Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad? Empty Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 3:02

Gisteren kreeg mijn vriend ineens enorme hoofdpijn en spontaan begon zijn neus te bloeden. Hij moest het snuiten, want hij voelde dat er iets zat. Ineens kwam er een soort bloedpropje uit zijn neus & het bleef even bloeden. Daarna was het ineens weg, maar bleef hij ontzettend hoofdpijn houden en is hij gaan slapen. Daarna ging het wat beter.

Kan dit door verkoudheid komen? Kan dit kwaad? Ik kan op internet voornamelijk vinden dat het bv. door de holtes kan komen, maar moet je daar nog iets mee doen? Hij is namelijk sowieso niet lekker de laatste dagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad? Empty Re: Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?

Bericht  Silver do 10 jan 2013 - 3:05

Ik denk dat het beter is dit voor te leggen aan een ha.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad? Empty Re: Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 3:06

Ik zou hiervoor toch voor de zekerheid even de dokter bellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad? Empty Re: Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?

Bericht  Antibes do 10 jan 2013 - 3:10

Het zou kunnen dat hij wat beschadigd heeft met verkouden zijn/snuiten etc., maar ik zou ook zeker even de huisarts bellen met dit verhaal.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad? Empty Re: Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 5:10

Oké. Hij voelt zich op dit moment gewoon prima en heeft geen hoofdpijn meer, dus hij wil het even aankijken. Maar als ik het niet vertrouw bel ik zelf nog wel eventjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad? Empty Re: Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?

Bericht  Jerry do 10 jan 2013 - 6:27

De combi hoofdpijn en bloedneus ken ik niet zo, maar zo'n bloed'propje' ken ik wel. Vroeger heel vaak een bloedneus gehad en als het dan 'tegen het einde' liep, kwam er zo'n prop uit en wist ik dat het bloeden dan bijna klaar was...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad? Empty Re: Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?

Bericht  Carra do 10 jan 2013 - 6:31

Als hij verkouden is zitten zijn holtes vol met snot. Daar kan je natuurlijk makkelijk hoofdpijn van krijgen. Ik heb regelmatig bloedneuzen als ik verkouden ben en dan komen er heel wat propjes uit.

Ik zou me niet gelijk zorgen maken eigenlijk.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad? Empty Re: Bloed(propje) uit neus & enorm hoofdpijn, kan dat kwaad?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum