Internet, MB's, waarbij en voor welk bedrag?
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Internet, MB's, waarbij en voor welk bedrag?
Hoe veel MB internet hebben jullie? Dan bedoel ik gewoon thuis internet en geen mobiel internet.
En waarbij hebben jullie dit / voor welk bedrag per maand?
Nu hebben we gezamenlijk internet waarvoor ik niets heb hoeven uitzoeken, maar aangezien we gaan verhuizen moeten we toch iets anders zoeken.
Er is ook een mogelijkheid tot glasvezel, maar volgens mij is dat nog altijd duurder dan gewoon internet...
En waarbij hebben jullie dit / voor welk bedrag per maand?
Nu hebben we gezamenlijk internet waarvoor ik niets heb hoeven uitzoeken, maar aangezien we gaan verhuizen moeten we toch iets anders zoeken.
Er is ook een mogelijkheid tot glasvezel, maar volgens mij is dat nog altijd duurder dan gewoon internet...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Re: Internet, MB's, waarbij en voor welk bedrag?
Volgens mij heb je bij gewoon internet geen bundels aan wat je mag besteden hoor De aantal mb's zijn de mb's per seconde die verzonden en ontvangen worden, dus de snelheid van het internet.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
In mijn huis had ik altijd een pakket van KPN. Ik ben niet zo voor UPC, duur, plus maandelijkse standaard kabelkosten, dus ik had digitenne (9 euro per maand) en een redelijk normaal internetpakket (19euro ongeveer, geloof met de verhoging max 25).
Ik ben daar heel tevreden over.
Maar als je meerdere tv's hebt, geloof ik dat er iets is, omdat digitenne, dacht ik maar ik heb maar 1 tv thuis, niet doorgeschakeld kan worden.
Ik ben daar heel tevreden over.
Maar als je meerdere tv's hebt, geloof ik dat er iets is, omdat digitenne, dacht ik maar ik heb maar 1 tv thuis, niet doorgeschakeld kan worden.
Gast- Gast
Fortissimo, ik bedoelde inderdaad ivm de snelheid. Je ziet ze van 8Mb, 30/40 etc, ik heb geen idee wat een beetje leuk is, niet dat je steeds 10sec moet wachten tot je pagina geladen is.
PinkCoelho, ja digitenne hebben wij nu ook en bevalt ons heel goed. Hebben ook maar 1 tv.
Weet jij toevallig hoe snel jullie internet is?
PinkCoelho, ja digitenne hebben wij nu ook en bevalt ons heel goed. Hebben ook maar 1 tv.
Weet jij toevallig hoe snel jullie internet is?
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Soortgelijke onderwerpen
» Welk tv/internet abbo?
» Welk pakket voor internet en tv?
» Kraamcadeautje, welk bedrag?
» Wat voor bedrag per maand sparen jullie?
» Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?
» Welk pakket voor internet en tv?
» Kraamcadeautje, welk bedrag?
» Wat voor bedrag per maand sparen jullie?
» Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: