Vuile was
+36
_Lana_
VeryCherry
SuperGrover
Luce
mzcharlotte
Exogenesis
Bliss
Cow
Tamagotchi
Bolleke
xxjojootjexx
Niene
Susan
Blond
Lot
Ella
mickey
Manderijn
Marie
Frappuccino
Parel
Linnie1985
Rush
Sea of Trees
Parisienne
Mamsie
Paper Crown
M@niek
Star007
Charles
Merai
Caroow
Taeda
Printje
Aimee
Sorella
40 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Vuile was
Oja, en ramen wassen doe ik pas wanneer de zon er op een gegeven moment op schijnt en het te confronterend wordt..
Gast- Gast
Printje schreef:Ik heb een gruwelijke hekel aan badkamer/keuken etc poetsen dus dat schiet er tevaak bij in. De laatste tijd zit R veel te veel voor de tv naar mijn zin en eten we echt vanaf mijn bevalling vaak erg slecht. Ik vind 'slecht' eten ook veel lekkerder als gezond en snap niet dat mensen voor hun lol een salade met wat groente opeten, geef mij maar een lekkere big mac.
Oh dat van het slechte eten na de bevalling herken ik
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk topic! Aan de ene kant leuk om te lezen waar ik nog wel goed in ben, of in ieder geval beter dan sommige van jullie (zoals de was bijhouden ). Aan de andere kant heerlijk om te lezen dat het dus nergens perfect is.
Ik heb hier nog allemaal oude media staan in huis, een computer die ligt te verstoffen onder mijn make-up tafel en een huggggeeeee tv die staat in onze slaapkamer. (is kapot)
Onder het mom van 'ik ga spullen verkopen op de rommelmarkt' heb ik iedereen zijn zooi bij mij af laten geven, de eerste rommelmarktsessie heb ik niet eens mijn sta-geld voor de kraam eruit gehaald, en dus alle troep weer mee naar huis kunnen nemen. Nu heb ik geen zin meer in rommelmarkten en staat heel de berging vol met zooi, HELP!
Ik maak mijn gezicht niet schoon voor het slapen gaan (heb me nu weer voorgenomen dit wel te gaan doen). Ik poets niet elke dag mijn tanden voor het slapen gaan, soms heb ik daar geen zin in.
Ik zoek een baan maar ben niet goed aan het solliciteren en ben al op het punt bereikt dat ik al geen zin meer heb om te gaan werken (als in een vaste baan, veel te veel vastigheid).
Ik twijfel geregeld aan mijn relatie, en vind het heel irritant als het niet goed gaat of niet goed voelt. Ik denk dan al snel 'ik ga het uitmaken!', maar ik doe dit nooit.
Ik heb nog nooit een schoonmaaktablet in de vaatwasser gegooid, terwijl ik mij toen ik hem kocht voornam dit braaf te doen (beter voor de vaatwasser, en ik houd van dat apparaat, dus moet eigenlijk lief voor hem zijn.)
Ik strijk nooit (of heeeeeeeel uitzonderlijk een keer als het echt nodig is). Soms strijk ik dan snel met mijn stijltang.
Zo dat is wel genoeg denk ik .
Ik heb hier nog allemaal oude media staan in huis, een computer die ligt te verstoffen onder mijn make-up tafel en een huggggeeeee tv die staat in onze slaapkamer. (is kapot)
Onder het mom van 'ik ga spullen verkopen op de rommelmarkt' heb ik iedereen zijn zooi bij mij af laten geven, de eerste rommelmarktsessie heb ik niet eens mijn sta-geld voor de kraam eruit gehaald, en dus alle troep weer mee naar huis kunnen nemen. Nu heb ik geen zin meer in rommelmarkten en staat heel de berging vol met zooi, HELP!
Ik maak mijn gezicht niet schoon voor het slapen gaan (heb me nu weer voorgenomen dit wel te gaan doen). Ik poets niet elke dag mijn tanden voor het slapen gaan, soms heb ik daar geen zin in.
Ik zoek een baan maar ben niet goed aan het solliciteren en ben al op het punt bereikt dat ik al geen zin meer heb om te gaan werken (als in een vaste baan, veel te veel vastigheid).
Ik twijfel geregeld aan mijn relatie, en vind het heel irritant als het niet goed gaat of niet goed voelt. Ik denk dan al snel 'ik ga het uitmaken!', maar ik doe dit nooit.
Ik heb nog nooit een schoonmaaktablet in de vaatwasser gegooid, terwijl ik mij toen ik hem kocht voornam dit braaf te doen (beter voor de vaatwasser, en ik houd van dat apparaat, dus moet eigenlijk lief voor hem zijn.)
Ik strijk nooit (of heeeeeeeel uitzonderlijk een keer als het echt nodig is). Soms strijk ik dan snel met mijn stijltang.
Zo dat is wel genoeg denk ik .
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Gezicht schoon maken voor ik ga slapen doe ik ook zelden, krijg inmiddels de mascaravlekken niet meer uit mijn kussenslopen
Neem het me iedere keer voor, dan gaat het 3 dagen goed en versloft het weer.
Neem het me iedere keer voor, dan gaat het 3 dagen goed en versloft het weer.
Gast- Gast
Ik ben juist een eersteklas tut met het huishouden. Elke week wordt er gestofzuigd (ligt nauwelijks stof want ik ben weinig thuis), badkamer, keuken en toilet schoongemaakt. Inclusief het moppen van de vloer. Strijken doe ik ook, zelfs kussenslopen en theedoeken. Tja, dat vind ik zelfs ontspannend. Afwas, die de vaatwasser niet in kan/mag, was ik meteen af anders word ik chagrijnig van de vaat op het aanrecht. Oh en mijn kleding moet op een bepaalde manier gevouwen worden want anders ligt het lelijk in de kast. Washandjes liggen serieus met het lusje dezelfde kant op in de kast.
Ik ben daarentegen weer een ongelofelijk sukkel met mannen en ik ben veel te direct waardoor mensen mij snel een bitch vinden.
Ik ben daarentegen weer een ongelofelijk sukkel met mannen en ik ben veel te direct waardoor mensen mij snel een bitch vinden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik had me voorgenomen om de was te gaan opvouwen, de mand staat hier naast me, maar ik vind het leuker om een beetje op de IPad te forummen...
Gast- Gast
Ik ben ook vreselijk lui... De hele dag is het hier vaak een or enorme bende totdat het vijf uur is, dan ga ik als een dolle aan de slag zodat het lijkt alsof ik veel gedaan heb voordat mijn man thuis komt... En dan savonds zeggen: pfff heb zoveel gedaan in het huishouden vandaag, breng jij de kinderen naar bed.
Gast- Gast
Eens. Voor mij is het ook ontspanning.Blond schreef:Strijken doe ik ook, zelfs kussenslopen en theedoeken. Tja, dat vind ik zelfs ontspannend.
Gast- Gast
Ik vind strijken ook leuk, ik kan me er serieus op verheugen om te gaan strijken. Maar dat is ook pas sinds kort, want daarvoor streek ik nooit iets. Nu strijk ik alles, behalve dekbedhoezen en hoeslakens, die vind ik te groot.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ramen wassen doet mijn schoonmoeder en van buiten de ramenwasser, ik betaal er liever voor dan dat ik het zelf doe.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Qua huishouden ben ik een echte poets freak.. Bijna tegen het smetvrees aan..
Maar qua mijn dochter ben ik soms een ontaarde moeder,als ik qua gezondheid echt een rotdag heb ben ik totaal niet consequent en mag ze van mij lekker met haar psp spelen of de hele dag achter de tv ( staat normaal overdag nooit aan,dus feest! ) de salontafel gebruiken als podium of de bank als trampoline.. Dan kan ik even bij komen en op de stoel hangen
Maar qua mijn dochter ben ik soms een ontaarde moeder,als ik qua gezondheid echt een rotdag heb ben ik totaal niet consequent en mag ze van mij lekker met haar psp spelen of de hele dag achter de tv ( staat normaal overdag nooit aan,dus feest! ) de salontafel gebruiken als podium of de bank als trampoline.. Dan kan ik even bij komen en op de stoel hangen
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Niene schreef:Qua huishouden ben ik een echte poets freak.. Bijna tegen het smetvrees aan..
Dansen op het podium doen ze hier dagelijks.... De tafel en de bank dus
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
xxjojootjexx schreef:Niene schreef:Qua huishouden ben ik een echte poets freak.. Bijna tegen het smetvrees aan..
Dansen op het podium doen ze hier dagelijks.... De tafel en de bank dus
Maar voel me dan gewoon 'slecht' zo van leef je uit,mama heeft er ff geen zin in.. Beetje dubbel
Niene- Prater
Niene schreef:xxjojootjexx schreef:Niene schreef:Qua huishouden ben ik een echte poets freak.. Bijna tegen het smetvrees aan..
Dansen op het podium doen ze hier dagelijks.... De tafel en de bank dusStiekem geniet ik er wel van hoor!
Maar voel me dan gewoon 'slecht' zo van leef je uit,mama heeft er ff geen zin in.. Beetje dubbel
joh niet slecht over voelen! Je kunt niet altijd 100% zijn zoals je eigenlijk zou willen. Je bent ook maar mens. En lieve C. geniet ervan
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
xxjojootjexx schreef:Niene schreef:xxjojootjexx schreef:Niene schreef:Qua huishouden ben ik een echte poets freak.. Bijna tegen het smetvrees aan..
Dansen op het podium doen ze hier dagelijks.... De tafel en de bank dusStiekem geniet ik er wel van hoor!
joh niet slecht over voelen! Je kunt niet altijd 100% zijn zoals je eigenlijk zou willen. Je bent ook maar mens. En lieve C. geniet ervan
Ze geniet er zeker van!
Niene- Prater
+1, ongelofelijk +1.Blond schreef:Ik ben juist een eersteklas tut met het huishouden. Elke week wordt er gestofzuigd (ligt nauwelijks stof want ik ben weinig thuis), badkamer, keuken en toilet schoongemaakt. Inclusief het moppen van de vloer. Strijken doe ik ook, zelfs kussenslopen en theedoeken. Tja, dat vind ik zelfs ontspannend. Afwas, die de vaatwasser niet in kan/mag, was ik meteen af anders word ik chagrijnig van de vaat op het aanrecht. Oh en mijn kleding moet op een bepaalde manier gevouwen worden want anders ligt het lelijk in de kast. Washandjes liggen serieus met het lusje dezelfde kant op in de kast.
Gast- Gast
Zo, ik had heel wat bij te lezen Er staan wel hele leuke dingen tussen. En fijn om te lezen dat iedereen wel wat probleempjes heeft hier of daar!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Mijn vuile was:
-C. kijkt teveel tv, en mag soms teveel op de wii of ds spelen, lekker handig als ik moet studeren.
-Mijn ramen heb ik denk ik een jaar geleden voor het laatst gewassen, en ik heb een hond die altijd vieze vlekken op het raam maakt en die poets ik dan weg met glassex
-Ik vergeet soms fruit te eten met C. dan heeft hij wel koekjes en snoepjes op maar buiten het avond eten niets gezonds.
-Mijn keukenkastjes moeten hoognodig opgeruimd en gepoetst worden. Net zoals mijn berghok, en waskamer.
-Badkamer word te weinig gepoetst.
-C. is vandaag ziek geworden maar voor het weekend had ik beloofd dat we naar McDonalds zouden gaan aangezien hij vandaag studiedag heeft, hij moest dan wel het hele weekend lief zijn en geen grote mond geven. Hij is dus echt keilief geweest en dus gaan we straks naar de Mc, ondanks dat hij ziek is en eigenlijk lekker binnen moet blijven. Hij wil zelf heel graag en piept steeds "ik ben niet ziek".
-Ik doe te weinig voor mijn studie qua theorie, ik loop ook behoorlijk achter terwijl ik tegen iedereen verkondig dat alles op schema loopt, ik ben er nu wel mee bezig om de achterstand in te halen.
-Ik heb een schoenentic, koop voor C. en mij echt teveel schoenen, voor C. heb ik wel een excuus want die van hem trapt hij ook zo weer kapot. Maar ik heb ook vaker een miskoop en dan maak ik mijn moeder blij met schoenen die ik eigenlijk toch niet zo leuk vind. Heb nu gisteren weer nieuwe besteld waar ik me echt op verheug.
-Strijken doe ik amper.
-C. kijkt teveel tv, en mag soms teveel op de wii of ds spelen, lekker handig als ik moet studeren.
-Mijn ramen heb ik denk ik een jaar geleden voor het laatst gewassen, en ik heb een hond die altijd vieze vlekken op het raam maakt en die poets ik dan weg met glassex
-Ik vergeet soms fruit te eten met C. dan heeft hij wel koekjes en snoepjes op maar buiten het avond eten niets gezonds.
-Mijn keukenkastjes moeten hoognodig opgeruimd en gepoetst worden. Net zoals mijn berghok, en waskamer.
-Badkamer word te weinig gepoetst.
-C. is vandaag ziek geworden maar voor het weekend had ik beloofd dat we naar McDonalds zouden gaan aangezien hij vandaag studiedag heeft, hij moest dan wel het hele weekend lief zijn en geen grote mond geven. Hij is dus echt keilief geweest en dus gaan we straks naar de Mc, ondanks dat hij ziek is en eigenlijk lekker binnen moet blijven. Hij wil zelf heel graag en piept steeds "ik ben niet ziek".
-Ik doe te weinig voor mijn studie qua theorie, ik loop ook behoorlijk achter terwijl ik tegen iedereen verkondig dat alles op schema loopt, ik ben er nu wel mee bezig om de achterstand in te halen.
-Ik heb een schoenentic, koop voor C. en mij echt teveel schoenen, voor C. heb ik wel een excuus want die van hem trapt hij ook zo weer kapot. Maar ik heb ook vaker een miskoop en dan maak ik mijn moeder blij met schoenen die ik eigenlijk toch niet zo leuk vind. Heb nu gisteren weer nieuwe besteld waar ik me echt op verheug.
-Strijken doe ik amper.
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Strijken doe ik niet en ik heb ook geen strijkbout of strijkplank.
Ik zou ook niet weten wat ik moet strijken.
Ik zou ook niet weten wat ik moet strijken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Strijken doe ik pas als mijn vriend voor zijn werk naar een klant moet of een belangrijke bespreking heeft. Dan strijk ik een overhemd van zijn keuze. Verder heb ik zelf eigenlijk niks dat gestreken moet worden.
De te strijken kleding hangt over de strijkplank heen en alleen als het er af begint te vallen, dan strijk ik een paar kledingstukken.
De te strijken kleding hangt over de strijkplank heen en alleen als het er af begint te vallen, dan strijk ik een paar kledingstukken.
Gast- Gast
Ik hang wc-rollen *goed*. Het velletje dat je moet aanpakken, moet aan de voorkant hangen (niet tegen de muur). Als het kan hang ik de verkeerde wc-rollen goed.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Hahaha, dat doe ik ook.mzcharlotte schreef:Ik hang wc-rollen *goed*. Het velletje dat je moet aanpakken, moet aan de voorkant hangen (niet tegen de muur). Als het kan hang ik de verkeerde wc-rollen goed.
Rush- Lady Post-a-lot
mzcharlotte schreef:Ik hang wc-rollen *goed*. Het velletje dat je moet aanpakken, moet aan de voorkant hangen (niet tegen de muur). Als het kan hang ik de verkeerde wc-rollen goed.
Ik hang ook altijd wc-rollen goed, maar bij mij moet het velletje juist tegen de muur en niet aan de voorkant!
Gast- Gast
Maar dan zit het printje ook tegen de muur.Break Of Day schreef:mzcharlotte schreef:Ik hang wc-rollen *goed*. Het velletje dat je moet aanpakken, moet aan de voorkant hangen (niet tegen de muur). Als het kan hang ik de verkeerde wc-rollen goed.
Ik hang ook altijd wc-rollen goed, maar bij mij moet het velletje juist tegen de muur en niet aan de voorkant!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Maar dan zit het printje ook tegen de muur.Break Of Day schreef:mzcharlotte schreef:Ik hang wc-rollen *goed*. Het velletje dat je moet aanpakken, moet aan de voorkant hangen (niet tegen de muur). Als het kan hang ik de verkeerde wc-rollen goed.
Wij hebben nooit wc papier met print, dus dat scheelt
Gast- Gast
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: