Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou jouw kind...

+13
Thunder
Parisienne
Lenthe
Susan
Linda
Tania
NoName88
Ella
Limburg85
Mama Titty
Lejow
Filoria
Printje
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  Printje vr 8 feb 2013 - 10:28

Ik bedoel ,et muts idd dat ik het niet nodig vind en dat ik er niet zomaar in mee zou gaan.
Het gaat me dan inderdaad in om die poespas eromheen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  Filoria vr 8 feb 2013 - 10:29

Rataplan schreef:
Susan schreef:Het is mijn lust en mijn leven.
Hahaha, ik wist het! lol!
Very Happy Toegeven is de eerste stap!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  Tania vr 8 feb 2013 - 10:38

Susan schreef:
Lenthe schreef:Ik vind dat kinderen er worden verpest. Misschien niet per se door de jury, maar wel door alle aandacht. Ze zijn zóóó goed, fantástisch, zien er zo leuk uit, etc. Complimenteren is leuk, maar die kinderen worden gewoon gek gemaakt en geloven er daarna zelf in.
En als het programma is afgelopen vallen ze in een zwart gat.

Ook dat die kinderen volwassenen helemaal nadoen, aanstellerig op het podium staan en liefdesliedjes van volwassenen zingen (lekker geloofwaardig) vind ik heel irritant om naar te kijken. Ik zou mijn kinderen (niet dat ik die heb) dus zeker niet aan dat soort programma's meedoen.

Daar heb je ook wel weer een punt, vooral dat tweede, ik hou er ook niet van als kinderen doen alsof ze volwassenen zijn. Als ze goed kunnen zingen zou ik het leuker vinden als ze bijvoorbeeld zouden meedoen met Kinderen voor Kinderen of zo.

Maar toen ik 13 was toen luisterde ik echt geen kinderen voor kinderen liedjes meer (nou ja eigenlijk wel maar alleen die ene van die jongen waar ik verliefd op was Laughing ). Ik zou het ook niet goed vinden als mijn kind echt sexy stond te doen ofzo maar gewoon een volwassen liedje zingen zou ik niet erg vinden. Die liedjes luisterde ik ook op die leeftijd.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  Limburg85 vr 8 feb 2013 - 10:39

NoName88 schreef:
Limburg85 schreef:De moeder van mijn mans oudste wou dit hebben vastgelegd in de overeenkomst.

Ik zou ze er alleen aan laten deelnemen als ze echt kunnen zingen en het heel graag willen.

Dat het wel of niet mocht?

Voor mij denk ik hetzelfde als wat jij zegt voor jouw kinderen. Al is het echt goed kunnen natuurlijk best een lastig begrip. Ik heb er totaal geen verstand van. Vind soms met zulke programma's dat mensen het best goed doen, maar dan worden ze helemaal afgezeken door de jury!
En daar zou ik dus bang voor zijn; dat ze mijn kind daar even lekker af gaan zeiken Sad

Ik zou niet echt staan te springen als ze eraan mee willen doen....

Dat zei met hem daar aan mag deelnemen aan talentenjachten, ze heeft het al een paar keer willen doen terwijl hij daar helemaal het type niet voor is, zijn moeder wilt wel graag die aandacht.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  Susan vr 8 feb 2013 - 10:40

Nee, dat is waar, maar soms zijn ze nog wel jonger, volgens mij doen er ook kinderen mee die nog op de basisschool zitten, of niet?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  Tania vr 8 feb 2013 - 10:43

De jongste die door waren, waren volgens mij 11 ofzo?
Dat is misschien wel wat jong, ik zou het denk ik goed vinden vanaf de middelbare school.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  ProudMom vr 8 feb 2013 - 10:49

Ik ben er nog niet helemaal over uit, of hij dat zou mogen van mij.
Ja, ik denk er nu al over na, omdat mijn (gisteren pas 4 jaar geworden) zoon laatst aan me vroeg of hij later alsjeblieeeeeft mee mag doen aan The Voice Kids, of het Junior Songfestival (daar kwam vlak daarvoor een voorstukje van op tv).
Nu is hij wel echt muzikaal (heeft zichzelf al leren gitaar spelen, ja echt serieus! :O , kan aardig drummen) en hij kan - vind ik - mooi zingen. Hij is een ontzettende fan van Justin Bieber, One Direction en Michael Jackson. Laughing Vooral de bekende nummers van One Direction en Justin Bieber zingt hij (perfect) na, met precies dezelfde dansjes erbij, geweldig!
Hij heeft er echt plezier in, zingt en danst de hele dag door. Zodra hij 's ochtends wakker wordt, gaat hij achter z'n drumstel zitten, daarna komt z'n gitaar erbij, trommel en als afsluiter een rondje om de tafel lopen (samen met mama nerd ) met zijn trompet, haha!
Dus het is dat ik weet dat hij het (nu) echt heel graag zou willen, en ik weet ook dat hij het kan, maar toch weet ik het nog niet zo zeker.. Ik denk dat ik het pas goed zou vinden vanaf een jaar of 15/16.
ProudMom
ProudMom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  -Ieniemienie- vr 8 feb 2013 - 20:47

Nee ik denk het niet.
Ik zou ze willen beschermen tegen alles er om heen.
Als je ziet hoeveel spanning er in die kindjes zit. Dat ik zeker bij de kleinere, niet het idee heb dat ze het nou echt heel leuk vinden.
En stel ik vind dat ze goed kunnen zingen, dan nog kan het zijn dat ze niet allemaal omdraaien en dan krijgen ze weer een tegenslag. Ik denk dat dat niet goed is voor hun zelfvertrouwen.
Dus voor nu zeg ik nee.

Geen idee hoe ik er over 10jr over denk hoor.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 21:00

Ik denk dat het er vooral van afhangt hoe ik denk dat mijn kind de teleurstelling kan incasseren als het afvalt. Als ik van tevoren al kan zeggen dat het dagenlang van slag zal zijn dan is het een nee. Maar zelfs als dat niet zo denk ik dat ik er nog even goed over na moet denken, er is zoveel wat er dan op zo'n kind afkomt. De continue herkenning op straat is ook voor hooguit een maand leuk voor het kind, maar daarna houdt het ook wel ergens op.
Zoals nu bij de Kruidvat met die Voices, ik weet nou nog niet of ik helemaal trots zou zijn of dat ik het juist wel erg ver vind gaan als mijn kind op een flippo afgebeeld staat en daar ook weer een een rage van is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  NoName88 vr 8 feb 2013 - 22:48

[quote Dat zei met hem daar aan mag deelnemen aan talentenjachten, ze heeft het al een paar keer willen doen terwijl hij daar helemaal het type niet voor is, zijn moeder wilt wel graag die aandacht.[/quote]

Dat vind ik dus heel sneu, en ik denk dat het heel vaak op die manier gebeurd. Papa en mama vinden het veel interessanter dan het kind zelf.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou jouw kind... - Pagina 2 Empty Re: Zou jouw kind...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum