Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pil / zwanger, hoe weet je dat?

+11
Parisienne
Mama Titty
Lady4
Manderijn
Zwerver
Minx
Susan
Pruim
PapillonRose
Coco
Highway
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Pil / zwanger, hoe weet je dat? - Pagina 2 Empty Re: Pil / zwanger, hoe weet je dat?

Bericht  Fortissimo di 12 feb 2013 - 0:27

Hmmm.. misschien toch maar eens een testje doen binnenkort! :O
Kom alleen maar aan ondanks pogingen tot afvallen, ben erg vermoeid, pijnlijke borsten, honger als een paard. Het zal toch niet :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pil / zwanger, hoe weet je dat? - Pagina 2 Empty Re: Pil / zwanger, hoe weet je dat?

Bericht  kløver di 12 feb 2013 - 0:54

Ik kan mijn vraag hier dan ook wel even doen.

Ongeveer 7/8 weken geleden ben ik een 3 dagen voor dat de strip leeg was gestopt (ik had de pil ergens anders laten liggen) maar ben toen niet ongesteld geworden. Één dag voor ik stopte heb ik nog seks gehad, niet meer op de dag zelf.
Op zich niet direct een reden voor paniek, ik dacht dat de boel gewoon even ontregeld was. Ik heb sindsdien de pil laten staan en in die periode geen onveilige seks gehad. Maar nu ben ik nog steeds niet ongesteld, wel heb ik op de dag dat ik eigenlijk weer ongesteld moest worden rond 1 feb last gehad van menstruatiekrampen het enige wat ik had was bruin bloedverlies.
Ik heb al een test gedaan twee weken terug maar daar kwam niets uit. Toch begin ik nu aan alles te twijfelen, of ik niet toch de pil een keer ben vergeten enz en ik heb ook allerlei vage klachten de laatste tijd. Ik heb in ieder geval nog nooit eerder gehad dat mijn menstruatie zo lang uit bleef, dus weet ook niet of het wel normaal is.
kløver
kløver
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 6
Registratiedatum : 12-12-12

Bericht  Pink! di 12 feb 2013 - 3:50

Ik zou nog is testen.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: