Terug uit Thailand!
+37
koNijntje
Raven
Ezzer
smooch
Floor
Jasmine
Laced
Kikou
Snoes
Printje
Fiwen
Pink!
Jazzlyn
Paper Crown
ellibre
Happydobby
CCC
Flower_L
Sanne
Susan
Exogenesis
Puggle
Marin
Clapperdie
Supertalentje
_Lana_
Parisienne
Twellie
Jezzie
TukTuk
Mamsie
Monnie
Highway
SarahKey
Bacio
Lejow
Caroow
41 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Terug uit Thailand!
Ik snap dat het voor de mensen om ons heen erg vervelend is geweest. Maar op dat moment was er niets wat we er aan konden doen.
De mensen die achter ons zaten die kwamen het vliegtuig binnen en zeiden: oh lekker weer, precies voor onze neus. Dus vanaf dat moment voelde wij ons al een klein beetje lichtelijk bezwaard. En op het moment dat hij begon te jammeren was het steeds zucht steun kreun. Na zij slaap van een ruim een uur en dat hij daarna ook weer wat begon te jengelen begonnen ze weer. Tot dat de man zei op harde toon " Jezus heel de tijd dat gejank!" Toen heb ik ok harde toon gezegd dat zulke opmerkingen het er niet beter op maken.
En laten we onze heen vlucht niet vergeten. Toen heeft onze bikkel helemaal niet gehuild!
De mensen die achter ons zaten die kwamen het vliegtuig binnen en zeiden: oh lekker weer, precies voor onze neus. Dus vanaf dat moment voelde wij ons al een klein beetje lichtelijk bezwaard. En op het moment dat hij begon te jammeren was het steeds zucht steun kreun. Na zij slaap van een ruim een uur en dat hij daarna ook weer wat begon te jengelen begonnen ze weer. Tot dat de man zei op harde toon " Jezus heel de tijd dat gejank!" Toen heb ik ok harde toon gezegd dat zulke opmerkingen het er niet beter op maken.
En laten we onze heen vlucht niet vergeten. Toen heeft onze bikkel helemaal niet gehuild!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Oh lekker.. die kwamen dus al lekker bevooroordeeld het vliegtuig in.
Het is volgens mij maar net hoe groot je het probleem ook zelf maakt.
Je kunt het vliegtuig in komen en denken, ja er zijn kinderen, kinderen die huilen, zo be it.
Maar als je al met die gedachten het vliegtuig in stapt..
En ik had als ik jou was ook een opmerking terug geplaatst hoor! Wie denkt hij wel niet dat hij is.
Het is volgens mij maar net hoe groot je het probleem ook zelf maakt.
Je kunt het vliegtuig in komen en denken, ja er zijn kinderen, kinderen die huilen, zo be it.
Maar als je al met die gedachten het vliegtuig in stapt..
En ik had als ik jou was ook een opmerking terug geplaatst hoor! Wie denkt hij wel niet dat hij is.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het sowieso super stoer dat je zoiets aandurft. Ik snap de mensen in het vliegtuig eerlijk gezegd wel, natuurlijk huilt een baby en dat vind ik ook niet erg maar toen we naar Cyprus vlogen met een krijsend kind erbij had ik toen echt wel zoiets aaaargh ik wil nooit kinderen, ik ga er nooit mee vliegen en als je nu niet ophoudt gooi ik je het vliegtuig uit Ik ga dan zelf ook echt de eerste jaren nog niet vliegen met de kinderen, ik ga dat andere mensen niet aandoen.
Maar ontopic ik blijf het stoer vinden dat je zoiets gedaan hebt en dat het verder allemaal zo fijn geweest is.
Maar ontopic ik blijf het stoer vinden dat je zoiets gedaan hebt en dat het verder allemaal zo fijn geweest is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wat klinkt het als een geslaagde reis! En huilen in het vliegtuig, dat kan je haast niet voorkomen op zo'n lange vlucht denk ik. Jullie doen er natuurlijk ook alles aan om hem stil te houden/te krijgen. Ik snap wel dat mensen er vervelend van worden, maar ik kan me voorstellen dat jullie er ook vervelend van werden, gewoon omdat jullie alles proberen en niets leek te helpen om hem stil te krijgen.
Ik ben overigens ook erg benieuwd naar de foto's. Heeft hij nu overigens zijn normale ritme alweer terug?
Ik ben overigens ook erg benieuwd naar de foto's. Heeft hij nu overigens zijn normale ritme alweer terug?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dit topic doet me denken aan deze foto van 9Gag:"
Vond ik erg grappig en attent! Zoiets zou ik ook wel waarderen als mensen dat doen, dan weet je gewoon dat ze het echt heus wel begrijpen dat anderen er last van kunnen hebben, maar dat er gewoon niet zo veel aan te doen is. En zo is het ook gewoon. Natuurlijk kan je ook er voor kiezen dan níet te gaan vliegen, maar ik vind het wel respect dat jullie dat wel gewoon doen Clapperdie. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die het vervelend vinden, maar van die mensen die bij voorbaat al gaan zeuren, zou ik ook weinig boodschap aan hebben (waarschijnlijk zou ik me wel heel bezwaard voelen, maar dat ligt meer aan mezelf dan).
Vond ik erg grappig en attent! Zoiets zou ik ook wel waarderen als mensen dat doen, dan weet je gewoon dat ze het echt heus wel begrijpen dat anderen er last van kunnen hebben, maar dat er gewoon niet zo veel aan te doen is. En zo is het ook gewoon. Natuurlijk kan je ook er voor kiezen dan níet te gaan vliegen, maar ik vind het wel respect dat jullie dat wel gewoon doen Clapperdie. Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die het vervelend vinden, maar van die mensen die bij voorbaat al gaan zeuren, zou ik ook weinig boodschap aan hebben (waarschijnlijk zou ik me wel heel bezwaard voelen, maar dat ligt meer aan mezelf dan).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
haqhaha Marin, dat is wel erg leuk.
Er is toch ooit ook een topic over geweest, dat vliegen met jonge kinderen verboden moest worden of allemaal in hetzelfde vliegtuig ofzoiets.
Er is toch ooit ook een topic over geweest, dat vliegen met jonge kinderen verboden moest worden of allemaal in hetzelfde vliegtuig ofzoiets.
Printje- Lady Post-a-lot
Haha oh dat weet ik niet meer, maar dat zijn natuurlijk van die non-voorstellen. Alsof zoiets te realiseren is.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Haha oh dat weet ik niet meer, maar dat zijn natuurlijk van die non-voorstellen. Alsof zoiets te realiseren is.
Ik vind dat ook niet hoor maar misschien speciale vluchten in het hoogseizoen..
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Marin schreef:Haha oh dat weet ik niet meer, maar dat zijn natuurlijk van die non-voorstellen. Alsof zoiets te realiseren is.
Dat valt dan alleen te realiseren naar bestemmingen waarbij veel kinderen heen gaan, zoals bijvoorbeeld Turkije of Spanje ofzo. Maar dan nog is dat een beetje een raar idee vind ik. Waar trek je de grens? Als 50% van de passagiers uit kinderen bestaan ofzo? En vanaf welke leeftijd 'mogen' ze dan met gewone vluchten mee? Bovendien zijn dat meestal vrij korte vluchten, dat valt nog wel te overzien. Kinderen op hele lange vluchten zal niet héél vaak voorkomen.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik denk dat dat niet realiseerbaar is omdat het vliegtuigmaatschappijen alleen maar veel administratief gedoe en dus geld kost en dat de kans groter is dat vluchten niet vol zitten.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Lijkt mij ook, Susan.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Printje schreef:Marin schreef:Haha oh dat weet ik niet meer, maar dat zijn natuurlijk van die non-voorstellen. Alsof zoiets te realiseren is.
Dat valt dan alleen te realiseren naar bestemmingen waarbij veel kinderen heen gaan, zoals bijvoorbeeld Turkije of Spanje ofzo. Maar dan nog is dat een beetje een raar idee vind ik. Waar trek je de grens? Als 50% van de passagiers uit kinderen bestaan ofzo? En vanaf welke leeftijd 'mogen' ze dan met gewone vluchten mee? Bovendien zijn dat meestal vrij korte vluchten, dat valt nog wel te overzien. Kinderen op hele lange vluchten zal niet héél vaak voorkomen.
Dat is ook zo maar daar ging het toen over in het topic. Ik weet niet meer precies hoe of wat alleen dat er dus een discussie was over of dit wel/niet een idee was. Maar het is idd natuurlijk niet te realiseren.
Printje- Lady Post-a-lot
Wat leuk dat jullie vakantie zo leuk was! Ben benieuwd naar de foto's!
Hoop dat je nu niet een negatiever beeld hebt door de terugvlucht. Ik stoor me zelf ook nooit zo aan babies aan boord, tenzij het echt 's nachts is en ik wil slapen, maar dan doe ik mijn Ipod wel op en heb ik nergens last meer van. Ik zag laatst op 9gag wel iets leuks:
haha!
Hoop dat je nu niet een negatiever beeld hebt door de terugvlucht. Ik stoor me zelf ook nooit zo aan babies aan boord, tenzij het echt 's nachts is en ik wil slapen, maar dan doe ik mijn Ipod wel op en heb ik nergens last meer van. Ik zag laatst op 9gag wel iets leuks:
haha!
Gast- Gast
Haha Harrie, zie vorige pagina ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha Harrie
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Susan schreef:Maar het is toch zo dat er niet meer opties zijn dan dat? Of die mensen vliegen economy class, met het risico dat ze geluiden horen die ze hinderlijk kunnen vinden, of ze vliegen businessclass. Het is geen optie om te verwachten dat mensen met een baby niet meer vliegen en ook niet dat zij businessclass vliegen, want dan hebben ze de poppen helemaal aan het dansen, lijkt me, dus meer smaken zijn er dan niet.
AirAsia heeft wel een extra optie! Bij deze maatschappij heb je een Quiet Zone voor passagiers vanaf 12 jaar. Het gaat dan om de eerste zeven rijen van economy class.
Misschien een idee voor andere maatschappijen
Kikou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 78
Punten : 80
Registratiedatum : 20-10-12
Weg
Laatst aangepast door Clapperdie op do 11 apr 2013 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
C, leuke foto's! Hahaha die foto met T dat hij zo aan het spetteren is
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Dat ziet er echt heerlijk uit zeg! Wat bijzonder met die olifant!
Marin- Lady Post-a-lot
Leuke foto's
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Leuke foto's Clapperdie! Fijn dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Leuke foto's. Ik vind die foto met die oude man oo mooi, waarin jullie mannetje in de draagdoek zit.
Printje- Lady Post-a-lot
Mooie foto's!
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Wat een leuke foto's. Volgens mij hebben jullie echt genoten.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: