Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby??

Ga naar beneden

Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby?? Empty Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby??

Bericht  MamaCa zo 16 jan 2011 - 11:18

Ik heb dubbeldrank gedronken die over datum was en schimmel opzat!! khad het pas door toen mn glas leeg was... vreselijk vind ik het, dacht dat ik hem pas los gemaakt had, was dat n ander pak!!! zou het kwaad kunnen voor de baby??
Voelde me zo naar, vind het zooo goor! heb spontaan moeten kotsen toen mn vriendin weg was want kzag het in de gootsteen liggen en werd helemaal naar.
Zou het kwaad kunnen voor de baby?

lig er nog van te rillen.. ieeehhhhhh
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby?? Empty Re: Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 11:20

Nee, ik denk niet dat het kwaad kan. Je hebt al overgegeven dus het meeste zal er uit zijn.

Gast
Gast

Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby?? Empty Re: Heb ik weer! Kan dit kwaad voor de baby??

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 12:40

Kan geen kwaad, ik heb per ongeluk ook iets bedorvens gegeten toen ik zwanger was en de verloskundige verzekerde me dat het op geen enkele manier schadelijk kon zijn voor het kind.

Gast
Gast

Bericht  MamaCa zo 16 jan 2011 - 23:07

Pfff gelukkig dankjewel!! ben vannacht wel heel beroerd geweest, maar denk dat het meer de gedachte eraan terug was.
Thnx!
MamaCa
MamaCa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: