Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Even helemaal klaar mee

2 plaatsers

Ga naar beneden

Even helemaal klaar mee Empty Even helemaal klaar mee

Bericht  Red Velvet do 9 aug 2012 - 3:29




...


Laatst aangepast door Red Velvet op do 9 aug 2012 - 11:00; in totaal 1 keer bewerkt

Red Velvet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 390
Registratiedatum : 25-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Even helemaal klaar mee Empty Re: Even helemaal klaar mee

Bericht  Lousanne do 9 aug 2012 - 3:33

Jeetje wat heftig zeg. Een longtransplantatie, dat is niet niks. Mag ik vragen wat de reden is voor de longtransplantatie, CF? of iets anders? Ik kan me voorstellen dat het lastig is om te bepalen wat nou het moment is voor de transplantatie. Wij kunnen dat natuurlijk hier ook niet voor je bepalen. Ik denk dat het goed is om met je longarts hierover te praten, wat hij vindt wat het goede moment is. Nu ben je nog relatief in goede conditie, en zou je een longtransplantatie goed aan kunnen, echter het is wel een ingrijpende ingreep vooral als je nog in zo'n goede conditie bent. Anderzijds, als je in slechtere conditie komt is de kans dat je de ingreep goed ondergaat ook kleiner. Deze twee dingen moet je op de weegschaal zetten en dan beslissen welk moment het wordt. Echter dat kan je niet alleen, dat moet naar mijn idee in overleg met je longarts.

Veel sterkte met de beslissing!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum