Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

+36
Snoes
Fortissimo
Shisha
Suus
Lejow
Aagje!
Vino
Sophiee
M@niek
rianne287
Arwyn
Puggle
iloverose
Just me
Annie24
Parisienne
Schaapke
Ella
Slakje
Highway
Luce
Champagne
Coco
Floor
Sterrin_
Jade
xxjojootjexx
_Lacey_
Rush
Reeza
TukTuk
Linda
Atelier Madame
PapillonRose
Aziraphale
Caroow
40 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Champagne zo 10 feb 2013 - 2:12

Ik ben benieuwd; wij 2 pers wonen in een goed geisoleerd huis van 10 jaar oud en betalen 150.- in juli ontvangen wij de jaarafrekening, volgens de verbruiksmanager van essent gaan we geld terug krijgen.

Wat zijn jullie kwijt elke maand? En klopt dit bedrag ook of hebben jullie ook wat hoger ingezet?
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Caroow zo 10 feb 2013 - 2:17

We betalen 160 euro, veel te veel, we hebben net twee weken terug 1000nogwat euro terug gekregen. Het voorschot hebben we niet omlaag gedaan, liever zo veel terug krijgen dan bij betalen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  TukTuk zo 10 feb 2013 - 2:21

Wij betalen nu 150 euro, net zoveel als in ons vorige huis, toen kwamen we net uit, maar volgens de site van Greenchoice zouden we aan 116 euro genoeg hebben (we verbruiken ook de helft minder gas dan in ons oude huis, wat een beetje isolatie kan doen!). Ik laat het nu zo staan op 150 euro, we krijgen in juli de jaarafrekening.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Aziraphale zo 10 feb 2013 - 2:36

Wij betalen nu €138 per maand voor een hoekhuis.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  PapillonRose zo 10 feb 2013 - 3:10

130 per maand voor een appartement uit 1968 met een slecht energielabel. Tot nu toe krijg ik elk jaar terug. Laat het bedrag wel staan, liever een spaarcentje terug dan bijbetalen aan het eind van een jaar.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Atelier Madame zo 10 feb 2013 - 3:22

49 euro per maand voor gwl eerst vanuit 70 naar 60 gegaan maar nu weer lager ingeschaald dus. Is een benedenwoning van 50 m².
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 3:23

300 euro (gezin van 4 in een twee onder één kap van 150m2). Maar ik hoop dat dit te hoog is en dat we flink terug gaan krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Linda zo 10 feb 2013 - 3:30

Ik wilde eenzelfde topic openen. smile

Eneco had ons ingesteld op 154 per maand. Ik had dit verhoogd naar 175, met het idee dat we wel wat terug zouden krijgen. Gister de eindnota gehad, we moeten 8 euro bij betalen!!! :shock: Ik ben er behoorlijk van geschrokken, ik vind het een bizar hoog maandbedrag.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  TukTuk zo 10 feb 2013 - 3:34

Linda schreef:Ik wilde eenzelfde topic openen. Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? 561177

Eneco had ons ingesteld op 154 per maand. Ik had dit verhoogd naar 175, met het idee dat we wel wat terug zouden krijgen. Gister de eindnota gehad, we moeten 8 euro bij betalen!!! :shock: Ik ben er behoorlijk van geschrokken, ik vind het een bizar hoog maandbedrag.

Heb je de tarieven vast staan of flexibel? Want de prijzen van flexibel zijn een tijd terug flink gestegen.

Ik hou overigs iedere week mn meterstanden bij, heb briefje in de meterkast hangen en vul dit dan ook gelijk in o de site van greenchoice, dan kan je je verbruik goed in de gaten houden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Reeza zo 10 feb 2013 - 3:47

€100 per maand voor een appartement uit 1978, enkel glas en een 22 jaar oude cv ketel.. Ik krijg wel ieder jaar iets terug, ik betaal in werkelijkheid ongeveer €85 per maand.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Rush zo 10 feb 2013 - 3:48

Bijna 200 voor gas en elektra.

Maar goed, wij hebben dan ook een vrijstaande woning zonder dubbelglas laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  _Lacey_ zo 10 feb 2013 - 3:52

€ 39,- voor een driekamerappartement op de begane grond.
Ik heb gisteren de meterstanden weer door moeten geven en ik gok dat ik nog wel wat terugkrijg (zo'n 3 maanden niet thuis geweest), maar ik laat het dan gewoon op de € 39,- staan. Liever te veel betalen per maand dan bij te moeten betalen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Champagne zo 10 feb 2013 - 4:20

Linda schreef:Ik wilde eenzelfde topic openen. smile

Eneco had ons ingesteld op 154 per maand. Ik had dit verhoogd naar 175, met het idee dat we wel wat terug zouden krijgen. Gister de eindnota gehad, we moeten 8 euro bij betalen!!! :shock: Ik ben er behoorlijk van geschrokken, ik vind het een bizar hoog maandbedrag.
dat is balen! Heb je enig idee hoe dit kan??
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  xxjojootjexx zo 10 feb 2013 - 4:23

210 euro per maand voor een rijtjeswoning uit 1930 ongeveer.
Helaas, is niet anders. Ik heb het snel heel koud, dus verwarming staat hier op 22.
Voor was drogen heb ik amper plek in de winter, dus dan moet bijna alles in de droger.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Jade zo 10 feb 2013 - 4:38

€109,- per maand bij Eneco.

electriciteit hebben we een relatief laag verbruik, gas is wel hoog. Ik moet echt minder lang gaan douchen Embarassed

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Sterrin_ zo 10 feb 2013 - 5:13

220 voor een hoekwoning.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Floor zo 10 feb 2013 - 5:16

Wij betalen 170 per maand aan voorschot, goed geïsoleerd huis (7jaar oud). Wel zijn mijn zoontje en ik de hele dag thuis en werk ik ook aan huis (wat water en electra kost).
Het voorschot staat goed, we hebben de afgelopen 2 jaar 200 per maand betaald maar kregen telkens terug nu hebben we het op 170 laten staan (advies van essent)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Coco zo 10 feb 2013 - 5:53

Wij betalen 165,- pm maar moeten 1468,- bij betalen Neutral
Ons huis is een half hoekhuis, 115m2. Ik ben wel veel thuis. Heb de stekker van onze tweede vriezer er direct uitgetrokken, wist dat hij energie vrat maar niet zo erg.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Champagne zo 10 feb 2013 - 6:17

Coco schreef:Wij betalen 165,- pm maar moeten 1468,- bij betalen Neutral
Ons huis is een half hoekhuis, 115m2. Ik ben wel veel thuis. Heb de stekker van onze tweede vriezer er direct uitgetrokken, wist dat hij energie vrat maar niet zo erg.
wow echt waar!! Hoe kan dat?? :O
Champagne
Champagne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Luce zo 10 feb 2013 - 6:26

€170 voor een tussenwoning, 4 personen. In totaal zijn er 5 dagen per week overdag mensen thuis. Dus dan betaal je wat meer.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Highway zo 10 feb 2013 - 6:27

We wonen pas 7-8maanden in een nieuwbouw tussenwoning en afgelopen december de eerste jaarafrekening gehad(half jaar dus). Toen betaalden we maandelijks 47 euro en we moesten zo'n 220 euro bijbetalen.
Nuon heeft toen een nieuw maandbedrag bedacht: 270 euro :shock:
Dat gaan we dus niet doen, dus bedrag verlaagd naar 100 euro, ben benieuwd of we daarmee uitkomen. Ik denk dat we aankomende december wat moeten gaan bijbetalen aangezien het eerste jaar altijd wat meer verbruik schijnt te zijn bij nieuwbouwhuizen, we zullen zien.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 6:32

Wij betalen €108 per maand voor een appartement van ruim 90 m2. Daar komen we heel goed mee uit, krijgen zelfs wat terug waarschijnlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Slakje zo 10 feb 2013 - 6:34

60 euro
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Ella zo 10 feb 2013 - 6:43

Wij betaalde altijd 80 euro en kregen dan geld terug. Nu met de kleine heb ik het verhoogd naar 100 euro. Wij wonen in een rijtjeshuis
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Gast zo 10 feb 2013 - 6:58

170 euro voor een tussenwoning, hij stond op 120, maar heb hem bewust hoger gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra? Empty Re: Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum