Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vuile was

+36
_Lana_
VeryCherry
SuperGrover
Luce
mzcharlotte
Exogenesis
Bliss
Cow
Tamagotchi
Bolleke
xxjojootjexx
Niene
Susan
Blond
Lot
Ella
mickey
Manderijn
Marie
Frappuccino
Parel
Linnie1985
Rush
Sea of Trees
Parisienne
Mamsie
Paper Crown
M@niek
Star007
Charles
Merai
Caroow
Taeda
Printje
Aimee
Sorella
40 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Vuile was  Empty Vuile was

Bericht  Sorella zo 3 feb 2013 - 8:52

Naar aanleiding van het 'Waar verbaas jij je over' topic, spui hier je vuile was!

Ik zal beginnen: Mensen denken dat ik heel gezond leef, ik ben altijd bezig met m'n gewicht, sport 7 dagen in de week en klaag altijd dat ik toch wel dik word. Ondertussen eet ik elke avond chocolade, chips, m&m's, toastjes met kaas en noem het allemaal maar op. Ik heb heel weinig zelfdiscipline en als ik trek heb in iets denk ik altijd dat ik heus zo dik niet ben en dat 'dat ene stukje' er heus nog wel bij kan Vuile was  394967

Ik doe vaak alsof ik het heel druk heb en dat ik bijna geen tijd heb om af te spreken. In werkelijkheid hang ik hele dag op stal, of thuis op de bank met een boek/tijdschrift/filmpje. En als ik dan een keer heb afgesproken met vriendinnen baal ik omdat mijn boek zo spannend is.

Ik heb op het moment geen baan, ik ben heel hard op zoek naar iets en wil ook echt heel graag weer aan het werk en geld verdienen maar aan de andere kant vind ik het heerlijk om de hele dag een beetje te doen waar ik zin in heb.

Zo, nu jullie Very Happy
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vuile was  Empty Re: Vuile was

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 8:56

Ik laat mijn was wel eens te lang in de wasmachine zitten waardoor ik hem nog een keer moet aanzetten omdat het anders stinkt. Was opvouwen vind ik het echt de kloterigste klus van het huishouden. Dus dat ligt regelmatig in wasmanden op zolder.
's Morgens als we wakker zijn zet ik eerst de tv aan voor de kinderen zodat ik rustig alles kan doen, ontbijt maken, zelf koffie drinken.

Gast
Gast

Bericht  Sorella zo 3 feb 2013 - 9:00

Dat met de was heb ik ook wel eens gehad gewoon omdat ik geen zin had om die was op te hangen en/of in de droger te doen. Stom, want uiteindelijk moet het toch gebeuren.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:02

Ja dan ben ik liever lui dan moe smile

Gast
Gast

Bericht  Aimee zo 3 feb 2013 - 9:07

pfff ik zie de topictitel en ik raak meteen gedeprimeerd omdat ik nog zo'n 6 schone wassen heb liggen die ik al ruim 1,5 week moet opvouwen. Telkens haal ik er tussen uit wat ik nodig heb, en gooi de rest weer terug...

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 9:09

Ik heb een gruwelijke hekel aan badkamer/keuken etc poetsen dus dat schiet er tevaak bij in. De laatste tijd zit R veel te veel voor de tv naar mijn zin en eten we echt vanaf mijn bevalling vaak erg slecht. Ik vind 'slecht' eten ook veel lekkerder als gezond en snap niet dat mensen voor hun lol een salade met wat groente opeten, geef mij maar een lekkere big mac.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:09

Ik krijg morgen weer op mijn flikker van mijn huishoudelijke hulp smile Omdat de was niet helemaal bij is.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:09

Printje schreef:Ik heb een gruwelijke hekel aan badkamer/keuken etc poetsen dus dat schiet er tevaak bij in. De laatste tijd zit R veel te veel voor de tv naar mijn zin en eten we echt vanaf mijn bevalling vaak erg slecht. Ik vind 'slecht' eten ook veel lekkerder als gezond en snap niet dat mensen voor hun lol een salade met wat groente opeten, geef mij maar een lekkere big mac.

Zit toch ook sla op? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 9:12

Zazou schreef:
Printje schreef:Ik heb een gruwelijke hekel aan badkamer/keuken etc poetsen dus dat schiet er tevaak bij in. De laatste tijd zit R veel te veel voor de tv naar mijn zin en eten we echt vanaf mijn bevalling vaak erg slecht. Ik vind 'slecht' eten ook veel lekkerder als gezond en snap niet dat mensen voor hun lol een salade met wat groente opeten, geef mij maar een lekkere big mac.

hahhaa das waar, das ook maar dan genoeg sla voor mij angel

Dan lees ik hier; lekker een bruin broodje met sla, tomaat, dressing en weet ik wat en dan denk ik mmmm geef mij maar vet hahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:12

Zazou schreef:

En tomaat, ui en augurk toch? :P

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 9:13

Kijk ik ben dus eigenlijk kei gezond bezig :cheering: :cheering: :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 9:14

Printje schreef:
Zazou schreef:

hahhaa das waar, das ook maar dan genoeg sla voor mij angel

Dan lees ik hier; lekker een bruin broodje met sla, tomaat, dressing en weet ik wat en dan denk ik mmmm geef mij maar vet hahaha

Het is dat ik het nu niet in huis heb, maar ik eet liever een lekker meergranen broodje met sla en kipfilet ofzo, lekkerder dan die Spinners die ik nu naar binnen zit te werken. Salades word ik ook blij van!

Gast
Gast

Bericht  Sorella zo 3 feb 2013 - 9:16

De badkamer schoonmaken is ook ondankbaar werk. Bij mij staat de droger ook in de badkamer en de slang daarvan kan niet naar buiten. Resultaat na 1 droogbeurt is dus dat er overal stof ligt :nopompom:
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Bericht  Taeda zo 3 feb 2013 - 9:16

Mijn man doet veel meer in het huishouden dan ik, terwijl hij meer werkt. Als hij iets heeft gedaan en het is niet naar mijn zin gedaan, ga ik nog zeuren ook.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Caroow zo 3 feb 2013 - 9:20

Ik ben heel slordig. Echt heel slordig. Toen ik nog met mijn beste vriendin een huis deelde was het echt zo'n enorme chaos, en vies ook. Nu maak ik alles wel schoon en maak ik ook geen troep meer, maar het was toch echt heel heel heel erg. Mijn vriend is wel heel netjes dus ik heb het nu dus wel een beetje afgeleerd, maar als ik niet was gaan samen wonen was het nog steeds zo'n zooi geweest.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Merai zo 3 feb 2013 - 9:31

Gone smile

Laatst aangepast door Merai op ma 4 feb 2013 - 0:29; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 9:58

Heb nog meer vuile was angel

Ik verwen R veel te veel en hij slaapt te vaak in ons bed omdat ik gewoon dan wil slapen en geen zin heb in gedoe.

Daarnaast heb ik net eens hele zak Nibbit op die eigenlijk van mijn man waren, maar die zit toch boven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Charles zo 3 feb 2013 - 10:07

Ik ben vegetariër maar eet wel Big Macs. Totaal onlogisch.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Star007 zo 3 feb 2013 - 10:20

Ik was mijn ramen bijna nooit . 1 a 2 keer per jaar, dus die zijn best vies Vuile was  394967

Ik (vr)eet minimaal 3 zakken chips/andere knabbeldingen per week op. Ben dan heel ego en baal als mijn man er wat van wil hahaha.

Verder niet zoveel denk ik...
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  M@niek zo 3 feb 2013 - 10:20

Charles schreef:Ik ben vegetariër maar eet wel Big Macs. Totaal onlogisch.

Hahaha ja dat is heel onlogisch.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 10:40

Ik doe soms speciaal de wasmachine aan voor een broek die ik de volgende dag aan wil. Vervolgens haal ik dan alleen die broek uit de wasmachine en gooi em dan in de droger en de rest van de was laat ik dan zitten en was ik de volgende dag opnieuw.

Ik vergeet wel eens expres een onderdeel van het avondeten, zodat ik een excuus heb om maar patat te gaan bakken.

Onze zolder is echt een puinhoop en we hebben allebei geen zin om het op te ruimen.

We hebben een tijdje een huishoudster gehad en voordat zij kwam ging ik als een gek opruimen omdat ik me schaamde voor de zooi en was het dus eigenlijk niet meer nodig dat ze kwam.

Kortom, ik ben echt een ramp qua huishouden.

Gast
Gast

Bericht  Printje zo 3 feb 2013 - 10:45

Hahahaha Pritt dat met dat eten doe ik ook weleens. angel
Of ik ' vergeet' vlees uit de vriezer te halen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 feb 2013 - 11:02

Printje schreef:Hahahaha Pritt dat met dat eten doe ik ook weleens. angel
Of ik ' vergeet' vlees uit de vriezer te halen.
Vlees kun je toch ook gewoon in de magnetron doen? haha!

Ik neem me altijd voor om heel veel te doen op mijn vrije dag maar uiteindelijk doe ik meestal maar de helft omdat ik de rest van de dag lekker lui zit te forummen oid.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown zo 3 feb 2013 - 11:13

Ik ben veel te lief voor mezelf! Ik zou echt strenger moeten zijn..

'O, ik vind beide kleuren jasjes leuk, nee.. ik mag er maar 1.. maar welke? Grijs is leuk voor kantoor, maar misschien is die roze ook wel leuk.. hmm, ok - roze! Nee..grijs.. Ok, ok.. ik bestel ze beide en dan weet ik welke ik hou..' en dan wéét ik al dat ik ze beide hou. Ik beloon mezelf ook.. echt erg.. Laatst veel te dure shampoo en conditioner gekocht bij de kapper waardoor ik ruim €100,- meer moest betalen maar ik praatte het goed voor mezelf door te bedenken: als ik wallen tot mijn knieeen heb, heb ik op zijn minst goed haar, ja ik verdien dit.

Ik heb een handje van om te denken: 'Pff, morgen weer een dag..' hup lichten uit en de boel maar laten staan zoals ze staan terwijl ik weet dat ik me ziek erger in de ochtend als ik beneden kom en het is een zooi, maar ik kan wel éérst even uurtje of 2 op de bank hangen voor ik het wegruim. En elke keer dat ik het zie me kapot ergeren.

Ik had me voorgenomen Julian élke avond om te kleden. Pyjamaatje aan, en slapen maar. En ik vond het onbegrijpelijk als moeders dit niet deden. Dat was tot Julian een dikke vette keel opzet zodra je maar met 1 hand bij zijn hoofd komt.

Ik klaag over wondpijn als het me uitkomt.. 'Kan jij alsjeblieft een flesje maken nu? Ik heb zo'n pijn aan mijn wond..' En dan boeit het me geen zak dat zijn wekker over een uurtje of 2 gaat.

Als ik Julian voed in bed en mijn man slaapt heerlijk door steek ik venijdig mijn tong naar hem uit omdat ik jaloers ben..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Mamsie zo 3 feb 2013 - 11:19

Hahhahaha zo herkenbaar!

Ik laat vaak de jongste in de box zitten voor de tv als de oudste 2 naar school gaan zodat ik boven relax kan wakker worden.

Ik laat mijn kinderen vaak alleen naar huiskomen van school omdat ik geen zin heb in lunch afspraakjes.

De was is een ramp! Daardoor hebben mijn kids best vaak 2 dagen dezelfde sokken aan. (maar dat is ook hun schuld! Zie topic Z&M is dit ook een fase?)

Ik schuif rotzooi onder de bank en geef dan de kinderen de schuld.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud