Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

+36
Snoes
Fortissimo
Shisha
Suus
Lejow
Aagje!
Vino
Sophiee
M@niek
rianne287
Arwyn
Puggle
iloverose
Just me
Annie24
Parisienne
Schaapke
Ella
Slakje
Highway
Luce
Champagne
Coco
Floor
Sterrin_
Jade
xxjojootjexx
_Lacey_
Rush
Reeza
TukTuk
Linda
Atelier Madame
PapillonRose
Aziraphale
Caroow
40 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Schaapke zo 10 feb 2013 - 7:36

Aziraphale schreef:Wij betalen nu €138 per maand voor een hoekhuis.

Hoe oud is jullie huis en hoe geïsoleerd? Zijn jullie vaak thuis?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Parisienne zo 10 feb 2013 - 7:43

Wij betalen zo'n €135 p/m voor een appartement van zo'n 60 vierkante meter. Ik ben zelf bijna elke dag thuis, hebben veel elektrische apparaten en elke was gaat in de droger, dus ja.. dan zit je al snel aan zo'n bedrag.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Annie24 zo 10 feb 2013 - 7:52

We betalen € 170 voor een rijtjeshuis met dubbelglas, maar zonder verdere isolatie uit 1916.
Van de 7 dagen is er 6 dagen overdag ook iemand aanwezig.
Meestal krijgen we rond de 400 euro terug.

In 2014 gaan we naar een nieuwbouweengezinswoning met alleen vloerverwarming, dus ik ben benieuwd waar we dan op uit gaan komen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Just me zo 10 feb 2013 - 8:08

185 pm
Just me
Just me
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 35
Punten : 38
Registratiedatum : 31-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Aziraphale zo 10 feb 2013 - 8:16

Schaapke schreef:
Aziraphale schreef:Wij betalen nu €138 per maand voor een hoekhuis.

Hoe oud is jullie huis en hoe geïsoleerd? Zijn jullie vaak thuis?

Ons huis is gebouwd in 1978, 100 m2 en we hebben dubbel glas en een CV-ketel van 6 jaar oud. Dat scheelde enorm qua maandelijkse kosten, met de oude ketel betaalde m'n vriend erg veel. Ook hebben we boven een aparte thermostaat dus daar staat de verwarming bijna niet aan. We zijn niet veel thuis, we werken allebei 4 dagen en ik heb de verwarming automatisch ingesteld. Maar als we thuis zijn staat de verwarming wel op 21,5 want ik ben een koukleum Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  iloverose zo 10 feb 2013 - 8:44

€140.00 wij wonen in vrij staand huis.huis is van 1936 helemaal opgeknapt dubbele glazen.en goed geïsoleerde wanden.nu A der is zijn we wel wat omhoog gegaan anders betaalden wij €125
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 8:49

151 euro en we hebben geld terug gekregen. Hebben ze meteen ons voorschot verlaagd, maar dit hebben wij weer terug gezet op 151 euro. Wij wonen met zijn tweeën in een eengezinswoning.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Linda zo 10 feb 2013 - 8:54

Champagne schreef:
Linda schreef:Ik wilde eenzelfde topic openen. smile

Eneco had ons ingesteld op 154 per maand. Ik had dit verhoogd naar 175, met het idee dat we wel wat terug zouden krijgen. Gister de eindnota gehad, we moeten 8 euro bij betalen!!! :shock: Ik ben er behoorlijk van geschrokken, ik vind het een bizar hoog maandbedrag.
dat is balen! Heb je enig idee hoe dit kan??

Dit was sowieso het aller eerste jaar dat we het gehele jaar in dit huis wonen. Dus de vorige keer kon ik er nog niks over zeggen.

Er is hier 5 dagen in de week iemand thuis. Dan staat de verwarming op 20. Ik zet hem bewust niet hoger dan dat, want dat vind ik zonde.
Daarnaast hebben we redelijk wat elektrische apparaten. Wij hebben dubbel tarief, ik was alleen maar in het weekend. Tenzij dochter haar kleding had onder gepoept. De vaatwasser staat altijd 's nachts aan.
Geen idee wat het verbruik van een oven kost, maar die gebruiken we héél vaak.

En we hebben een open trap, die loopt door tot zolder. Dus warmte vervliegt, ik denk dat dit de grootste kostenpost is.
De zolder is niet geïsoleerd, dat zou wellicht ook wat schelen.


AngelNyn, volgens mij hebben wij het niet vast staan...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Puggle zo 10 feb 2013 - 9:11

100,- we hebben een tussenwoning uit 2011. Vorige keer hebben we 120,- terug gekregen. Zitten bij Essent.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Arwyn zo 10 feb 2013 - 9:35

Wij zitten volgens mij op 110,- elke maand, weet nog niet of we wat terug krijgen.
We wonen in een 3kamer flatje. Wel dubbel glas, maar de muren zijn super slecht geïsoleerd.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  rianne287 zo 10 feb 2013 - 10:05

We betalen 160 euro per maand voor een 2 onder 1 kap.
Wij gebruiken minder gas dan berekend is, maar het stroomverbruik is echt vreselijk bij ons. Iets van 4600kwh afgelopen jaar thumbdown
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  M@niek zo 10 feb 2013 - 10:44

Coco schreef:Wij betalen 165,- pm maar moeten 1468,- bij betalen Neutral
Ons huis is een half hoekhuis, 115m2. Ik ben wel veel thuis. Heb de stekker van onze tweede vriezer er direct uitgetrokken, wist dat hij energie vrat maar niet zo erg.

Wij moesten vorig jaar meer dan 2000 euro bijbetalen! Te weinig voorschot en we waren ineens geschat terwijl we het gewoon hadden doorgegeven maar daar kan nuon niks mee. Het kwam er op neer dat ons verbruik neerkwam als je een wietplantage zou hebben :O voor ons totaal onduidelijk allemaal (nuon werkt en denkt ook toaal niet mee).

Nu zitten we op 160 euro pm voor een geisoleerd, met zonneboiler hoekhuis.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  M@niek zo 10 feb 2013 - 10:47

rianne287 schreef:We betalen 160 euro per maand voor een 2 onder 1 kap.
Wij gebruiken minder gas dan berekend is, maar het stroomverbruik is echt vreselijk bij ons. Iets van 4600kwh afgelopen jaar thumbdown

Moet je nagaan wij zaten op meer dan 6000 kwh, nog steeds een raadsel hoe dit komt.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 12:06

M@niek schreef:
rianne287 schreef:We betalen 160 euro per maand voor een 2 onder 1 kap.
Wij gebruiken minder gas dan berekend is, maar het stroomverbruik is echt vreselijk bij ons. Iets van 4600kwh afgelopen jaar thumbdown

Moet je nagaan wij zaten op meer dan 6000 kwh, nog steeds een raadsel hoe dit komt.

Heb je al gecheckt of er niemand aftapt van jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Sophiee zo 10 feb 2013 - 12:34

Veel te veel; 360 euro pm. Wel voor een vrijstaand oud huis. We wonen er met drie. We zijn druk bezig de boel te isoleren om het bedrag omlaag te krijgen.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  rianne287 zo 10 feb 2013 - 19:08

Zazou schreef:
M@niek schreef:
rianne287 schreef:We betalen 160 euro per maand voor een 2 onder 1 kap.
Wij gebruiken minder gas dan berekend is, maar het stroomverbruik is echt vreselijk bij ons. Iets van 4600kwh afgelopen jaar thumbdown

Moet je nagaan wij zaten op meer dan 6000 kwh, nog steeds een raadsel hoe dit komt.

Heb je al gecheckt of er niemand aftapt van jullie?

Wij veroorzaken het echt wel zelf Rolling Eyes
We hebben behoorlijk wat apparaten en oud keukenapparatuur.
Ook hebben we een groot aquarium..
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Vino zo 10 feb 2013 - 21:16

Linda schreef:Ik wilde eenzelfde topic openen. smile

Eneco had ons ingesteld op 154 per maand. Ik had dit verhoogd naar 175, met het idee dat we wel wat terug zouden krijgen. Gister de eindnota gehad, we moeten 8 euro bij betalen!!! :shock: Ik ben er behoorlijk van geschrokken, ik vind het een bizar hoog maandbedrag.

Ik had dit vorig jaar ook. Ik moest allen zo'n 300€ bij betalen. Bij mij hadden ze echter de verkeerde gegevens gebruikt. Ze hadden mijn verbruik geschat ipv mijn echte meterstanden te gebruiken. Dat betekende dat ze vier keer zoveel hadden berekend. Kreeg uiteindelijk 400€ terug!

Ontopic. Ik betaal 75€ per maand, maar ik krijg dus wel een gedeelte terug aan het eind vh jaar.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Aagje! zo 10 feb 2013 - 21:18

Wij betalen 130 euro per maand voor rijtjeshuis uit 1975 148m2.

Wij krijgen elk jaar rond de 300 terug, hoop nu dus ook. In werkelijkheid zitten we dus op ongeveer 105 euro.

Over paar weken de afrekening als het goed is
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Lejow zo 10 feb 2013 - 21:19

165 euro en we zitten bij Essent.
Tot nu toe hebben we de afgelopen jaren iedere keer aardig wat terug gehad.

Hier is ook bijna iedere dag wel iemand thuis, en zeker nu met B zetten we de verwarming toch sneller aan.
TV, laptop, computer, oven, wordt allemaal veel gebruikt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Suus zo 10 feb 2013 - 22:21

Wij betalen ongeveer 90 euro per maand en kregen vorig jaar 300 euro terug. We wonen met zijn tweeën in een 4-kamerappartement van zo'n 90 vierkante meter dat nog vrij nieuw is en daarom goed geïsoleerd. In ons vorige appartement van 50 vierkante meter betaalden wij 120 euro per maand en kregen niks terug, we hebben verder nog dezelfde apparaten Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Shisha zo 10 feb 2013 - 22:35

Wij betalen 200 euro voor een hoekwoning met dubbelglas beneden en enkelglas boven. We hebben het voorschotbedrag bewust wat hoger gezet, schatting was dacht ik zo'n 160 euro. Vorig jaar kregen we dus ook zo'n 400 euro terug. Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 561177
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Fortissimo zo 10 feb 2013 - 23:28

Ik geloof dat wij op zo'n €80 zitten. Maar we wonen er pas, dus geen idee of dit hoog genoeg is. We proberen zo min mogelijk te stoken (als we weg zijn, dan staat de verwarming op 15/16 graden, als we thuis zijn op max. 20 graden). Lichten doen we uit in de ruimtes waar we zijn. Hopen dat dit genoeg is!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Snoes zo 10 feb 2013 - 23:59

Dat van ons was 140 euro voor een groot huis (halfopen bebouwing). Wij zijn sinds januari van energieleverancier veranderd en kregen pas de afrekening van onze vorige energieleverancier. Wij hebben bijna 500 euro teruggekregen, dus dat is wel fijn!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Jade ma 11 feb 2013 - 0:48

Ik heb net de overstap geregeld van Eneco naar Essent. we gaan van 109,-, 131,- per maand betalen. Ik heb het iets omhoog laten zetten in verband met de komst van ons kindje.

Verder vind ik het prettig dat ik bij Essent alles zelf in de gaten kan houden via de verbruiksmanager, via eneco ging dit wat lastiger.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Gast ma 11 feb 2013 - 1:18

Wij betalen ongeveer 150 euro pm voor een 3-kamerappartement (ong 50 m2), waar we met 2 personen wonen (bijna elke dag is er wel iemand overdag thuis en stoken we tot 20 graden). Het is hier slecht geisoleerd en enkele beglazing. We verbruiken denk ik aardig wat, maar vind het in vergelijking met anderen toch wel erg veel. We wonen hier nog niet zo lang, dus ik weet nog niet of we iets terug gaan krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum