Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

+22
Jezzie
Slakje
meisjesmama
PiP
Tania
teletascha
Papillio
Lejow
iloverose
smooch
tweeling
Paper Crown
Snoes
Sophiee
Happydobby
Charles
M@niek
Fiwen
Wennes
Flower_L
Limburg85
LDJ
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  LDJ vr 8 feb 2013 - 4:24

Hoe warm jij het flesje op voor flesvoeding?
En hoe doe jij dat als je een dag weggaat en dan flesvoeding wilt geven?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Limburg85 vr 8 feb 2013 - 4:25

Magnetron.

Als ik ergens heen ga en ik weet dat er een magnetron is gebruik ik die en anders neem ik een thermoskan met heet water mee.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Flower_L vr 8 feb 2013 - 4:26

Ik vul flesje met water uit een fles, verwarm het in de magnetron. Gooi er schepjes voeding bij, schud en klaar.
Als we weggaan neem ik de thermosfles mee. Hier doe ik aan de ene kant afgekookt water in, en aan de andere kant koud water uit een fles. En poeder in de poedertoren.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Wennes vr 8 feb 2013 - 4:27

Wij kookten altijd water ivm krampen en lieten dit koud worden. Als we fles gingen maken warmden we het water op in de magnetron en dan poeder erbij.

Als we weg gingen namen we water mee , of warm of we warmden het ergens op.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Fiwen vr 8 feb 2013 - 4:28

Ik gebruik gewoon warm water uit de kraan. Toen ze nog overdag flessen dronk dan nam ik een thermosfles met kokend water mee en een flesje koud water en dan mengde ik dat in de fles tot ik de juiste temperatuur had.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 4:30

Limburg85 schreef:Magnetron.

Als ik ergens heen ga en ik weet dat er een magnetron is gebruik ik die en anders neem ik een thermoskan met heet water mee.
+1, hier precies hetzelfde

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  M@niek vr 8 feb 2013 - 4:33

Eerste deed ik het in de magnetron en later pakte ik gewoon warm water uit de kraan.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  LDJ vr 8 feb 2013 - 4:33

Hoe lang in de magnetron?
En op hoeveel watt?
Want hoe weet je dat het niet te warm of koud is? Op gevoel?
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Fiwen vr 8 feb 2013 - 4:36

LDJ schreef:Hoe lang in de magnetron?
En op hoeveel watt?
Want hoe weet je dat het niet te warm of koud is? Op gevoel?

Dat verschilt per magnetron, per hoeveelheid water en hoe koud het water is als je het in het flesje doet.
Gewoon een x aantal seconden in de magnetron en dan op gevoel. Op een gegeven moment weet je wel hoe lang je het erin moet doen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Charles vr 8 feb 2013 - 4:36

Gewoon warm water uit de kraan. En als we weggaan een poedertoren en thermoskan kokend water.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Limburg85 vr 8 feb 2013 - 4:36

Hoelang hangt af van de hoeveelheid water en hoeveel watt magnetron en hoe oud, niet bij elke magnetron met dezelfde hoeveelheid watt is het evenlang.

R krijgt nu 4x150 en 150 gaat 50 seconde op 750 en 1x180 en 180 gaat 55 seconde op 750 watt. En je voelt of het niet te warm of te koud is.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  M@niek vr 8 feb 2013 - 4:37

Als ik nu melk warm maak dan gaat dat op 1000 watt ongeveer 30'sec. Ik stopmmn vinger er ff in om te kijken of het niet te warm is.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Happydobby vr 8 feb 2013 - 4:38

M@niek schreef:Als ik nu melk warm maak dan gaat dat op 1000 watt ongeveer 30'sec. Ik stopmmn vinger er ff in om te kijken of het niet te warm is.

+1

Ik gaf lang bv dus ik had dat probleem van onderweg niet vaak.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Sophiee vr 8 feb 2013 - 4:39

Fiwen schreef:Ik gebruik gewoon warm water uit de kraan. Toen ze nog overdag flessen dronk dan nam ik een thermosfles met kokend water mee en een flesje koud water en dan mengde ik dat in de fles tot ik de juiste temperatuur had.

+1
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Snoes vr 8 feb 2013 - 4:40

Ook in de magnetron, wij nemen flessenwater.
In de auto staat bij ons een flessenverwarmer die we op de sigarettenaansteker kunnen aansluiten.

Alles gaat gewoon op gevoel overigens. Soms moet ik het flesje er 30 sec inzetten, mar een andere keer is het bij 40 sec pas op temperatuur. Je voelt het gewoon, ik testte het in het begin altijd op mijn pols, maar nu voel ik het gewoon aan het flesje.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Snoes vr 8 feb 2013 - 4:41

Wennes schreef:Wij kookten altijd water ivm krampen en lieten dit koud worden. Als we fles gingen maken warmden we het water op in de magnetron en dan poeder erbij.

Als we weg gingen namen we water mee , of warm of we warmden het ergens op.
Helpt water koken tegen krampjes?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Paper Crown vr 8 feb 2013 - 5:12

Snoes schreef:
Wennes schreef:Wij kookten altijd water ivm krampen en lieten dit koud worden. Als we fles gingen maken warmden we het water op in de magnetron en dan poeder erbij.

Als we weg gingen namen we water mee , of warm of we warmden het ergens op.
Helpt water koken tegen krampjes?
Julian krijgt altijd Barleduc of gekookt en afgekoeld water.
Als we weggaan gaat de poedertoren mee en thermosfles met gekookt water mee, zo uit de quooker + 75cl fles spa blauw.
Flesjes als we thuis zijn gaat in de magnetron.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  tweeling vr 8 feb 2013 - 5:35

Wennes schreef:Wij kookten altijd water ivm krampen en lieten dit koud worden. Als we fles gingen maken warmden we het water op in de magnetron en dan poeder erbij.

Als we weg gingen namen we water mee , of warm of we warmden het ergens op.

Zo doen wij het ook
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  smooch vr 8 feb 2013 - 6:00

Ik de ochtend kook ik 1l water en gebruik dit voor de hele dag. Als ik een voeding maak warm ik het op in de flessenwarmer. En bij familie/vrienden in de magnetron.
Als ik de deur uit ga neem ik gekookt water mee in de thermoskan en als ik lang weg ga neem ik ook nog een klein flesje Spa blauw mee of ik koop dat onderweg.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Wennes vr 8 feb 2013 - 6:33

Snoes schreef:
Wennes schreef:Wij kookten altijd water ivm krampen en lieten dit koud worden. Als we fles gingen maken warmden we het water op in de magnetron en dan poeder erbij.

Als we weg gingen namen we water mee , of warm of we warmden het ergens op.
Helpt water koken tegen krampjes?

Ze zeggen dat het met water uit nederland niets uit moet maken, maar wij merkten wel degelijk verschil. Maar ons ventje heeft gewoon een heel gevoelig maag-darm stelsel.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  iloverose vr 8 feb 2013 - 8:19

Als weg gaan namen we altijd termokan mee .maar thuis deed ik koud water uit de kraan en gekookt water uit de waterkoker .
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Lejow vr 8 feb 2013 - 8:21

Eerst kookten we 's morgens water en dan in de magnetron, nu gewoon warm water uit de kraan.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Papillio vr 8 feb 2013 - 8:22

Thuis doe ik 110 ml koud water uit de kraan plus 70 ml kokend water uit de magnetron.

Als we weggaan en er is geen magnetron in de buurt, dan neem ik een thermosfles kokend water mee en een flesje Spa blauw.

Het poeder heb ik in zo'n voedingsbakje, van Difrax.
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  teletascha vr 8 feb 2013 - 8:50

Voor de oudste: water in de magnetron.
Maar in het begin dus altijd afgekookt water laten afkoelen.
De jongste krijgt borstvoeding, dus niet van toepassing.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Tania vr 8 feb 2013 - 8:53

Ik warm koud water op tot 40 graden in de waterkoker, dan het poeder erbij en roeren. Als we weggaan neem ik een thermosfles kokend water en een flesje koud water mee om te mengen met een poedertorentje en een vork om te roeren.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding? Empty Re: Hoe flesje opwarmen bij flesvoeding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum