Terug uit Thailand!
+37
koNijntje
Raven
Ezzer
smooch
Floor
Jasmine
Laced
Kikou
Snoes
Printje
Fiwen
Pink!
Jazzlyn
Paper Crown
ellibre
Happydobby
CCC
Flower_L
Sanne
Susan
Exogenesis
Puggle
Marin
Clapperdie
Supertalentje
_Lana_
Parisienne
Twellie
Jezzie
TukTuk
Mamsie
Monnie
Highway
SarahKey
Bacio
Lejow
Caroow
41 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Terug uit Thailand!
Wat leuk dat jullie zo genoten hebben Clapperdie!
Kon hij ook goed tegen de warmte?
Heerlijk zeg!
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's.
Jammer van de terugreis, maarja dat heb je niet in de hand helaas.
Heeft hij nog veel last van het tijdsverschil gehad?
Kon hij ook goed tegen de warmte?
Heerlijk zeg!
Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's.
Jammer van de terugreis, maarja dat heb je niet in de hand helaas.
Heeft hij nog veel last van het tijdsverschil gehad?
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Wat leuk dat je even update! Was het nou veel omschakeling toen jullie eenmaal daar waren? Of vond hij de nieuwe omgeving interessant? En heb je alle 'extra' spullen nog nodig gehad zoals vantevoren bedacht? Knap zeg dat hij zich zo goed gedragen heeft!
Ik zou me ook ergeren aan een huilend kind, of waarschijnlijk niet omdat het toch niet helpt. Ik zou er ook niks van zeggen, ik denk dat je je als ouder al rot genoeg voelt omdat je met een huilend kind zit en je weet dat anderen zich ergeren. Helaas, aan beide kanten, niks aan te doen, kinderen hebben geen aan/uit-knop.
Ik zou me ook ergeren aan een huilend kind, of waarschijnlijk niet omdat het toch niet helpt. Ik zou er ook niks van zeggen, ik denk dat je je als ouder al rot genoeg voelt omdat je met een huilend kind zit en je weet dat anderen zich ergeren. Helaas, aan beide kanten, niks aan te doen, kinderen hebben geen aan/uit-knop.
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Het is niet dat hij maar aan een stuk huilde de tijd dat hij niet sliep.
Hij was ook een tijd lief aan het spelen maar was toen aan het kletsen op zijn manier en dat gaat met een hoog volume. Maar weet je. Het is een dagvlucht. Dat er nou mensen zijn die meteen al willen slapen. Ik kan toch niet van mijn kindje verwachten dat hij dan ook maar meteen moet slapen.
En ja het is vervelend voor iedereen de momenten dat hij lawaai maakt maar kan er op dat moment niets aan doen. Ben vaak genoeg naar de achterkant gelopen van het vliegtuig zodat het weer even stil was. Had veel speeltjes en ook nieuwe speeltjes. Steeds z'n speen aangeboden maar die vloog ook het vliegtuig door.
Verder paste T. Zich goed aan daar. Hij vond de mensen maar wat interessant en liet zich door iedereen oppakken en knuffelen. En omdat T. Niet een van de dunste is was de reactie van de Thai ahhhh pompoei! Wat betekend dik/stevig. En dan even in z'n spekkies knijpen ( zachtjes natuurlijk). Nee het was erg fijn. Ik zou het zo weer doen!
Hij was ook een tijd lief aan het spelen maar was toen aan het kletsen op zijn manier en dat gaat met een hoog volume. Maar weet je. Het is een dagvlucht. Dat er nou mensen zijn die meteen al willen slapen. Ik kan toch niet van mijn kindje verwachten dat hij dan ook maar meteen moet slapen.
En ja het is vervelend voor iedereen de momenten dat hij lawaai maakt maar kan er op dat moment niets aan doen. Ben vaak genoeg naar de achterkant gelopen van het vliegtuig zodat het weer even stil was. Had veel speeltjes en ook nieuwe speeltjes. Steeds z'n speen aangeboden maar die vloog ook het vliegtuig door.
Verder paste T. Zich goed aan daar. Hij vond de mensen maar wat interessant en liet zich door iedereen oppakken en knuffelen. En omdat T. Niet een van de dunste is was de reactie van de Thai ahhhh pompoei! Wat betekend dik/stevig. En dan even in z'n spekkies knijpen ( zachtjes natuurlijk). Nee het was erg fijn. Ik zou het zo weer doen!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ik erger me dus echt nooit aan een huilend kind in vliegtuig hè. Als ik me daar al aan ga ergeren.. Dat kind huilt ook niet uit plezier en de ouders vinden t vast ook geen lolletje. Dat hoort er nou eenmaal bij. Je hebt geen stilte coupé of privé coupé ofzo.
Als er een leuk lachend kind voor of achter me zit en ie beetje zit te spelen, doe ik vaak kiekeboe. Dat vinden kindjes (en ouders) vaak wel leuk.
Maarre super dat het zo'n heerlijke vakantie was clapperdie! Echt stoer dat jullie dat met die kleine gedaan hebben. Vraagje: had hij geen vaccinaties nodig? Hoe zit dat bij kleine kindjes? En qua malaria? Ben benieuwd, gezien ik later ook graag met kinderen wil reizen als het even kan.
En ben ook erg benieuwd naar je foto's!
Als er een leuk lachend kind voor of achter me zit en ie beetje zit te spelen, doe ik vaak kiekeboe. Dat vinden kindjes (en ouders) vaak wel leuk.
Maarre super dat het zo'n heerlijke vakantie was clapperdie! Echt stoer dat jullie dat met die kleine gedaan hebben. Vraagje: had hij geen vaccinaties nodig? Hoe zit dat bij kleine kindjes? En qua malaria? Ben benieuwd, gezien ik later ook graag met kinderen wil reizen als het even kan.
En ben ook erg benieuwd naar je foto's!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Klinkt als een leuke vakantie zeg! Ben ook erg benieuwd naar de foto's
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik heb sowieso weinig last van het huilen van andermans kinderen, ik hoef daar niks mee en kan dus lekker blijven zitten zonder mijn hoofd erover te hoeven breken wat er aan de hand is en hoe ik ze stil krijg. Ik kan de meeste herrie ook redelijk buitensluiten.
Het is natuurlijk wel vervelend voor dat kind, en het is ook vervelend als je eigen kind er wakker van wordt of zoiets dergelijks, maar dan nog kunnen die mensen er weinig aan doen. Daarbij, als mijn kinderen erdoor wakker worden ben ik dus zelf ook met kleine kinderen zo'n lange vlucht aan het maken en kan ik dat die mensen zeker niet aanrekenen.
Het is natuurlijk wel vervelend voor dat kind, en het is ook vervelend als je eigen kind er wakker van wordt of zoiets dergelijks, maar dan nog kunnen die mensen er weinig aan doen. Daarbij, als mijn kinderen erdoor wakker worden ben ik dus zelf ook met kleine kinderen zo'n lange vlucht aan het maken en kan ik dat die mensen zeker niet aanrekenen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is ideaal, Susan. Ik kan dat echt niet, raak echt geïrriteerd, maar zal er nooit wat van zeggen. Ik denk dat het voornamelijk voor de ouders het meest vervelend is. Daarom zou ik zelf een kind niet eerder meenemen in een vliegtuig, vooral bij een lange vlucht, dan dat het een jaar of 4 is. Maar dan dus echt vanuit ouderlijk oogpunt gezien. Ik zou me doodschamen voor m'n eigen kind en ik zou me heel ongemakkelijk voelen. Dat ervaar ik nu ook wanneer ik met een klas ergens naar toe ga en één van de leerlingen zegt iets geks of gedraagt zich anders dan anders.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik weet ook niet meer of ik dat ook zo makkelijk vond voordat ik zelf kinderen had, dan is het denk ik ook wel anders. Ezra kan echt 50 keer achter elkaar hetzelfde muziekfragmentje van 10 seconden draaien, als ik dat niet een beetje zou kunnen uitfilteren dan zou ik gek worden
Susan- Lady Post-a-lot
Wat leuk om lezen hoe jullie het hebben gehad! Ik moest gisteren nog aan je denken. Klinkt als een fantastische reis, hebben jullie nog veel gebruik gemaakt van de drager of toch de buggy?
Ben ook erg benieuwd naar de foto's.
Ben ook erg benieuwd naar de foto's.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk om te lezen clapperdie! Ben benieuwd naar de foto's. Kreeg jullie zoon zeker alle aandacht van de bevolking daar
toen wij met l vorig jaar terugvlogen vanuit san fransisco, begon de man naast ons al meteen te zeuren over feit dat er een peuter naast hem kwam zitten.
Zuchten en in zichzelf klagen...en l gedroeg zich super netjes! Kregen conplimentjes van andere passagiers. Sommige mensen beginnen bij voorbaat al te zeuren wanneer er een klein kind in de buurt is...ergens wel jammer.
toen wij met l vorig jaar terugvlogen vanuit san fransisco, begon de man naast ons al meteen te zeuren over feit dat er een peuter naast hem kwam zitten.
Zuchten en in zichzelf klagen...en l gedroeg zich super netjes! Kregen conplimentjes van andere passagiers. Sommige mensen beginnen bij voorbaat al te zeuren wanneer er een klein kind in de buurt is...ergens wel jammer.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Wat leuk om te lezen! Echt super dat jullie het gewoon aandurfde met T. En ach, wat betreft die zeurende mensen... Je hebt nou eenmaal huilende kinderen, kies je als ouder toch ook niet voor? Goed dat je het lekker hebt laten gaan
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Stoer zeg, fijn dat het leuk was.
Ik heb ook vaker lang gevlogen met baby's en 1 vlucht was er een huilend kind, verder nooit.
Ik heb ook vaker lang gevlogen met baby's en 1 vlucht was er een huilend kind, verder nooit.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ben het ook met Bacio eens. Ja, ik begrijp dat ouders met kleine kinderen ook graag willen vliegen, en ja, ik begrijp dat je er vaak niets aan kunt doen als je kindje blijft huilen. Maar dat neemt niet weg dat ik huilende kinderen in een vliegtuig echt een verschrikking vind. Ik maak regelmatig lange vluchten (intercontinentaal), en als ik dan op een vlucht van 11 uur 5 uur lang een huilende baby voor of naast me heb word ik daar helemaal gek van. Dat gehuil gaat echt door merg en been, heel onprettig als je onderweg moet werken of probeert op bepaalde tijden te slapen om je jetlag te verminderen.AngelNyn schreef:Ik ben het eerlijk gezegd ook wel eens met Bacio, uiteraard kan je er niks aan doen als ouder zijnde als op dat moment je kind huilt, maar je zadelt er wel andere mensen mee op.. En dan is een vlucht van 12 uur LANG.. Kan me best voorstellen dat het mensen irriteert, en zeker als je dan ook nog eens hardop zelf opmerkingen terug gaat maken.. Dat maakt het er natuurlijk niet beter
Ik weet ook zeker dat een groot aantal mensen die een huilende baby geen probleem vinden, zich wel storen aan koptelefoons die erg hard staan of mensen die lange tijd luidruchtig praten. Terecht, overigens, en gelukkig kun je daar makkelijker iets aan doen, maar een huilende baby vind ik voor mezelf zeker niet minder vervelend, eerder vervelender.
Om in te haken op wat Susan zei: ik kan me helaas niet afsluiten voor herrie. Dus als ik het eenmaal hoor blijf ik het horen, hoe zeer ik het ook probeer te negeren of me ergens anders op probeer te focussen/concentreren.
ellibre- Prater
- Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12
Maar je weet toch dat er lawaai kan zijn als je gaat vliegen. Het kan een baby zijn het kunnen ook jongeren zijn die lekker aan een biertje zitten en baldadig worden. Het kunnen ook kinderen zijn die ouder zijn en heel de tijd heen en weer rennen etc.
Nogmaals als mensen lekker zonder lawaai willen vliegen dan moeten ze businessclass boeken. Ik zou mij door onze terug reis zeker niet tegen houden om het nogmaals te doen.
Nogmaals als mensen lekker zonder lawaai willen vliegen dan moeten ze businessclass boeken. Ik zou mij door onze terug reis zeker niet tegen houden om het nogmaals te doen.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Wat clapperdie zegt. En heb ook weleens gevlogen met een vreselijk snurkende man ( niet mn eigen ) naast mij...moet die man ook naar thuisblijven?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Hmm, Clapperdie ik vind t makkelijk van je gezegd: dan boeken ze maar businessclass. Het is jouw kind dat overlast veroorzaakt. Niet express, weet ik maar ik zou juist me opgelaten voelen en heus niet tegen de mensen die er last van hebben iets terug zeggen. Ik zou eerder iets zeggen van: 'ik snap dat 't vervelend is, ik weet niet waarom hij zo doet en ik hoop echt dat hij zo stopt..' Dan krijg je veel meer begrip van mensen.
En tenslotte vind ik 't niet uitmaken waar je heenvliegt want een baby die huilt is naar alle bestemmingen ruk, ik zou niet daarom naar een bestemming dichtbij vliegen ofzo. Julian gaat ook over 5 maanden vliegen, en ik kan me nu al drukmaken.
En tenslotte vind ik 't niet uitmaken waar je heenvliegt want een baby die huilt is naar alle bestemmingen ruk, ik zou niet daarom naar een bestemming dichtbij vliegen ofzo. Julian gaat ook over 5 maanden vliegen, en ik kan me nu al drukmaken.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Maar het is toch zo dat er niet meer opties zijn dan dat? Of die mensen vliegen economy class, met het risico dat ze geluiden horen die ze hinderlijk kunnen vinden, of ze vliegen businessclass. Het is geen optie om te verwachten dat mensen met een baby niet meer vliegen en ook niet dat zij businessclass vliegen, want dan hebben ze de poppen helemaal aan het dansen, lijkt me, dus meer smaken zijn er dan niet.
Susan- Lady Post-a-lot
Komen sommige alleen in dit topic om te discussieren over geluidsoverlast in een vliegtuig? Niet van: Goh clapperdie, wat een leuke vakantie hebben jullie gehad! Oid.
Ik heb businessclass gevlogen maar dat is aan de voorkant van 't vliegtuig. Nu is 't zo dat mensen met kinderen vaak voorin willen zitten ivm gauw uit t vliegtuig zijn bij landing. Het is niet zo dat je dan niets mee krijgt. En businessclass vluchten zijn beperkt én duur. Dus dan zou je omdat er wel eens een gillende baby op de vlucht kan zitten moet je bij voorbaat al een dure stoel reserveren. Ik snap dat mensen dat niet doen maar het betekend niet dat ze hun smoelwerk maar moeten houden omdat ze geen businessclass hebben geboekt. Zo werkt het in 't echte leven gewoon niet.
SarahKey schreef:Komen sommige alleen in dit topic om te discussieren over geluidsoverlast in een vliegtuig? Niet van: Goh clapperdie, wat een leuke vakantie hebben jullie gehad! Oid.
Zo gaat 't toch vaker in topics
Paper Crown schreef:Ik heb businessclass gevlogen maar dat is aan de voorkant van 't vliegtuig. Nu is 't zo dat mensen met kinderen vaak voorin willen zitten ivm gauw uit t vliegtuig zijn bij landing. Het is niet zo dat je dan niets mee krijgt. En businessclass vluchten zijn beperkt én duur. Dus dan zou je omdat er wel eens een gillende baby op de vlucht kan zitten moet je bij voorbaat al een dure stoel reserveren. Ik snap dat mensen dat niet doen maar het betekend niet dat ze hun smoelwerk maar moeten houden omdat ze geen businessclass hebben geboekt. Zo werkt het in 't echte leven gewoon niet.
+1
Daarbij, iedereen zegt dat je er niks aan kunt doen.. Wij kiezen bewust om de eerste jaren niet met onze kinderen te vliegen. Wij pakken de auto en gaan naar Frankrijk, Italie, Spanje. Ieder moet het voor zich weten. Ik zou totaal gestrest zijn omdat ik zeker weet dat mijn kinderen gaan huilen...En ik wil niet dat anderen daar last van hebben en de kinderen zelf ook niet
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ontopic, wat fijn dat de vakantie geslaagd was! en dat je kleine het zo goed deed!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Vast wel, maar ik vind het knullig. Als je zelf zo'n topic opent wil je ook graag leuke reacties. Open dan een nieuw topic en discussieer daar verder.Paper Crown schreef:SarahKey schreef:Komen sommige alleen in dit topic om te discussieren over geluidsoverlast in een vliegtuig? Niet van: Goh clapperdie, wat een leuke vakantie hebben jullie gehad! Oid.
Zo gaat 't toch vaker in topics
Klinkt als een heerlijke vakantie! Super stoer dat jullie dat gedaan hebben.
Over huilende baby, tja kan gebeuren
Over huilende baby, tja kan gebeuren
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
Wat heerlijk zo 3 weken op vakantie! Ik zou het zelf niet zo snel aandurven maar dat is niet vanwege de vliegreis. Meer de warmte, tijdverschil en verschil in eten (J is een moeilijke eter). Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's!
Over de reis. Natuurlijk is het vervelend om een huilend kind in je buurt te hebben maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt er iets van te zeggen (of het moet zijn dat de ouders duidelijk niks proberen om het kind te troosten).
J heeft ook wel eens gehuild tijdens een vlucht en daar kun je soms gewoon echt niks aan doen als ouders en dat is al frustrerend genoeg zonder dat er mensen in je buurt opmerkingen gaan maken.
Ik heb trouwens toen ik zwanger was in een vliegtuig vol kinderen gezeten waarvan er een aantal aan het huilen waren, ik had meer last van dr zeurende oude vent naast me die elke 5 minuten tegen me aan liep de zeiken over dat de kinderen huilde, lachte, een keer wegrende... Komop zeg, mensen kunnen niks meer van elkaar hebben lijkt het wel.
Over de reis. Natuurlijk is het vervelend om een huilend kind in je buurt te hebben maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt er iets van te zeggen (of het moet zijn dat de ouders duidelijk niks proberen om het kind te troosten).
J heeft ook wel eens gehuild tijdens een vlucht en daar kun je soms gewoon echt niks aan doen als ouders en dat is al frustrerend genoeg zonder dat er mensen in je buurt opmerkingen gaan maken.
Ik heb trouwens toen ik zwanger was in een vliegtuig vol kinderen gezeten waarvan er een aantal aan het huilen waren, ik had meer last van dr zeurende oude vent naast me die elke 5 minuten tegen me aan liep de zeiken over dat de kinderen huilde, lachte, een keer wegrende... Komop zeg, mensen kunnen niks meer van elkaar hebben lijkt het wel.
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: