Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? Empty Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 21:35

Ik heb een beetje een probleempje waar ik niet uit kom. Wij moeten zo met Z naar het ziekenhuis voor een hartecho. Ze hadden gevraagd om een fles mee te nemen zodat hij stil is tijdens de echo maar hij huilt nu al 10 minuten omdat hij honger heeft. We hebben de afspraak pas om 11:30. (normaal gesproken moet hij de fles pas om 11:30 hebben maar nu is ie opeens een uur te vroeg) Kan ik hem dan nu de fles geven en om 11:30 weer? Of zou ik hem dan wat water kunnen geven?

Misschien een stomme vraag maar kom dr ff niet uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? Empty Re: Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

Bericht  Sanne ma 7 mei 2012 - 21:41

En als je hem nu een halve fles geeft, zodat hij niet meer huilt van de honger? En dan geef je in het ziekenhuis de rest? Ik weet niet of dat werkt, hoor. Heb geen ervaring met flesvoeding, maar probeer toch even mee te denken.

Sterkte trouwens straks, dit moet wel heel spannend en onzeker voor jullie zijn.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? Empty Re: Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

Bericht  Lejow ma 7 mei 2012 - 21:46

Ik zou hem inderdaad nu een klein beetje geven en straks de rest!

Sterkte hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? Empty Re: Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

Bericht  SparklingEyes ma 7 mei 2012 - 21:47

Sanne schreef:En als je hem nu een halve fles geeft, zodat hij niet meer huilt van de honger? En dan geef je in het ziekenhuis de rest? Ik weet niet of dat werkt, hoor. Heb geen ervaring met flesvoeding, maar probeer toch even mee te denken.

Sterkte trouwens straks, dit moet wel heel spannend en onzeker voor jullie zijn.

+1
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? Empty Re: Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 21:48

Ik zou ook een kleine fles geven nu en dan de rest straks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? Empty Re: Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 22:52

Sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? Empty Re: Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

Bericht  Sanne ma 7 mei 2012 - 23:34

En, hoe is het gegaan in het ziekenhuis? Ik hoop dat jullie goed nieuws hebben gekregen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? Empty Re: Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 0:37

Pfieww.. Ik heb het kunnen rekken tot aan de echo en toen heeft hij lekker rustig gedronken. Al was hij nog best wel een beetje te wild maar goed.Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? 253468018

Op zich zijn er geen grote problemen gevonden maar het bloed stroomt wat te snel door de longslagader. Er is een klepje dat er wat afwijkend uit ziet. Ze heeft heel veel beelden gemaakt en dat gaat ze morgen overleggen met de arts in Groningen die Nas.im toen heeft behandeld. Ze wil ook de beelden van Na.sim nog bekijken om het te vergelijken. Waarschijnlijk moeten we nog een keer naar Groningen en gaan ze het dan om de 3 maanden bekijken maar gelukkig niks levensbedreigends op het moment. Wat een opluchting..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? Empty Re: Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

Bericht  Lejow di 8 mei 2012 - 0:39

Wat fijn dat er verder niets 'aan de hand' is meis!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen? Empty Re: Hoeveel tijd minimaal tussen 2 flessen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum