Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vuile was

+36
_Lana_
VeryCherry
SuperGrover
Luce
mzcharlotte
Exogenesis
Bliss
Cow
Tamagotchi
Bolleke
xxjojootjexx
Niene
Susan
Blond
Lot
Ella
mickey
Manderijn
Marie
Frappuccino
Parel
Linnie1985
Rush
Sea of Trees
Parisienne
Mamsie
Paper Crown
M@niek
Star007
Charles
Merai
Caroow
Taeda
Printje
Aimee
Sorella
40 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vuile was  - Pagina 5 Empty Re: Vuile was

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 5:09

Rush schreef:
mzcharlotte schreef:Ik hang wc-rollen *goed*. Het velletje dat je moet aanpakken, moet aan de voorkant hangen (niet tegen de muur). Als het kan hang ik de verkeerde wc-rollen goed.
Hahaha, dat doe ik ook.

Dat doe ik ook! En ik heb ook als tik, ook bij visite, om het in een puntje te vouwen, omdat we dat op het werk doen! Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Tamagotchi ma 4 feb 2013 - 5:19

Ik heb een gloeiende hekel aan strijken, ik spaar het altijd op. Eens in de maand doe ik dat ongeveer, gelukkig strijk ik niet alles, alleen overhemden enz.

De badkamervloer is vre-se-lijk om te dweilen bij ons. Anderhalf jaar geleden hebben we de badkamer verbouwd en nu liggen er hele mooie ruwe designtegels op de vloer, geweldig mooi. Maar ik dweil die rotvloer echt bijna nooit. Ik haal vaak de handdoek waarmee ik me heb afgedroogd over de vloer en langs de randen, toch nog een beetje stof en rotzooi van de vloer.

Voor derest ben ik redelijk consequent (geworden), sinds ik kinderen. Daarvoor liet ik rustig alles versloffen en trok ik zo de deur achter mijn kont dicht als ik weg moest, onder het motto; dat doe ik straks wel.

Oh en ik las er nog één, die van PC. Als ik twijfel tussen twee kledingstukken oid, koop ik ze alletwee (of drie) om vervolgens geen één terug te brengen en in de praktijk maar één kleur/soort te dragen.

Ik heb in de gehele maand januari meer dan 300 euro uitgegeven aan make up en andere smeerseltjes e.d. Soms kan ik mezelf niet in de hand houden en koop ik alles wat ik wil en wel direct.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  Exogenesis ma 4 feb 2013 - 5:44

Dweilen doe ik zelden. Een paar keer per jaar. De ramen idem.

De badkamer maak ik nooit echt schoon. Ja, een handdoek over de vloer en de douchekop en douchecabine na het douchen en een keer per week de wastafel grondig (tussendoor veeg ik spetters tandpasta en dergelijke weg met wc papier Vuile was  - Pagina 5 394967), maar de badkamerwanden doe ik nooit....

Ik laat planten altijd doodgaan.

Ik vergeet het bestaan van mijn konijn wel eens.

Ik draag mijn sokken wel eens twee dagen achter elkaar. Zweten doe ik toch nauwelijks...

Strijken? Wat is dat?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Cow ma 4 feb 2013 - 5:52

Exogenesis schreef:Dweilen doe ik zelden. Een paar keer per jaar. De ramen idem.

De badkamer maak ik nooit echt schoon. Ja, een handdoek over de vloer en de douchekop en douchecabine na het douchen en een keer per week de wastafel grondig (tussendoor veeg ik spetters tandpasta en dergelijke weg met wc papier Vuile was  - Pagina 5 394967), maar de badkamerwanden doe ik nooit....

Ik laat planten altijd doodgaan.

Ik vergeet het bestaan van mijn konijn wel eens.

Ik draag mijn sokken wel eens twee dagen achter elkaar. Zweten doe ik toch nauwelijks...

Strijken? Wat is dat?

Bedankt voor de hint....ze hebben al 3 weken geen water gehad hier. Vergeet het steeds.....
*gaat het nu gelijk doen*
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Bliss ma 4 feb 2013 - 6:06

Haha, ben blij dit topic te lezen smile Schoonmaken is zeg maar niet mijn ding! Toevallig heb ik gistermiddag wel een grote schoonmaak gehouden, maar dat was dan ook hard nodig! Heb nu ook voor het eerst sinds ik hier woon (ruim anderhalf jaar) eens de keukenkastjes van buiten afgenomen en de deur, waar echt een laag stof op de randjes lag (heb van die jaren '30 deuren). Badkamer is echt een drama, binnen een week ligt er alweer een laag stof en ik poets daar echt niet elke week! De was is ook zo'n eindeloos verhaal. Ik strijk nooit, heb niet eens een strijkijzer. Als er ergens kreukels in zitten, doe ik gewoon of het zo hoort Wink

Oh en ik hang de wc-rollen ook altijd goed (met het velletje naar voren dus)!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mzcharlotte ma 4 feb 2013 - 6:09

Break Of Day schreef:
mzcharlotte schreef:Ik hang wc-rollen *goed*. Het velletje dat je moet aanpakken, moet aan de voorkant hangen (niet tegen de muur). Als het kan hang ik de verkeerde wc-rollen goed.

Ik hang ook altijd wc-rollen goed, maar bij mij moet het velletje juist tegen de muur en niet aan de voorkant! Vuile was  - Pagina 5 281626781

Ik weet dat het onrealistisch is, dat je niet eerst met je handen in je urine of poep zit te graaien, maar ik kan er echt niet overuit dat je dan met je pis-handen tegen de muur komt. Brrrr....
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Exogenesis ma 4 feb 2013 - 6:43

mzcharlotte schreef:
Break Of Day schreef:

Ik hang ook altijd wc-rollen goed, maar bij mij moet het velletje juist tegen de muur en niet aan de voorkant! Vuile was  - Pagina 5 281626781

Ik weet dat het onrealistisch is, dat je niet eerst met je handen in je urine of poep zit te graaien, maar ik kan er echt niet overuit dat je dan met je pis-handen tegen de muur komt. Brrrr....

Huh? Maar waarom pis-handen dan? Ik raak niks dan alleen mijn broek en zijkant van de string aan wanneer ik ga plassen.

Edit: wanneer je het over mannen hebt, is het natuurlijk een ander verhaal... Vuile was  - Pagina 5 253468018
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte ma 4 feb 2013 - 6:45

Daarom zeg ik dat het onrealistisch is, maar dat gevoel/idee krijg ik erbij.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Luce ma 4 feb 2013 - 6:59

Rood schreef:
Blond schreef:Ik ben juist een eersteklas tut met het huishouden. Elke week wordt er gestofzuigd (ligt nauwelijks stof want ik ben weinig thuis), badkamer, keuken en toilet schoongemaakt. Inclusief het moppen van de vloer. Strijken doe ik ook, zelfs kussenslopen en theedoeken. Tja, dat vind ik zelfs ontspannend. Afwas, die de vaatwasser niet in kan/mag, was ik meteen af anders word ik chagrijnig van de vaat op het aanrecht. Oh en mijn kleding moet op een bepaalde manier gevouwen worden want anders ligt het lelijk in de kast. Washandjes liggen serieus met het lusje dezelfde kant op in de kast.

Ik ben daarentegen weer een ongelofelijk sukkel met mannen en ik ben veel te direct waardoor mensen mij snel een bitch vinden.
+1, ongelofelijk +1.

Dit vind ik eigenlijk gewoon normaal qua huishouden hoor.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Exogenesis ma 4 feb 2013 - 7:11

Luce schreef:
Rood schreef:
Blond schreef:Ik ben juist een eersteklas tut met het huishouden. Elke week wordt er gestofzuigd (ligt nauwelijks stof want ik ben weinig thuis), badkamer, keuken en toilet schoongemaakt. Inclusief het moppen van de vloer. Strijken doe ik ook, zelfs kussenslopen en theedoeken. Tja, dat vind ik zelfs ontspannend. Afwas, die de vaatwasser niet in kan/mag, was ik meteen af anders word ik chagrijnig van de vaat op het aanrecht. Oh en mijn kleding moet op een bepaalde manier gevouwen worden want anders ligt het lelijk in de kast. Washandjes liggen serieus met het lusje dezelfde kant op in de kast.

Ik ben daarentegen weer een ongelofelijk sukkel met mannen en ik ben veel te direct waardoor mensen mij snel een bitch vinden.
+1, ongelofelijk +1.

Ik op zich ook, behalve het strijken van theedoeken Vuile was  - Pagina 5 561177
Mijn moeder doet ook altijd zakdoeken en onderbroeken enzo. Vind ik onzin.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 7:28

Dode planten: check

Stofzuiger komt hier iedere dag wel uit de kast.

Gast
Gast

Bericht  Luce ma 4 feb 2013 - 8:16

Exogenesis schreef:
Luce schreef:
Rood schreef:

+1, ongelofelijk +1.

Ik op zich ook, behalve het strijken van theedoeken Vuile was  - Pagina 5 561177

Mijn moeder doet ook altijd zakdoeken en onderbroeken enzo. Vind ik onzin.

Nee, dat strijken doe ik zo min mogelijk. Maar hier wordt bijna elke dag stof gezogen. Wc, badkamer en zooi wordt ook bijna elke week gedaan. Ik vond mezelf nog best lazy, maar hieruit kan ik opmaken dat ik best een tut ben in het huishouden? :cheering:
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Rush ma 4 feb 2013 - 8:18

Nou dan zou ik ook een tut zijn, op het dweilen na dan uhum.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 8:26

Rood schreef:

+1, ongelofelijk +1.

+1. Iedereen verklaart me voor gek, maar ik doe het dus precies zo. M'n kleding moet netjes in de kast liggen. M'n vriend had gister een vest in de kast gehangen en de hanger zat verkeerd om. Die hanger moest en zal omgedraaid worden, want ik vond het er niet uitzien. M'n vriend moest er om lachen. Ik maak het hele huis ook elke week van boven naar beneden schoon. Ook al zijn wij weinig thuis. Ik vind het huishouden doen niet erg en ontspannend.

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 4 feb 2013 - 8:31

Maar waarom ben je dan gek? Dat is toch gewoon netjes het huishouden doen?
En mijn kapstokjes moeten ook goed om zitten en ik vouw ondergoed op, al sschijnt dat wel raar te zijn haha.

Dweilen en tijdig wassen zijn niet mijn sterkste kanten, maar voor de rest ben ik ook iedere week aan het poetsen en staat de stofzuiger regelmatig aan.

Dat is toch normaal?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje ma 4 feb 2013 - 8:36

Als ik dit lees ben ik toch een superhuisvroue :cheering:

Ik stofzuig iedere de, vouw mijn onderbroeken, leg de handdoeken om en om op kleur Embarassed en mijn planten leven wl maanden. Mijn dag is weer goed :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Caroow ma 4 feb 2013 - 8:37

Rush schreef:Maar waarom ben je dan gek? Dat is toch gewoon netjes het huishouden doen?
En mijn kapstokjes moeten ook goed om zitten en ik vouw ondergoed op, al sschijnt dat wel raar te zijn haha.

Dweilen en tijdig wassen zijn niet mijn sterkste kanten, maar voor de rest ben ik ook iedere week aan het poetsen en staat de stofzuiger regelmatig aan.

Dat is toch normaal?

Ik vind het normaal.
Stofzuigen en dweilen gebeurd meerdere keren per week, stoffen ook. De badkamer krijgt regelmatig een grote beurt en wordt ook vaak gewoon gepoetst. Kleding wordt gestreken en in de kast gelegd, op nette stapels, met de hangers gelijk. Afwas wordt afgewassen en niet in vuil verstopt. Het enige wat waar we echt nalatig mee zijn, zijn de ramen. Jong en oud zit hier graag met z'n tengels aan de ramen, ik kan er bijna naast gaan staan met met trekker en sopje.

Nu nog afwachten hoe het is als de baby er straks is, en helemaal als hij ook groot genoeg is om veel troep te maken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 9:38

Ik vind het ook normaal. Ik ben gewoon erg precies in het huishouden en krijg dan ook vaak te horen dat ik ook minder kan doen. Dan is het nog netjes, maar ik vind het prettig om het bij te houden. De meeste mensen vinden het zonde van hun tijd en het maakt toch niet uit als iets verkeerd ligt in de kast. Ik stoor me daar wel aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 9:42

_Liv schreef:Ik vind het ook normaal. Ik ben gewoon erg precies in het huishouden en krijg dan ook vaak te horen dat ik ook minder kan doen. Dan is het nog netjes, maar ik vind het prettig om het bij te houden. De meeste mensen vinden het zonde van hun tijd en het maakt toch niet uit als iets verkeerd ligt in de kast. Ik stoor me daar wel aan.

Dit had mijn tekst kunnen zijn. Ik kan vast minder poetsen, maar ik vind het prettig als het schoon is. Ik loop gewoon een rondje door het huis, ruim dingen op, leg dingen recht, haal er een doekje overheen en maak het even schoon, zodra ik thuis kom doe ik dat, dan kan ik daarna gewoon relaxen in mijn schone huis.

Gast
Gast

Bericht  SuperGrover ma 4 feb 2013 - 22:32

Mijn kamer is een zwijnenstal, ik haat schoonmaken. Alleen de was en stofzuigen doe ik nog met enige regelmaat.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Tamagotchi ma 4 feb 2013 - 22:35

Oh ja, dode planten. Niet omdat ik ze vergeet, maar omdat ik te lui ben om ze water te geven. Ik koop gewoon vaak nieuwe.
Tamagotchi
Tamagotchi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 256
Registratiedatum : 01-01-13

Bericht  Rush ma 4 feb 2013 - 22:36

Toevallig heb ik gisteren even wat vuile was gedaan, ghehe.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 22:36

Hier staan de planten in de vensterbank, boven de verwarming. Volgens mij kunnnen ze daar gewoon niet tegen laughcry

Gast
Gast

Bericht  Rush ma 4 feb 2013 - 22:38

Stofzuiger schreef:Hier staan de planten in de vensterbank, boven de verwarming. Volgens mij kunnnen ze daar gewoon niet tegen Vuile was  - Pagina 5 394967
Bij mij ook hoor en dat gaat prima. Vuile was  - Pagina 5 3079029344 Maar dat verschilt vast per plant.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 4 feb 2013 - 22:38

Rush schreef:
Stofzuiger schreef:Hier staan de planten in de vensterbank, boven de verwarming. Volgens mij kunnnen ze daar gewoon niet tegen Vuile was  - Pagina 5 394967
Bij mij ook hoor en dat gaat prima. Vuile was  - Pagina 5 3079029344 Maar dat verschilt vast per plant.
Welke planten heb jij?

Had nu kleine dennenboompjes, en die vallen helemaal uit :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen