Zoo kwaad nu
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zoo kwaad nu
Ik werk sinds 3 maanden bij een schoonmaakbedrijf op een vakantiepark.
En ik zou vandaag dus ook moeten werken, nou vanmorgen fijn opgestaan, met de kinderen ontbeten en hun naar de opvang gebracht en vervolgens naar mijn werk gegaan...
Kom ik daar was er nog niemand te zien, ik dacht oke ik ben wat vroeg dus die zullen zo wel komen, na 20 minuten was er nog steeds niemand. Op een gegeven moment belde ik maar naar een leidinggevende en die verteld me doodleuk dat er vandaag geen werk is dus ik kon weer naar huis, wat dus ook betekent dat ik vandaag niet betaald krijg ( heb helaas een 0 uren contract daar )
Ohh ben zo boos nu, ze hadden mij toch op zijn minst kunnen bellen en zeggen dat ik niet hoefde te komen , het is telkens zo'n ongeregeld zooitje daar en daar baal ik echt van, afgelopen maandag kwam ik op het werk en vroegen ze wat ik kwam doen, want volgens hun had ik voor maandag vrij gevraagd ?? Ik wist nergens vanaf...en zo is er altijd wel iets.
Bah verschrikkelijk zo, heb gister een sollicitatie gesprek gehad bij een ander bedrijf en daar krijg ik vrijdag bericht van, dus ik hoop echt dat ik daar word aangenomen dan kan ik weg bij dat ongeregeld zooitje..
En ik zou vandaag dus ook moeten werken, nou vanmorgen fijn opgestaan, met de kinderen ontbeten en hun naar de opvang gebracht en vervolgens naar mijn werk gegaan...
Kom ik daar was er nog niemand te zien, ik dacht oke ik ben wat vroeg dus die zullen zo wel komen, na 20 minuten was er nog steeds niemand. Op een gegeven moment belde ik maar naar een leidinggevende en die verteld me doodleuk dat er vandaag geen werk is dus ik kon weer naar huis, wat dus ook betekent dat ik vandaag niet betaald krijg ( heb helaas een 0 uren contract daar )