Vuile was
+36
_Lana_
VeryCherry
SuperGrover
Luce
mzcharlotte
Exogenesis
Bliss
Cow
Tamagotchi
Bolleke
xxjojootjexx
Niene
Susan
Blond
Lot
Ella
mickey
Manderijn
Marie
Frappuccino
Parel
Linnie1985
Rush
Sea of Trees
Parisienne
Mamsie
Paper Crown
M@niek
Star007
Charles
Merai
Caroow
Taeda
Printje
Aimee
Sorella
40 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Vuile was
Uhm groene, haha.
Nee zonder gekheid, ik weet het niet. Ik meestal mijn plantjes bij de Jumbo, dan heb je 2 of 3 in zo`n pot of bak en die doen het zeer goed bij mij. Zelfs na een paar weken geen water leven ze weer op als ik ze even verzorg.
Ik heb even gegoogled en ik heb sowieso Anthurium ofzo en iets wat er op lijkt. Vooral veel groen dus, met zo nu en dan een bloemetje tussendoor.
Nee zonder gekheid, ik weet het niet. Ik meestal mijn plantjes bij de Jumbo, dan heb je 2 of 3 in zo`n pot of bak en die doen het zeer goed bij mij. Zelfs na een paar weken geen water leven ze weer op als ik ze even verzorg.
Ik heb even gegoogled en ik heb sowieso Anthurium ofzo en iets wat er op lijkt. Vooral veel groen dus, met zo nu en dan een bloemetje tussendoor.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Mmmm... laat maar: De Anthurium is een giftige plant, dus let op met dieren en kleine kinderen.Rush schreef:Uhm groene, haha.
Gast- Gast
Wij hebben deze, nog nooit dood gegaan, kleur wordt niet minder. Prima plant
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Kinderen kunnen toch niet overal bij? In de vensterbank natuurlijk wel, maar op een dressoir ofzo niet. Toch?Stofzuiger schreef:Mmmm... laat maar: De Anthurium is een giftige plant, dus let op met dieren en kleine kinderen.Rush schreef:Uhm groene, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Maar de hond wel Die springt vanaf de bank in de vensterbank (daar ligt ook een kussentje van haar, ze ligt graag in de zon daar (als die schijnt), dus dat risico neem ik maar niet). Hond is natuurlijk ook thuis als ik weg ben, moet er niet aan denken dat ik haar vind na een hapje plant als ik thuis kom .Rush schreef:Kinderen kunnen toch niet overal bij? In de vensterbank natuurlijk wel, maar op een dressoir ofzo niet. Toch?Stofzuiger schreef:Mmmm... laat maar: De Anthurium is een giftige plant, dus let op met dieren en kleine kinderen.Rush schreef:Uhm groene, haha.
Gast- Gast
Hmmm, dan is dat niet handig nee.
Maar ik heb ook iets anders, wat er op lijkt. Ook groen met zo`n 'bloemetje' maar die zijn niet zo glad om te zien. Ik heb alleen geen idee wat het is en er zit ook geen kaartje meer in.
Maar alles van de Jumbo hou ik in leven als het in zo`n opgemaakt potje zit zeg maar. Kost je €10 of €15, maar ik heb sommige nu al 1,5 jaar.
Maar ik heb ook iets anders, wat er op lijkt. Ook groen met zo`n 'bloemetje' maar die zijn niet zo glad om te zien. Ik heb alleen geen idee wat het is en er zit ook geen kaartje meer in.
Maar alles van de Jumbo hou ik in leven als het in zo`n opgemaakt potje zit zeg maar. Kost je €10 of €15, maar ik heb sommige nu al 1,5 jaar.
Rush- Lady Post-a-lot
Ga wel een keer informeren bij een tuincentrum. Er moet vast iets zijn wat er kan staan. Heb de potten pas geverft en die vind ik wel leuk, die wil ik er graag laten staan.
Gast- Gast
Ik hou mijn orchidee nu al een maand of 3 in leven, dat is me met geen enkele andere plant gelukt, dus ik ben trots op mezelf
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Jaa, die staan onder andere ook in 1 van mijn bakjes!PinkCoelho schreef:Ik heb Kalanchoe's. Heb je met verschillende kleuren bloemetjes.
Rush- Lady Post-a-lot
Die gaan bij mij ook dood
VeryCherry schreef:Ik hou mijn orchidee nu al een maand of 3 in leven, dat is me met geen enkele andere plant gelukt, dus ik ben trots op mezelf
Dat vind ik dus echt onwijs knap, want dat is een serieus moeilijke plant
Gast- Gast
PinkCoelho schreef:VeryCherry schreef:Ik hou mijn orchidee nu al een maand of 3 in leven, dat is me met geen enkele andere plant gelukt, dus ik ben trots op mezelf
Er zitten 10 bloemen aan en nog 3 knoppen die bijna uitkomen, ik vind het nog steeds een erg mooie plant, de hele vensterbank is er op afgestemd
Beetje jammer alleen van mijn onwijs smerige ramen. Die zijn sowieso al 4 jaar niet gelapt aan de buitenkant omdat ik er niet bij kan. En er komen hier geen glazenwassers. Maar mijn paps wil ze binnenkort voor me lappen. Ik moet alleen zorgen voor een hele lange trap.
Wij hebben deze en die gaan nooooooit dood! ;-)
( Ze zijn nep, maar dat zou je niet zeggen toch? )
Ik haal 'm zo weer weg.
( Ze zijn nep, maar dat zou je niet zeggen toch? )
Ik haal 'm zo weer weg.
Laatst aangepast door _Lana_ op di 5 feb 2013 - 6:05; in totaal 2 keer bewerkt
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Ja wel hè! En echt ideaal!!
Telkens nieuwe plantjes zoeken om erin te doen, is aan mij niet besteed ;-).
Het zijn gewoon twee takjes met blaadjes eraan en die heb ik in potgrond gestoken.
Niemand ziet het verschil.
Telkens nieuwe plantjes zoeken om erin te doen, is aan mij niet besteed ;-).
Het zijn gewoon twee takjes met blaadjes eraan en die heb ik in potgrond gestoken.
Niemand ziet het verschil.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Deze gaan ook nooit dood
Exogenesis schreef:Dweilen doe ik zelden. Een paar keer per jaar. De ramen idem.
De badkamer maak ik nooit echt schoon. Ja, een handdoek over de vloer en de douchekop en douchecabine na het douchen en een keer per week de wastafel grondig (tussendoor veeg ik spetters tandpasta en dergelijke weg met wc papier ), maar de badkamerwanden doe ik nooit....
Ik laat planten altijd doodgaan.
Ik vergeet het bestaan van mijn konijn wel eens.
Ik draag mijn sokken wel eens twee dagen achter elkaar. Zweten doe ik toch nauwelijks...
Strijken? Wat is dat?
Je vergeet je konijn wel eens? Wat vergeet je dan precies?
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
PinkCoelho schreef:VeryCherry schreef:Ik hou mijn orchidee nu al een maand of 3 in leven, dat is me met geen enkele andere plant gelukt, dus ik ben trots op mezelf
Elke week een half uur in lauw water zetten met de voet. Succes verzekerd. Sinds ik die tip gekregen heb, is er nog geen 1 dood gegaan.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Orchidee is geen moeilijke plant hoor, kan ze beter een keer verwaarlozen dan teveel water geven. Inderdaad wat Luce zegt. En als ze uitgebloeid zijn boven het derde ook afknippen en op een lichte plek zetten en dan heb je kans dat er weer nieuwe knoppen aankomen (als je geduld hebt) Stofzuiger, je zou dan het beste iets van een vetplant kunnen pakken.
Verder biecht ik op dat ik erg weinig in het huishouden doe. Mijn man werkt full-time en doet daarna grotendeels het huishouden puur omdat ik er een gruwelijke hekel aan heb en meer rommel kan hebben dan mijn man. Hij ruimt woensdags het huis op en stofzuigd dan. Maar echt poetsen gebeurt hier niet veel.
Wat betreft huisdier ja die wordt hier ook wel eens vergeten dan staat ze als een gek te mauwen en aandacht te vragen en dan owja brokje/water.
Eten doen we opzich wel gezond, maar eigenlijk elke avond wordt er iets van chips, M&Ms, naar boven gehaald.
Verder biecht ik op dat ik erg weinig in het huishouden doe. Mijn man werkt full-time en doet daarna grotendeels het huishouden puur omdat ik er een gruwelijke hekel aan heb en meer rommel kan hebben dan mijn man. Hij ruimt woensdags het huis op en stofzuigd dan. Maar echt poetsen gebeurt hier niet veel.
Wat betreft huisdier ja die wordt hier ook wel eens vergeten dan staat ze als een gek te mauwen en aandacht te vragen en dan owja brokje/water.
Eten doen we opzich wel gezond, maar eigenlijk elke avond wordt er iets van chips, M&Ms, naar boven gehaald.
Pommes- Prater
- Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13
Ik vind het niet abnormaal om heel netjes te zijn in het huishouden, maar ook niet om wat losser te zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ben vaak ook overdreven met poetsen. Zeker als ik net alles heb gepoetst loop ik daarna de hele dag achter de kont van de hond te swifferen . Ik kan gewoon echt niet tegen hondenharen, ookal weet ik echt wel dat dat bij een hond hoort.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik noem mijn orchidee altijd een water orchidee hahaha ik knikker er veel te veel water bij en het ding staat al maanden prachtig.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Die van mij mij doet het al bijna 4 jaar! Een tijdje geleden was ie zo dood als dood maar geen zin gehad om op te ruimen en ineens ging ie weer bloeien! Nu staat ie weer heel mooi in de bloei.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
orchidee is echt een ramp plant, heb er ooit 1 gehad en die wou maar niet dood. Was mijn verjaardagscadeau van een ex. Nou ja dat was vrij snel daarna uit en vond het zo'n stom cadeau maar vond het ook zo wat om een levende plant weg te gooien. Geloof dat ie inmiddels weg is maar echt dood gaan deed die niet.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: