Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

+22
Jezzie
Slakje
meisjesmama
PiP
Tania
teletascha
Papillio
Lejow
iloverose
smooch
tweeling
Paper Crown
Snoes
Sophiee
Happydobby
Charles
M@niek
Fiwen
Wennes
Flower_L
Limburg85
LDJ
26 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  PiP vr 8 feb 2013 - 9:32

Thuis in de magnetron met water uit de kraan.
Als we ergens heen gaan neem ik alleen een flesje en poeder mee.
Gaan we echt op pad, dan neem ik een thermoskan en een flesje koud water mee.
Als er ergens geen magnetron is en we hebben geen water bij ons, dan pak ik warm water uit de kraan.

Bij de oudste deden we afgekoeld koud water, nu dus uit de kraan.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  meisjesmama vr 8 feb 2013 - 9:36

Beetje water uit de quooker en dan koud water er bij.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Slakje vr 8 feb 2013 - 9:38

Magnetron. En als we weggingen kreeg ze het koud.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Jezzie vr 8 feb 2013 - 9:48

PiP schreef:Thuis in de magnetron met water uit de kraan.
Als we ergens heen gaan neem ik alleen een flesje en poeder mee.
Gaan we echt op pad, dan neem ik een thermoskan en een flesje koud water mee.
Als er ergens geen magnetron is en we hebben geen water bij ons, dan pak ik warm water uit de kraan.
+1.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Puggle vr 8 feb 2013 - 10:04

L. Drinkt al vanaf de geboorte bar le duc. Ze heeft eigelijk nooit krampen gehad. Kan toeval zijn maar voor ons gevoel komt het door dat ze dat water drinkt. In het ziekenhuis hadden ze gezegd dat als een baby veel krampen heeft ze dat adviseren.
Wij zijn er gewoon gelijk zelf mee begonnen en dit bevalt erg goed.

Verwarmen het in de magnetron, op gevoel ik voel wel altijd even met mijn vinger. Als we weg gaan is er eigelijk altijd wel een magnetron, keer als die er niet is dan nemen we de thermosfles mee.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  CCC vr 8 feb 2013 - 10:17

Wij verwarmen het liefst niets via de magnetron voor n. Ik neem altijd gekookt water mee in een thermoskan.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Puggle vr 8 feb 2013 - 11:18

chococupcake schreef:Wij verwarmen het liefst niets via de magnetron voor n. Ik neem altijd gekookt water mee in een thermoskan.

Waarom is dat ccc?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  CCC vr 8 feb 2013 - 11:37

Puggle schreef:
chococupcake schreef:Wij verwarmen het liefst niets via de magnetron voor n. Ik neem altijd gekookt water mee in een thermoskan.

Waarom is dat ccc?
Omdat magnetron bepaalde stralingen heeft om het te verwarmen en dit ook.voedingsstoffen aantast. Ook al gooien we het poeder er later in voelt het niet goed voor ons.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  M-G vr 8 feb 2013 - 11:40

Wennes schreef:
Snoes schreef:
Wennes schreef:Wij kookten altijd water ivm krampen en lieten dit koud worden. Als we fles gingen maken warmden we het water op in de magnetron en dan poeder erbij.

Als we weg gingen namen we water mee , of warm of we warmden het ergens op.
Helpt water koken tegen krampjes?

Ze zeggen dat het met water uit nederland niets uit moet maken, maar wij merkten wel degelijk verschil. Maar ons ventje heeft gewoon een heel gevoelig maag-darm stelsel.

Wij doen het op precies dezelfde manier. De kraamzorg gebruikte warm water maar onze zoon kreeg last van krampjes. Toen zijn we overgegaan op gekookt water en sindsdien heeft hij ook geen krampjes meer.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Puggle vr 8 feb 2013 - 11:42

chococupcake schreef:
Puggle schreef:
chococupcake schreef:Wij verwarmen het liefst niets via de magnetron voor n. Ik neem altijd gekookt water mee in een thermoskan.

Waarom is dat ccc?
Omdat magnetron bepaalde stralingen heeft om het te verwarmen en dit ook.voedingsstoffen aantast. Ook al gooien we het poeder er later in voelt het niet goed voor ons.
Oh echt! Weer wat geleerd smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 12:10

Bij Lise was het nog gekookt water af laten koelen, bij Mas was het koud water in de magnetron opwarmen en bij Amé was het gewoon al warm water uit de kraan pakken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  SarahKey vr 8 feb 2013 - 19:15

chococupcake schreef:
Puggle schreef:
chococupcake schreef:Wij verwarmen het liefst niets via de magnetron voor n. Ik neem altijd gekookt water mee in een thermoskan.

Waarom is dat ccc?
Omdat magnetron bepaalde stralingen heeft om het te verwarmen en dit ook.voedingsstoffen aantast. Ook al gooien we het poeder er later in voelt het niet goed voor ons.
Daarom verwarmen wij ook zelden iets via de magnetron. Alleen als we ergens op visite waren en ons water was teveel afgekoeld. Maar dan zat het me nog niet lekker.
Thuis gebruiken we een flessenverwarmer.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  CCC vr 8 feb 2013 - 23:22

SarahKey schreef:
chococupcake schreef:
Puggle schreef:
chococupcake schreef:Wij verwarmen het liefst niets via de magnetron voor n. Ik neem altijd gekookt water mee in een thermoskan.

Waarom is dat ccc?
Omdat magnetron bepaalde stralingen heeft om het te verwarmen en dit ook.voedingsstoffen aantast. Ook al gooien we het poeder er later in voelt het niet goed voor ons.
Daarom verwarmen wij ook zelden iets via de magnetron. Alleen als we ergens op visite waren en ons water was teveel afgekoeld. Maar dan zat het me nog niet lekker.
Thuis gebruiken we een flessenverwarmer.

Wij nemen gewoon de flessenwarmer mee dan... Zo doe ik ook de groenten van n. Opwarmen trouwens...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Lejow vr 8 feb 2013 - 23:40

Hier gaat het gewoon in de magnetron, haar eten ook:
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=5569
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? - Pagina 2 Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum