Daar kan ik mij zo kwaad om maken!
+5
Olijfje
Cheesegirl
Roze Roos
SuperGrover
Pannetoet
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Daar kan ik mij zo kwaad om maken!
Je kent de situatie toch niet inderdaad? Mijn oom en tante hebben ook wel eens een hond weggegeven die gewoon veel te wild en te druk was om in de stad te wonen, de hond is naar een vriend gegaan die ergens in the middle of nowhere woont waar hij alle ruimte van de wereld heeft. Inmiddels hebben ze twee kleinere honden die wel prima op hun plek zijn. Als je eenmaal een hond hebt weggedaan is het toch niet zo dat je dus nooit meer een hond mag?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Mama_van2 schreef:Juist ja. Zou het niet gewoon kunnen dat ze een hond hadden en dat vrienden van hun deze hond zo leuk vonden dat ze in overleg de hond hebben 'weggegeven' aan hun vrienden en daarna zelf een andere honh hebben gekocht die beter bij hun past ? De hond is er toch niet slechter van geworden, wel ?
Mee eens.
Edit: ik vind die mail erg overdreven. Waar bemoei je je mee? Als je nou zeker zou weten dat het beest slecht behandeld was of zoiets, dan had je er misschien een keer wat over kunnen zeggen. Sowieso moet je dit soort dingen niet per mail doen, dat kan heel verkeerd overkomen.
Gast- Gast
Compleet zinloos om te reageren tenzij je dezelfde mening hebt aangedaan of graag voor rotte vis wordt uitgemaakt.
Iedereen heeft zijn eigen mening maar als die niet strookt met die van Lucky/CBL dan mag je niet oordelen omdat je de situatie niet kent/de mensen niet kent/niet van beesten houdt/toch alleen maar dwars bent/op ruzie uit bent/en duizend andere redenen waarom jouw mening zeer zeker niet de juiste is.
Iedereen heeft zijn eigen mening maar als die niet strookt met die van Lucky/CBL dan mag je niet oordelen omdat je de situatie niet kent/de mensen niet kent/niet van beesten houdt/toch alleen maar dwars bent/op ruzie uit bent/en duizend andere redenen waarom jouw mening zeer zeker niet de juiste is.
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Anousch schreef:Storm schreef:Jeetje, ik schrik een beetje van je harde taalgebruik en je instelling. Echt meid, hou het lekker bij jezelf allemaal, en maak je a.u.b niet zo druk om wat andere mensen doen of niet.
+1
+2
Ik begrijp je passie en hoe je over de situatie denkt CL en dat siert je wel. Alleen soms denk ik dat je je allerlei situaties té hard aantrekt. Pas je op dat het je niet te veel wordt? "Nou dan ben ik toch dood en dan heb ik die ellende niet meer", vind ik echt heel ver gaan.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:Mama_van2 schreef:Juist ja. Zou het niet gewoon kunnen dat ze een hond hadden en dat vrienden van hun deze hond zo leuk vonden dat ze in overleg de hond hebben 'weggegeven' aan hun vrienden en daarna zelf een andere honh hebben gekocht die beter bij hun past ? De hond is er toch niet slechter van geworden, wel ?
Het mij de manier waarop en dat ze er eigenlijk geen tijd voor hadden. Kom nou zeg het is geen product of wisselbeker ofzo!
Nou wie weet hebben ze daarom die hond genomen Pass the dog around, ken je dat niet dan?
Gast- Gast
CL, als jij zo over dood zijn denkt als dat je in dit topic aangeeft, dan denk ik dat je er toch eens over na moet denken om eens met een professioneel persoon te gaan praten. Want zulke gedachten zijn niet gezond.
Gast- Gast
Het lijkt mij nog altijd beter dat ze die hond weggeven in plaats dat ze hem gaan verwaarlozen omdat hij niet bij hen past. Ik vind het slim van die familie.
En dat ze dan weer een andere hond nemen, tja, dat is hun eigen beslissing.
En dat ze dan weer een andere hond nemen, tja, dat is hun eigen beslissing.
Gast- Gast
Toevallig ken ik ook mensen die dit doen.. Schaffen een hond aan en 2 mnd later is de hond weg en een week later is er een andere hond.. Zo gaat het er constant.. Ik maak me er niet druk om, denk wel van goh, andere is weg en hup een andere hond is welkom, maar het is hun leven!! Zij bepalen wat ze doen, niet ik..
Als jij je leven wat beter in zou zien, zonder je overal mee te bemoeien en druk om te maken is het leven een stuk makkelijker
Als jij je leven wat beter in zou zien, zonder je overal mee te bemoeien en druk om te maken is het leven een stuk makkelijker
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Daar kan ik mij zo kwaad over maken!
» Zoo kwaad nu
» Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby??
» Edit: voet verkleurd, help! Zou dat kwaad kunnen?
» Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?
» Zoo kwaad nu
» Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby??
» Edit: voet verkleurd, help! Zou dat kwaad kunnen?
» Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: