Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje

2 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje  Empty Vraagje

Bericht  Try di 10 mei 2011 - 0:41

Hey!

Ik ga vanavond eten bij een van mijn oppasgezinnen. Gewoon voor de gezelligheid, dus niet om op te passen. Erg leuk natuurlijk en ik wilde niet met lege handen aankomen maar een fles wijn (of iets dergelijks) past nu niet in mijn budget. Ik heb dus een klein prinsessenbordje gekocht en een cars-bakje (het zijn een meisje van 2 en een jongetje van 1). En ik heb er een bellenblaas bij gekocht, maar ik vroeg me af of die oudste daar misschien niet toch te klein voor is? Ik heb van het weekend met andere oppaskindjes gespeeld met bellenblaas (1.5, 3 en Cool en die vonden het fantastisch maar omdat er op het dingetje staat dat het niet geschikt is voor <36 maanden begin ik toch weer te twijfelen.

Zouden jullie dit trouwens leuk vinden als je oppas met zoiets aan zou komen? Rolling Eyes

Thanks!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje  Empty Re: Vraagje

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 0:47

Nee hoor, daar is ze echt niet te oud voor!

En dat het niet geschikt is voor kinderen om de 3 jaar... tja, ik zou kijken hoe ze zelf is. Stoppen ze snel dingen in de mond dan zou ik het niet geven.

Ik vind het een origineel en leuk cadeautje!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 10 mei 2011 - 1:23

Het is hartstikke leuk om zoiets te krijgen. En zolang er iemand helpt kunnen beide kinderen gerust bellenblazen smile

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje di 10 mei 2011 - 3:55

Als ze niet zelf kunnen/ willen/ mogen blazen is het toch leuk als iemand anders dat doet, dan kunnen ze naar de bellen kijken en ze vangen
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Try di 10 mei 2011 - 7:31

Hey!

Ik ben weer terug smile Bedankt voor jullie reacties. De kinderen vonden het bordje en het kommetje erg leuk. Het meisje wilde meteen van haar mooie prinsessenbord eten smile De bellenblaas vonden ze ook erg leuk, ze kon zelfs al zelf bellen blazen :shock:
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud