Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

+13
Manderijn
Happydobby
Aimee
Lejow
Pink!
SarahKey
Schism
Wennes
Viva
_Lana_
Vancity_girl
Floor
Printje
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Minx ma 11 feb 2013 - 2:29

Inderdaad niet aan gaan klooien. Ook al is ze zo jong nog, vergeet niet dat ze een maand of twee toch al in een behoorlijk krappe ruimte heeft gezeten en vervolgens met veel kracht door een te klein gat is gewurmd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Viva ma 11 feb 2013 - 2:58

Manderijn schreef:
Lejow schreef:Ik tape B vaak tegen de muur vast trouwens.. goedkope versie van de draagzak!!

lol!

lol! Te grappig! Ik zag het voor me! Ik wil dat ook. Voor als ze me in de weg lopen!
Daar heb ik ooit een foto van gezien;
Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Vastgetaptebaby

Pink, dat is dus NIET onze dochter Wink
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 3:14

Hahaha Viva.

Ik denk niet dat er verder echt iets aan de hand is, ze ligt nu in de wipper en kijkt gewoon alle kanten op, ze is ook al erg sterk in haar nekje.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Viva ma 11 feb 2013 - 3:18

Fijn dat er niets aan de hand lijkt. Hier kijkt ze ook alle kanten op, en ligt ze ook wel eens met haar hoofdje op zij, maar 9 van de 10 keer met haar hoofdje recht. Tja, dan wordt ie platter...
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 3:24

Viva; daarom, als ze echt de hele tijd maar een kant op zou kijken dan is het anders vind ik maar nu denk ik dat komt wel goed. R had ook een lichte afplatting maar dat is vanzelf overgegaan. Van het cb moest ik naar de fysio, toen niet meteen gedaan, de keer daarop kwam ik bij het cb en vonden ze het dankzij de fysio, waar ik dus niet eens geweest was, al een stuk beter. Tsja denk ik dan...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Shopaholic ma 11 feb 2013 - 3:38

Y. had (bleek achteraf) het KISS-Syndroom en zijn vanaf een week of 6 met haar bij de fysio beland en daar deden we oefeningen etc. Gelukkig trok het geleidelijk aan weg, wel hebben we er gelopen totdat ze ging lopen, vaak kijken ze dan of ze wel goed lopen en of er niet alsnog iets van een afwijking te zien is.
Dus toen ik van E. zwanger was op de rommelmarkt zo'n zijliggingskussen aangeschaft...wil ze er niet in! Gelukkig draait ze ook echt goed haar hoofd vanzelf beiden kanten op nu..maar ze heeft het wel iets gehad, maar het lijkt nu al weer mee te vallen, een afplatting.
Bovendien kruipt/wurmt ze zich er echt uit!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 4:01

Edc maar had ze verder nog meer klachten zeg maar. Veel huilen oid? N is verder eigenlijk heel tevreden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Shopaholic ma 11 feb 2013 - 4:03

Wie Y. ? Niet overdreven veel...
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Puggle ma 11 feb 2013 - 4:13

Aan L. Merkte je ook helemaal niks hoor dus dat wil ook niks zeggen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 7:38

Hier ook een sterke voorkeurskant. Zijn gezichtje was scheef omdat hij lang diep ingedaald heeft gezeten, en hij hield zijn hoofdje scheef. Bij de osteopaat konden wij pas terecht toen hij 6 weken was, eerder deed ze het niet, maar er bleken inderdaad wat werveltjes verkeerd te zitten, waarschijnlijk ook door de snelle bevalling. De fysio zijn we wel eerder mee begonnen. Hier werd ook gedacht aan KISS, maar dat is nooit echt verder onderzocht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Printje ma 11 feb 2013 - 8:28

Ze is nooit ingedaald geweest, bevalling was snel maar ook weer niet mega.

Heb haar net een tijd op d'r buik gehad, ze is enorm sterk in d'r nek en kijkt goed beiden kanten op. Ik hou het goed in de gaten maar aan kiss denk ik niet, bij R wel die had meerdere kenmerken,
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 8:53

Het kussen van de link is voor platte achterhoofden en niet voor voorkeurshoudingen of afplattingen aan de zijkant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  diddie ma 11 feb 2013 - 9:30

Mijn zusje woont niet in Nederland, maar in Amerika.
Zij heeft inderdaad ook zo'n kussen, voor mijn neefje zijn platte achterhoofd.

Bij hem heeft het geholpen, maar hij is in die tijd ook gaan zitten waardoor hij dus ook minder op zn achterhoofd lag. Zal dus allebei meegespeeld hebben.

Een helmpje werd trouwens niet vergoed, volgens de kinderarts werkt dit niet.
diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 9:34

Een helm is bewezen effectief...diezelfde onderzoeker is nu aan het onderzoeken of het ook beter wordt zonder helm doordat de schedel nog een hele tijd doorgroeit en de druk er af gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  diddie ma 11 feb 2013 - 9:38

Jip83 schreef:Een helm is bewezen effectief...diezelfde onderzoeker is nu aan het onderzoeken of het ook beter wordt zonder helm doordat de schedel nog een hele tijd doorgroeit en de druk er af gaat.

Dat dacht ik dus ook, maar heb het verder niet uitgezocht omdat het toch een te dure optie voor hen is, om het zelf te betalen.

diddie
diddie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 188
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje? - Pagina 2 Empty Re: Zou dit echt iets zijn tegen afplatting hoofdje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum