want anders dronk hij steeds alleen het voormelk en niet het achterste. Van het achterste melk kreeg hij een veel voller gevoel van en was hij ook rustiger na een voeding.
Ik zou het donderdag gewoon even na vragen. En kan me best voorstellen dat het frustrerend is.
http://www.borstvoeding.com/ Misschien kan je hier een beetje informatie vinden.
Gast- Gast
Ezra niet meer, hij heeft het 27 maanden gehad. Yrsa krijgt nog wel borstvoeding.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
@ Minneke: Het heeft gewerkt hoor! Ik heb na 10-15min van borst gewisseld en meneertje was na een half uurtje klaar en heeft zich daarna pas weer na 4,5u gemeld. Dankje voor de tip!!!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Teddyaapje schreef:@ Minneke: Het heeft gewerkt hoor! Ik heb na 10-15min van borst gewisseld en meneertje was na een half uurtje klaar en heeft zich daarna pas weer na 4,5u gemeld. Dankje voor de tip!!!
Hey, ik lees het net. Wat goed joh! Super fijn voor jullie allebei denk ik zo (hij hoeft niet meer zo te ploeteren en jij bent sneller klaar). Hopen dat het zo blijft gaan nu
Gast- Gast
Wat goed teddy! Hopelijk blijft het zo gaan! Twee uur is inderdaad wel heeellll lang.. dan is ie alweer toe aan de volgende voeding ongeveer
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
snoezel schreef:Wat goed teddy! Hopelijk blijft het zo gaan! Twee uur is inderdaad wel heeellll lang.. dan is ie alweer toe aan de volgende voeding ongeveer
Ik hoop het ook! haha, idd, hij kreeg volgens mij weer honger onder het drinken haha. Ik ben vanmorgen met T naar het cb geweest en hij was in een dikke week 460gr aangekomen! Hij zit nu precies op het gewicht waar hij op zou moeten zitten als hij niet eerst zoveel zou zijn afgevallen...ben benieuwd of hij die lijn aanhoudt of dat hij er de volgende keer boven zit!
Teddyaapje- Ratel
Fijn dat het beter gaat. 6 voedingen is niet veel hoor. Onze jongste vroeg eerst om de 2 uur dus minstens 10 voedingen en na een half jaar nog om de 2,5 uur dronk ook uit een fles maar 125 cc.
Gewoon kijken wat voor jullie fijn is wel goed dat hij zoveel is aangekomen haha kan ook niet anders als je zolang/veel drinkt
Gewoon kijken wat voor jullie fijn is wel goed dat hij zoveel is aangekomen haha kan ook niet anders als je zolang/veel drinkt
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
missmarm schreef:Fijn dat het beter gaat. 6 voedingen is niet veel hoor. Onze jongste vroeg eerst om de 2 uur dus minstens 10 voedingen en na een half jaar nog om de 2,5 uur dronk ook uit een fles maar 125 cc.
Ik vond het aantal voedingen ook geen probleem en weet dat het niet veel is. Het ging mij om de duur van een voeding, ik was soms 2u bezig. Nu ben ik in een half uurtje klaar.
Teddyaapje- Ratel
Teddyaapje schreef:missmarm schreef:Fijn dat het beter gaat. 6 voedingen is niet veel hoor. Onze jongste vroeg eerst om de 2 uur dus minstens 10 voedingen en na een half jaar nog om de 2,5 uur dronk ook uit een fles maar 125 cc.
Ik vond het aantal voedingen ook geen probleem en weet dat het niet veel is. Het ging mij om de duur van een voeding, ik was soms 2u bezig. Nu ben ik in een half uurtje klaar.
Lekker toch!
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: