Terug uit Thailand!
+37
koNijntje
Raven
Ezzer
smooch
Floor
Jasmine
Laced
Kikou
Snoes
Printje
Fiwen
Pink!
Jazzlyn
Paper Crown
ellibre
Happydobby
CCC
Flower_L
Sanne
Susan
Exogenesis
Puggle
Marin
Clapperdie
Supertalentje
_Lana_
Parisienne
Twellie
Jezzie
TukTuk
Mamsie
Monnie
Highway
SarahKey
Bacio
Lejow
Caroow
41 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Terug uit Thailand!
We zijn weer thuis na 3 weken Thailand! Voor wie het leuk vindt om te lezen een klein verslag.
We hebben het echt super gehad en T.ies heeft zich voorbeeldig gedragen.
We vlogen op 19 januari om 21:40 uur. Voor T. hadden we een babybassinet gereserveerd dus hij kon voor onze neus in een klein bedje slapen. Hij heeft die vlucht zeker wel 8 uur geslapen. De overige tijd was hij erg lief aan het spelen en druk met mensen kijken.
Hij zat meteen in het nieuwe ritme. Wij hadden gehoopt zijn tijd zo te verschuiven dat hij van 21:00 tot 09:00 zou slapen maar meneer maakte er gewoon weerbaar 7 tot 7 van dus uitslapen zat er niet in. Wel namen we hem gewoon mee uit eten en dan sliep hij in de buggy.
De mensen daar waren allemaal verkocht. Bijna elke serveerster pakte hem even mee en zo hadden wij soms ook even een kwartiertje onze handen vrij.
Hij heeft heerlijke gezwommen, vermaakte zich goed op het strand.
We zijn samen op een olifant geweest en ook de apen vond hij erg interessant
Sinds de vakantie trekt hij zich ook steeds op en gaat hij uit zichzelf zitten. En als wij "bye bye" zeiden dan ging hij heel lief zwaaien
Helaas is hij wel 3 dagen ziek geweest. Koorts en hangerig. Ik denk zelf toch een aanslag van de reis en het tijdsverschil maar als met al was onze vakantie erg geslaagd en zou ik het echt aanraden.
Het eten ging ook goed. En helaas toch wel wat friet en ijs.. We moesten wat maar nu we weer terug zijn weer een strak regime
Oh de terugvlucht was eens klein drama. We vlogen om 13:00 uur.... Geen slaaptijd en om zo'n kleintje op een vierkante meter bezig te houden is heel lastig. Hij heeft veel gehuild gepiept en geschreeuwd. De mensen achter ons werden steeds bozer en gingen zelfs er iets van zeggen net hard genoeg dat wij het konden horen heb toen even op harde toon iets teruggezegd en het lekker gelaten. Hoe denk je dat wij ons voelen.. Hij is ook nog 5 uurtjes stil geweest
Nu weer even lekker in het ritme komen. Ik zal van de week wat foto's plaatsen.
We hebben het echt super gehad en T.ies heeft zich voorbeeldig gedragen.
We vlogen op 19 januari om 21:40 uur. Voor T. hadden we een babybassinet gereserveerd dus hij kon voor onze neus in een klein bedje slapen. Hij heeft die vlucht zeker wel 8 uur geslapen. De overige tijd was hij erg lief aan het spelen en druk met mensen kijken.
Hij zat meteen in het nieuwe ritme. Wij hadden gehoopt zijn tijd zo te verschuiven dat hij van 21:00 tot 09:00 zou slapen maar meneer maakte er gewoon weerbaar 7 tot 7 van dus uitslapen zat er niet in. Wel namen we hem gewoon mee uit eten en dan sliep hij in de buggy.
De mensen daar waren allemaal verkocht. Bijna elke serveerster pakte hem even mee en zo hadden wij soms ook even een kwartiertje onze handen vrij.
Hij heeft heerlijke gezwommen, vermaakte zich goed op het strand.
We zijn samen op een olifant geweest en ook de apen vond hij erg interessant
Sinds de vakantie trekt hij zich ook steeds op en gaat hij uit zichzelf zitten. En als wij "bye bye" zeiden dan ging hij heel lief zwaaien
Helaas is hij wel 3 dagen ziek geweest. Koorts en hangerig. Ik denk zelf toch een aanslag van de reis en het tijdsverschil maar als met al was onze vakantie erg geslaagd en zou ik het echt aanraden.
Het eten ging ook goed. En helaas toch wel wat friet en ijs.. We moesten wat maar nu we weer terug zijn weer een strak regime
Oh de terugvlucht was eens klein drama. We vlogen om 13:00 uur.... Geen slaaptijd en om zo'n kleintje op een vierkante meter bezig te houden is heel lastig. Hij heeft veel gehuild gepiept en geschreeuwd. De mensen achter ons werden steeds bozer en gingen zelfs er iets van zeggen net hard genoeg dat wij het konden horen heb toen even op harde toon iets teruggezegd en het lekker gelaten. Hoe denk je dat wij ons voelen.. Hij is ook nog 5 uurtjes stil geweest
Nu weer even lekker in het ritme komen. Ik zal van de week wat foto's plaatsen.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Terug uit Thailand!
Ja, kom maar door met die foto's! haha
Wat vervelend van de terugreis Inderdaad, alsof je dat als ouder voor je lol doet.
Wat vervelend van de terugreis Inderdaad, alsof je dat als ouder voor je lol doet.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ze hadden ook naar een bestemming kunnen gaan wat niet zo lang vliegen was, je doet het dus eigenlijk wel voor je lolLejow schreef:Ja, kom maar door met die foto's! haha
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Bacio schreef:Ze hadden ook naar een bestemming kunnen gaan wat niet zo lang vliegen was, je doet het dus eigenlijk wel voor je lolLejow schreef:Ja, kom maar door met die foto's! haha
Maar als die mensen geen baby gejammer willen moeten ze maar businessclass vliegen daar mogen geen baby's
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Bacio schreef:Ze hadden ook naar een bestemming kunnen gaan wat niet zo lang vliegen was, je doet het dus eigenlijk wel voor je lolLejow schreef:Ja, kom maar door met die foto's! haha
Zo Bacio, jij bent ook niet echt in je hum of wel?
Klinkt erg leuk Clapperdie, ik ben benieuwd naar de foto's!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Tuurlijk, ze hadden ook naar een hutje op de hei kunnen gaan met de auto.
Als je zo gaat redeneren
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
ik ben heel erg in mn hum eigenlijk! Hoezo? Je weet als je met een kleine lang gaat vliegen er een kans is dat ie gaat huilen en dat mensen zich eraan storen. Tsja, dat is nou eenmaal zo. Hoef je daar toch niet over te vallen?Caroow schreef:Bacio schreef:Ze hadden ook naar een bestemming kunnen gaan wat niet zo lang vliegen was, je doet het dus eigenlijk wel voor je lolLejow schreef:Ja, kom maar door met die foto's! haha
Bacio- Prater
Wat een leuk verslag. Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's.
(en eerlijk gezegd: zou ik ook knetter worden van uren een jankend en schreeuwend kind om me heen te hebben. Dus begrijp zeker die andere mensen wel. Maar ik zou dan denken: de ouders doen er al alles aan om het kind stil te krijgen. En het er verder bij laten)
(en eerlijk gezegd: zou ik ook knetter worden van uren een jankend en schreeuwend kind om me heen te hebben. Dus begrijp zeker die andere mensen wel. Maar ik zou dan denken: de ouders doen er al alles aan om het kind stil te krijgen. En het er verder bij laten)
Fijn om te lezen dat het een goede vakantie is geweest! Tsja baby's huilen nu eenmaal, ik snap wel dat mensen zich eraan kunnen ergeren als het lang duurt maar inderdaad; als je je best doet en hij is toch niet stil dan houdt het gewoon op. Het is geen pop die je uit kunt zetten!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Wat fijn dat het zo goed is gegaan (op de terug vlucht na dan ). Klinkt als een heerlijke vakantie! Ben ook benieuwd naar de foto's.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
De mensen in het vliegtuig die zich eraan storen hoeven zich er ook niet zo over te laten vallen. Je weet dat je het vliegtuig nou eenmaal niet voor jezelf hebt.Bacio schreef:ik ben heel erg in mn hum eigenlijk! Hoezo? Je weet als je met een kleine lang gaat vliegen er een kans is dat ie gaat huilen en dat mensen zich eraan storen. Tsja, dat is nou eenmaal zo. Hoef je daar toch niet over te vallen?Caroow schreef:Bacio schreef:Ze hadden ook naar een bestemming kunnen gaan wat niet zo lang vliegen was, je doet het dus eigenlijk wel voor je lolLejow schreef:Ja, kom maar door met die foto's! haha
Wat fijn dat het allemaal zo goed gegaan is! Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Jij bent ook lekker ongezouten bezig vandaag.Bacio schreef:Ze hadden ook naar een bestemming kunnen gaan wat niet zo lang vliegen was, je doet het dus eigenlijk wel voor je lolLejow schreef:Ja, kom maar door met die foto's! haha
Gast- Gast
Ja ik merk dat dat hier eigenlijk niet echt mag. Liever sociaal wenselijke antwoorden, dan vind iedereen je leuk. Je echte mening word blijkbaar niet echt gewaardeerd.
Bacio- Prater
Je zit op een forum, mensen zien niet echt meer van je dan de antwoorden die je geeft, als dat telkens van die onvriendelijke berichten zijn dan heb je inderdaad kans dat mensen je niet leuk vinden, al is dat nog tien keer je mening.
Ik kan me best voorstellen dat mensen een huilende baby in het vliegtuig vervelend vinden, maar dat hoef je dan niet aan die ouders te laten merken, want zij kunnen er op dat moment weinig aan doen. Het is niet zo dat zij geen verre reizen mogen maken omdat jij stilte in het vliegtuig wil.
Ik kan me best voorstellen dat mensen een huilende baby in het vliegtuig vervelend vinden, maar dat hoef je dan niet aan die ouders te laten merken, want zij kunnen er op dat moment weinig aan doen. Het is niet zo dat zij geen verre reizen mogen maken omdat jij stilte in het vliegtuig wil.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Klinkt heel leuk.
Ach of je nou 3 uur vliegt of heel lang kans op een huilende baby heb je nu eenmaal.
Ach of je nou 3 uur vliegt of heel lang kans op een huilende baby heb je nu eenmaal.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben het eerlijk gezegd ook wel eens met Bacio, uiteraard kan je er niks aan doen als ouder zijnde als op dat moment je kind huilt, maar je zadelt er wel andere mensen mee op.. En dan is een vlucht van 12 uur LANG.. Kan me best voorstellen dat het mensen irriteert, en zeker als je dan ook nog eens hardop zelf opmerkingen terug gaat maken.. Dat maakt het er natuurlijk niet beter op.
Je had bijvoorbeeld ook een vlucht op een ander tijdstip kunnen nemen, zodat je kindje toch makkelijker kon slapen.
Je had bijvoorbeeld ook een vlucht op een ander tijdstip kunnen nemen, zodat je kindje toch makkelijker kon slapen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bekijk het anders, Bacio. Met jouw post insinueer je dat mensen met een kindje maar een bestemming dichtbij huis moeten kiezen omdat ánderen misschien wel eens last van je kindje kunnen krijgen in het vliegtuig.
Natuurlijk ga je voor je lol vliegen en natuurlijk kies je met een kindje eerder een bestemming dichtbij. Maar als je verder weg wilt, lijkt me dat volledig een eigen keuze, die ook helemaal niet slecht hoeft te zijn. En dat blijkt ook wel uit het verhaal van de heenvlucht en het verhaal van de vakantie zelf.
Ja, ik heb alle keren dat ik gevlogen heb ook met huilende kinderen in het vliegtuig gezeten. Irritant ja. Maar eerlijk? Ik vind op lange vluchten vaak die kinderen die je wél wat uit kunt leggen die maar rennen en vliegen en gillen, en de volwassenen achter me die keihard tegen de stoelen zitten te duwen, irritanter. Die baby, dat zij nou eenmaal zo, maar grotere kinderen kun je veelal gewoon wat uitleggen en wat extra vermaak voor meenemen.
En los daarvan vind ik een beetje pit op het forum niet erg, maar zit jouw manier van reageren blijkbaar gewoon in m'n irritatiezone.
Natuurlijk ga je voor je lol vliegen en natuurlijk kies je met een kindje eerder een bestemming dichtbij. Maar als je verder weg wilt, lijkt me dat volledig een eigen keuze, die ook helemaal niet slecht hoeft te zijn. En dat blijkt ook wel uit het verhaal van de heenvlucht en het verhaal van de vakantie zelf.
Ja, ik heb alle keren dat ik gevlogen heb ook met huilende kinderen in het vliegtuig gezeten. Irritant ja. Maar eerlijk? Ik vind op lange vluchten vaak die kinderen die je wél wat uit kunt leggen die maar rennen en vliegen en gillen, en de volwassenen achter me die keihard tegen de stoelen zitten te duwen, irritanter. Die baby, dat zij nou eenmaal zo, maar grotere kinderen kun je veelal gewoon wat uitleggen en wat extra vermaak voor meenemen.
En los daarvan vind ik een beetje pit op het forum niet erg, maar zit jouw manier van reageren blijkbaar gewoon in m'n irritatiezone.
Laatst aangepast door Lennox op zo 10 feb 2013 - 2:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Je kunt ook oordopjes meenemen, of een koptelefoon.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik weet niet hoor, maar afhankelijk van hoe en waar je je reis boekt, doorgaans kun je je vliegtijden niet zelf kiezen, tenzij je je tickets los boekt. Bij een pakketreis heb je het te doen met de tickets die je krijgt.AngelNyn schreef:
Gast- Gast
Dat klinkt als een leuke vakantie! Fijn dat alles zo goed is gegaan.
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Ik ben benieuwd naar de foto's!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Lennox ik bedoelde met mijn post dat het logisch is dat een kindje huilt op een lange vlucht. En dat t logisch is dat mensen zich daaraan storen. Ik snap dan niet dat je je als ouder vervolgens daar aan gaat storen. Ik bedoel: dat weet je toch van tevoren? Ik zou me daar dan niet druk over maken.Lennox schreef:Bekijk het anders, Bacio. Met jouw post insinueer je dat mensen met een kindje maar een bestemming dichtbij huis moeten kiezen omdat ánderen misschien wel eens last van je kindje kunnen krijgen in het vliegtuig.
Bacio- Prater
Ik heb een deja vu van gisteravond
Fijn dat jullie een leuke reis hebben gehad. Jammer van de terugreis. Al denk ik niet dat je dit nu als domper op je reis moet zien. Het is verder toch leuk geweest?
Mijn mening, of ik nu mensen over me heen krijg of niet: ik begrijp dat jullie deze reis wilden, maar ik had zelf gevlogen als mijn kind ouder is. Ik kan volkomen begrijpen dat mensen zich er aan irriteren. Maar op dat moment kun je er weinig aan doen en als ik mede passagier was geweest, had ik mijn mond gehouden. Het verandert de situatie toch niet.
Fijn dat jullie een leuke reis hebben gehad. Jammer van de terugreis. Al denk ik niet dat je dit nu als domper op je reis moet zien. Het is verder toch leuk geweest?
Mijn mening, of ik nu mensen over me heen krijg of niet: ik begrijp dat jullie deze reis wilden, maar ik had zelf gevlogen als mijn kind ouder is. Ik kan volkomen begrijpen dat mensen zich er aan irriteren. Maar op dat moment kun je er weinig aan doen en als ik mede passagier was geweest, had ik mijn mond gehouden. Het verandert de situatie toch niet.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik dacht er net gisteren toevallig aan!
Wat leuk, een reisverslag! Wat hebben jullie nog veel kunnen ondernemen met zo'n kleintje maar zo te horen is hij erg makkelijk. Weer zal wel goed zijn geweest?
Foto's zijn heel welkom .
Wat leuk, een reisverslag! Wat hebben jullie nog veel kunnen ondernemen met zo'n kleintje maar zo te horen is hij erg makkelijk. Weer zal wel goed zijn geweest?
Foto's zijn heel welkom .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Het is inderdaad logisch dat medepassagiers zich daaraan storen. Als ze dit kenbaar maken heb je als ouder ook het recht je daar weer aan te storen. Beiden hebben in mijn ogen dus evenveel recht. Dat zij hier even wil vertellen over haar medepassagiers en hun reactie vind ik haar goed recht. Misschien zullen de desbetreffende personen thuis ook wel zitten te zeuren: "Er zat een stel voor/achter ons met een jankend kind. Zooo irritant!" Ook die medepassagiers weten van tevoren dat er huilende kinderen in een vliegtuig kunnen zitten, die kunnen er ook voor kiezen om zich daar niet zo druk om te maken.Bacio schreef: Lennox ik bedoelde met mijn post dat het logisch is dat een kindje huilt op een lange vlucht. En dat t logisch is dat mensen zich daaraan storen. Ik snap dan niet dat je je als ouder vervolgens daar aan gaat storen. Ik bedoel: dat weet je toch van tevoren? Ik zou me daar dan niet druk over maken.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: